Ik dacht zojuist hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
Dat programma op Nederland 3 is pijnlijk ongrappig.
Jij hebt ook geen humor.quote:
Jij wel, maar vandaag blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de eerste 30 seconden.
Laatste stukjequote:
Vitesse moet dan maar winnen want Roda JCquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Interesseert me niet, zo lang ze volgende week maar verliezen.
Ik kijk nu Betis-Sevilla met Sierd, prima wedstrijd. Straks kijk ik het misschien even terug om me te ergeren.quote:
Nee dan een gelijkspelletje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Interesseert me niet, zo lang ze volgende week maar verliezen.
Weer een nepLama'squote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Proberen ze nu de Lama's na te doen op 3?
Roda speelt thuis toch wel aardig voetbal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse moet dan maar winnen want Roda JC
Laat dat wijf haar mond houden a.u.b. Van die mensen die gelijkheid als het grootste goed zien, terwijl niemand in de sport zich daar druk om maakt.quote:
Bedankt voor je tip. Je bent er niet laat mee ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk nu Betis-Sevilla met Sierd, prima wedstrijd. Straks kijk ik het misschien even terug om me te ergeren.
Zolang er nog speciaal gaygames worden georganiseerd, moeten homo's niet lullen over acceptatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat dat wijf haar mond houden a.u.b. Van die mensen die gelijkheid als het grootste goed zien, terwijl niemand in de sport zich daar druk om maakt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Roda speelt thuis toch wel aardig voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |