SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 12-04-2013 21:14:11 ]AFCA!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Genee gaat echt altijd zo dom om met de kantineheld, wat een debiel is het soms
Inderdaad, die man kan gewoon niks uitbrengen dankzij die snelle vogel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Genee gaat echt altijd zo dom om met de kantineheld, wat een debiel is het soms
Hij zou gewoon boos moeten weglopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad, die man kan gewoon niks uitbrengen dankzij die snelle vogel.
Hey boeler waarom heb je de OP zo verneukt en RensAjacied in RensAjaciet veranderd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef Rickazio het volgende:
die kerel had ook echt helemaal niks te melden
Hij denkt dat hij Mussolini isquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey boeler waarom heb je de OP zo verneukt en RensAjacied in RensAjaciet veranderd?
??quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey boeler waarom heb je de OP zo verneukt en RensAjacied in RensAjaciet veranderd?
Hey praat normaal over de vader van Rens!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef Rickazio het volgende:
die kerel had ook echt helemaal niks te melden
Dat vond ik wel om te lachen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier was het niet zoquote:
Ik heb die kantineheld maar even overgeslagen? Waarom mijn pa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey praat normaal over de vader van Rens!
Ajax fan en Heerenveen fan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb die kantineheld maar even overgeslagen? Waarom mijn pa?
Op die tictac wachten we juistquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Godzijdank nog geen tic-tac of Tessa Crombach.
neequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
hahahha zagen jullie die dude net bij de kantine.
Toch zonde van zo'n meidquote:
O-K-Équote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kom op man, ik kon op stream kijken na je post en dat was echt niks bijzonders.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Serieus man, Google even op 'nice ass' en je krijgt pagina's vol betere billen.
Was heel goed, voordat hij die blessure opliep man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Micheal Mols bakte er geen fuck van bij Rangers
Eerlijke en nuchtere mensenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mensen uit Noord-Nederland
Done.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM wil jij voor mij deze OP even kopiëren en in de OP pleuren?
http://forum.fok.nl/topic/1948295/1/25#124222088
Ik kan alleen nog quoten en moet dan die afbeeldingen en shit 1 voor 1 erin zetten. Dankje wel modje!
Dag Louis!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
Louis staat weer te schreeuwen tegen Truus!
Dankje!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Waarom zitten mensen toch altijd aan de OP als ze het niet kunnen.
Drie keer raden welke randcrimineel het was?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done.
Waarom zitten mensen toch altijd aan de OP als ze het niet kunnen.
pleonasmequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaadwat een domme uitspraak van Toivonen
quote:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
[..]twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Link naar het topic met de juiste? Deze kwam voor het topic van rickazio.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Hey GGMM je hebt niet de goede OP gepakt. O.a VI Hooligans is eruit geflikkerd.
Dat zal die Nazi-Groninger wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Hey GGMM je hebt niet de goede OP gepakt. O.a VI Hooligans is eruit geflikkerd.
lazio supporter hequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal die Nazi-Groninger wel gedaan hebben.
twitter:elsierd twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 12:26:27elsierd over jokkebrok Nico Dijkshoorn: Als Dijkshoorn dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel http://t.co/zqXi14Ia reageer retweet
Keiharde waarheidquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
Verkapt ons publiek stelt geen fuck voor uitspraak
dickie zegt dat gewoonquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
Verkapt ons publiek stelt geen fuck voor uitspraak
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Waarom schrijft iedereen PSV al af als titelkandidaat en doet iedereen net of Ajax zondag de drie punten alvast kan bijschrijven?
Dickie heeft schijt.quote:
Echt ik voel een nederlaag aankomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Waarom schrijft iedereen PSV al af als titelkandidaat en doet iedereen net of Ajax zondag de drie punten alvast kan bijschrijven?
Als die lampen erop klappen moet ik het nog zien iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat je weken lang niet meer goed slaapt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie heeft schijt.
'Het is toch wat ander publiek dan bij Feyenoord'
Je zal het maar horen als fanatieke PSV'er
Fanatieke PSV'erquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie heeft schijt.
Het is wel eerlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie heeft schijt.
Geef die Rick-nog-wat geen ruimte!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
De OP is weer in ere hersteld! Dankje GGMM!
Als het even loopt bij PSV, als die aanvallers even een succesvolle actie maken, als een afstandsschot van Bommel of Toivonen er ineens invliegt kan het zomaar binnen een half uur 2-0 voor PSV staan, ook al spelen ze voor de rest waardeloos.quote:
als als alsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het even loopt bij PSV, als die aanvallers even een succesvolle actie maken, als een afstandsschot van Bommel of Toivonen er ineens invliegt kan het zomaar binnen een half uur 2-0 voor PSV staan, ook al spelen ze voor de rest waardeloos.
Kan, maar dat kan ook tegen PEC.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het even loopt bij PSV, als die aanvallers even een succesvolle actie maken, als een afstandsschot van Bommel of Toivonen er ineens invliegt kan het zomaar binnen een half uur 2-0 voor PSV staan, ook al spelen ze voor de rest waardeloos.
Maar het is nu april.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
Eindhovuh de gekste, March of Madness alles!!
Ook VI gekeken zeker.. pffftwitter:433NEWS twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 21:16:34Dick Advocaat: 'Ons publiek is natuurlijk niet zoals bij andere clubs. Hopelijk zijn ze zondag warm.' http://t.co/d5rJcG89IN #433NL #psvaja reageer retweet
Met andere woorden: Alles ligt nog openquote:
Die baas uit 'Voetbalfans'quote:
Een realistische PSV'er weet dit gewoon. Helaas zijn die er weinig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie heeft schijt.
Een contradictio in terminisquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van een pleonasme
Die jatten altijd alles van iedereen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ook VI gekeken zeker.. pffftwitter:433NEWS twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 21:16:34Dick Advocaat: 'Ons publiek is natuurlijk niet zoals bij andere clubs. Hopelijk zijn ze zondag warm.' http://t.co/d5rJcG89IN #433NL #psvaja reageer retweet
Je bent wel kampioen open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met andere woorden: Alles ligt nog open
In fanatiekelingen zit vaak nauwelijks verschil. De ene club heeft er alleen wat meer dan de anderquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een realistische PSV'er weet dit gewoon. Helaas zijn die er weinig.
Awkwardquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ach, laat gaan. Aandoenlijke man toch. Lekker met je kind en je fototoestel naar het voetbal gaan. Leuk toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een echte die-hard
[ afbeelding ]
Tja, hij heeft genoeg vet dat hem warm houdt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met min tien zit die kale nog in dat shirt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan kunnen ze bij Ajax wel Bloed Zweet en Tranen gaan draaien.
Hier valt het toch mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Weleens naar Poulsen gekeken in Duitsland Derksen ?
100 keer erger dan Van Bommel
Ik laat het gaan, fototoestelletje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Aandoenlijke man toch. Lekker met je kind en je fototoestel naar het voetbal gaan. Leuk toch.
Weet je wat ik wel zou willen zijn? Een opblaaspalestijn, een opblaaspalestijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ach rot op man! Zondag gewoon weer de Hamas Hamas Joden aan het gas.![]()
![]()
Wat komt nou beter over bij het voetbalpubliek? Een Bloed Zweet en Tranen of Guus Meeuwis?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn? Een opblaaspalestijn, een opblaaspalestijn.
Dat is wel een meezinger die Guusje erin kan gooien.
Dat is aids met *je weet wel* vergelijken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat komt nou beter over bij het voetbalpubliek? Een Bloed Zweet en Tranen of Guus Meeuwis?
Bij Brabanders zal Meeuwis beter passen me dunkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat komt nou beter over bij het voetbalpubliek? Een Bloed Zweet en Tranen of Guus Meeuwis?
Dat kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Brabanders zal Meeuwis beter passen me dunkt.
lekker losgaan achter je beeldschermpje in fryslanquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
HEY HEY AJAX JODEN SUPER JODEN HEY HEY!
Ok.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hey hey oewahoe yeah yeah yeah de maandagmiddagdeadline oh yeahquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
lekker losgaan achter je beeldschermpje in fryslan
Anti Groningen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
lekker losgaan achter je beeldschermpje in fryslan
Grote kans van wel hoor.quote:
quote:
quote:Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Tot uw dienst.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weten we ook weer hoe we dat moeten uitspreken.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
Dersken pleuris NEC'er als hij hier gaat eten ga ik weg.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is een goed moment voor een Vos de Mos filmpje.
Niets mis mee, idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
John van de Brom lijkt mij een gezellig grappige kerel
Oke.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
John van de Brom lijkt mij een gezellig grappige kerel
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef _NZT_ het volgende:
Schakel nu net in, kan iemand die nico dan uitschakelen
Wie zei dat? Piet Velthuizen tegen zijn hond op Skype?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je die anekdote niet? Niemand hier?
Johannes wel toch?
Was een anekdote van Johan over zijn etentje met zijn vrouw in een restaurant en dat hij toen een Vitesse fan tegen het lijf liep die Johan uit ging schelden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zei dat? Piet Velthuizen tegen zijn hond op Skype?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef snellejelle het volgende:
Richard Witschge, die kan pas hoog houden.
Zoveel leuke restaurantjes heeft Glasgow niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorig jaar was het ook leuk bij Glasgow Rangers - PSV toen Sierd ter plaatse was.
Ik heb wel zijn look-a-likequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand dat filmpje nog oplepelen dat Dickie op zijn tenen staat?
Ik weet wel dat er een groepsfoto is waar hij zo opstaat, maar die heb ik nooit kunnen vinden, wel eens naar gezocht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand dat filmpje nog oplepelen dat Dickie op zijn tenen staat?
Koosquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel zijn look-a-like
[ afbeelding ]
Sierd verklapte per ongeluk alle antwoorden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel leuke restaurantjes heeft Glasgow niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koosquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, Fredje bloeide toen helemaal open.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd verklapte per ongeluk alle antwoorden.
Waren wel altijd topinterviews met Fredje en Sierd
wegzappen!quote:[img]http:[sub][/sub]//i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 12 april 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zodrekt 'Anno'
En toen hij met Douglas van Twente in gesprek was en dat hij het toen over Sinterklaas ging hebben en cadeautjes uitdelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Fredje bloeide toen helemaal open.
Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd verklapte per ongeluk alle antwoorden.
Waren wel altijd topinterviews met Fredje en Sierd
Toen had hij het niet over pepernoten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen hij met Douglas van Twente in gesprek was en dat hij het toen over Sinterklaas ging hebben en cadeautjes uitdelen
Dan zit je bij VI sowieso verkeerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb liever dat ze het over de actualiteit hebben.
Dus jij houdt niet van de anekdotes van Ome Johan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb liever dat ze het over de actualiteit hebben.
Dat zijn leuke anekdotes. Niet over de tijd bij Rangersquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij houdt niet van de anekdotes van Ome Johan?
We hebben zo onderhand alle anekdotes van Johan wel gehoord.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat stelt niks meer voor dat Randersquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke anekdotes. Niet over de tijd bij Rangers
Anekdotes, daar draait het om. Daar blijf je voor thuis, alles wordt aan de kant geschoven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anekdotes, daar draait het om. Daar blijf je voor thuis, alles wordt aan de kant geschoven.
Daarom pleit ik voor Sierd de Vos als nieuwe gast.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We hebben zo onderhand alle anekdotes van Johan wel gehoord.
Over de de geheimen van Sierd en de krappe bezemkast.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom pleit ik voor Sierd de Vos als nieuwe gast.
Dat is een baas.quote:
Hij maakt een goed punt. Ware het niet dat hij een paar rare dingen er overheen gooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier mag er gelukkig wel kritisch over gedaan worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |