Gebruik je zelf dus ook?quote:
Er staat juist bij deze dat er geen sprake is van waterretentie:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef 16meter het volgende:
kre alkalyn is beste creatine soort
maar veel vocht vasthouden atlijd daarom laat ik tijdens de kuur altijd proviron mee lopen helpt redenlijk
SPOILER: linkje naar b&f shopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt dat dan niet wat daar staat of heb je een andere versie?
Waar dat, even kijken of ik mn whey nog kan terugvindenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zie dat B&F shop een kaart van wat klanten kochten op hun website heeft staan. Wat de neuk is dit? Ik zie gewoon dat iemand in mijn straat een zieke lading mammoth heeft ingeslagen. Mag dit uberhaupt mbt privacy en shit? Ik koop niks meer daar.
Dit. Op DBB zitten veel van die gasten die denken swole te zijn met een hoog vetpercentage. Van die type Sterretje uit Oh Oh Cherso.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef 16meter het volgende:
veel gasten hebben gewoon geen zin in cardio en eten liever alles wat los en vast zit
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
Zie inderdaad veel liever iets zoals Zyzz dan zo'n oversized stratenmaker.
Preciesquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit. Op DBB zitten veel van die gasten die denken swole te zijn met een hoog vetpercentage. Van die type Sterretje uit Oh Oh Cherso.
Of van die DBol gebruikers met 10kg aan vochtmassa.
Gevalletje genetics + roids ook wel. Zyzz deed geen cardio en deed geen isolatie voor abs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Precies![]()
Maar dat kan toch niet alleen voeding zijn?
Waterretentie is inherent aan creatine. Als er geen waterretentie plaatsvindt accumuleert er simpelweg geen creatine in het weefsel. Notabene is de waterretentie beperkt tot het spierweefsel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is ook creatine waarbij geen sprake is van waterretentie (althans, dat lees ik). Wellicht is dat wat voor je?
Dus het is in principe gewoon een loze claim?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waterretentie is inherent aan creatine. Als er geen waterretentie plaatsvindt accumuleert er simpelweg geen creatine in het weefsel. Notabene is de waterretentie beperkt tot het spierweefsel.
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dus het is in principe gewoon een loze claim?
Ik had een fipo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Over DBB gesproken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/flinke-cut-kuur-335247/
1g tren per week
![]()
Ligt het aan mij of zijn dat ook echt kutstats om te gaan kuren? Ik bedoel, 1.85 en 85 kg, en dan 14%?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Over DBB gesproken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/flinke-cut-kuur-335247/
1g tren per week
![]()
Ik zie pics van gasten daar die kuren maar nog smaller dan mij zijn met mijn 8 maanden trainingservaring en er zitten inderdaad echt veel stratenmakers. Hoewel er ook wel een aantal mensen zitten die verstand hebben, werd er een tijd geleden geholpen met mijn macro's en voedingstips die echt nuttig waren maar als ik er nu kom dan zitten er echt veel sjonnies die na een jaar "trainen" al willen kuren zonder dat ze maar iets van macro's of voeding wetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn dat ook echt kutstats om te gaan kuren? Ik bedoel, 1.85 en 85 kg, en dan 14%?Blijkbaar kuurt hij ook al langer.
past meer in ONZ...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:49 schreef Diabox het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-40/fotos/#foto-20
Is het je opgevallen dat er geen ingredientenlijst staat voor dit product op de site van B&F? Je gaat dus alleen op loze marketingkreten af. Dit is ongeveer het niveau waarop mensen AAS benaderen (nofi). Met creatine onschuldig, maar met AAS kan dat dus flink mis gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dus het is in principe gewoon een loze claim?
Op zich wel gaaf dat je het product dan voor 5x zo duur als normaal creatine monohydraat kunt verkopen, en dat mensen er nog in trappen ook.quote:Creatine Monohydrate 100 mg
Sugar 300 mg
Chocolate 50 mg
Soy Bean Oil 500 mg
Magnesium Glycerol Phosphate 25 mg
Soda Ash 5-1000 mg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |