Jawel, aangezien er 2 goals werden afgekeurd. En tegen Lyon waren de gelijke spelen terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, eigen schuld en dus niet over zeiken.
Dan loot je United of Barca who fucking cares.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ze niet elk jaar Real loten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Deze spande helemaal de kroon.Die chick was een dochter van één of andere bekende producer en scoort gewoon een hit terwijl ze niet kan zingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lumideequote:Cedeño's father died in 1995
Zolang Jomanda er nog isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je die tweede kans ook verneukt word je PSV-er.
Mwuahh als je dit jaar AC Milan loot uit pot 1 dan heb je meer kansquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan loot je United of Barca who fucking cares.
Voor jou zit er toch geen tripje in.
Dissident - Pearl Jam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Welk nummer luisteren jullie de laatste tijd het meeste?
Ik heb 3FM aanstaan en hoor je ook vaak dezelfde nummersquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Kan me alleen de tweede herinneren.quote:
Al genoeg Eriksen posters mee?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
morgen verhuizen naar mijn kamer in wageningen
Met Boskamp? Die gekke Belgen zijn wel vermakelijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weer ff FC Nerds kijken, zal wel gescript zijn. Maar ik vind het geweldig.
Ja, dan verlies je twee keer 2-0.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh als je dit jaar AC Milan loot uit pot 1 dan heb je meer kans
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
Met Boskamp ja, de Nederlandse versie heette toch FC Ananas?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Boskamp? Die gekke Belgen zijn wel vermakelijk inderdaad(Je hebt ook een Nederlandse versie, vandaar de vraag)
Vind ik nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
Okquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeDaar kon je gewoon van winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |