Dat moet een troll zijn. Die ga ik TR'en.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Is er iemand die Boerrigter heeft verdedigd?
Jammer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Néh, ik strooi beperkt met verbeteringen.
Nee het is Derk zijn pa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn. Die ga ik TR'en.
Iemand moet het doen en ik vind het ook niet terecht dat hij zo afgekraakt wordtquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het Ajax topic. Die LitmanenAFCA verdedigd Derkie tot hij er bij neervalt.
quote:
quote:
Was gewoon een woordje vergeten, stelletje...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
verdedigt en in Fok! voetbal manager is hij nog steeds de duurste aanvaller.
Ik vind het hypocriet. Hij zegt dat we Derk niet mogen afzeiken maar doet het zelf met Serero.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand moet het doen en ik vind het ook niet terecht dat hij zo afgekraakt wordt
Inderdaad. In tegenstelling tot Cuenca en Serero.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand moet het doen en ik vind het ook niet terecht dat hij zo afgekraakt wordt
Ja, kunnen wij niet ruiken. Dikzak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was gewoon een woordje vergeten, stelletje...
Ik ben niet dik, homo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, kunnen wij niet ruiken. Dikzak.
Bij Boerrigter weet je gewoon dat zijn top niet erg hoog is, dus heeft afzeiken weinig zin.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. In tegenstelling tot Cuenca en Serero.
Meer respect voor homo's gaarne.quote:
Is het toch niet gek dat we hem weg willen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Boerrigter weet je gewoon dat zijn top niet erg hoog is, dus heeft afzeiken weinig zin.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Boerrigter weet je gewoon dat zijn top niet erg hoog is, dus heeft afzeiken weinig zin.
Ik denk al de hele week aan die wedstrijd.quote:
Als hij gewoon zou scoren valt t allemaal wel mee toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
Nu het weekend is, is het extreem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk al de hele week aan die wedstrijd.
Ik vind hem ook geen Ajax speler maar Serero bijvoorbeeld ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het toch niet gek dat we hem weg willen?
Ik denk al maanden aan deze matchquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk al de hele week aan die wedstrijd.
Doe niet stoerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |