DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja. Dat weet ik ook wel. Maar ik probeer nog wat positiviteit in de groep te brengen.
die tijd heb ik gehad
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Een wedstrijd op zich, vorm van de dag en meer van dat soort open deuren.
ja die clichés ken ik, maar PSV wint vrijwel nooit meer wedstrijden waar het op aan komt.
Precies, en dat is gewoon een kwaliteitsprobleem...
of mentaliteit
en papa nog droog beweren dat Ilias alles zelf mag bepalen.. Hoe dan ook een mooie ervaring voor hem, maar ik heb het gevoel dat hij sinds zijn 4de onder grote druk van paps elke dag moest trainen..
en papa nog droog beweren dat Ilias alles zelf mag bepalen.. Hoe dan ook een mooie ervaring voor hem, maar ik heb het gevoel dat hij sinds zijn 4de onder grote druk van paps elke dag moest trainen..
Mijn hemel. Dit grenst gewoon aan kindermishandeling. Ik gun het pa bijna dat zoonlief een knieblessure krijgt en nooit meer kan voetballen. Het is dat je het dat kind zelf niet gunt.
Mijn hemel. Dit grenst gewoon aan kindermishandeling. Ik gun het pa bijna dat zoonlief een knieblessure krijgt en nooit meer kan voetballen. Het is dat je het dat kind zelf niet gunt.
Dit gaat wel heel ver maar er zijn ook ouders die dit hun kinderen op ander gebied aandoen omdat ze denken dat ze daar het talent in zijn
Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef Scarface88 het volgende: PSV moet eens stoppen met al die gelukszoekertjes van Noord-Afrikaanse afkomst in de jeugdopleiding. Qua mentaliteit een rotte appel.
En zelden dat ze je iets brengen. Zelfs de grootste topper in deze categorie is verwaarloosbaar qua opbrengst.
Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef Scarface88 het volgende: PSV moet eens stoppen met al die gelukszoekertjes van Noord-Afrikaanse afkomst in de jeugdopleiding. Qua mentaliteit een rotte appel.
nederlandse jongeren voetballen te weinig man. alleen maar playstationnen xboxen enzo, terwijl die jongens van buitenlandse afkomst nog op pleintjes voetballen enzo.
nederlandse jongeren voetballen te weinig man. alleen maar playstationnen xboxen enzo, terwijl die jongens van buitenlandse afkomst nog op pleintjes voetballen enzo.
dat heeft niets met nationaliteit te maken, maar met mentaliteit.
Bovendien levert al dat pleintjesvoetbal ook geen flikker op.
nee maar bedoel dat moeilijk is tegenwoordig nederlandse jongeren te scouten enzo omdat ze niet meer zoveel voetballen als vroeger begrijp je
Ach, houd toch op man. Er zijn hier in de regio nog altijd meer blanke jeugdvoetballers dan allochtonen. En dat geldt voor heel Nederland, met uitzondering van enkele stukken van de Randstad.
Je leert er beter voetballen dan achter de playstation
Hoewel je ook van FIFA veel leert, laatst een filmpje van gezien, was van Arsenal of City, speciale ruimtes gemaakt voor jeugd om FIFA te doen. Kwam zo'n trainer vertellen dat dit ook goed is om van te leren.
Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Ad_Infinitum het volgende: Ach, houd toch op man. Er zijn hier in de regio nog altijd meer blanke jeugdvoetballers dan allochtonen. En dat geldt voor heel Nederland, met uitzondering van enkele stukken van de Randstad.
waarom breken er dan zo relatief weinig door vergeleken met jongens van antiliaanse of marokaanse afkomst?
omdat veel jongens met talent van nederlandse afkomst gewoon niet genoeg voetballen vaak
Welke Marokkanen zijn er dit jaar doorgebroken dan?
dit jaar weet niet bij psv man. volg dat niet, en is ook niet heel relevant. maar je kan er niet om heen dat bij alle jeugdopleidingen nederlandse jongens gewoon ondervertegenwoordigd zijn.
moet je voorstellen dat cruijff alleen maar had zitten PS3'en. was ook niet zo grote geworden natuurlijk.
dit jaar weet niet bij psv man. volg dat niet, en is ook niet heel relevant. maar je kan er niet om heen dat bij alle jeugdopleidingen nederlandse jongens gewoon ondervertegenwoordigd zijn.
moet je voorstellen dat cruijff alleen maar had zitten PS3'en. was ook niet zo grote geworden natuurlijk.
Cruyff misschien nog wel, aangezien zijn kwaliteit o.a. (ruimtelijk) inzicht was. Dus hij zag gewoon heel duidelijk hoe iedereen moest staan en lopen en waar de bal heen moest en met welke snelheid etc etc.
ja die clichés ken ik, maar PSV wint vrijwel nooit meer wedstrijden waar het op aan komt.
Klopt en laten we wel zijn PSV is niet in balans. Toivonen is een crimineel, Van Bommel een gefrustreerde oude man, Strootman een opgefokte gek, Wijnaldum een blind paard, Mertens een dribbelende dwerg, Lens een straatvechtertje en dit alles 'ondersteund' door een onvoorstelbaar zwakke verdediging.
Klopt en laten we wel zijn PSV is niet in balans. Toivonen is een crimineel, Van Bommel een gefrustreerde oude man, Strootman een opgefokte gek, Wijnaldum een blind paard, Mertens een dribbelende dwerg, Lens een straatvechtertje en dit alles 'ondersteund' door een onvoorstelbaar zwakke verdediging.
Wanneer is het weer leuk om naar PSV te kijken?
Eerste seizoenshelft was leuk. En het kan vanaf komende zondag zomaar weer opeens leuk worden.
Wanneer ze spelen, de overige 6 dagen naar het logo kijken begint na een tijd wel te vervelen, dan kijk je gewoon weer uit wanneer ze weer kunnen spelen. Dat zijn meestal de leuke momenten.
Als je het zo omschrijft, klinkt het anders aardig in balans als je het mij vraagt
PSV-trainer Dick Advocaat rekent tegen Ajax op de massale steun van het thuispubliek. „Ik hoop niet dat ze voor de wedstrijd al hun kruit bij Guus Meeuwis verschieten”, zei Advocaat met een knipoog. „Toen ik bij Sparta voetbalde, kwam André Hazes optreden. De mensen stonden op de banken, totdat wij begonnen… De PSV-supporters hebben het wel een beetje nodig om in de stemming te komen. Het is ander publiek dan bij Feyenoord.”
Klopt en laten we wel zijn PSV is niet in balans. Toivonen is een crimineel,Van Bommel een gefrustreerde oude man, Strootman een opgefokte gek, Wijnaldum een blind paard, Mertens een dribbelende dwerg, Lens een straatvechtertje en dit alles 'ondersteund' door een onvoorstelbaar zwakke verdediging.
Hij ziet PSV als springplank, Afellay en Romario zijn naar Barcelona gegaan en als Marcelo goed blijft voetballen ziet hij zichzelf ook daar naar toe gaan.
Wat heb ik dan nog verder gemist?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Jongens, Marcelo ziet zichzelf naar Barcelona gaan.
dat wordt een klapper deze zomer!
Vertel mij eens waarom Ajax ooit Sulejmani heeft aangekocht dan? En waarom Suarez anderen beet? Wij gaan niet over het beleid en over de uitspraken/acties van de spelers. Als ik daar wel over zou gaan zou het er heel anders uit zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vertel mij eens waarom Ajax ooit Sulejmani heeft aangekocht dan? En waarom Suarez anderen beet? Wij gaan niet over het beleid en over de uitspraken/acties van de spelers. Als ik daar wel over zou gaan zou het er heel anders uit zien
Je hoeft er toch niet over te gaan om het erover te hebben?
Overigens weer lekker bezig bij de NOS, het zijn ook allemaal provocerende vragen. Dingen van Feyenoord erbij halen, lekker erop ingaan van zijn topclub verhaal (wat een tijd geleden in het nieuws kwam) Marcelo spoort zelf niet hoor, maar gewoon slecht van de NOS.
Niet zo moeilijk toch? Sulejmani was op dat moment de beste speler in de Eredivisie, en ja, we dachten met hem kampioen te worden.
Suarez is een gek, niet helemaal 100%, maar wel een ge-wel-dige voetballer, beetje een Toivonen (die kan alleen minder goed voetballen).
Tsja, en Marcelo is gewoon dom, heeft geen zelfkennis en denkt dat ie kan voetballen waardoor ie nog harder faalt. Misschien speelde ie wel heel goed in Polen, dat weet ik niet, maar ik twijfelde al meteen eigenlijk wel aan zijn kwaliteiten en zelfkennis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zaterdag 13 april 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende: Overigens weer lekker bezig bij de NOS, het zijn ook allemaal provocerende vragen. Dingen van Feyenoord erbij halen, lekker erop ingaan van zijn topclub verhaal (wat een tijd geleden in het nieuws kwam) Marcelo spoort zelf niet hoor, maar gewoon slecht van de NOS.
Ik heb het even gemist, heeft hij een dom interview afgegeven?
Op zaterdag 13 april 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende: Overigens weer lekker bezig bij de NOS, het zijn ook allemaal provocerende vragen. Dingen van Feyenoord erbij halen, lekker erop ingaan van zijn topclub verhaal (wat een tijd geleden in het nieuws kwam) Marcelo spoort zelf niet hoor, maar gewoon slecht van de NOS.
Als voetballer moet je proberen om het gesprek te leiden, geen antwoord geven op sommige vragen bijvoorbeeld, of wat minder uitgesproken zijn. Marcelo is daar gewoon te dom voor (zelfoverschatting). Tuurlijk doet de NOS dit dan, punten scoren he.
Tsja, en Marcelo is gewoon dom, heeft geen zelfkennis en denkt dat ie kan voetballen waardoor ie nog harder faalt. Misschien speelde ie wel heel goed in Polen, dat weet ik niet, maar ik twijfelde al meteen eigenlijk wel aan zijn kwaliteiten en zelfkennis.
PSV heeft dit toch echt zelf zover laten komen, Brands met zijn gedragdeskundigen
Dat was al weken bekend, maar blijkbaar behandelen ze "toevallig" alle "problemen" deze week. Boeit me verder ook niet, maar valt me op hoe de NOS bezig is.
Dat was al weken bekend, maar blijkbaar behandelen ze "toevallig" alle "problemen" deze week. Boeit me verder ook niet, maar valt me op hoe de NOS bezig is.
Deze week moet het gebeuren, dus meer media aandacht etc. Tuurlijk gebeurt dit niet als ze tegen Willem II moeten.
Dat je De Telegraaf van voortrekkerij beschuldigt daar kan ik mee inkomen en is volstrekte logisch, maar de NOS vind ik wel meevallen. Het rommelt nu toevallig bij PSV en dan is het toch logisch dat dat ter sprake komt in de belangrijkste week van PSV dit seizoen? Als het bij Ajax zou rommelen dan zou de NOS dat ook gewoon vermelden hoor. Omdat het bij PSV een puinzooi is wil niet zeggen dat heel de media ineens tegen PSV is.
Dat je De Telegraaf van voortrekkerij beschuldigt daar kan ik mee inkomen en is volstrekte logisch, maar de NOS vind ik wel meevallen. Het rommelt nu toevallig bij PSV en dan is het toch logisch dat dat ter sprake komt in de belangrijkste week van PSV dit seizoen? Als het bij Ajax zou rommelen dan zou de NOS dat ook gewoon vermelden hoor. Omdat het bij PSV een puinzooi is wil niet zeggen dat heel de media ineens tegen PSV is.
De Telegraaf is bij het rommelen van PSV gebaat omdat zij in dienst staan van Ajax. De NOS is ook gebaat bij het rommelen van PSV omdat zij nieuws moeten brengen. Tijdens het gekloot bij Ajax deden stonden ze net zo goed vooraan, of is iedereen het momentje van fame voor Davids vergeten? Joepie lokte Davids tot een statement van racisme m.b.t. Cruijff en de NOS had haar primeur.
Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende: De Telegraaf is bij het rommelen van PSV gebaat omdat zij in dienst staan van Ajax. De NOS is ook gebaat bij het rommelen van PSV omdat zij nieuws moeten brengen. Tijdens het gekloot bij Ajax deden stonden ze net zo goed vooraan, of is iedereen het momentje van fame voor Davids vergeten? Joepie lokte Davids tot een statement of racisme m.b.t. Cruijff en de NOS had haar primeur.
Dat probeerde ik ook min of meer uit te leggen
Sinds Cruijff niet meer de CL doet liggen de verhoudingen wat anders, kan je wel doen maar het is gewoon zo. Dacht je dat de NOS achter Ten Have had gestaan in dat conflict met Cruijff als hij nog voor de NOS werkzaam zou zijn geweest?
Sinds Cruijff niet meer de CL doet liggen de verhoudingen wat anders, kan je wel doen maar het is gewoon zo. Dacht je dat de NOS achter Ten Have had gestaan in dat conflict met Cruijff als hij nog voor de NOS werkzaam zou zijn geweest?
Die Römer die directeur is van de NTR had ook de hele tijd anti Cruijff verhaaltjes op zijn zender.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Dat hele media-circus van de NOS rond dat gedoe was te gênant voor woorden man. Had helemaal niks meer met objectief nieuws brengen te maken.
Niet dat ik er zo'n last van heb. Maar als er een zender is met een hoog Ajax-gehalte is het wel de NOS. Dat bedenk ik niet zelf, dat is een feit. Dat wil ook nog wel eens geuit worden in interviews ed. Je eigen fans zijn vaak het meest kritisch toch.. (Cruijff-gate)
Al wat die Joep is geen idee. Een echte bloedzuigende 'journalist'..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op zaterdag 13 april 2013 15:56 schreef Geo4kant het volgende: Eerst het vertrek van Lazovic, dan Affelay, dan Reis zijn blessure.. gaan we dit jaar de NOS als excuus gebruiken?
Kom op zeg.. zet die kut media lekker te kijk door ajax van de mat de spelen met 3-0 en kampioen te worden dan heb je ze het hardst.
Afellay en de mentaliteit, uitwedstrijden en Europa League kun je ook al doorstrepen.
Op zaterdag 13 april 2013 15:56 schreef Geo4kant het volgende: Eerst het vertrek van Lazovic, dan Affelay, dan Reis zijn blessure.. gaan we dit jaar de NOS als excuus gebruiken?
Kom op zeg.. zet die kut media lekker te kijk door ajax van de mat de spelen met 3-0 en kampioen te worden dan heb je ze het hardst.
Nee dat klopt maar ze waren daar toch anti Cruijff en dat heeft tot consequentie dat momenteel de relatie met Ajax niet opperbest is
Geen idee of ze pro of anti wie dan ook waren. Ik weet alleen dat ik serieus even dacht dat de koningin overleden was op een gegeven moment. Ging echt he-le-maal nergens over.
Geen idee of ze pro of anti wie dan ook waren. Ik weet alleen dat ik serieus even dacht dat de koningin overleden was op een gegeven moment. Ging echt he-le-maal nergens over.
Als PSV met 3-0 van Ajax wint eet ik mijn muismat op. Vooral het houden van de nul lijkt me onwaarschijnlijk, vrijwel iedereen scoort minstens 1 keer tegen PSV en dan zou juist Ajax dat niet lukken? Daar is een klein wonder voor nodig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Als PSV met 3-0 van Ajax wint eet ik mijn muismat op. Vooral het houden van de nul lijkt me onwaarschijnlijk, vrijwel iedereen scoort minstens 1 keer tegen PSV en dan zou juist Ajax dat niet lukken? Daar is een klein wonder voor nodig.
Heb je een muismat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De Brazliaanse verdediger Marcelo is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV en hoopt in de zomer afscheid te nemen met zijn eerste titel in dienst van de Eindhovenaren. Hij heeft veel vertrouwen in een goede afloop van de competitie.
Om nog kans te maken op het kampioenschap mag PSV zondag niet verliezen van Ajax. De achterstand in de competitie bedraagt momenteel drie punten met nog vijf wedstrijden te spelen.
Marcelo kijkt uit naar de topper. ''Ik denk dat het een groot spektakel wordt. De twee ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Met de steun van het publiek moeten we een goed resultaat kunnen neerzetten.''
De 25-jarige centrale verdediger krijgt veel kritiek te verduren, maar Marcelo denkt dat hij na dit seizoen toe is aan een stap hogerop. ''Ik ben naar Nederland gekomen om mijn kunnen te tonen en kampioen te worden.''
''Vorig seizoen hadden we een kans, maar die lieten we ons ontglippen. Dit jaar kunnen we ons dat niet permitteren. Als we een eenheid vormen en ons best doen, zullen we ons doel bereiken'', zegt Marcelo in gesprek met NOS.
''Alle spelers dromen van spelen in de top. Dat geldt ook voor mij. Ik speel hier al drie jaar en PSV is een goede springplank. Veel PSV-spelers stromen door naar grote clubs. Afellay is als laatste naar Barcelona gegaan en Romario vroeger ook. Als ik hier goed blijf spelen, denk ik dat ik ook zo’n kans maak. ''
Het is eigenlijk zielig, maar ik moet er toch wel heel hard om lachen
Het zielige is inderdaad dat deze jongens het nog echt geloven ook. Allemaal volgevreten spelers die zichzelf helemaal geweldig vinden. Derijck wilde naar Engeland na twee wedstrijden in het eerste van PSV. Willems wil naar Real Madrid en ook Hutchinson heeft ambities in de premier league.
won PSV niet met deze spelers ook van Ajax bij de JC schaal?
Dus de spelers van PSV waren wel dramatisch, maar die spelers die toen bij Ajax speelden zijn nog dramatischer?
Dus de spelers van PSV waren wel dramatisch, maar die spelers die toen bij Ajax speelden zijn nog dramatischer?
Ik zal het team er even bijpakken
Fischer - Sigthorsson - Özbiliz Janssen - Anita - de Jong Dijks - Blind - alderweireld - van rhijN Vermeer
Blind komt natuurlijk veel te veel snelheid te kort voor de positie van centrale verdediger. Dijks kan niet meer mee in het Ajax-voetbal, moet het vooral hebben van zijn fysiek. Een middenveld met Janssen en de Jong zou nooit werken. Özbiliz is naar Kuban Krasnodar, Fischer kwam toen pas net kijken dus die weeg ik het minder zwaar aan. Sigthorsson kan ook totaal niet mee in het Ajaxvoetbal.
Tja, de pocherige miljoenenclub uit Eindhoven heeft momenteel 1 punt meer dan de jeugdploeg uit Rotterdam-Zuid. Dat geeft wel aan hoe belachelijk slecht hun beleid is.
won PSV niet met deze spelers ook van Ajax bij de JC schaal?
Toen was Advocaat nog niet een seizoen losgegaan op de ploeg. Hoewel ik weinig sympathie heb voor de spelers van PSV lijkt dit seizoen me toch vooral door Advocaat onnodig moeilijk gemaakt.
Toen was Advocaat nog niet een seizoen losgegaan op de ploeg. Hoewel ik weinig sympathie heb voor de spelers van PSV lijkt dit seizoen me toch vooral door Advocaat onnodig moeilijk gemaakt.
Eens. Het team raakt niet op elkaar ingespeeld want Advocaat sleutelt wekelijks aan de basiself. Je kunt dan ook niet verwachten dat de spelers elkaar op gevoel kunnen vinden. Van een toptrainer mag je toch wel verwachten dat hij aan de voorbereiding in de zomer en in de winterstop genoeg heeft om een uitgebalanceerde selectie neer te zetten.
Geen enkele speler speelt elke wedstrijd een constant niveau, maar telkens een speler op de bank zetten als hij een wedstrijd niet presteert sloop je professioneel het vertrouwen van een speler. Daarnaast weet hij een toch al zwakke achterhoede nog onzekerder te maken.
En dan nog niet eens gesproken over de wissel van Engelaar tegen Feynoord wat onnodig punten heeft gekost.
Omdat marcelo zo weinig zelfreflectie heeft, verliezen we weer morgen. Opflikkeren met die softe mooi weer voetballer. Laat hem wegrotten in de sloppenwijken van Brazilië.
Met nog vijf wedstrijden heeft PSV het nog volledig in eigen hand, maar dan moet er wel gewonnen worden van koploper Ajax. Waarom blijven de drie punten zondag in Eindhoven? Willems: 'Bij winst zijn we de nieuwe koploper van de Eredivisie. In een titelrace moet je voorop blijven, dus daarom moeten we winnen. We zijn voor eigen publiek maximaal gemotiveerd om van Ajax te winnen.'
Dit seizoen speelden jullie al twee keer tegen Ajax. In de strijd om de Johan Cruijff Schaal waren jullie veel sterker, terwijl in competitieverband werd verloren in De Arena. Wat zijn de sterke punten van Ajax en op welke spelers moeten jullie het meeste letten? 'Voorgaande wedstrijden moet je niet meenemen, dit is een finale op zich. Dit is voor onze supporters en voor ons de grootste thuiswedstrijd van het seizoen. Ajax heeft veel kwaliteiten, ze staan niet voor niets bovenaan. Het is een goede ploeg met goede spelers. Maar wij hebben ook veel kwaliteiten.'
Met 88 doelpunten zijn jullie verreweg de meest productieve ploeg in de Eredivisie dit seizoen, toch is er veel kritiek op de prestaties van PSV. Zouden jullie qua attractiviteit de enige terechte kampioen zijn? 'Degene met de meeste punten is de terechte kampioen, zo werkt het nu eenmaal. Als wij veel doelpunten maken, maar niet winnen, gaat er toch iets fout. Winnen is ook een onderdeel van attractiviteit.'
Ben je tevreden over je eigen spel dit seizoen en heb je ten opzichte van de vorige jaargang progressie geboekt? 'Ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Ik heb dit seizoen bijna alle wedstrijden gespeeld en heb me daardoor verder kunnen ontwikkelen. Ik hoop deze lijn door te kunnen trekken. Te beginnen met een overwinning op Ajax.'
PSV viert in 2013 het honderdjarig bestaan en daarom zou de eerste landstitel sinds 2008 de ultieme bekroning zijn. Maar mochten jullie daarnaast grijpen, maakt dan het winnen van de KNVB-beker het jaar goed? 'Het winnen van de landstitel is ons doel. Je moet vechten tot het laatste moment. De KNVB-beker is ook een prijs en daarmee zou ik hoe dan ook blij zijn. Maar nog blijer word ik als we kampioen worden, de beker winnen en de Johan Cruijff Schaal hadden we al. Dat zijn drie prijzen.'
Eindelijk een voetballer met een goede tekst zonder clichés
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Op zondag 14 april 2013 00:58 schreef RijstNatie het volgende: Omdat marcelo zo weinig zelfreflectie heeft, verliezen we weer morgen. Opflikkeren met die softe mooi weer voetballer. Laat hem wegrotten in de sloppenwijken van Brazilië.
Dat interview van eergisteren PSV als opstapje, wil naar Barcelona etc. Wat een idioot.
Vandaag haakt PSV definitief al voor de titelstrijd. Na tientallen miljoenen te hebben geïnvesteerd dankzij illegaal verkregen gemeentelijke steun (ik refereer aan het EU-onderzoek) staat PSV voor het 5e jaar op rij met lege handen.
Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Oldie57 het volgende: Vandaag haakt PSV definitief al voor de titelstrijd. Na tientallen miljoenen te hebben geïnvesteerd dankzij illegaal verkregen gemeentelijke steun (ik refereer aan het EU-onderzoek) staat PSV voor het 5e jaar op rij met lege handen.
Oh, je refereert aan het EU-onderzoek. Ik dacht dat je refereerde aan exact dezelfde post in topicdeel 700, 701, 702, 703, 704, 705 ...721, 722 en 723. My bad
Oh, je refereert aan het EU-onderzoek. Ik dacht dat je refereerde aan exact dezelfde post in topicdeel 700, 701, 702, 703, 704, 705 ...721, 722 en 723. My bad
Die oldie schijnt voor feyenoord te zijn, heb ik gehoord.
Man, het liefst zou ik nu in de auto springen en al naar het stadion gaan. Helaas moeten mijn vrienden allemaal zelf voetballen en moet ik dus wachten tot zij klaar zijn. Maar goed, Guus Meeuwis hoef ik niet per se te zien
Ben ontzettend benieuwd maar ik heb er weinig vertrouwen in. Ik heb al weken visioenen van Siem de Jong die een goal maakt.
Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef ZuidGrens het volgende: Man, het liefst zou ik nu in de auto springen en al naar het stadion gaan. Helaas moeten mijn vrienden allemaal zelf voetballen en moet ik dus wachten tot zij klaar zijn. Maar goed, Guus Meeuwis hoef ik niet per se te zien
Ben ontzettend benieuwd maar ik heb er weinig vertrouwen in. Ik heb al weken visioenen van Siem de Jong die een goal maakt.
Maar goed, het is alles of niets.
Succes gewenst aan alle PSVers op FOK!
Ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat Siem de Jong zijn been breekt. Zo'n irritant kutventje. Ik snap niet dat er nog mensen voor Ajax kunnen zijn met zo'n onsympathieke speler in het elftal.
Ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat Siem de Jong zijn been breekt. Zo'n irritant kutventje. Ik snap niet dat er nog mensen voor Ajax kunnen zijn met zo'n onsympathieke speler in het elftal.
Serieus? Ik vind hem niet geheel onsympathiek.
Sterker nog, Ajax vind ik momenteel een veel sympathieker elftal hebben dan ONS PSV. Maar goed, spelers zijn passanten, het gaat om clubliefde.
Zegt een supporter van een team met strootman, Bommel, Mertens' en Toivonen...vergeleken daarmee is Siem de ideale schoonzoon
Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef HL_Dog43 het volgende: Als gamer kan je niet zonder muismat. En als je een echte badass bent, heb je een PSV muismat.
Op zondag 14 april 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende: Maar die kut Van Bommel moet eens oprotten. Die gozer verpest echt alles.
Contract niet verlengen.. speelt als een natte krant al heel het seizoen en loopt overal maar op te kankeren zei al voor het seizoen eerst afwachten wat hij doet.. ipv denken dat hij de redder is.
Had het wel verwacht, maar komt toch nog hard aan. Wat een zwak kut team. Verkoop ze allemaal maar, want wat de fuck maakt het nog uit joh. Als je jaren blind blijft lullen dat de verdediging wel ok is, dan kan je jezelf niet meer serieus nemen. Dat dan ook het middenveld en de aanval ver onder zijn kunnen speelt.. tsjah.
Nu vechten voor de 2e plek, al vrees ik dat we zelfs geen 3e worden. 4e plek, here we come.
Je zag vandaag wel dat Advocaat niets opgebouwd heeft. Eerste wedstrijd van het seizoen van PSV tegen Ajax en je kijkt naar wedstrijd van vandaag. Frank de Boer heeft een kampioenelftal gemaakt en Advocaat heeft het nog slechter gemaakt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."