sommige gasten zoals haan zijn idd precies zoals hier op fok. verbazingwekkend, wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie weet. Hugh en ik hebben die overgang vrij makkelijk gemaakt, wie weet gaat dat met de rest wel net zo smooth. Er zitten iig een aantal gangmakers in de groep, dat scheelt altijd.
Alleen als de mensen in de pics dat oke vinden. Haan heeft al gezegd dat hij iedereen met een camera de gracht in flikkertquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post je de pics ook hier als het zo ver is?
Is hij zo knap?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen als de mensen in de pics dat oke vinden. Haan heeft al gezegd dat hij iedereen met een camera de gracht in flikkert
om vervolgens de nieuwe fok!-meet meme te worden de komende jaren. ik pas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post je de pics ook hier als het zo ver is?
pussiequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, ben een rustig persoon. En als mensen gek doen bespring ik ze met 10 man.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder kaas en tomaat aub![]()
Ja lekker.. met u dan?ZONDER KAAS!!!!!!!????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT IS DEZE, BEN JE LACTOSE INTOLERANT OFSOW :S.
If not now, then when.
Nog nooit geproefd met kaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
pussie
[..]
ZONDER KAAS!!!!!!!????WAT IS DEZE, BEN JE LACTOSE INTOLERANT OFSOW :S.
Mwah het is geen Piye natuurlijk.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
om vervolgens de nieuwe fok!-meet meme te worden de komende jaren. ik pas.
Het is geen lelijke jongen, en hij regelt wel chicks.quote:
Jongen, zo'n meet wordt het heul niet. Iedereen gaat huilen op z'n zolderkamer als ze zien hoe tof het was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kan ook wel chicks regelen, op de zwarte crossquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
Het is geen lelijke jongen, en hij regelt wel chicks.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan ook wel chicks regelen, op de zwarte cross
"Chicks."quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De eindbaas van FOK!, ken je helden.
Weet je niet. Ik dek me alvast in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
Jongen, zo'n meet wordt het heul niet. Iedereen gaat huilen op z'n zolderkamer als ze zien hoe tof het was.
ben jij ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, maar kaas is wel lekker. Heb je überhaupt ooit kees gegeten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit geproefd met kaas![]()
Is dat een aanrader?
quote:
25 geloof ik. Tussen de 16 en de 31 iig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef Gridlok het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd op die meet?
Kees niet, kaas welquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee, maar kaas is wel lekker. Heb je überhaupt ooit kees gegeten?
Als ik zou komen zou ik het snor gemiddelde wel omhoog halen ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
25 geloof ik. Tussen de 16 en de 31 iig.
Ik had lager verwachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
25 geloof ik. Tussen de 16 en de 31 iig.
Ja hallo, ik zit niet meer op de middelbare school. Laatste keer dat ik 1 op 1 heb gevochten was ik 14 of zo.quote:
Ik vrees dat CY dit echt onderschat. Ik denk dat er zeker genoeg normale tot ongelooflijke bazige types tussen zullen zitten, maar sowieso verwacht ik ook een paar bronies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Weet je niet. Ik dek me alvast in.
We hebben tenslotte een paar autisten op sleeptouw.
Ja dit.. iig geen 31.quote:
Welke club gaan we>?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Piye het volgende:
Hehe wordt echt zo mooi met mensen van 25 a 30 jaar tussen de 16-jarigen staan in de club.
jong zijn is niet leeftijd gebondenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 zo'n pappie die zichzelf nog jong voelt
Dat is echt een vieze pedo opmerking.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jong zijn is niet leeftijd gebonden
Je bent nog zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 zo'n pappie die zichzelf nog jong voelt
Geen idee, ik ken Utrecht niet echt, maar we zullen rekening moeten houden met de jongsten en dus een club van 16+ op moeten zoeken lijkt mij.quote:
Bibliotheek-meetsquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een meet in een club wil doen, kk onpersoonlijk
We gaan naar de kroeg. Premeet is in een restaurant en de postmeet is in de club.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een meet in een club wil doen, kk onpersoonlijk
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong als je je voelt
Nou ja ik vind het wel grappig.. had het gemiddelde onder de 20 geschat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
En is dat positief of negatief?
Ligt eraan in welke leeftijds-categorie je valt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
En is dat positief of negatief?
Broadway ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
We gaan naar de kroeg. Premeet is in een restaurant en de postmeet is in de club.
Als je dat soort dingen wil weten moet je maar gewoon weer terug komen in de whatsappgroep, niet gaan haten hier.quote:
mooi dan ken ik met pensioenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong als je je voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |