Sisser, gaat 'm echt niet worden, ze zijn echt niet helemaal gestoord daar hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef remlof het volgende:
Het gaat binnen 18 uur gebeuren of het loopt met een sisser af. De 15e is het de geboortedag van de NoKo vader des vaderlands.
Denk dat Kim gewoon lekker uit zn bol gaat die dag en verder nog wat leuke one-liners online gooit waar de Ynaks weer 2 weken van in paniek zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef remlof het volgende:
Het gaat binnen 18 uur gebeuren of het loopt met een sisser af. De 15e is het de geboortedag van de NoKo vader des vaderlands.
Jij zou dus liever in een streng communistisch land wonen waarin iedereen gelijk is? Waarin je de hele dag in de fabriek kan gaan werken voor vadertje staat?quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Omdat je vanaf je geboorte gehersenspoeld bent door de Westerse propaganda. Op school leerde je al hoe onverslaanbaar het Amerikaanse leger is en hoe slecht het communisme is. Je hebt nooit de moeite genomen om van die tunnelvisie af te geraken, daarom ben je heilig overtuigd van je gelijk.
Ps. Irak de op 3 na grootste krijgsmacht ter wereld, die vond ik ook wel grappig. Na de VS, N-Korea, China in willekeurige volgorde.........komt zeker Irak.![]()
Dat is tegenwoordig ook niet meer zo voor vroeger misschien maar nu niet meer?quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Omdat je vanaf je geboorte gehersenspoeld bent door de Westerse propaganda. Op school leerde je al hoe onverslaanbaar het Amerikaanse leger is en hoe slecht het communisme is. Je hebt nooit de moeite genomen om van die tunnelvisie af te geraken, daarom ben je heilig overtuigd van je gelijk.
Ps. Irak de op 3 na grootste krijgsmacht ter wereld, die vond ik ook wel grappig. Na de VS, N-Korea, China in willekeurige volgorde.........komt zeker Irak.![]()
Al ze iets lanceren dat groter is dan een vuurpijl dan zijn ze het bokje of ie nu op plaats van bestemming aankomt of niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een raket lanceren die ergens in zee neerplonst. En that's it.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Beste mens, Saddam had naar schatting 70.000 soldaten van de Rep. Garde. De rest kon je niet eens een leger noemen. Mensen in pick-ups die in hun kapotte spijkerbroek met een pistool in de rondte schoten.
Kom maar met je bron over dat 4de leger ter wereld
Hoogstwaarschijnlijk hadden zelfs landen als India en Pakistan al een veel groter leger dan Irak.
Kan eerlijk gezegd niet wachten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Al ze iets lanceren dat groter is dan een vuurpijl dan zijn ze het bokje of ie nu op plaats van bestemming aankomt of niet.
Nee hoor, dan hadden ze al 3 of 4 keer het bokje moeten zijn. De VS doen niets zolang ze geen volmondig "ja" krijgen van China. En dat gebeurt dus echt niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef Jian het volgende:
Al ze iets lanceren dat groter is dan een vuurpijl dan zijn ze het bokje of ie nu op plaats van bestemming aankomt of niet.
Nah, het werd pas een probleem toen Adolf zelf in de schoenen van zjn generaals ging staan, toen hij vanwege prestigeredenen besloot dat de inname van Moskou belangrijker was dan de graanvoorraden van de Oekraine te consolideren en de Wehrmacht daat letterlijk te voet naartoe werd gestuurd. Het machtigste leger ter wereld werd geleid door een imbeciel, en daar mogen de Russen blij om zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
de Duitsers konden ook iedereen hebben in hun tijd
werd pas een probleem toen ze tegen de hele wereld gingen vechten
Ga je eens inlezen op Jane's of zo anders, roeptoeterende dorpsgek. Alleen al de republikeinse garde bestond uit minimaal 200.000 man, in totaal hadden ze meer als een miljoen man onder de wapenen ten tijde van de invasie in Koeweit, en honderden tanks van Russische makelij. Wat jij hier nu zit te verkondigen over pickups en mensen in kapotte spijkerbroek, toont al aan dat je er gewoon totaal geen verstand van hebt en maar wat dom zit te blaten, zolang je maar tegen de VS kunt bashen past alles wel zo'n beetje in jouw idiote straatje.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Beste mens, Saddam had naar schatting 70.000 soldaten van de Rep. Garde. De rest kon je niet eens een leger noemen. Mensen in pick-ups die in hun kapotte spijkerbroek met een pistool in de rondte schoten.
Kom maar met je bron over dat 4de leger ter wereld
Hoogstwaarschijnlijk hadden zelfs landen als India en Pakistan al een veel groter leger dan Irak.
Dorpsgek was het toch? Hier, een doodeenvoudige wiki pagina waar je het kunt lezen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:54 schreef Hathor het volgende:
Ga je eens inlezen op Jane's of zo anders, roeptoeterende dorpsgek. Alleen al de republikeinse garde bestond uit minimaal 200.000 man,
Ja wat wil je daarmee zeggen? Er staat niks over aantallen, alleen dat het de elitetroepen waren. En die werden vernietigd door.. jawel, de VS. Leg trouwens eens uit hoe NK de V.S. en ZK dan kan verslaan, want daar heb ik je nog niet over gehoord.quote:Op maandag 15 april 2013 02:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dorpsgek was het toch? Hier, een doodeenvoudige wiki pagina waar je het kunt lezen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraakse_Republikeinse_Garde
Die Kim wil ook helemaaal geen oorlog, hij zal daar gek zijn. hij snapt ook wel dat zulks zinloos en dom isquote:Op maandag 15 april 2013 02:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja wat wil je daarmee zeggen? Er staat niks over aantallen, alleen dat het de elitetroepen waren. En die werden vernietigd door.. jawel, de VS. Leg trouwens eens uit hoe NK de V.S. en ZK dan kan verslaan, want daar heb ik je nog niet over gehoord.
Volgens mij is het er maar eentje hoor, die schreeuwt alleen erg hard.quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Montresor het volgende:
Wat veel Noord-Korea aanhangers hier zeg![]()
Ik hoef uit zo'n kort stukje tekst de aantallen toch niet te quoten voor je.quote:Op maandag 15 april 2013 02:40 schreef DaggerOne het volgende:
Ja wat wil je daarmee zeggen? Er staat niks over aantallen, alleen dat het de elitetroepen waren.
De statements "Veel Noord-Korea aanhangers" en "in deze hoek van het forum erge buitenlanderhaat" gaan volgens mij niet echt samen. Los daarvan, in een topic over een mogelijk gewapend conflict tussen de VS/ZK en NK klikken om informatie te zoeken over NK ala Floortje Dessing (wat een zeikdoos) ligt ook niet echt voor de hand volgens mij ... en dan opmerken dat het nergens over gaat omdat je dat soort info niet vindtquote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Montresor het volgende:
Zit echt met verbazing te kijken hoe mensen het kunnen verdedigen onder het mom van "jamaar yankees". Vind dat er in deze hoek van het forum sowieso nogal een erge buitenlanderhaat heerst. Klikte hierop om wat extra informatie te lezen over het land, maar het gaat niet echt ergens over.
Informatiever is dit filmpje
en die aflevering van 1/2/3 op reis (geen idee welke zender) met floortje dessing die toen in NK was. Staat wel ergens op uitzendinggemist voor de geinteresseerde.
komt helemaal niks ... dat is ondertussen al heeeeeeel lang duidelijk volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
Nog zo'n drie en een half uur volgens mij. Come on Kimmie, waar blijft ie
nog dikke twee uur, en dan komt kimmie zijn raketquote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
Nog zo'n drie en een half uur volgens mij. Come on Kimmie, waar blijft ie
Welke aantallen?quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik hoef uit zo'n kort stukje tekst de aantallen toch niet te quoten voor je.
En waarom dan zogenaamd over 2 uur? Als hij het zou doen had het vandaag geweest en niet morgen aangezien vandaag de geboortedag van Kim il-sung is.quote:Op maandag 15 april 2013 14:45 schreef HD9 het volgende:
[..]
nog dikke twee uur, en dan komt kimmie zijn raket
Ik zal het maar samenvatten voor je, want je snapt het blijkbaar echt niet.quote:Op maandag 15 april 2013 14:46 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Welke aantallen?Bovendien reageer je wel heel selectief op mijn antwoord.
Dit is in algemene zin interessant, wil je dieper op de sociale aspecten ingaan en hun impact op Noord Koreaanse individuen zou je de "Seoul Train" eens moeten bekijken!quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Montresor het volgende:
Zit echt met verbazing te kijken hoe mensen het kunnen verdedigen onder het mom van "jamaar yankees". Vind dat er in deze hoek van het forum sowieso nogal een erge buitenlanderhaat heerst. Klikte hierop om wat extra informatie te lezen over het land, maar het gaat niet echt ergens over.
Informatiever is dit filmpje
en die aflevering van 1/2/3 op reis (geen idee welke zender) met floortje dessing die toen in NK was. Staat wel ergens op uitzendinggemist voor de geinteresseerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |