Ik heb niet zo'n hekel aan Ajax dat ik die club het liefste zie verdwijnen. Moet nog wel iets hebben om middels ergernis mijn negatieve emoties te kunnen uiten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het niet aan kijken, maar ze maakte onderdeel uit van een clubje dat bijna Ajax had vermoord. Dus ze heeft wat extra credits.
Hipster.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik meteen daarna al gezien
Ik volg hem al sinds hij nog net op Youtube zat
Alleen jammer van zijn Ajax filmpje
Commissariaat bij Ajax is lekker voor je cv.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dacht die vrouw überhaupt bij Ajax te zoeken te hebben?
Haten op Ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het niet aan kijken, maar ze maakte onderdeel uit van een clubje dat bijna Ajax had vermoord. Dus ze heeft wat extra credits.
Kan je nagaan hoeveel we aan die man te danken hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
We zien nu toch wel dat Cruijff gewoon gelijk had?
Dat is duidelijk. Ten Havequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt, maar ze heeft heel wat Ajacieden redelijk wat stuipen bezorgd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hekel aan Ajax dat ik die club het liefste zie verdwijnen. Moet nog wel iets hebben om middels ergernis mijn negatieve emoties te kunnen uiten.
Anders waren we nog steeds aan het ploeteren met de Oleguers en Kennedy's enzo. En dure aankopen. Hadden we al failliet geweestquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel we aan die man te danken hebben.
Die soap was uiterst vermakelijk idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar ze heeft heel wat Ajacieden redelijk wat stuipen bezorgd.
Gelukkig pikte deze held dat nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond alleen de afloop leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die soap was uiterst vermakelijk idd.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig pikte deze held dat niet
[ afbeelding ]
Gohquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ken hem sinds die filmpje over Van Persie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel nieuw van hem, deed eerst alleen maar FIFA
En dan werden die klojo's nog kampioen aan het eind van dat seizoen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
op een gegeven moment was het gewoon elke dag in het journaal overalquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die van die ene Arsenal speler gezien? Weet zijn naam alleen niet, ekong ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ken hem sinds die filmpje over Van Persie.
Frimpong ofzo bedoel je. Ja heb ik gezien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je die van die ene Arsenal speler gezien? Weet zijn naam alleen niet, ekong ofzo
Met Rikie "mankie" van de Boog.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan werden die klojo's nog kampioen aan het eind van dat seizoen...
Dit jaar weerquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan werden die klojo's nog kampioen aan het eind van dat seizoen...
Hij heeft het wel gemaakt hoor die KSI, pakt nu fucking veel geld van Youtube, ontmoet prof spelers zoals Ferdinand, betaalde vakantiereisjes met tickets voor CL wedstrijdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Frimpong ofzo bedoel je. Ja heb ik gezien.
Dat was echt een hel, eerst die Ten Have en Olfers, toen Schurkenboom en Van gaal, zoveel ellende in een jaar heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb die man uit mijn geheugen gewist sorry.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij zei dat we al geen kampioen meer gingen worden toen
quote:
Ja dat wel. Lijkt me best relax leven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gemaakt hoor die KSI, pakt nu fucking veel geld van Youtube, ontmoet prof spelers zoals Ferdinand, betaalde vakantiereisjes met tickets voor CL wedstrijden
Dat hebben wij nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt een hel, eerst die Ten Have en Olfers, toen Schurkenboom en Van gaal, zoveel ellende in een jaar heb ik nog nooit meegemaakt.
Ach het was wel voor het goede doel. Anders bleven we maar voortkabbelen met dat beleid van toenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt een hel, eerst die Ten Have en Olfers, toen Schurkenboom en Van gaal, zoveel ellende in een jaar heb ik nog nooit meegemaakt.
Over homohater gesproken, maar hij maakt wel goede muziekquote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
is er al een keer eerder iemand in zijn eerste 3 jaren als trainer altijd kampioen geworden?
Een beetje wel, alleen zonder ruzie, misschien kunnen Willie en Rene bij jullie in actie komen, net als Cruijffquote:
Nee dus.quote:
Is toch een stuk minderquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje wel, alleen zonder ruzie, misschien kunnen Willie en Rene bij jullie in actie komen, net als Cruijff
Je hebt gelijk, misschien is het beter dat Berry van Aerle dit oppakt.quote:
Maar Aad en Johanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde van mijn pa vandaag dat PSV gaat winnen. Dus PSV is echt kansloos.
Dat sowieso, maar dit is best awkward.quote:
Awkwardquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dit is best akward.
Aad & Johan kunnen lekker met elkaar wakvissen op het Markermeer.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad & Johan kunnen lekker met elkaar wakvissen op het Markermeer.
Ajax wint gewoon met 4-1 goffetomme
Ik wil je geloven. Alleen weet ik niet hoe betrouwbaar jouw voorspellingen zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best een geinig serie ja.quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Je voorspelling is steeds andersquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verslavend he? Mrstylo verbeteren.quote:
Wordt PSV ben ik bang voor. Alle voortekenen wijzen er op, juist omdat Ajax de favoriet isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad zegt: PSV
Johan zegt: Ajax
We zullen dit weekend dus zien we de grote expert is.
Totdat hij begint te huilen in m'n DM. Dan stop ik weer een paar dagen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar het is zo veel, hoe lang hou jij het meestal vol?
DR zegt gelijkspel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD zegt Ajax wint, Aad300 zegt PSv
Openbaring van DMquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totdat hij begint te huilen in m'n DM. Dan stop ik weer een paar dagen.
mrstylo is zonder hoofdletter.quote:
Ja slechte rappert hier beterquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet er wel iets bij zetten he boeler. Zo is het maar een loze linkdump.
Oh, ik heb hem geblocked.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totdat hij begint te huilen in m'n DM. Dan stop ik weer een paar dagen.
Gelijkspel dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD zegt Ajax wint, Aad300 zegt PSv
Het lijkt soms net een hobie van je.quote:
mrstylo is zonder 't' tussen de 'r' en de 's'.quote:
Soms moet je van die mensen hebben hé, anders is het leven zinloos.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt soms net een hobie van je.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
mrstylo is zonder 't' tussen de 'r' en de 's'.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
http://irc.fok.nl/
ff naar 't irc kanaal boys!
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt soms net een hobie van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |