Ja hallo, ik zit niet meer op de middelbare school. Laatste keer dat ik 1 op 1 heb gevochten was ik 14 of zo.quote:
Ik vrees dat CY dit echt onderschat. Ik denk dat er zeker genoeg normale tot ongelooflijke bazige types tussen zullen zitten, maar sowieso verwacht ik ook een paar bronies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Weet je niet. Ik dek me alvast in.
We hebben tenslotte een paar autisten op sleeptouw.
Ja dit.. iig geen 31.quote:
Welke club gaan we>?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Piye het volgende:
Hehe wordt echt zo mooi met mensen van 25 a 30 jaar tussen de 16-jarigen staan in de club.
jong zijn is niet leeftijd gebondenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 zo'n pappie die zichzelf nog jong voelt
Dat is echt een vieze pedo opmerking.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jong zijn is niet leeftijd gebonden
Je bent nog zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 zo'n pappie die zichzelf nog jong voelt
Geen idee, ik ken Utrecht niet echt, maar we zullen rekening moeten houden met de jongsten en dus een club van 16+ op moeten zoeken lijkt mij.quote:
Bibliotheek-meetsquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een meet in een club wil doen, kk onpersoonlijk
We gaan naar de kroeg. Premeet is in een restaurant en de postmeet is in de club.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een meet in een club wil doen, kk onpersoonlijk
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong als je je voelt
Nou ja ik vind het wel grappig.. had het gemiddelde onder de 20 geschat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
En is dat positief of negatief?
Ligt eraan in welke leeftijds-categorie je valt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
En is dat positief of negatief?
Broadway ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
We gaan naar de kroeg. Premeet is in een restaurant en de postmeet is in de club.
Als je dat soort dingen wil weten moet je maar gewoon weer terug komen in de whatsappgroep, niet gaan haten hier.quote:
mooi dan ken ik met pensioenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong als je je voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |