quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ik snap em, maar dat kan helemaal niet, is gewoon met de hoek van de camera gedaan. [ afbeelding ]
quote:
komt door het vertekende beeld van seks dat Dima heeft. Dat gebeurt er nou als je elke dag vijfmaal de five-knuckle shuffle doet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan iemand die al seks gehad heeft dat nietgeil vinden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuken meid btw
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
maar je kan het toch ook wel geil vinden als je wélseks hebt gehad?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komt door het vertekende beeld van seks dat Dima heeft. Dat gebeurt er nou als je elke dag vijfmaal de five-knuckle shuffle doet.
ik vind het zelf ook geil hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je kan het toch ook wel geil vinden als je wélseks hebt gehad?
Gewoon, het idee dat zo'n vrouw zich helemaal voor je openstelt en dat zachte warme gevoel om je hand.
aha, dan heb ik niets gevraagd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik vind het zelf ook geil hoor.ging me hier specifiek om dima.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mindfuck en tevens zou ik haar kutje kietelen.
Mijn beeld is dus niet vertekend maar zoals hoe het een gezonde jonge betaamt,quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik vind het zelf ook geil hoor.ging me hier specifiek om dima.
Als dit een vrouw is, dan zou ik haar ziek hard geven. Wat anders dan normale seks.quote:
Dat zou ik ook weer niet willen zeggen. Maar ja misschien ben ik preuts.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn beeld is dus niet vertekend maar zoals hoe het een gezonde jonge betaamt,
Dikke reet, zou geven. Tevens TR gemacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef wise het volgende:
lol douchen in de tuin. Kan niet toch
[ afbeelding ]
omdat ze dik is zekerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke reet, zou geven. Tevens TR gemacht.
Terechte TR, dit kan ik niet aanzien hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke reet, zou geven. Tevens TR gemacht.
Mooie ogen <3quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ik er op mn 53e nog zo uitzie!
[ afbeelding ]
Nah, gaat hem niet worden voor je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ik er op mn 53e nog zo uitzie!
[ afbeelding ]
dat verwacht ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, gaat hem niet worden voor je.
quote:
Nu wel hehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ben terug van mijn lunch, gebeurt er hier nog iets leuks?
quote:
iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:22 schreef CristinaYang het volgende:
Maar even serieus, wat een dooie boel hier.
Een fokker? Piye, dan kunnen we samen filosoferen over het leven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef CristinaYang het volgende:
Oke. Nou dan gaan we iets leuks doen. Stel je zou op een date moeten met een FOK!ker, wie zou dat dan zijn, en waarom?
moet het een andere fokker zijn dan die ik al date?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef CristinaYang het volgende:
Oke. Nou dan gaan we iets leuks doen. Stel je zou op een date moeten met een FOK!ker, wie zou dat dan zijn, en waarom?
Dat je een FOK!ker? Vertelquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet het een andere fokker zijn dan die ik al date?
Dan uh...
Ik heb gewoon echt geen idee zo gauw
Awh dat vind ik lief. Lijkt me een gezellige date.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een fokker? Piye, dan kunnen we samen filosoferen over het leven.
Ik loop duidelijk weer heel erg achterquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik woon al drie jaar samen met een fokker joh![]()
Adolecens.
Mn DM-box staat altijd open voor roddelsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet er wel zo een heel stel op te noemen met wie ik níet zou willen daten btw![]()
Maar dat ga ik niet doen, want drama, ruzie enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |