Dat fisten was op haar voorstel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
- Een chick anaal frituren (enkel bij pogingen gebleven)
- Een trio
- Een Aziatische doen
- Een Arabische doen
- Een chick fisten (max was 4 vingers)
( Laatste was een engels wijf in berlijn )![]()
Dan is het paard wat die dude z'n darmen had geperforeerd met z'n dood tot gevolg er nog goed mee weggekomen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef Gridlok het volgende:
Zou je daar voor veroordeeld kunnen worden, iemand dood neuken? ( no rape )
Dat beeld dat jij van mij hebt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een midget. Wel 's bij stilgestaan, zou me een pedo voelen en ze hebben ook zo'n lijf dat niet in proporties is
.
[..]
Die trio was zeker met 2 chicks die drugged the fuck out waren? Of met een kameraad van je?
Bij mij op school loopt er een chickie rond, die staand niet boven mensen uitkomt die op een stoel zitten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een midget. Wel 's bij stilgestaan, zou me een pedo voelen en ze hebben ook zo'n lijf dat niet in proporties is
Ja, ben ook niet verder gekomen dan dat. Niet zo opwindend...quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat fisten was op haar voorstel?
Lijkt me ook niet, nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet verder gekomen dan dat. Niet zo opwindend...
Shitquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu heb ik een heel naar beeld van jou als grote neger en dat arme kleine meisje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij op school loopt er een chickie rond, die staand niet boven mensen uitkomt die op een stoel zitten.Maar ze is wel gewoon helemaal in verhouding en nog best een lekker ding ook. Ik zou er wel raad mee weten.
Ja, watquote:
Lol, een vriend van me had ook ooit zo'n mokkel, die voldeed aan jouw beschrijving inderdaad. Helemaal blij vertellen dat hij d'r makkelijk op de wasmachine kon tillen enzo, mij niet gezien. Zou me kapotschamen in het openbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij op school loopt er een chickie rond, die staand niet boven mensen uitkomt die op een stoel zitten.Maar ze is wel gewoon helemaal in verhouding en nog best een lekker ding ook. Ik zou er wel raad mee weten.
ik geloof dat ik me eerder zou schamen dan erover opscheppenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar het is wel een mooie afsluiter.
En andersom lijkt het me inderdaad een stukje minder.Aan de andere kant geeft het toch wel zekere bragging rights. Kan je altijd verkondigen hoe hard je die persoon kapot hebt geneukt.
Vond het wel wat hebben, m'n 4 vingers in een soort puntvorm naar elkaar toe in die kletsnatte gleufquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben ook een heel naar persoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu heb ik een heel naar beeld van jou als grote neger en dat arme kleine meisje.
Soms wou ik dat ik niet zo'n beelddenker was
Ja dat toch wel denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, een vriend van me had ook ooit zo'n mokkel, die voldeed aan jouw beschrijving inderdaad. Helemaal blij vertellen dat hij d'r makkelijk op de wasmachine kon tillen enzo, mij niet gezien. Zou me kapotschamen in het openbaar.
Tsja het glas is half vol of half leeg afhankelijk van hoe je ertegenaan kijkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof dat ik me eerder zou schamen dan erover opscheppen
Naja in eerste instantie leek het me wel grappig, maar na 2 minuten was die fun snel wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het wel wat hebben, m'n 4 vingers in een soort puntvorm naar elkaar toe in die kletsnatte gleuf.
Echt fisten zou me wel weer next level lijken.
" Missionaris "quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap niet dat je fisten niet geil kan vinden.
Watching "NICE HOT GIRL FISTING HERSELF" as we FOK!.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk niet dat het fysiek mogelijk is om jezelf te vuisten.
O jawel hoor. Zelfs via de achterdeur.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
* dWc_RuffRyder selecteert tekstquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Watching "NICE HOT GIRL FISTING HERSELF" as we FOK!.
4 vingers wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vertel jij het ons maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:37 schreef LethalNinja het volgende:
Welke homo doet er nou een Topic report over 4 knappe dames? Imo kan het gewoon nog door de nudity beugel dus helaas voor jou
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:37 schreef LethalNinja het volgende:
Welke homo doet er nou een Topic report over 4 knappe dames? Imo kan het gewoon nog door de nudity beugel dus helaas voor jou
Wat, die ik had gepost?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:37 schreef LethalNinja het volgende:
"French girl fisting herself L7" is denk ik meer jouw type. (srs)quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
* dWc_RuffRyder selecteert tekst
* dWc_RuffRyder doet rechtermuisknop
* dWc_RuffRyder klikt op "zoeken bij Google naar"..
Hmm weet al wie het heeft gereport, maar ik ga er weinig mee doen. Een andere mod mag hem gerust weg halen maar ik vind dat hij moet kunnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, die ik had gepost?Tyfus man, naam en rugnummer zodat we 'm met pek en veren kunnen wegjagen?
Is toch weggehaald zie ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm weet al wie het heeft gereport, maar ik ga er weinig mee doen. Een andere mod mag hem gerust weg halen maar ik vind dat hij moet kunnen.
Een collega van je is je al voor geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm weet al wie het heeft gereport, maar ik ga er weinig mee doen. Een andere mod mag hem gerust weg halen maar ik vind dat hij moet kunnen.
Paar kontjes van naakte chicks. Niks schokkends oid verderquote:
Het was krioro, duh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die homo in kwestie durft zich zeker natuurlijk weer niet bekend te maken. Z'n opa zal wel fout zijn geweest in de oorlog. Z'n moeder zal wel een gluurbuur zijn die kijkt of ze buren doen wat niet mag
. Zo'n type dat 0900-8844 belt als iemand in de straat een paar uur te vroeg z'n vuilnis buiten zet. Of naar de Rijdende Rechter gaat voor een struik die een halve meter over de heg steekt
. Kan dat soort volk niet preventief geruimd worden?
Damn, wat triest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:37 schreef LethalNinja het volgende:
komt doordat je maagd bent.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap niet dat je fisten niet geil kan vinden.
quote:
is deze nigger for real?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef Pharkus het volgende:
Dat was ik en geen naakt ook niet in de sc, hoe mooi ze ook zijn.
'k geloof er niks van Als ik nu besluit om naar Alkmaar te gaan en over uurtje geen maagd meer ben zal ik het nog steeds geil vinden wss.quote:
haha ik snap em, maar dat kan helemaal niet, is gewoon met de hoek van de camera gedaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Finally learned how to successfully harvest a moon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pls hou op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'k geloof er niks van Als ik nu besluit om naar Alkmaar te gaan en over uurtje geen maagd meer ben zal ik het nog steeds geil vinden.
jy bent egt kk gayquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Finally learned how to successfully harvest a moon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok, ga jij even langs de ramen van Alkmaar,post bewijs van je pik in een hoer, en laat het dan weten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'k geloof er niks van Als ik nu besluit om naar Alkmaar te gaan en over uurtje geen maagd meer ben zal ik het nog steeds geil vinden.
dat vind ik dan weer helemaal niets, die filmpjes van vrouwen die zichzelf fistenquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef krioro het volgende:
[..]
"French girl fisting herself L7" is denk ik meer jouw type. (srs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |