abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2013 @ 23:48:53 #276
241662 Jian
Well, well, well
pi_125294750
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef remlof het volgende:
Het gaat binnen 18 uur gebeuren of het loopt met een sisser af. De 15e is het de geboortedag van de NoKo vader des vaderlands.
Sisser, gaat 'm echt niet worden, ze zijn echt niet helemaal gestoord daar hoor.
pi_125294762
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef remlof het volgende:
Het gaat binnen 18 uur gebeuren of het loopt met een sisser af. De 15e is het de geboortedag van de NoKo vader des vaderlands.
Denk dat Kim gewoon lekker uit zn bol gaat die dag en verder nog wat leuke one-liners online gooit waar de Ynaks weer 2 weken van in paniek zijn.
pi_125295696
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Omdat je vanaf je geboorte gehersenspoeld bent door de Westerse propaganda. Op school leerde je al hoe onverslaanbaar het Amerikaanse leger is en hoe slecht het communisme is. Je hebt nooit de moeite genomen om van die tunnelvisie af te geraken, daarom ben je heilig overtuigd van je gelijk.

Ps. Irak de op 3 na grootste krijgsmacht ter wereld, die vond ik ook wel grappig. Na de VS, N-Korea, China in willekeurige volgorde.........komt zeker Irak. ;)
Jij zou dus liever in een streng communistisch land wonen waarin iedereen gelijk is? Waarin je de hele dag in de fabriek kan gaan werken voor vadertje staat?

'All animals are equal, but some animals are more equal than others'. Zegt deze zin je bijvoorbeeld ook iets?

Daarnaast over je mening dat NK niet weggevaagd zou worden door de V.S. en Zuid-Korea, geeft al aan hoe weinig kennis je hebt van oorlog. Dan kunnen ze nog een miljoen man hebben, het is maar de vraag of die miljoen (grotendeels ondervoede) troepen uberhaupt willen vechten. Als ze dat wel willen worden ze gewoon kapot gebombardeerd want de luchtmacht van NK stelt geen flikker voor. Zuid-Korea zou inderdaad schade oplopen, maar NK zou daarna niet eens meer bestaan.
  maandag 15 april 2013 @ 00:19:34 #279
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_125296067
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Omdat je vanaf je geboorte gehersenspoeld bent door de Westerse propaganda. Op school leerde je al hoe onverslaanbaar het Amerikaanse leger is en hoe slecht het communisme is. Je hebt nooit de moeite genomen om van die tunnelvisie af te geraken, daarom ben je heilig overtuigd van je gelijk.

Ps. Irak de op 3 na grootste krijgsmacht ter wereld, die vond ik ook wel grappig. Na de VS, N-Korea, China in willekeurige volgorde.........komt zeker Irak. ;)
Dat is tegenwoordig ook niet meer zo voor vroeger misschien maar nu niet meer?
BAM dit is 3KB
  maandag 15 april 2013 @ 00:31:39 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_125296495
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Inderdaad, wat denk jij?
Ik denk dat ze een raket lanceren die ergens in zee neerplonst. En that's it.
  maandag 15 april 2013 @ 00:46:07 #281
241662 Jian
Well, well, well
pi_125296967
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een raket lanceren die ergens in zee neerplonst. En that's it.
Al ze iets lanceren dat groter is dan een vuurpijl dan zijn ze het bokje of ie nu op plaats van bestemming aankomt of niet.
pi_125297206
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Beste mens, Saddam had naar schatting 70.000 soldaten van de Rep. Garde. De rest kon je niet eens een leger noemen. Mensen in pick-ups die in hun kapotte spijkerbroek met een pistool in de rondte schoten.

Kom maar met je bron over dat 4de leger ter wereld

Hoogstwaarschijnlijk hadden zelfs landen als India en Pakistan al een veel groter leger dan Irak.
:') :D

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Al ze iets lanceren dat groter is dan een vuurpijl dan zijn ze het bokje of ie nu op plaats van bestemming aankomt of niet.
Kan eerlijk gezegd niet wachten.
pi_125297253
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef Jian het volgende:

Nee hoor, dan hadden ze al 3 of 4 keer het bokje moeten zijn. De VS doen niets zolang ze geen volmondig "ja" krijgen van China. En dat gebeurt dus echt niet.
  maandag 15 april 2013 @ 01:47:14 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_125298291
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
de Duitsers konden ook iedereen hebben in hun tijd

werd pas een probleem toen ze tegen de hele wereld gingen vechten
Nah, het werd pas een probleem toen Adolf zelf in de schoenen van zjn generaals ging staan, toen hij vanwege prestigeredenen besloot dat de inname van Moskou belangrijker was dan de graanvoorraden van de Oekraine te consolideren en de Wehrmacht daat letterlijk te voet naartoe werd gestuurd. Het machtigste leger ter wereld werd geleid door een imbeciel, en daar mogen de Russen blij om zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 15-04-2013 01:57:54 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 15 april 2013 @ 01:54:30 #285
117098 Hathor
Effe niet
pi_125298397
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Beste mens, Saddam had naar schatting 70.000 soldaten van de Rep. Garde. De rest kon je niet eens een leger noemen. Mensen in pick-ups die in hun kapotte spijkerbroek met een pistool in de rondte schoten.

Kom maar met je bron over dat 4de leger ter wereld

Hoogstwaarschijnlijk hadden zelfs landen als India en Pakistan al een veel groter leger dan Irak.
Ga je eens inlezen op Jane's of zo anders, roeptoeterende dorpsgek. Alleen al de republikeinse garde bestond uit minimaal 200.000 man, in totaal hadden ze meer als een miljoen man onder de wapenen ten tijde van de invasie in Koeweit, en honderden tanks van Russische makelij. Wat jij hier nu zit te verkondigen over pickups en mensen in kapotte spijkerbroek, toont al aan dat je er gewoon totaal geen verstand van hebt en maar wat dom zit te blaten, zolang je maar tegen de VS kunt bashen past alles wel zo'n beetje in jouw idiote straatje.
  maandag 15 april 2013 @ 02:05:14 #286
117098 Hathor
Effe niet
pi_125298542
Het militaire budget van de VS is groter dan dat van de 12 landen die na hen komen tezamen, en dat is dus inclusief China en Rusland. Dat Korea een miljoen poppetjes het veld kan insturen is alleen maar leuk om hun speeltjes op los te laten, net zoals met dat miljoen man tellende Iraakse leger is gebeurt. Wil je tegen zo'n superieure vuurkracht ook maar de geringste kans maken, zul je het moeten spelen zoals de taliban, toeslaan en je verschuilen in een onherbergzaam gebied, maar ja dat is dan ook geen regulier leger. Als je een all out war met de Amerikanen wil uitvechten, en je stuurt je bootjes het water op, je vliegtuigjes de lucht en, en je tanks de straat op, lig je binnen een paar dagen knockout op je reet, wie je ook bent.
pi_125298763
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 01:54 schreef Hathor het volgende:

Ga je eens inlezen op Jane's of zo anders, roeptoeterende dorpsgek. Alleen al de republikeinse garde bestond uit minimaal 200.000 man,
Dorpsgek was het toch? Hier, een doodeenvoudige wiki pagina waar je het kunt lezen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraakse_Republikeinse_Garde
pi_125298909
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 02:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Dorpsgek was het toch? Hier, een doodeenvoudige wiki pagina waar je het kunt lezen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraakse_Republikeinse_Garde
Ja wat wil je daarmee zeggen? Er staat niks over aantallen, alleen dat het de elitetroepen waren. En die werden vernietigd door.. jawel, de VS. Leg trouwens eens uit hoe NK de V.S. en ZK dan kan verslaan, want daar heb ik je nog niet over gehoord.
  maandag 15 april 2013 @ 08:52:48 #289
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_125300349
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 02:40 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja wat wil je daarmee zeggen? Er staat niks over aantallen, alleen dat het de elitetroepen waren. En die werden vernietigd door.. jawel, de VS. Leg trouwens eens uit hoe NK de V.S. en ZK dan kan verslaan, want daar heb ik je nog niet over gehoord.
Die Kim wil ook helemaaal geen oorlog, hij zal daar gek zijn. hij snapt ook wel dat zulks zinloos en dom is

Hij wil de neuzen een kant op hebben thuis. Dus geen gemor over honger
De zaken intern op orde hebben, een volk met een externe vijand richt zich niet op het eigen onbekwame bewind

[ Bericht 2% gewijzigd door HD9 op 15-04-2013 11:26:21 ]
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_125302849
Wat veel Noord-Korea aanhangers hier zeg :D

Zit echt met verbazing te kijken hoe mensen het kunnen verdedigen onder het mom van "jamaar yankees". Vind dat er in deze hoek van het forum sowieso nogal een erge buitenlanderhaat heerst. Klikte hierop om wat extra informatie te lezen over het land, maar het gaat niet echt ergens over.

Informatiever is dit filmpje
en die aflevering van 1/2/3 op reis (geen idee welke zender) met floortje dessing die toen in NK was. Staat wel ergens op uitzendinggemist voor de geinteresseerde.
pi_125304663
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef Montresor het volgende:
Volgens mij is het er maar eentje hoor, die schreeuwt alleen erg hard.
Aandachtstekort waarschijnlijk.
pi_125306175
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 02:40 schreef DaggerOne het volgende:
Ja wat wil je daarmee zeggen? Er staat niks over aantallen, alleen dat het de elitetroepen waren.
Ik hoef uit zo'n kort stukje tekst de aantallen toch niet te quoten voor je. :?
  maandag 15 april 2013 @ 13:17:12 #293
241662 Jian
Well, well, well
pi_125307662
quote:

Zit echt met verbazing te kijken hoe mensen het kunnen verdedigen onder het mom van "jamaar yankees". Vind dat er in deze hoek van het forum sowieso nogal een erge buitenlanderhaat heerst. Klikte hierop om wat extra informatie te lezen over het land, maar het gaat niet echt ergens over.

en die aflevering van 1/2/3 op reis (geen idee welke zender) met floortje dessing die toen in NK was. Staat wel ergens op uitzendinggemist voor de geinteresseerde.
De statements "Veel Noord-Korea aanhangers" en "in deze hoek van het forum erge buitenlanderhaat" gaan volgens mij niet echt samen. Los daarvan, in een topic over een mogelijk gewapend conflict tussen de VS/ZK en NK klikken om informatie te zoeken over NK ala Floortje Dessing (wat een zeikdoos) ligt ook niet echt voor de hand volgens mij ... en dan opmerken dat het nergens over gaat omdat je dat soort info niet vindt :D

En ja, PierreBetfair is een "beetje" het spoor bijster, maar dat is toch eigenlijk best leuk. ^O^
  maandag 15 april 2013 @ 13:30:56 #294
241662 Jian
Well, well, well
pi_125308068
Nog zo'n drie en een half uur volgens mij. Come on Kimmie, waar blijft ie :D
  maandag 15 april 2013 @ 14:10:06 #295
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_125309421
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
komt helemaal niks ... dat is ondertussen al heeeeeeel lang duidelijk volgens mij.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  maandag 15 april 2013 @ 14:45:06 #296
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_125310802
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Jian het volgende:
nog dikke twee uur, en dan komt kimmie zijn raket
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_125310834
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ik hoef uit zo'n kort stukje tekst de aantallen toch niet te quoten voor je. :?
Welke aantallen? :') Bovendien reageer je wel heel selectief op mijn antwoord.
pi_125311608
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:45 schreef HD9 het volgende:

[..]

nog dikke twee uur, en dan komt kimmie zijn raket
En waarom dan zogenaamd over 2 uur? Als hij het zou doen had het vandaag geweest en niet morgen aangezien vandaag de geboortedag van Kim il-sung is.
pi_125311689
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:46 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Welke aantallen? :') Bovendien reageer je wel heel selectief op mijn antwoord.
Ik zal het maar samenvatten voor je, want je snapt het blijkbaar echt niet.

Pierre: Het elite leger van Saddam bestond uit zo'n 70.000 mensen
Hathor: Nee dorpsgek, dat waren er 200.000
Pierre: Hier de wiki pagina, tussen de 60.000 en 80.000
Hathor: << oops, shit >>

Jij: Om welke aantallen gaat het?

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd, verblijf ik.

Pierre ^)
pi_125312409
quote:

Dit is in algemene zin interessant, wil je dieper op de sociale aspecten ingaan en hun impact op Noord Koreaanse individuen zou je de "Seoul Train" eens moeten bekijken!

PARIS - my life is as 500 days of summer -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')