Mooie ogen <3quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ik er op mn 53e nog zo uitzie!
[ afbeelding ]
Nah, gaat hem niet worden voor je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ik er op mn 53e nog zo uitzie!
[ afbeelding ]
dat verwacht ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, gaat hem niet worden voor je.
quote:
Nu wel hehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ben terug van mijn lunch, gebeurt er hier nog iets leuks?
quote:
iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:22 schreef CristinaYang het volgende:
Maar even serieus, wat een dooie boel hier.
Een fokker? Piye, dan kunnen we samen filosoferen over het leven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef CristinaYang het volgende:
Oke. Nou dan gaan we iets leuks doen. Stel je zou op een date moeten met een FOK!ker, wie zou dat dan zijn, en waarom?
moet het een andere fokker zijn dan die ik al date?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef CristinaYang het volgende:
Oke. Nou dan gaan we iets leuks doen. Stel je zou op een date moeten met een FOK!ker, wie zou dat dan zijn, en waarom?
Dat je een FOK!ker? Vertelquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet het een andere fokker zijn dan die ik al date?
Dan uh...
Ik heb gewoon echt geen idee zo gauw
Awh dat vind ik lief. Lijkt me een gezellige date.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een fokker? Piye, dan kunnen we samen filosoferen over het leven.
Ik loop duidelijk weer heel erg achterquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik woon al drie jaar samen met een fokker joh![]()
Adolecens.
Mn DM-box staat altijd open voor roddelsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet er wel zo een heel stel op te noemen met wie ik níet zou willen daten btw![]()
Maar dat ga ik niet doen, want drama, ruzie enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |