Maakt godverdomme geen flikker uit of ik maagd ben of niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie ben je nog maagd eigenlijk?
Haha doe rustig man, vraag het me alleen af.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt godverdomme geen flikker uit of ik maagd ben of niet.
Hoezo?
Ik ga al een hele tijd nauwelijks uit en spreek geen hol aan ''voor een praatje''quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha doe rustig man, vraag het me alleen af.
Ja, misschien moet je eerst dat fixen ja.. Ik kan me enigzins voorstellen dat je niet graag in een bouwval uitgenodigd word voor een datequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef marcel-o het volgende:
'k geloof dat k ook maar eens mn "vereisten" ga aanpassen. Best lastig na 8 jaar met n mooie vrouw die overal aan voldeed.
gister kwam er iemand ter sprake die ik zo'n 9jaar geleden heb leren kennen,die zou weer single zijn en zij is nog meer out of my leage, zal maar zeggen maar aan de andere kant is t niet zo'n gek idee en kan ik t voor me zien dat er misschien iets kan gebeuren.
maar s n keer aanspreken op FB en uitnodigen thuis ofzo
als mn huis af is
Goed gezelschap maakt veel goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je eerst dat fixen ja.. Ik kan me enigzins voorstellen dat je niet graag in een bouwval uitgenodigd word voor een date
Too bad.. Je weet niet wat je mist, denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga al een hele tijd nauwelijks uit en spreek geen hol aan ''voor een praatje''
Je bent zelf ook man dus je begrijpt wel dat het contact dan helemaal stopt gewoon.
Dus nee er gebeurt wat dat betreft geen reet in mijn leven, kan er ook geen energie voor vrijmaken.
Buiten dat, persoonlijk zou ik dat niet echt relaxed vinden. Kale muren, kou.. Nee liever niet.quote:
Relaxed is anders. Maar het hoeft geen bezwaar te zijn voor een leuke date.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Buiten dat, persoonlijk zou ik dat niet echt relaxed vinden. Kale muren, kou.. Nee liever niet.
Hoezo verkeerde topic?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Too bad.. Je weet niet wat je mist, denk ik.
Hoe voelt dat eigenlijk voor een man?
Never mind, verkeerde topic.
of k vraag of ze meehelptquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je eerst dat fixen ja.. Ik kan me enigzins voorstellen dat je niet graag in een bouwval uitgenodigd word voor een date
Mits ze klussen geen probleem vind. Ik zou zoiets zelf wel voordragen denk ik als iemand daar over begintquote:
Je hebt je vinger er toch wel eens ingestopt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
gezien de TT voel k me meer op mn gemak in mn eigen huisquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft die chick zelf geen huis? Kun je veel beter daarheen gaan. Waarom zou je in godsnaam wachten tot je eigen huis af is.
Waarin Faxie?quote:Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt je vinger er toch wel eens ingestopt?
Het voelt hetzelfde als bij een vrouw die niet gewild wordt door de maatschappij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Kleverig?quote:Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vraagt hoe het voelt voor een man, maar ik vermoed dat ik het verkeerd begreep
Khad het toch iets minder.. Viscoos verwacht hoorquote:Op zondag 14 april 2013 02:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet kleverig... dan is er iets mis volgens mij
Binnenkant van je wang, werd wel eens verteld.quote:Op zondag 14 april 2013 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khad het toch iets minder.. Viscoos verwacht hoor
Twas wel een beetje kleverig.
Beetje dikkig oid... Weet ik het.
Khad het toch wat gladder en dunner verwacht wat dat betreft.
Wie van jullie zit nu met z'n vinger in z'n mond?quote:Op zondag 14 april 2013 02:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Binnenkant van je wang, werd wel eens verteld.
Kvind hem wel geniaalquote:Op zondag 14 april 2013 02:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie van jullie zit nu met z'n vinger in z'n mond?
whehequote:Op zondag 14 april 2013 02:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie van jullie zit nu met z'n vinger in z'n mond?
Diep. Heel diep.quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef Djieluh het volgende:
3 simpele regels in het leven
1) Als je niet nastreeft wat je wil hebben, dan zul je het nooit krijgen
2) Als je nooit iets vraags, zal het antwoord altijd nee zijn
3) Als je niet naar voren stapt, zul je altijd op dezelfde plek blijven staan
Gezond verstand moet tegenwoordig al uitgelegd worden.quote:
Helaas wel ja.quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezond verstand moet tegenwoordig al uitgelegd worden.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat waren wel de drie regels om binnen no time zwaar wanhopig te worden
Moeite gaan doen (aan jezelf werken, zowel innerlijk als uiterlijk, dingen ondernemen, etc).quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 21 en de laatste relatie was van mijn 16de. Toen ik 19 was ooit 1 week aan gehad met een meisje maar ik voelde niets voor dat meisje. Nu is het al circa 2-3 jaar geleden dat ik nog een relatie heb gehad :s
Komt omdat ik totaal geen moeite doe om een meisje te krijgen. Maar het begint stilaan te knagen. Iemand tips?
niet jezelf half tegenspreken. 21.. laatste relatie op je 16e. Maar tis toch maar 2-3 jaar geleden dat je een relatie hebt gehadquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 21 en de laatste relatie was van mijn 16de. Toen ik 19 was ooit 1 week aan gehad met een meisje maar ik voelde niets voor dat meisje. Nu is het al circa 2-3 jaar geleden dat ik nog een relatie heb gehad :s
Komt omdat ik totaal geen moeite doe om een meisje te krijgen. Maar het begint stilaan te knagen. Iemand tips?
Zelden is wel het goeie woord ervoorquote:Op maandag 15 april 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet jezelf half tegenspreken. 21.. laatste relatie op je 16e. Maar tis toch maar 2-3 jaar geleden dat je een relatie hebt gehad(die ene week op je 19e telt niet, zeker niet als je ook nog eens niet verlieft was)
En voor de rest: Moeite gaan doen he. Simpel zat. Het komt zelden gewoon aanwaaien.
De juiste tegenkomenquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus jij bent met die vriendin aan het praten en dan komt die andere meid eraan lopen. Dan whatsapp je die vriendin waar je naast zit?quote:Op maandag 15 april 2013 10:35 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Ben ik echt nou zo'n oetlul of zijn vrouwen gewoon lastig?
Ik en een vriendin zitten buiten wat met elkaar te praten. Opeens komt er een vriendin van haar aan die ik verder nog nooit had gezien. Een ontzettend leuke en aantrekkelijke meid. Dus ik WA die vriendin dat het best wel een leuke meid is...floept zij het er vervolgens dus uit tegen die andere vriendin.
Die boos, loopt kwaad weg. Vriendin ook boos. Loopt ook weg, ik blijf alleen achter.
Ik snap vrouwen echt niet meer.
Uh...ja...quote:Op maandag 15 april 2013 10:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus jij bent met die vriendin aan het praten en dan komt die andere meid eraan lopen. Dan whatsapp je die vriendin waar je naast zit?
Wellicht niet het slimste wat je nu deed, maar waarom niet gewoon geprobeerd om een praatje te maken met haar?quote:
Ken dr al dik vijf jaar...dus volgens mij wel goed.quote:Op maandag 15 april 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wellicht niet het slimste wat je nu deed, maar waarom niet gewoon geprobeerd om een praatje te maken met haar?
Ik weet ook niet hoe die vriendin waar jij mee aan het praten tegenover jou stond.
Raar verhaaltje wel. Ik had het juist als een compliment gezienquote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
[..]
Ken dr al dik vijf jaar...dus volgens mij wel goed.
Was eigenlijk verbaasd dat ze het er zo uitfloepte...
Niet dat t nu ruzie met haar is...maar die vriendin van haar heb ik dus niet meer gezien
Misschien wel de sneaky manier waarop het gebeurde.quote:Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raar verhaaltje wel. Ik had het juist als een compliment gezien
Daarom ben ik dus ook in de war.quote:Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raar verhaaltje wel. Ik had het juist als een compliment gezien
Vetgedrukte schijnt een bekend probleem te zijn en is ook wetenschappelijk aangetoondquote:Op maandag 15 april 2013 10:46 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook in de war.
Ik ben nu vijf weken single na een relatie van dik 3 jaar.
In de tijd toch regelmatig flirtgedrag van andere meiden richting mij opgemerkt... Als je dan liet merken dat je hen ook leuk vond dan werd dat echt als compliment gezien.
Sinds ik weer single lijkt het wel of de vrouwen me niet meer zien staan.
Ben overigens niet op zoek naar een relatie (behouders dan gevalletje in een andere draad van mij) maar door dit soort dingen ga je wel aan jezelf twijfelen...
Ja..zoiets heb ik idd ook al eens gelezen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte schijnt een bekend probleem te zijn en is ook wetenschappelijk aangetoond
Ik vind het allemaal maar fucked up.quote:Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef marcel-o het volgende:
Confirmed, op een of andere manier kunnen ze dat ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |