Daar zitten ook anderequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk niet IRC #fok, daar kan ik niet in
Was dat voor de oorlog?quote:
Daar heb je nog niks aan als je 2x tegen Lyon gelijk speelt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een keer een normale poule loten zou al een stuk helpen.
Wordt tegenwoordig nog steeds gedraaid.quote:
Die ken ik nog jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Deze spande helemaal de kroon.Die chick was een dochter van één of andere bekende producer en scoort gewoon een hit terwijl ze niet kan zingen.
Valt me nu pas op dat ie behoorlijk slecht isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
Deze spande helemaal de kroon.Die chick was een dochter van één of andere bekende producer en scoort gewoon een hit terwijl ze niet kan zingen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat ie behoorlijk slecht is
Dat was zonde ja. Al hadden we daar ook gewoon door moeten gaan, zelfs met die gelijke spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je nog niks aan als je 2x tegen Lyon gelijk speelt.
Ik zou blij zijn als ze niet elk jaar Real lotenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad eerste jaar was gewoon tering makkelijk eigenlijk.
Nee, eigen schuld en dus niet over zeiken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was zonde ja. Al hadden we daar ook gewoon door moeten gaan, zelfs met die gelijke spelen.
En als je die tweede kans ook verneukt word je PSV-er.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms vergist men zich, ik geef je een 2de kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |