Zoiets?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Argh, nog steeds niet de tekst van onze bedrijfsvariant 'Pinnen' van collega kunnen vinden.
die van mijn collega was beter. en hij deed ook de drums erbij op het kantoormeubilair.quote:
Dronken Domien zometeen om 1u?twitter:Domien twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 23:39:36Je moet mij ook helemaal niet vragen om op vrijdagavond nog een programma te maken. De Jack Daniels vloeit rijkelijk! Wordt mooi allemaal. reageer retweet
Ik ook ja..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, had liever go with the flow gehoord
sowieso hoort Songs for the Deaf tot mijn favoriete albiquote:
nog niet gesignaleerd vanavondquote:
ik heb al WWindows...quote:
Stenders is de enige op 3fm die nog wat doet met het Nederlandstalige Chansonquote:
ook niet in ons?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier! Geen zin in radio vanavond
00.22quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier! Geen zin in radio vanavond
Nee, helemaal niet in Fok. Ik ben rustig vanavondquote:
En wat heb je vanavond gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in Fok. Ik ben rustig vanavond![]()
Bovendien vind ik de vrijdagavonden vaak niet tof in dit topic, ipv me eraan te ergeren ga ik iets anders doen
vanavond was het best ok, ondanks mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in Fok. Ik ben rustig vanavond![]()
Bovendien vind ik de vrijdagavonden vaak niet tof in dit topic, ipv me eraan te ergeren ga ik iets anders doen
wat oude fragmentjes, wat ouwehoeren. not badquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef Evertjan het volgende:
hoe was Jack Spijkerman tijdens EW? deden ze nog iets met de Steen en Been show?
Opgeruimd, wasje gedaan en nu hang ik ingestort op de bank te genieten van de pijnquote:
Weinig negatiefs gezien iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanavond was het best ok, ondanks mijn aanwezigheid.
toch mensen?
toch??
hallo? iemand???
Geen idee, ik heb alleen deze pagina teruggelezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch mensen?
toch??
hallo? iemand???
was er niet dus kan geen oordeel gevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch mensen?
toch??
hallo? iemand???
En ik dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik ehb het idee dat ik de hele avond met mezelf heb zitten lullen
ehm.....jij bent toch ik? of eh.....toch?quote:
Ben jij in dit topic geweest vanavond?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik ehb het idee dat ik de hele avond met mezelf heb zitten lullen
nee, dat was 3rdRock. ik kom hier nooit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ben jij in dit topic geweest vanavond?
SPOILER: Vrijdag de 13 12-04-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
volgens mij zijn ze die compleet vergeten..quote:
Ze staan op de Speelplaatsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze die compleet vergeten..
morgen trouwens in Toppop!
Ik vind et baasquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
klinkt wel lekker janiet mijn smaak, maar knap gedaan
ik vermoed dat ik em de 2e zondag van juni wel een keer voorbij hoor komen op de Bemmelse Dweildagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo pitten. was een lange dag na een korte nacht.
slaap lekker allen
Bye bye man, bye byequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef ddx het volgende:
Nog ff Domien meepakken, maar tot volgende week maar weer.
Compleet muntquote:
Drukke week gehad ivm nieuwe Sharenet, was Floorwalker. Zie dat WIN-krantje die binnenkort verschijnt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Compleet munt![]()
Vanmiddag even naar een winkel geweest, halverwege heb ik gevraagd of we weer naar huis konden. Werd er compleet overprikkeld en ben nog hyper in m'n hoofd. Daarentegen voel ik al m'n spieren pijn doen van de spanning, vage combi...
Niet al te fijn dus![]()
En met u?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drukke week gehad ivm nieuwe Sharenet, was Floorwalker. Zie dat WIN-krantje die binnenkort verschijnt.
Vanavond met website bezig geweest, nu Domien luisteren
Dan ga je die maar ophalen!11quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik vraag me af of ik dat krantje nog te zien krijg, alleen komende dinsdag nog een les
Dat idee had ik ook en dan begint Domien over relatie die uit is van z'n zus ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Pino112 het volgende:
Vriendin verloren, dat klinkt alsof ze dood is gegaan.
Nee, ik kan wel kotsen als ik aan school denkquote:
De Beat is Hard, maar de tekst is iddquote:
ja Potverdomme.quote:
Domienquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je Broer ja
Domien vindt het een kutnummer, maar toch heeft ie hem toen uitgenodigd.
het kan altijd erger.quote:
Heb je tegenwoordig geen programma voor nodig, zit gewoon ingebouwd in Windows.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:10 schreef Timo20 het volgende:
Zo, zijn we weer![]()
![]()
Een paar kleine pilsjes later, eindelijk een degelijk nieuw programma gevonden om mp3 cd`s mee te branden![]()
![]()
Gebruikte eerst Nero maar na de installatie van Windows 8 heb ik die niet meer geinstalleerd
Had `m deze week wel weer geinstalleerd maar vond alleen een trial versie, en dat motten we nie hebben
Nu dus gelukkig een ander programma gevonden om m`n mp3 cd`tjes voor in de auto mee te branden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
een Knorrsoepje eten met op de achtergrond muziek van Knorrie Konings![]()
wolfje! hoiquote:
yup. was een goede aflevering. nog 3 te gaanquote:
hallokidokiequote:
Botox, siliconen en Lepra.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je knappe gezichtje, wat is er gebeurd?!
Nou ja, het ziet eruit als een plofkipjenquote:
Hoe heet dat dan? weet ik waar ik op moet zoekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig geen programma voor nodig, zit gewoon ingebouwd in Windows.
Hier is het bewolkt, maar lekker. Ik gok dat het morgen ook zo gaat wordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef Evertjan het volgende:
goedemiddag wat een heerlijk weertje hier! bij jullie ook??
Ja nou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, het ziet eruit als een plofkipjen![]()
Mensen vinden mij er op het moment ook zeer belabberd bij lopen, maar jij wint nu zeg maar
Gelukkig ben je waanzinnig lief, da's veel belangrijkerquote:
Laat me verdomme eens winnen met dat kutspel danquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig ben je waanzinnig lief, da's veel belangrijker
Ik doe m'n best, maar ik verlies al altijd van alle anderen. Gun mij ook eens een verzetjequote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat me verdomme eens winnen met dat kutspel dan![]()
Ah okequote:
Gewoon, ik heb ook wel eens behoefte aan aandachtquote:
Wat tof!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke.
Rudy heeft vanavond huiskamerconcert in de Sluus, en die dat heeft geregeld nodigt me gewoon uit. Helaas heb ik etentje, weet niet hoe laat dat klaar is.
Mwah, wordt nu wel heel laat en ik ben nog niet thuis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat tof!!![]()
Kan je niet eerder weg bij dat etentje?
Balen!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, wordt nu wel heel laat en ik ben nog niet thuis.
gooi een brand cd/dvd in de computer. open de schijf in deze computer. Nu kun je de bestanden verslepen van je harde schijf naar cd/dvd, net zoals je bestanden verplaatst van het ene naar het andere mapje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan? weet ik waar ik op moet zoeken
Psaai.quote:
'Frjentsjer'quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
hallo
ik ben net een beetje verdwaald in Franeker
gezondheid!quote:
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 14-04-2013 om 00:54:33Domien smst net deze foto maar gelukkig weet ik niet hoe ik die moet Twitteren.
reageer retweet
De Rudy?quote:
Dé Rudy iddquote:
Laten we hopen dat ie nog een keer een freaknachtje mag doen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dé Rudy idd![]()
Hij wil best nog wel bij 3FM weerkomen/invallen, maar zelf denkt ie dat dat niet meer gaat gebeuren.
Heeft btw ook gesolliciteerd op 10-12 doordeweeks, en op nog wel een aantal uren, maar tis hem dus niet geworden.
Zou tof zijnquote:Op zondag 14 april 2013 02:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie nog een keer een freaknachtje mag doen.
bezig met chickies hosselen?quote:Op zondag 14 april 2013 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj! Vanavond ben ik er weer hoorKon nu ff niet tv kijken.
Ik ben te lui om terug te lezenquote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lees ff terug danHuiskamerconcert met oa Der Rudy
Ja triest inderdaad, zat al even te reageren op de FPquote:Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef Pino112 het volgende:
KLB / Justin Bieber hoopt dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest.
Even een reply gezetquote:Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef Pino112 het volgende:
KLB / Justin Bieber hoopt dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest.
FPquote:Op zondag 14 april 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja triest inderdaad, zat al even te reageren op de FP
Inb4 FP
joh, mijn Frans is niet zo goed.quote:
Laterquote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, mijn Frans is niet zo goed.
ben er weer vandoor. er komt een klassieke film op Eén
tabee
Ik heb hem niet zien fietsen in de kopgroep hoor.quote:
Volgens mij omdat Paul en Sofie naakt gaan presenteren zoquote:
Ja, dat weet ik. Maar waarom dan?quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Paul en Sofie naakt gaan presenteren zo
Om pottekijkerij te voorkomen gok ik. De webcams worden ook dusdanig ingesteld dat er geen vleeswaar door het beeld bungelt of flubbert.quote:
Dan snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft als je toch niks ziet.quote:Op zondag 14 april 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Om pottekijkerij te voorkomen gok ik. De webcams worden ook dusdanig ingesteld dat er geen vleeswaar door het beeld bungelt of flubbert.
Tenminste, dat begreep ik vorige week.
we krijgen toch wel tetten te zien hoop ik?quote:Op zondag 14 april 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Om pottekijkerij te voorkomen gok ik. De webcams worden ook dusdanig ingesteld dat er geen vleeswaar door het beeld bungelt of flubbert.
Tenminste, dat begreep ik vorige week.
Tja, geen idee! Het gaat over gene, mogelijk generen ze zich teveelquote:Op zondag 14 april 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft als je toch niks ziet.
Goede ninja-edit trouwens.
Sofie fapfapquote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Paul en Sofie naakt gaan presenteren zo
Ik denk het niet. Gelukkig kan je Google gebruiken voor afbeeldingen, ter compensatie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we krijgen toch wel tetten te zien hoop ik?
ze doen aan voorspel!quote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ze gaan niet gelijk naakt
Matiggggggggggg
Jennifer Garnerquote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdorie jongens alle seizoenen van Alias downloaden in 1080p web-dl
fapperderdefapfap
Wat is deze?quote:Op zondag 14 april 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
DE DINOOOOOOOSJOOOOOOOOOWWWW begint weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |