Maar daar mag je het niet over poepen hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
http://irc.fok.nl/
ff naar 't irc kanaal boys!
The fuck. ik heb echt de typtyfus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
mrstylo is zonder 't' tussen de 'r' en de 's'.
Hij is wel goed ja. Alleen moet het even zien of hij ook met grote spelers kan omgaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.balverliefd.co(...)or-unieke-prestatie/
wat een koning he
zo, beste trainer van de wereld sowieso
Gewoon bij Ajax blijven, dan heeft hij daar geen last vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Hij is wel goed ja. Alleen moet het even zien of hij ook met grote spelers kan omgaan.
quote:Opvallend detail is dat Michels en Hiddink dit, net als De Boer, presteerden in de eerste jaren als hoofdtrainer bij een betaald voetbal organisatie.
Bazen lied ja.quote:
En een Europese beker erbijquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]oh....
dan is hij volgend seizoen de eerste die 4 op een rij als beginnende trainer pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een Europese beker erbij
sowieso, de CL is niet ver meer onder de boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een keer een normale poule loten zou al een stuk helpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sowieso, de CL is niet ver meer onder de boer
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een keer een normale poule loten zou al een stuk helpen.
Daar zitten ook anderequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk niet IRC #fok, daar kan ik niet in
Was dat voor de oorlog?quote:
Daar heb je nog niks aan als je 2x tegen Lyon gelijk speelt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een keer een normale poule loten zou al een stuk helpen.
Wordt tegenwoordig nog steeds gedraaid.quote:
Die ken ik nog jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Deze spande helemaal de kroon.Die chick was een dochter van één of andere bekende producer en scoort gewoon een hit terwijl ze niet kan zingen.
Valt me nu pas op dat ie behoorlijk slecht isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Deze spande helemaal de kroon.Die chick was een dochter van één of andere bekende producer en scoort gewoon een hit terwijl ze niet kan zingen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat ie behoorlijk slecht is
Dat was zonde ja. Al hadden we daar ook gewoon door moeten gaan, zelfs met die gelijke spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je nog niks aan als je 2x tegen Lyon gelijk speelt.
Ik zou blij zijn als ze niet elk jaar Real lotenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad eerste jaar was gewoon tering makkelijk eigenlijk.
Nee, eigen schuld en dus niet over zeiken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was zonde ja. Al hadden we daar ook gewoon door moeten gaan, zelfs met die gelijke spelen.
En als je die tweede kans ook verneukt word je PSV-er.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms vergist men zich, ik geef je een 2de kans
Jawel, aangezien er 2 goals werden afgekeurd. En tegen Lyon waren de gelijke spelen terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, eigen schuld en dus niet over zeiken.
Dan loot je United of Barca who fucking cares.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ze niet elk jaar Real loten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lumideequote:Cedeño's father died in 1995
Zolang Jomanda er nog isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je die tweede kans ook verneukt word je PSV-er.
Mwuahh als je dit jaar AC Milan loot uit pot 1 dan heb je meer kansquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan loot je United of Barca who fucking cares.
Voor jou zit er toch geen tripje in.
Dissident - Pearl Jam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Welk nummer luisteren jullie de laatste tijd het meeste?
Ik heb 3FM aanstaan en hoor je ook vaak dezelfde nummersquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Kan me alleen de tweede herinneren.quote:
Al genoeg Eriksen posters mee?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
morgen verhuizen naar mijn kamer in wageningen
Met Boskamp? Die gekke Belgen zijn wel vermakelijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weer ff FC Nerds kijken, zal wel gescript zijn. Maar ik vind het geweldig.
Ja, dan verlies je twee keer 2-0.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh als je dit jaar AC Milan loot uit pot 1 dan heb je meer kans
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
Met Boskamp ja, de Nederlandse versie heette toch FC Ananas?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Boskamp? Die gekke Belgen zijn wel vermakelijk inderdaad(Je hebt ook een Nederlandse versie, vandaar de vraag)
Vind ik nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
Okquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NeeDaar kon je gewoon van winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |