Zoiets?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Argh, nog steeds niet de tekst van onze bedrijfsvariant 'Pinnen' van collega kunnen vinden.
die van mijn collega was beter. en hij deed ook de drums erbij op het kantoormeubilair.quote:
Dronken Domien zometeen om 1u?twitter:Domien twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 23:39:36Je moet mij ook helemaal niet vragen om op vrijdagavond nog een programma te maken. De Jack Daniels vloeit rijkelijk! Wordt mooi allemaal. reageer retweet
Ik ook ja..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, had liever go with the flow gehoord
sowieso hoort Songs for the Deaf tot mijn favoriete albiquote:
nog niet gesignaleerd vanavondquote:
ik heb al WWindows...quote:
Stenders is de enige op 3fm die nog wat doet met het Nederlandstalige Chansonquote:
ook niet in ons?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier! Geen zin in radio vanavond
00.22quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier! Geen zin in radio vanavond
Nee, helemaal niet in Fok. Ik ben rustig vanavondquote:
En wat heb je vanavond gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in Fok. Ik ben rustig vanavond![]()
Bovendien vind ik de vrijdagavonden vaak niet tof in dit topic, ipv me eraan te ergeren ga ik iets anders doen
vanavond was het best ok, ondanks mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in Fok. Ik ben rustig vanavond![]()
Bovendien vind ik de vrijdagavonden vaak niet tof in dit topic, ipv me eraan te ergeren ga ik iets anders doen
wat oude fragmentjes, wat ouwehoeren. not badquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef Evertjan het volgende:
hoe was Jack Spijkerman tijdens EW? deden ze nog iets met de Steen en Been show?
Opgeruimd, wasje gedaan en nu hang ik ingestort op de bank te genieten van de pijnquote:
Weinig negatiefs gezien iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanavond was het best ok, ondanks mijn aanwezigheid.
toch mensen?
toch??
hallo? iemand???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |