Ik was bij de huldiging van het kampioenschap in 2008 ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar ik heb er gewoon niks mee.
Eens over Sparta. En voor de rest Volendam via playoffs en GAE ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee.
Sparta moet kampioen worden, via de playoofs mag elke club komen behalve ovlendam
Cambuur staat er ook wel goed voor. Die gun ik het wel omdat zij diverse keren zoooooooooo dichtbij waren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens over Sparta. En voor de rest Volendam via playoffs en GAE ofzo
Hoeveel staat het?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PEC wint zijn ze in ieder geval verzekerd van ontloping rechtstreekse degradatie.
Ik gun het ze in elk geval om minimaal 1x van Heerenveen te winnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur staat er ook wel goed voor. Die gun ik het wel omdat zij diverse keren zoooooooooo dichtbij waren.
Dacht ik ook net aan, die heb ik ook liever dan Volendam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur staat er ook wel goed voor. Die gun ik het wel omdat zij diverse keren zoooooooooo dichtbij waren.
Oke ben ik het wel mee eens. Cambuur vind ik ook wel een leuke club. Beter zij als clubs als Helmond of Telstar zonder fatsoenlijk stadion.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV-Venlo 0 - 1 Zwollequote:
Jazekerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het dit weekend Amstel Gold Knut?
Tijdens de ronde?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn collega zat in Gent in hetzelfde hotel als Garmin oid.
Nee, er zijn toch een paar wedstrijden in België geweest? Die hele periode zaten ze daar.quote:
Ja, met een paar uitstapjes kun je in principe van eind februari tot eind april in België blijvenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, er zijn toch een paar wedstrijden in België geweest? Die hele periode zaten ze daar.
Die M staat voor Maastrichtse...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
Waar is de liefde voor de maatschappelijke voetbalvereniging =[
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |