Nee inderdaad. In de top 100 heb je ze echt niet erger dan Roowbin hoor. Misschien Young (toen ie nog top 100 stond tenminste). En daar lachten we net zo hard om.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef Szura het volgende:
Exit Haase
Geen enkel BP benut van de 7
3 BP tegen, 3 breaks
Opeens naar je schouder grijpen nadat je in de tweede set bij een 0-2* 40-0 stand vijf punten op rij hebt verloren zou ik geen schouderklachten durven te noemenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Szura het volgende:
@StokerSports: Klizan boekt verdiende 7-5 6-1 zege op Haase in Casablanca, Slowaak voerde continu boventoon. Haase kampte met schouderklachten in set twee.
Denk niet dat roger vasselin daarvan kan profiterenquote:
Whehequote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef XL het volgende:
[..]
Denk niet dat roger vasselin daarvan kan profiteren
quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was op hardcourt toch?quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef Norrage het volgende:
Thiemo had hem laatst nog hard van de baan geveegd.
Ja moet je nagaanquote:
Die dubbele namen, die zijn altijd goed.quote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef DeeBee het volgende:
Wel een goede jongen op de tour, Roger-Vasselin.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef XL het volgende:
[..]
x2quote:Op maandag 15 april 2013 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Na het lezen op teletekst gelijk dit topic geopend, heb weer genoten.
Ik klik eens in de zoveel tijd op dit: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/21quote:Op maandag 15 april 2013 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Na het lezen op teletekst gelijk dit topic geopend, heb weer genoten.
6-2 verloren?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
Hij heeft vanochtend Nadal twee keer gebroken tijdens een oefensetje![]()
![]()
Knieën?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
![]()
Goed getraind, lees ik al.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
![]()
quote:
Bron?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
![]()
Hij zoekt alvast tegenstanders van z'n eigen niveau.twitter:robin_haase twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 00:42:21@djmissnine Durf je al een potje te spelen of toch nog eerst wat trainen? reageer retweet
Gast op MTF die stond te kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Bron?Hij zoekt alvast tegenstanders van z'n eigen niveau.twitter:robin_haase twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 00:42:21@djmissnine Durf je al een potje te spelen of toch nog eerst wat trainen? reageer retweet
Nadal was in ieder geval pissig! Het is natuurlijk ook niet goed voor het zelfvertrouwen om met de beste trainer op de tour te gaan sparren.twitter:adel1609 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 12:33:22Almagro is already done with practice. Nadal still on court with Haase. Not happy with his game... Just the usual. reageer retweet
Heeft ie Vaseline toch nog verslagen deze weekquote:EdouardRogerVasselin@ERogerVasselin2u
Great show at the player's party yesterday. Best performance goes to @robin_haase and @milosraonic !!!
Not sure if photoshopquote:
R2 Belluccviquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:46 schreef Gorzalka het volgende:
WC Carreno-Busta (#255) geloot in Barcelona. Roowbin heeft dit jaar een 5-1 record tegen spelers van buiten de top 100, dus dat komt helemaal goed.
Dat is niet Azarenka, dat is Raonic....quote:
http://nos.nl/artikel/498150-djokovic-stoot-nadal-van-troon.htmlquote:De Spanjaard kon na afloop leven met zijn nederlaag in Monte Carlo. "Het is geen tragedie. Na acht jaar is het logisch dat je een keer verliest. Het was vooral een positieve week voor mij. Ik heb niet veel getraind en haal toch de finale."
Ik dachtquote:Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef Norrage het volgende:
En huppakee break CarrenoDie heeft natuurlijk hartstikke goed getraind!
Ook in die regionen vind je enkel goede jongens.quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Norrage het volgende:
4-1 Carreno
Slechts de #256 op de wereld!
Dat zijn evenveel UEs als hij punten heeft gemaakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |