Wait what?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ach het was gezellig, helemaal stuk gegaan om die pro's met beeldjes, bidprentjes, eigen fishes, kaarsjes etc.
Oh, dus als ik het goed bekijk komt er dan zwarte magie bij kijken en allerlei andere wazige dingen? En dat alleen maar om een paar pakken koffie te winnen of zo?quote:
Dat is dan wel weer handig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ze bestaan.. Die hebben al 3x een complete huisraad bij elkaar gekient!
Bijgelovige vrouwtjes zijn dat. Daarnaast worden er bij echte grote avonden voor wasmachines, geldprijzen en dergelijke gespeeld. Ook zat prullaria trouwens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh, dus als ik het goed bekijk komt er dan zwarte magie bij kijken en allerlei andere wazige dingen? En dat alleen maar om een paar pakken koffie te winnen of zo?
Maar hebben ze nog geprobeerd he te versieren met een dinerbon?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Bijgelovige vrouwtjes zijn dat. Daarnaast worden er bij echte grote avonden voor wasmachines, geldprijzen en dergelijke gespeeld. Ook zat prullaria trouwens.
Dit betrof een ludieke avond vanuit 60 jarig bestaan van een evenement. Vooral veel dinerbonnen.
Helaas niet..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hebben ze nog geprobeerd he te versieren met een dinerbon?
Beroerd. Had een leuke jongen ontmoet afgelopen weekend maar die ondernam zelf niks om een gesprek te starten dus heb ik daar geen moeite meer in gestoken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe is het met je liefdesleven dan?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Beroerd. Had een leuke jongen ontmoet afgelopen weekend maar die ondernam zelf niks om een gesprek te starten dus heb ik daar geen moeite meer in gestoken.
De man zal uiteindelijk meer gaan steken, zie het als compensatiequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik geen moeite in iets ga steken als alles van mij af moet komen.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik geen moeite in iets ga steken als alles van mij af moet komen.
Noujazeg, dat is nieuw. Tell me more.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De man zal uiteindelijk meer gaan steken, zie het als compensatie
Die zal binnenkort wel hier posten danquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Beroerd. Had een leuke jongen ontmoet afgelopen weekend maar die ondernam zelf niks om een gesprek te starten dus heb ik daar geen moeite meer in gestoken.
Jij was de jongen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel hier posten dan
Wie weetquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel hier posten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |