Het was al eerder langsgekomen, maar het topic ging zo snel dat het bijna niet is bij te houden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip. Je bent er niet laat mee ofzo.
Ze was en is nog steeds neukbaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ze speelt wel mee, leuk
Oh het is díe Olfers. Topwijfquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Logisch dat cruijff niets met die olfers kon in de RvC.
1. Zeurwijf
2. Stem van haar
3. De toon erbij
Gelukkig is het een stuk beter nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de club was gewoon bijna gekaapt door die teringlijers, kon je straks elke wedstrijd deze mensen zien zitten
[ afbeelding ]
En dan nog deze aap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de club was gewoon bijna gekaapt door die teringlijers, kon je straks elke wedstrijd deze mensen zien zitten
[ afbeelding ]
Allebei in GTST gespeeld en in Costa enzo...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verwarde der wel vaak met
[ afbeelding ]
Geen idee waarom
Als zij gewonnen hadden, was de club nog steeds ziek geweestquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan nog deze aap.
[ afbeelding ]
Prachtig dat Cruijff ze in de rechtszaal keihard heeft geowned.
M.b.t. seksuele geaardheid zou ze een punt hebben. Verder vind ik dat ze in haar redenaties telkens voor m'n gevoel een stap overslaat. Ik volg haar niet. Wat ze stelt volgt niet zonder meer uit de opbouw van haar betoog in mijn ogen. Zeer verwarrend/ergerlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang er nog speciaal gaygames worden georganiseerd, moeten homo's niet lullen over acceptatie.
Al is ze nu wat minder, maar zou haar nog steeds doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verwarde der wel vaak met
[ afbeelding ]
Geen idee waarom
Ik was zo blij dat ze allemaal op moesten rotten. Echt niet normaal wat een ellende ze toen allemaal hadden binnengehaald.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als zij gewonnen hadden, was de club nog steeds ziek geweest
Ik ben het niet aan kijken, maar ze maakte onderdeel uit van een clubje dat bijna Ajax had vermoord. Dus ze heeft wat extra credits.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M.b.t. seksuele geaardheid zou ze een punt hebben. Verder vind ik dat ze in haar redenaties telkens voor m'n gevoel een stap overslaat. Ik volg haar niet. Wat ze stelt volgt niet zonder meer uit de opbouw van haar betoog in mijn ogen. Zeer verwarrend/ergerlijk.
Die hele RvC uberhaupt muv johanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dacht die vrouw überhaupt bij Ajax te zoeken te hebben?
Die Sturkenboomquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ze allemaal op moesten rotten. Echt niet normaal wat een ellende ze toen allemaal hadden binnengehaald.
Ze zat er alleen maar omdat ze zwart was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
Rot op manquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan nog deze aap.
[ afbeelding ]
Prachtig dat Cruijff ze in de rechtszaal keihard heeft geowned.
Status.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |