abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:18:01 #226
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_126873306
Ja snap het helemaal. Als je er zelf ook helemaal klaar mee bent en geen contact wil moet je dat ook tegen hem zeggen zoals die dat tegen jou zei..
pi_126876771
Je hoeft niet te reageren op hem... Download bv. zo'n app die nummers blokkeert.
pi_126878069
Oh mijn god.

Ik word gek van die gast, serieus. De ene keer janken, ik hou van je, fuck wat heb ik gedaan. Vervolgens mij negeren. Daarna weer; oh ik mis je, klote zooi. Twijfeltwijfel. Afspreken dat je komt.. Vervolgens niet meer komen of afbellen. Met als reden: Ja, ik heb het de afgelopen dagen druk gehad, niet meer aan je gedacht. Ik ga ophangen, ik heb het druk. -_-

Het is gewoon te bizar voor woorden hoe die jongen constant omdraait. Van verdrietig, naar verliefd, naar onverschillig, naar boos.

Hij heeft mij gewoon aan het lijntje gehouden en is er allang klaar mee. BAH wat voel ik me dom.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:41:17 #229
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_126878348
Liefde doet dat. Echt waar ..
pi_126879429
Nou geen liefde te bekennen in zijn stem. Totale desinteresse, ben druk.. ben je klaar? Ook gewoon niet komen opdagen als je iets afspreekt, omdat je niet aan me gedacht heb?

Ik denk elke seconde aan hem. :( Dit voelt zo oneerlijk.

Normaal gesproken stond hij elke dag op de stoep, al was het om mij even 10 minuten te zien. Hij is in 1 klap omgedraaid tot een heel ander persoon, herken ze stem amper. Kil, koud.. :S Ik ben niks meer voor hem. Nu voel ik me echt de wanhopige ex, terwijl ik zelf ook wel weet dat het niet werkte..

werkloos, studieloos, niks aan het zoeken ook, blowen, gamen de hele dag.. En ik vond dat niet tof, had het daar vaak over met hem. Dat kan hij niet hebben.. Maar we hadden verder een hele bijzondere klik/band en had me erbij neergelegd. Beter niet kunnen doen dus, wat een fucking mindgame,

Waarom lijkt het alsof mannen zo snel lekker verder gaan met hun leven? -_-
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:22:04 #231
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_126880765
Lijkt ja .. :(
pi_126881281
Mannen.. :')
pi_126881888
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef perfectsecret het volgende:
Mannen.. :')

Vrouwen :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_126884563
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vrouwen :').
Kuthoeren, allemaal!
pi_126885103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Kuthoeren, allemaal!
Mannen kunnen er ook wat van, wisselvallige klootzakken!!
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:44:04 #236
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_126885681
Zo net "gesprek" met mn ex gehad..

Elk greintje liefde is eruit .. Dus het is wel duidelijk ... Rare is .. K voel me niet eens heel kut ... Schrik er zelf een beetje van ..
pi_126887036
^ alleen maar mooi toch?

Mijn ex praat weer hoor, of ik de echte reden wil weten waarom het uit is. Dat hij zich dat laatst bedacht en vond dat ik het moest weten. En wat is de reden.. Ik vertrouwde hem niet met een ander, wilde dat hij het contact stopte. En daarom is het uit omdat hij zo goed bevriend met d'r was en iets voor d'r voelde. Top man dat je daar na 5 maanden achter komt!!

Ik kan geen touw meer aan deze vent vastknopen, wat vast staat is dat ik hem echt niet meer hoef te spreken. Ik word er alleen maar gefrustreerd van. Blokkeren wil ik aan de ene kant niet doen omdat ik niet wil laten merken dat het me wat doet.. Nu hebben we ruzie en ik ben er klaar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door perfectsecret op 23-05-2013 00:19:14 ]
pi_126889850
Je roept verscheidene keren dat je geen contact wil, maar toch hebben jullie telkens weer contact en roep jij hier (weer) dat je hem niet snapt. Kennelijk wil je 'm nog erg graag spreken, aangezien je nog steeds reageert op hem. Maak een keuze. En dat niet willen blokkeren is een smoes die je jezelf voorhoudt, want als je echt geen contact meer zou willen had je er al lang voor gezorgd. Misschien ook eens in de spiegel kijken?
pi_126890004
Mjaaaa. Net ruim een uur gebeld met ex. Gewoon heel relaxed.
I needed it. Ik wil weten hoe het met hem gaat, hij was ook m'n maatje. Op een gegeven moment viel de verbinding weg, maar dacht dat hij had opgehangen, totdat hij wel nog terugbelde. Daarna dus nog ruim 3 kwartier gebeld.
Hij vroeg ook hoe het ging in de liefde, had me blijkbaar op knuz zien staan.. Hij heeft dus ook weer een account daar aangemaakt.

Mja. Hij deed gewoon lekker normaal, gewoon normaal gebeld. Fijn gevoel, zonder hoop, aan over gehouden. :) Ik ben een allemansvriendje en wil gewoon dat ik geen stomme ex voor hem ben. Mjaa..
Toch baal ik wel als een stekker dat het uit is, ik geef zoveel om hem. Maar ik gun hem ook een leuker meisje. Al wilde ik dat ik diegene was.. :(
-
pi_126933873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 02:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je roept verscheidene keren dat je geen contact wil, maar toch hebben jullie telkens weer contact en roep jij hier (weer) dat je hem niet snapt. Kennelijk wil je 'm nog erg graag spreken, aangezien je nog steeds reageert op hem. Maak een keuze. En dat niet willen blokkeren is een smoes die je jezelf voorhoudt, want als je echt geen contact meer zou willen had je er al lang voor gezorgd. Misschien ook eens in de spiegel kijken?
Je slaat de spijker op z'n kop. Iets in mij wil het laatste draadje tussen ons niet doorknippen. Ik wil ergens nog bevestiging dat hij ook met mij bezig is. Binnen 3 maanden verhuis ik en start ik in een nieuwe omgeving, ik weet zeker dat het dan helemaal goed komt, zonder hem.
pi_126938919
Niet uitstellen tot dat je gaat verhuizen, maar begin er gelijk mee. Van uitstel komt afstel, tenslotte.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:44:35 #242
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_126955199
Heyhey even een update van mij en hopelijk iets wat jullie hoop bied O+

Zoals de meesten weten was ik erg in gevecht met mijzelf, mijn gevoelens en sprak ik mezelf constant tegen en wou ik mn ex alleen maar terug terwijl het een gigantische klootzak is.

Dat was maart.

Het is nu eind mei, begin juni en ik voel me top. Heb sinds 2 weekjes een hele lieve vriend, die ik ook al langer kende maar toch wel heel leuk bleek te zijn O+ :* En ben er heel gelukkig mee!
Tussen ex en nieuwe vriendin waar ie al zolang verliefd op was, was het na een maandje uit en hierna kwam hij weer bij mij aankloppen. Boot afgehouden en gezegd niks meer te willen. Nu zijn we vrienden, wat wonder boven wonder goed gaat.

Van onze vrienden krijgen we te horen dat zij het nu ook veel relaxeder vinden als we met zijn allen wat doen, omdat we geen relatie meer hebben. Tijdens onze relatie waren we bijna altijd aan het bekvechten bij zijn vrienden omdat hij een show-off type is dat altijd stoer moet doen en dan vooral mij de grond in trapte.. Nu doen we leuke dingen met zijn alleen, of met zijn tweeën. Beetje gamen etc. Het contact met zijn ouders is ook nog steeds prima, heerlijk.

En ik moet zeggen dat ik echt heel gelukkig ben. Soms mis ik de tijden met hem nog wel, en word ik een tikkeltje jaloers als hij het over andere meiden heeft dus ik ben er nog niet 100% overheen maar het is ook nog maar 2,5 maand geleden natuurlijk. Tussen mijn vriend en mij gaat het super :P

Dus het kan echt! Ik stond ook vaak genoeg op het punt om de hoop te verliezen maar het komt goed! Echt waar. Zet altijd door en doe wat je het beste lijkt. Doet het je pijn dat het over is, verbreek het contact tot je het aankan om weer wat te praten. Mijn situatie is wonderbaarlijk genoeg tot een super eind gekomen en dat kan dat van jullie ook!

Keep your heads high! :*
pi_126984533
Dat iemand waar je zo om gegeven hebt en hij om jou, iemand die een paar maanden geleden letterlijk tegen je zei dat je zijn beste vriend was en dat je belangrijk voor hem was, je zo hard kan laten vallen. Ik snap er niks van. Mn ex vond het heel belangrijk om goed contact te blijven houden, maar nu spreek ik hem amper en als ik dan op een feestje van hem ben, is hij totaal niet geïnteresseerd. Prima als we geen contact hebben en als hij het niet meer wilt, maar dit contrast is wel erg groot...
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_126987374
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:05 schreef StrawberrySwing het volgende:
Dat iemand waar je zo om gegeven hebt en hij om jou, iemand die een paar maanden geleden letterlijk tegen je zei dat je zijn beste vriend was en dat je belangrijk voor hem was, je zo hard kan laten vallen. Ik snap er niks van. Mn ex vond het heel belangrijk om goed contact te blijven houden, maar nu spreek ik hem amper en als ik dan op een feestje van hem ben, is hij totaal niet geïnteresseerd. Prima als we geen contact hebben en als hij het niet meer wilt, maar dit contrast is wel erg groot...
Ik wil geen botte lul zijn, maar je spreekt jezelf tegen. ;x Je vindt het prima als jullie geen contact hebben en dat hij dat niet meer wilt, maar het komt op mij over alsof je het hem wel verwijt? ;x

Sterkte iig, ik snap niet waarom je wel op het feestje van je ex bent.
pi_127006082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:31 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik wil geen botte lul zijn, maar je spreekt jezelf tegen. ;x Je vindt het prima als jullie geen contact hebben en dat hij dat niet meer wilt, maar het komt op mij over alsof je het hem wel verwijt? ;x

Sterkte iig, ik snap niet waarom je wel op het feestje van je ex bent.
Heb je gelijk in. Het rotte vind ik gewoon dat hij toen zei dat hij zo graag contact wilde houden en dat ik zo bijzonder voor hem was, ook al waren we uit elkaar. Dat hij zich er vervolgens niet naar gedraagt, dat doet pijn. Meer het conflict dat hij a zegt maar b doet, dan dat we geen contact hebben.
Ik was op zijn feest (het was een huisfeest) omdat ik daar meer mensen als mijn vrienden beschouw en omdat we dus nog contact hebben. Maar dat is iets geks wat vrij weinig mensen zullen begrijpen.. Maar thanks
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_127006733
Een ex vergeten terwijl hij bij je op school zit, in dezelfde vrienden groep, je nog steeds seks heb en nog hartstikke goed met elkaar om gaat is moeilijk. :{
pi_127007677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef bunberry het volgende:
Een ex vergeten terwijl hij bij je op school zit, in dezelfde vrienden groep, je nog steeds seks heb en nog hartstikke goed met elkaar om gaat is moeilijk. :{
Seks met die ex? Onmogelijk te vergeten als je 'm constant ziet, ja, maar je hoeft hem ook niet te vergeten, alleen over het feit heen te komen dat de relatie over is toch?
pi_127007837
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Seks met die ex? Onmogelijk te vergeten als je 'm constant ziet, ja, maar je hoeft hem ook niet te vergeten, alleen over het feit heen te komen dat de relatie over is toch?
Ik heb me er bij neergelegd dat een relatie niet werkt ja. Maar als ik een andere jongen tegen kom, durf ik vaak niet omdat ik mijn ex niet wil kwetsen.
Ook ben ik bang dat hij straks met een ander meisje gaat en ik weet dat ik dan jaloers ga zijn.

Oftewel, mijn gevoelens zijn nog lang niet weg. Gelukkig ga ik (hopelijk) dit jaar van school af, dus ik hoef hem in ieder geval niet meer verplicht te zien.
pi_127007923
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef bunberry het volgende:
Stop dan eerst en vooral toch met die seks! :{
Die ex van jou heeft het ook mooi voor elkaar zo te zien, als hij wel nog gewoon met je naar bed kan. Als die kerel een beetje zelfrespect had, weigerde hij dit; maar jij kunt natuurlijk ook nee zeggen. (Al is dat vast het probleem?)

Ik denk dat dit het voor jou alleen maar moeilijker maakt, dus als ik jou was zou ik ermee kappen.
pi_127008052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef bunberry het volgende:

[..]

Ik heb me er bij neergelegd dat een relatie niet werkt ja. Maar als ik een andere jongen tegen kom, durf ik vaak niet omdat ik mijn ex niet wil kwetsen.
Ook ben ik bang dat hij straks met een ander meisje gaat en ik weet dat ik dan jaloers ga zijn.

Oftewel, mijn gevoelens zijn nog lang niet weg. Gelukkig ga ik (hopelijk) dit jaar van school af, dus ik hoef hem in ieder geval niet meer verplicht te zien.
Hoezo kwetsen? De relatie is toch voorbij. De enige die gekwetst kan worden ben jijzelf, als je nog langer met hem naar bed gaat en zo denkt. Je legt jezelf een hele beperking op door niemand anders te "durven" tegenkomen, allemaal vanwege die ex. Denk je nu echt dat het hem nog wat kan schelen?
Het is pas met tijd, én eventueel iemand anders leren kennen dat je over hem heen raakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')