Hebben ze een Schienenwolf?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:13 schreef b2py het volgende:
Dat gevoel had ik dus ook. Erg weinig en had wat groter werk verwacht eigenlijk. Vond dat ding om die bielzen mee te slopen wel aardig ingenieus.
Klopt ja, al gepost ook: PTA / Treinentopic #560: Arriva serieus alternatief voor Fyra?quote:Op zondag 14 april 2013 10:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja, Flash heeft er nog wel een foto van.
tsja ...quote:Op zondag 14 april 2013 10:05 schreef greavy het volgende:
Goede materieelplanning voor NS is wel erg lastig ivm de Rotterdamse marathon.
-Sprinters tussen Dordrecht en Den Haag vv met losse SLT-viertjes, 9:38 v. Dordrecht had te Zwijndrecht al veel staanplaatsen en te Barendrecht werd het proppen .. Op Barendrecht en/of Lombardijen gegarandeerd achterblijvers.
- Losse SGM-III'en op de Hoekse Lijn. Waren sardientjes in blik bij aankomst Rotterdam
- Losse ICM-IV om 9:55 als IC uit Utrecht ev, trein was erg afgeladen met veel staanplaatsen
Ah, die rapportage had ik gemist, bedankt!quote:Op zondag 14 april 2013 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, al gepost ook: PTA / Treinentopic #560: Arriva serieus alternatief voor Fyra?
Ik heb maar even wat credit van PayPal verbruikt, spel maar gekocht..quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef GlenSpey het volgende:
Fans van TS2013 hier? Op gamersgate.com krijg je nu korting op het spel en een hoop van de DLC. Heb er voor 53 euro gelijk weer ff 5 flinke scenario's bijgekocht. Ter vergelijking normale prijs via steam zou 142 euro zijn geweest
twitter:NS_online twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:14:21In 2014 start NS met het gefaseerd in werking stellen van de poortjes, morgen & di beproeven we deze situatie op station #Hilversum #Hvs reageer retweet
Ik gok dat bij Breda, Tilburg en Eindhoven in ieder geval tot de verbouwing gewacht wordt. Ergens in resp. 2015, 2030 en 2025 dus.quote:Op zondag 14 april 2013 18:27 schreef Sandrvich het volgende:
Om die "primeur" zal niemand wakker liggen in de rest van Brabant. Wat mij betreft is Roosendaal ook meteen het laatste station in Brabant daarmee.
Kratje bier krijg je van me als er geelblauwe TGVs komen te rijdenquote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef James1988 het volgende:
Breda krijgt ook poortjes, als de renders tenminste enigszins lijken op de realiteit.
Trage klotedingen
quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kratje bier krijg je van me als er geelblauwe TGVs komen te rijden
Normaal gaan er geen treinen die kant op?quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef greavy het volgende:
Vandaag weer DDZ naar Vlissingen (dit weekend naar Goes ivm werkzaamheden)![]()
Jammer dat ik niet mee konEen uniek moment met eindelijk weer een fatsoenlijke reismogelijkheid naar het Zeeuwse.
Reizigersonvriendelijk geneuzel. Veel te veel kinderziektes die niet opgelost zijn, maar Mansveld zal het wel weer best vindenquote:Op zondag 14 april 2013 18:15 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:NS_online twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:14:21In 2014 start NS met het gefaseerd in werking stellen van de poortjes, morgen & di beproeven we deze situatie op station #Hilversum #Hvs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |