Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik was het niet. Ik heb haar nog nooit van m'n leven gezien.
Waarom maken zoveel mensen een ego kwestie van dit soort dingen? Ben zelf ook niet de beste versierder, maar wat ik wel regelmatig merk is dat een meisje signalen geeft, en zodra je daar eenmaal op ingaat, (een vinger geeft), en dan pakt ze vervolgens de hele hand.. Maar zelf een move maken, ho maar..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik geen moeite in iets ga steken als alles van mij af moet komen.
Het is zoals het is, 't heeft geen zin de wereld te trachten te veranderen. Vrouwen willen over het algemeen versierd worden en mannen versieren, that's the way it is right now.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waarom maken zoveel mensen een ego kwestie van dit soort dingen? Ben zelf ook niet de beste versierder, maar wat ik wel regelmatig merk is dat een meisje signalen geeft, en zodra je daar eenmaal op ingaat, (een vinger geeft), en dan pakt ze vervolgens de hele hand.. Maar zelf een move maken, ho maar..
Wat is er zo erg aan zelf initiatief nemen dan?
What else is new?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was gister zowaar eens een meisje in de kroeg die er leuk uitzag, maar die was kennelijk met haar vriend.
Ik snap het wel, het is ook leuk als mensen eens aandacht besteden aan je zonder dat je hier zelf moeite voor hoeft te doen. Maar als man zijde kun je net zo goed een eenpersoons bed gaan aanschaffen als je gaat zitten afwachten en hard to get gaat zitten spelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waarom maken zoveel mensen een ego kwestie van dit soort dingen? Ben zelf ook niet de beste versierder, maar wat ik wel regelmatig merk is dat een meisje signalen geeft, en zodra je daar eenmaal op ingaat, (een vinger geeft), en dan pakt ze vervolgens de hele hand.. Maar zelf een move maken, ho maar..
Natuurlijk, versierd worden is leuk maar ik zie het als een uitdaging om te versieren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is zoals het is, 't heeft geen zin de wereld te trachten te veranderen. Vrouwen willen over het algemeen versierd worden en mannen versieren, that's the way it is right now.
Kan zijn dat je hem totaal verrastte en hij letterlijk met z'n mond vol tanden stond toen deze hele knappe dame dat tegen hem zeiquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Natuurlijk, versierd worden is leuk maar ik zie het als een uitdaging om te versieren.
Als ik vervolgens na; Je lijkt me een leuke jongen en ik zou je graag beter leren kennen, O oke terug krijg is het voor mij over hoor.
Well played nice sir.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:39 schreef Gengar het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is ook leuk als mensen eens aandacht besteden aan je zonder dat je hier zelf moeite voor hoeft te doen. Maar als man zijde kun je net zo goed een eenpersoons bed gaan aanschaffen als je gaat zitten afwachten en hard to get gaat zitten spelen![]()
Wat wel werkt is zelf een voorzetje te geven, en die dan door de vrouw te laten inkoppen. Dan heb je er wel zelf wat moeite voor moeten doen, maar dan merk je ook van haar kant dat ze het wel ziet zitten..
Bijvoorbeeld bij een vrouwelijke studiegenote toen we het hadden over dat ik een nieuwe studentenkamer had gezegd met een knipoog ''Je mag wel een keer komen logeren''. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren: Ze begint er nooit meer over, of ze ziet het als kans om aan te grijpen, en ja hoor 2 weken later een privebericht op facebook dat ze dat weekend uitging en of ze mocht blijven slapen. Heb daar een aantal leuke nachten aan overgehouden![]()
Dus als je het toch als een egokwestie ziet, dan kun je het op die manier spelen, een vrijblijvend voorzetje geven en die door haar als het ware laten inkoppen... Werkt vaak nog prima ook..
Wat daar erg aan is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat daar erg aan is?
Je stelt jezelf kwetsbaar op.. Jij bent degene die afgewezen kan worden.
Ach mijn interesse heeft hij in ieder geval verloren..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan zijn dat je hem totaal verrastte en hij letterlijk met z'n mond vol tanden stond toen deze hele knappe dame dat tegen hem zei
Ja zo denken vrouwen daar niet overquote:
Ja, kan ik me voorstellen. Ik heb zelf ook zoiets van 'graag of niet'quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ach mijn interesse heeft hij in ieder geval verloren..
Ik heb wel eens 'voorstellen' gehad van vrouwen die ik totaal niet zag zitten. Ik ga echt niet met elke vrouw het bed induiken als ik de kans zou hebben hoor, zelfs niet terwijl de laatste keer dat ik gesekst heb al zo lang terug is!quote:
Tjah dat werkt ook gewoon niet..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb wel eens 'voorstellen' gehad van vrouwen die ik totaal niet zag zitten. Ik ga echt niet met elke vrouw het bed induiken als ik de kans zou hebben hoor, zelfs niet terwijl de laatste keer dat ik gesekst heb al zo lang terug is!
Mooi niet!
Iemand leuk vinden is lastig, maar ook tegelijkertijd maakbaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah dat werkt ook gewoon niet..
Mweh..
Ik zou ook wel eens iemand leuk willen vinden..
Geen idee alleen hoe dat uberhaupt zou moeten gebeuren.
Ok...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand leuk vinden is lastig, maar ook tegelijkertijd maakbaar.
Ik heb mijn eisen naar beneden bijgesteld (ook mede door mijn eigen ervaringen), dat maakt gelijk de kans groter om iemand te vindenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Geef eens een lesje ''how its made''
?
Kzou wel eens iemand willen ontmoeten die ik gewoon leuk vind..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eisen naar beneden bijgesteld (ook mede door mijn eigen ervaringen), dat maakt gelijk de kans groter om iemand te vinden![]()
Vroeger wou ik ook geen vrouw die langer was dan ikzelf, maar ben daar vanaf gestapt toen ik met iemand kreeg die een halve kop groter was dan ik, want uiteindelijk maakt lengte -niks- uit, zolang beiden er maar geen probleem van -maken-!
Ik heb ontdekt dat veel dingen qua uiterlijk (eisen zeg maar) die ik vroeger had, echt -totaal- niet belangrijk zijn!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzou wel eens iemand willen ontmoeten die ik gewoon leuk vind..
Dan kun je je eisen qua fysieke aantrekkingskracht nog enigszins laten varen denk ik.
Ik snap er gewoon geen tifus van het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat veel dingen qua uiterlijk (eisen zeg maar) die ik vroeger had, echt -totaal- niet belangrijk zijn!
Edit:Ik heb nog steeds wel eisen hoor, daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |