Overstap van 8b naar 9a is zelfs al irritant, als er 2 minuten voor staanquote:Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
me dunkt. Moest een keer in enkele minuten van 9a naar 4a. Dat is echt een tering eind lopen
610 meter ongeveerquote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand hoe lang het nieuwe perron 6/7 in Den Bosch is? Dat moet toch wel zo'n beetje het langste van Nederland zijn me dunkt.
Dat kan nauwkeurigerquote:Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
610 meter ongeveer
Leiden ongeveer 680 meter
Vanmiddag overstap in Utrecht van de IC Schiphol - Heerlen op Amsterdam - Nijmegen. Van spoor 18b naar spoor 9. Succes met je 3 minutenquote:Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
me dunkt. Moest een keer in enkele minuten van 9a naar 4a. Dat is echt een tering eind lopen
Dat hoort 15-14 te zijn volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vanmiddag overstap in Utrecht van de IC Schiphol - Heerlen op Amsterdam - Nijmegen. Van spoor 18b naar spoor 9. Succes met je 3 minuten.
Alleen Usain Bolt zou dat reddenquote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vanmiddag overstap in Utrecht van de IC Schiphol - Heerlen op Amsterdam - Nijmegen. Van spoor 18b naar spoor 9. Succes met je 3 minuten.
volgens mij was 15 buiten dienst. Op 14 stopte de Noord-Oost richting Amersfoortquote:
Tja alle treinen op 1 of 2 perrons laten stoppen is ook zowat he.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eh ja, dat klopt, dat was rond een uur of half zes?quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij was 15 buiten dienst. Op 14 stopte de Noord-Oost richting Amersfoort
Wissel 215B, 207B/217A en 1327 zijn defectquote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, dat klopt, dat was rond een uur of half zes?
zag vanmiddag toevallig even de AV van Utrecht CS en toen viel het me op, vandaarquote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Duvel het volgende:
Toen had ik geen tijd om dat allemaal in de gaten te houden.
Nouja ik heb 'm gehaald, maar alleen omdat ik toevallig aan het juiste eind van de trein zat en mezelf blindelings door de stationshal navigeerquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Usain Bolt zou dat redden
Hebben die treinen niet op overstappers uit de andere trein gewacht omdat ze normaal naast elkaar staan?quote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nouja ik heb 'm gehaald, maar alleen omdat ik toevallig aan het juiste eind van de trein zat en mezelf blindelings door de stationshal navigeer
Gevoel voor humor, deze post.quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hebben die treinen niet op overstappers uit de andere trein gewacht omdat ze normaal naast elkaar staan?
zelfs op 14/15 staan ze regelmatig niet naast elkaar. Die naar Nijmegen staat dan op 14B, terwijl die naar Eindhoven op 15A staat.quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hebben die treinen niet op overstappers uit de andere trein gewacht omdat ze normaal naast elkaar staan?
Hier rijden de treinen op tijd. Dát is belangrijk. Overstappers zijn mensen die niet, in navolging van ons aller Bert, zo wijs zijn om met de auto te gaan. Maar het systeem wérkt en héél Europa is er jaloers op. Schijnt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef remcoP het volgende:
[..]
In elk normaal land zouden de treinen op overstappers wachten.
Klopt. Ik kwam rond 15 uur vanuit Den Haag met de IC naar Schothorst in Utrecht binnen. We stonden bij de fly over een tijdje stil en kwamen aan op een afwijkend spoor. Maar ik heb het nummer niet onthouden. Sorry.quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
volgens mij gooide een wisselstoring de gehele middag roet in het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |