SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 12-04-2013 21:14:11 ]AFCA!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Genee gaat echt altijd zo dom om met de kantineheld, wat een debiel is het soms
Inderdaad, die man kan gewoon niks uitbrengen dankzij die snelle vogel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Genee gaat echt altijd zo dom om met de kantineheld, wat een debiel is het soms
Hij zou gewoon boos moeten weglopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad, die man kan gewoon niks uitbrengen dankzij die snelle vogel.
Hey boeler waarom heb je de OP zo verneukt en RensAjacied in RensAjaciet veranderd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef Rickazio het volgende:
die kerel had ook echt helemaal niks te melden
Hij denkt dat hij Mussolini isquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey boeler waarom heb je de OP zo verneukt en RensAjacied in RensAjaciet veranderd?
??quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey boeler waarom heb je de OP zo verneukt en RensAjacied in RensAjaciet veranderd?
Hey praat normaal over de vader van Rens!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef Rickazio het volgende:
die kerel had ook echt helemaal niks te melden
Dat vond ik wel om te lachen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier was het niet zoquote:
Ik heb die kantineheld maar even overgeslagen? Waarom mijn pa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey praat normaal over de vader van Rens!
Ajax fan en Heerenveen fan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb die kantineheld maar even overgeslagen? Waarom mijn pa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |