Vrouwenquote:
Je slaat de spijker op z'n kop. Iets in mij wil het laatste draadje tussen ons niet doorknippen. Ik wil ergens nog bevestiging dat hij ook met mij bezig is. Binnen 3 maanden verhuis ik en start ik in een nieuwe omgeving, ik weet zeker dat het dan helemaal goed komt, zonder hem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je roept verscheidene keren dat je geen contact wil, maar toch hebben jullie telkens weer contact en roep jij hier (weer) dat je hem niet snapt. Kennelijk wil je 'm nog erg graag spreken, aangezien je nog steeds reageert op hem. Maak een keuze. En dat niet willen blokkeren is een smoes die je jezelf voorhoudt, want als je echt geen contact meer zou willen had je er al lang voor gezorgd. Misschien ook eens in de spiegel kijken?
Ik wil geen botte lul zijn, maar je spreekt jezelf tegen. ;x Je vindt het prima als jullie geen contact hebben en dat hij dat niet meer wilt, maar het komt op mij over alsof je het hem wel verwijt? ;xquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:05 schreef StrawberrySwing het volgende:
Dat iemand waar je zo om gegeven hebt en hij om jou, iemand die een paar maanden geleden letterlijk tegen je zei dat je zijn beste vriend was en dat je belangrijk voor hem was, je zo hard kan laten vallen. Ik snap er niks van. Mn ex vond het heel belangrijk om goed contact te blijven houden, maar nu spreek ik hem amper en als ik dan op een feestje van hem ben, is hij totaal niet geïnteresseerd. Prima als we geen contact hebben en als hij het niet meer wilt, maar dit contrast is wel erg groot...
Heb je gelijk in. Het rotte vind ik gewoon dat hij toen zei dat hij zo graag contact wilde houden en dat ik zo bijzonder voor hem was, ook al waren we uit elkaar. Dat hij zich er vervolgens niet naar gedraagt, dat doet pijn. Meer het conflict dat hij a zegt maar b doet, dan dat we geen contact hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:31 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik wil geen botte lul zijn, maar je spreekt jezelf tegen. ;x Je vindt het prima als jullie geen contact hebben en dat hij dat niet meer wilt, maar het komt op mij over alsof je het hem wel verwijt? ;x
Sterkte iig, ik snap niet waarom je wel op het feestje van je ex bent.
Seks met die ex? Onmogelijk te vergeten als je 'm constant ziet, ja, maar je hoeft hem ook niet te vergeten, alleen over het feit heen te komen dat de relatie over is toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef bunberry het volgende:
Een ex vergeten terwijl hij bij je op school zit, in dezelfde vrienden groep, je nog steeds seks heb en nog hartstikke goed met elkaar om gaat is moeilijk.
Ik heb me er bij neergelegd dat een relatie niet werkt ja. Maar als ik een andere jongen tegen kom, durf ik vaak niet omdat ik mijn ex niet wil kwetsen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef killeroy_nl het volgende:
[..]
Seks met die ex? Onmogelijk te vergeten als je 'm constant ziet, ja, maar je hoeft hem ook niet te vergeten, alleen over het feit heen te komen dat de relatie over is toch?
Stop dan eerst en vooral toch met die seks!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef bunberry het volgende:
Een ex vergeten terwijl hij bij je op school zit, in dezelfde vrienden groep, je nog steeds seks heb en nog hartstikke goed met elkaar om gaat is moeilijk.
Hoezo kwetsen? De relatie is toch voorbij. De enige die gekwetst kan worden ben jijzelf, als je nog langer met hem naar bed gaat en zo denkt. Je legt jezelf een hele beperking op door niemand anders te "durven" tegenkomen, allemaal vanwege die ex. Denk je nu echt dat het hem nog wat kan schelen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef bunberry het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat een relatie niet werkt ja. Maar als ik een andere jongen tegen kom, durf ik vaak niet omdat ik mijn ex niet wil kwetsen.
Ook ben ik bang dat hij straks met een ander meisje gaat en ik weet dat ik dan jaloers ga zijn.
Oftewel, mijn gevoelens zijn nog lang niet weg. Gelukkig ga ik (hopelijk) dit jaar van school af, dus ik hoef hem in ieder geval niet meer verplicht te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |