Ik was bij de huldiging van het kampioenschap in 2008 ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar ik heb er gewoon niks mee.
Eens over Sparta. En voor de rest Volendam via playoffs en GAE ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee.
Sparta moet kampioen worden, via de playoofs mag elke club komen behalve ovlendam
Cambuur staat er ook wel goed voor. Die gun ik het wel omdat zij diverse keren zoooooooooo dichtbij waren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens over Sparta. En voor de rest Volendam via playoffs en GAE ofzo
Hoeveel staat het?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PEC wint zijn ze in ieder geval verzekerd van ontloping rechtstreekse degradatie.
Ik gun het ze in elk geval om minimaal 1x van Heerenveen te winnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur staat er ook wel goed voor. Die gun ik het wel omdat zij diverse keren zoooooooooo dichtbij waren.
Dacht ik ook net aan, die heb ik ook liever dan Volendam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur staat er ook wel goed voor. Die gun ik het wel omdat zij diverse keren zoooooooooo dichtbij waren.
Oke ben ik het wel mee eens. Cambuur vind ik ook wel een leuke club. Beter zij als clubs als Helmond of Telstar zonder fatsoenlijk stadion.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV-Venlo 0 - 1 Zwollequote:
Jazekerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het dit weekend Amstel Gold Knut?
Tijdens de ronde?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn collega zat in Gent in hetzelfde hotel als Garmin oid.
Nee, er zijn toch een paar wedstrijden in België geweest? Die hele periode zaten ze daar.quote:
Ja, met een paar uitstapjes kun je in principe van eind februari tot eind april in België blijvenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, er zijn toch een paar wedstrijden in België geweest? Die hele periode zaten ze daar.
Die M staat voor Maastrichtse...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
Waar is de liefde voor de maatschappelijke voetbalvereniging =[
Waar staat Ajax eigenlijk voor? Amsterdamse ... ... ... ?quote:
Een goede voetbalvereniging staat juist buiten de maatschappij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
Waar is de liefde voor de maatschappelijke voetbalvereniging =[
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar staat Ajax eigenlijk voor? Amsterdamse ... ... ... ?
Dit vind ik een vraagstuk voor Stijn.
quote:Ajax or Aias (/ˈeɪdʒæks/ or /ˈaɪ.əs/; Greek: Αἴας, gen. Αἴαντος) was a mythological Greek hero, the son of Telamon and Periboea, and king of Salamis.[1] He plays an important role in Homer's Iliad and in the Epic Cycle, a series of epic poems about the Trojan War. To distinguish him from Ajax, son of Oileus (Ajax the Lesser), he is called "Telamonian Ajax," "Greater Ajax," or "Ajax the Great". In Etruscan mythology, he is known as Aivas Tlamunus.
nzbserverquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gebruiken jullie nu ipv spotlite
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:26 schreef ValHallen het volgende:
Kapiteintje, heb jij dat gifje van Stijn met zijn duim omhoog bij de hand?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:26 schreef ValHallen het volgende:
Kapiteintje, heb jij dat gifje van Stijn met zijn duim omhoog bij de hand?
quote:
Neuken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaygay ik ben bij je in de buurt
GGGMM doet aan meets?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey C_Aquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weer eens apresskieen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga straks naar het centrum ofzo
Heb je soms een PECer in je team?quote:
Dat begint goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diederik Boer op doel. Dan heb ik gelijk +10.
Is een compliment, wat doe je verwaandquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga straks naar het centrum ofzo
sex hebben met gaygay, noway!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is een compliment, wat doe je verwaand
Naja zeg.. is hij zo lelijk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sex hebben met gaygay, noway!
Hey dat rijmt
Begin is minder idd, kijk maar verder.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na 36 seconde dacht ik.. ah ja.. dit is wat Davy denkt dat grappig is..
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begint goedIk hoop dat ik je in kan halen dit weekend.
Sorry je credits zijn verspeeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Begin is minder idd, kijk maar verder.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tactisch. Geen verdedigers van PSV of Ajax waar je normaal gesproken veel punten mee haalt. Doe ik ook volgende week met Janmaat en Kalas.
Ik post altijd Guru.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Filmpjes van Day-V kijk ik alleen als er nog genoeg prozac in huis is. Tenzij Guru. Of is dat Geo die altijd guru postBlijft lastig Day-V of Geo post.
hij is gay toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wijs je hem dan meteen al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |