Serero is meer een Ajax speler. Maar hij zeikt Serero erger af als wij Boerrigter. Terwijl Derk opzichtig faalt en Serero lang geblesseerd was en sindsdien nauwelijks meer de kans kreeg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen Ajax speler maar Serero bijvoorbeeld ook niet
Ik ga nog steeds uit van een bloedeloze 0-0quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. we spelen ze met 0-3 weg.
PSV'ers. Quote dit maar even.
Nee, serieus. Verwacht je dat jullie een kans hebben? Ik zou het graag zien gebeuren, maar niets wijst erop dat jullie ook maar een puntje gaan pakken. Helaas.quote:
Hugo ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hierom.![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)__giftig__PSV__.html
Oh ja verdomd... die heb ik zelf nog in PSV-topic gepost... Nee, dan begrijp ik de angst van de Ajacieden volkomen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hierom.![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)__giftig__PSV__.html
Aad300 weet alles.quote:
Ajax wint zelden in Eindhoven, hoe slecht ze daar ook zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, serieus. Verwacht je dat jullie een kans hebben? Ik zou het graag zien gebeuren, maar niets wijst erop dat jullie ook maar een puntje gaan pakken. Helaas.
HISTORIE BIEDT GEEN GARANTIE VOOR DE TOEKOMST.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wint zelden in Eindhoven, hoe slecht ze daar ook zijn.
No mang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog iemand in elkaar geslagen bij de sportschool?
1-5quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wint zelden in Eindhoven, hoe slecht ze daar ook zijn.
Je neemt school wel heel serieus. Schrijf gewoon 1-4.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb totaal geen spanning voor PSV, een-vier
quote:
Het geeft wel iets aan...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HISTORIE BIEDT GEEN GARANTIE VOOR DE TOEKOMST.
Wel zonde dat een blessure je zover minder maakt, verder lijkt het me wel een zichzelf overschattend eikeltje die de oorzaak bij iedereen behalve zichzelf zoekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |