Op zich vond ik de keuze voor haar nog wel logisch, maar ze koos het verkeerde teamquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had gewoon naar![]()
![]()
Johan
![]()
![]()
moeten luisteren, dan had ze een makkelijk baantje kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gore kankermongolen, die moeten ze ophangen aan hun kloten en publiekelijk stenigen.
een meisje van 9 tikken geven voor die paar euro... sterf dan toch hard uit.
Maar nee, de heren mogen even 10 uur schoffelen en dan is het afgelopen....
Alleen voor hun naam en cv is het niet echt goed, vooral die kale eikel is flink afgegaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ja... ze kreeg er toch niks voor dus maakt weinig uit
Dat is jou gedachtengang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een seksueel confronterende TT is dit.
*jouwquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is jou gedachtengang.
Ik dacht gewoon aan graszaad enzo
Nu moet ik een andere actrice zien te vinden wiens initialen gelijk zijn aan J. Albaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vrouw op het gifje was waarschijnlijk Jessica Alba. Zij is in de ban gedaan op het VBL.
dankje onlogischquote:
J. A. Is makkelijk, maar J. Alba wordt een onmogelijke zaak ben ik bang.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet ik een andere actrice zien te vinden wiens initialen gelijk zijn aan J. Alba
Haar dochters heten Honor en Haven dus dat wordt ook niks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J. A. Is makkelijk, maar J. Alba wordt een onmogelijke zaak ben ik bang.
Waarom zou je je dochter Haven noemen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haar dochters heten Honor en Haven dus dat wordt ook niks.
Er is nog een Jessie Alba die acteert ook aardig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet ik een andere actrice zien te vinden wiens initialen gelijk zijn aan J. Alba
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als achternaam ''slaaf''
Haven slaaf hihihihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |