Dan is hun e-image naar de klote. Ik zou ook niet doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies. Hoewel Smack wat mij betreft een gevalletje apart is, die staat niet op mijn lijstje. Maar inderdaad types als Panzer en Buffalo. Dijken van praatjes, ben heel erg benieuwd wat daarvan over blijft in het echt. Vooral omdat je ze inderdaad niet op een meet zal zien.
PANZER, BUFFALO, STEL JULLIE LEZEN DIT: DIT IS EEN UITDAGING. KOM NAAR DE MEET EN BEWIJS DAT JE ECHT ZO'N BAAS BENT
idd, maar ikjijallebei heeft ook niet echt praatjes hier, of valt mij iig niet op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef Piye het volgende:
[..]
En feyenoordfan en ikjijallebei. Die laatste heb ik overigens ontmoet en dat is echt wel een smooth boy hoor.Al heb ik 'm niet in actie gezien zeg maar.
Ik dacht trouwens dat smack10 eerst wel wilde komen.
Van buffalo weet ik het trouwens meestal wel als hij trollt dus dat scheelt.
Hoezo, jij komt toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dan is hun e-image naar de klote. Ik zou ook niet doen.
mijn e-image is dan ook gewoon nog intact.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo, jij komt toch ook gewoon?
je hoeft toch niet knap te zijn om vrouwen te kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic gezien van Buffalo, wel een leuke jongen om te zien op zich. Hoewel hij volgens mij niet zo'n sportschoolheld is als bijv Hugh
Smack wil idd mss wel komen. Maar hem neem ik wel serieus, vind ik ook gewoon wel een sympathieke gast. Ikjijallebei heb ik eigenlijk vrij weinig beeld van, heeft die niet al een tijd een vriendin?
Panzer niet, I can confirm, but I won't. En die meet is trouwens fucking sad, snap sowieso niet waarom je daarnaartoe zou willen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
panzermuis, smack10, buffalo en nog een paar die waarschijnlijk trollen.
grappig dat die ook nooit naar een meet zullen komen.
In NB zeker?quote:
Wajoowquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer niet, I can confirm, but I won't. En die meet is trouwens fucking sad, snap sowieso niet waarom je daarnaartoe zou willen.
Ik vind NB engquote:
Ja heeft al een tijd een vriendin inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic gezien van Buffalo, wel een leuke jongen om te zien op zich. Hoewel hij volgens mij niet zo'n sportschoolheld is als bijv Hugh
Smack wil idd mss wel komen. Maar hem neem ik wel serieus, vind ik ook gewoon wel een sympathieke gast. Ikjijallebei heb ik eigenlijk vrij weinig beeld van, heeft die niet al een tijd een vriendin?
Vind ik zelf ook meevallen, maar heb anderen weleens het tegendeel zien beweren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
idd, maar ikjijallebei heeft ook niet echt praatjes hier, of valt mij iig niet op.
Naar dit soort verhalen ben ik zo nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Panzer niet, I can confirm, but I won't. En die meet is trouwens fucking sad, snap sowieso niet waarom je daarnaartoe zou willen.
dat 'ie ripped is, twijfel ik niet over. maar die pickup lines, shit manquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typen / Praten is een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Naar dit soort verhalen ben ik zo nieuwsgierig![]()
Volgens mij wordt die meet hartstikke gezellig. Er komt een groep van 10 mensen met wie ik al lange tijd veel praat en van wie ik weet dat ze fucking chill zijn, en de rest is daar of een toevoeging aan, of niet. Dat cared mij verder vrij weinig, met die groep wordt het toch wel leuk. Daarvan kent iedereen elkaar ook.
Omg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef Piye het volgende:
En feyenoordfan en ikjijallebei. Die laatste heb ik overigens ontmoet en dat is echt wel een smooth boy hoor
:$quote:
Ik heb ook nog nooit goede pics van hem gezien anders. Maar goed, wie weet ligt dat eraan dat ik hier nog niet lang genoeg rond hang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat 'ie ripped is, twijfel ik niet over. maar die pickup lines, shit manoverigens niks mis met beetje fokkers meeten. weet ik meteen wie ik voortaan uit de weg moet gaan (of juist niet).
Ja ik vind het ook wel fijn om te weten wie ik serieus kan nemen als ze stoer komen doen en wie niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat 'ie ripped is, twijfel ik niet over. maar die pickup lines, shit manoverigens niks mis met beetje fokkers meeten. weet ik meteen wie ik voortaan uit de weg moet gaan (of juist niet).
Oja, als je elkaar al vaker gesproken hebt zal het vast leuk kunnen zijn. Ken die users ook niet en heb er ook geen beeld van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Naar dit soort verhalen ben ik zo nieuwsgierig![]()
Volgens mij wordt die meet hartstikke gezellig. Er komt een groep van 10 mensen met wie ik al lange tijd veel praat en van wie ik weet dat ze fucking chill zijn, en de rest is daar of een toevoeging aan, of niet. Dat cared mij verder vrij weinig, met die groep wordt het toch wel leuk. Daarvan kent iedereen elkaar ook.
Sja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alles whoppe?quote:
kom vegtequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel fijn om te weten wie ik serieus kan nemen als ze stoer komen doen en wie niet.
Wie weet. Hugh en ik hebben die overgang vrij makkelijk gemaakt, wie weet gaat dat met de rest wel net zo smooth. Er zitten iig een aantal gangmakers in de groep, dat scheelt altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typen / Praten is een wereld van verschil.
Post je de pics ook hier als het zo ver is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie weet. Hugh en ik hebben die overgang vrij makkelijk gemaakt, wie weet gaat dat met de rest wel net zo smooth. Er zitten iig een aantal gangmakers in de groep, dat scheelt altijd.
Ik doe niet aan vechten, ben een rustig persoon. En als mensen gek doen bespring ik ze met 10 man.quote:
Zonder kaas en tomaat aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |