Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Bert regelmatig met de trein reist.quote:Op maandag 15 april 2013 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier rijden de treinen op tijd. Dát is belangrijk. Overstappers zijn mensen die niet, in navolging van ons aller Bert, zo wijs zijn om met de auto te gaan. Maar het systeem wérkt en héél Europa is er jaloers op. Schijnt.
Ik heb hem nog nooit gezien.quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Bert regelmatig met de trein reist.
Valt me nog mee.quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
gratis, eersteklas.quote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt. En toch staat er 18:10 op mijn voorlopige factuur...quote:Op maandag 15 april 2013 06:54 schreef greavy het volgende:
[..]
18:10 gaat er sowieso geen nachttrein uit Utrecht. De nachttrein vertrekt - als ik mij vergis - om 19:27 en 21:01.
Nee, niet gratis, NS-VV kost iets van 12 euro per maand. (of zo?)quote:
Zo hé.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb Paul Haenen regelmatig gezien op diverse stations ja
Ik heb vernomen dat hij zelf ook nog wel eens diensten als machinist draaitquote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 07:06 uur Rotterdam<->Utrecht Door de inzet van hulpdiensten rijden er tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Prognose: * Naar verwachting tot 8:00 uur. |
Lekker moment om agressief te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Lekker op de vroege dinsdagochtend :|
klopt, Bert rijdt ook zelf. Zijn wel meer directeuren die dat doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij zelf ook nog wel eens diensten als machinist draait
Dat deed ie in zijn Veolia-tijd ook:quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:28 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Frank van Setten, toen directielid van Syntus tegenwoordig Arriva, reed toen wel eens dagje mee in de diensten van Syntus.
Maar zou dat dan echt zo instappen zijn? Of zou, zoals dat wel vaker werkt, intern gefactureerd worden?quote:
hij rijdt bij mijn weten nog steeds wel eens op de treinquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:28 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
klopt, Bert rijdt ook zelf. Zijn wel meer directeuren die dat doen.
Frank van Setten, toen directielid van Syntus tegenwoordig Arriva, reed toen wel eens dagje mee in de diensten van Syntus.
kan zijn dat deze door werkzaamheden een andere route rijdt en je langer onderweg bent ...quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:50 schreef eti het volgende:
[..]
Klopt. En toch staat er 18:10 op mijn voorlopige factuur...
Nee ze hebben allemaal een pasje, waarmee je afhankelijk van functie 1e of 2e klas mee kan reizen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar zou dat dan echt zo instappen zijn? Of zou, zoals dat wel vaker werkt, intern gefactureerd worden?
"De bus halteert niet bij het station, u bedoelt dat er bij het station geen bus stopt?"quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat deed ie in zijn Veolia-tijd ook:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |