Een keer een bombastisch nummer sturen ala Noorwegen/Denemarken een echte popkiller zoals die ene gozer tijd geleden met het nummer Populair ofzoiets? (Sadee ofzo heette die gast dacht ik?)quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook wel gebeuren, als Anouk het niet lukt wat moeten we dan in hemelsnaam gaan inzenden? Daarnaast denk ik dat zelfs het geduld van de TROS een keertje op is..
Is ook zo, maar tis alsnog leuk om hier te meldenquote:Op maandag 6 mei 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb niks met al die experts. Tijdens de halve finale beslist het publiek, dat overal in Europa thuis op de bank zit te kijken. De experts die rondhangen op fora als ESC United zijn niet de gemiddelde tv-kijker in Europa.
http://www.escunited.com/(...)-is-the-netherlands/quote:Op maandag 6 mei 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb niks met al die experts. Tijdens de halve finale beslist het publiek, dat overal in Europa thuis op de bank zit te kijken. De experts die rondhangen op fora als ESC United zijn niet de gemiddelde tv-kijker in Europa.
De gemmiddelde kijker in west-europa kijk over het algemeen ook niet naar het esf, behalve op het moment dat men zou kunnen bitchen omdat buurland a, b of c te weinig punten heeft gegeven, en dat we het jaar daarop maar niet meer mee moeten doen..quote:Op maandag 6 mei 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker maar kijk eens naar het aantal views, daaruit kun je afleiden dat het zeker niet de populairste song is van het eurovision op dit moment.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef Pluto1975 het volgende:
De reacties op youtube zijn echt ongekend positief
Tuurlijk wel verschil is veel te groot. 25.000 views terwijl sommigen al 3 miljoen views hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Cyan9 het volgende:
Views zeggen niet altijd alles over de populariteit van een inzending.
Dat is op zich wel zo, maar het is niet zo dat vorig jaar liedjes als die van Azerbeidzjan, Estland of Albanië (4e, 5e en 6e) zo uitgesproken populair waren aan de vooravond van het ESF, dus het is ook weer niet alleszeggend. Daarnaast, als Anouk iets van 8e ofzo wordt, is het veruit de beste prestatie deze eeuw.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker maar kijk eens naar het aantal views, daaruit kun je afleiden dat het zeker niet de populairste song is van het eurovision op dit moment.
Van de gisteren geüploade liedjes staat Anouk bovenaan qua views. Maar inderdaad, het zegt niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel verschil is veel te groot. 25.000 views terwijl sommigen al 3 miljoen views hebben.
Gisteren geupload? Ik kijk naar de officiele uploads van eurovision die staan er al langer op toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Van de gisteren geüploade liedjes staat Anouk bovenaan qua views. Maar inderdaad, het zegt niks.
We hebben het over dezelfde video?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gisteren geupload? Ik kijk naar de officiele uploads van eurovision die staan er al langer op toch?
4,5,6 zijn niet veel bekeken nee maar je moet ook geen 4,5,6 willen worden dan liever laatste want je bent dan zo dichtbij!
Nee ik heb het over de clips zelf die staan er al langer opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde video?
^ Deze is gisteren geüpload.
We moeten geen appels met peren vergelijken. Voor de ranking van de 'official' videos, zie: http://esctracker.com/youtube. Anouk staat daar inderdaad niet bovenaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel verschil is veel te groot. 25.000 views terwijl sommigen al 3 miljoen views hebben.
Op de eerste dag van de repetitie stond Anouk op de tiende plaatst !quote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die niet heel die stemming langs willen zien komen in beeld daar, dit is de einduitslag
[ afbeelding ]
Views zeggen geen hol, die kunnen zo makkelijk gemanipuleerd worden,dmv er heel veel achter elkaar op te klikken bijvoorbeeld, dat het niks zegt zegt over de werkelijke populariteit van een nummer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan zou Cascada dus winnen? Die hebben haast 3 miljoen viewsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan je wat frases geven van wat ze zeggen, want buiten 'fantastisch' versta ik er de ballen vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef hplaserjet het volgende:
http://tv.aftonbladet.se/(...)koll/article11427.ab
De Zweedse krant Aftonbladet maakt ook programma's voor internet. Hier wordt het songfestival besproken. Anouk wordt als winnares getipt! De commentatoren zijn laaiend enthousiast!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef hplaserjet het volgende:
De Zweedse krant Aftonbladet maakt ook programma's voor internet. Hier wordt het songfestival besproken. Anouk wordt als winnares getipt! De commentatoren zijn laaiend enthousiast!
![]()
![]()
quote:Anouk took to the stage for The Netherlands, in her first Eurovision rehearsal for 2013. Thankfully no “Angry Birds” here as she was commanding in her performance. Well done Anouk for selecting a Green stage background that looks very impressive. Dressed in a black t-shirt and jeans she looked cool and ready to rock it out.
Vocals were perfect each time and her experience and professionalism oozes out of the screen. You feel every word that she is singing and she is an artists artist – which bodes well for the Jury vote.
She is joined on stage by her 3 backing singers and the atmosphere that she creates vocally is spine tingling. She will benefit from performing after Ukraine that people are still giggling over here un the press centre. Some lovely shots of Anouk performing out to the audience which will give the song the rock performance that she is known and is looking for.
Zie niet in waarom we niet kunnen winnen? Heb de kanshebbers allemaal meerdere malen beluisterd en er is niets wat eruit springt of uniek is, behalve Anouk die is wel uniek (de song dan)quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:16 schreef grazz het volgende:
[..]Maarja eerlijk, winnen zullen we niet, maar de finale en top 10 JA
Als ze maar consequent als één van de allerbesten zingt, kan de jury er in elk geval niet omheenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef grazz het volgende:
Weet niet of deze is gepost, van een Ierse website na haar 1e repetitie:
[..]
Vooral die rechter mevrouw lijkt in extase.....ze komt er bijna op klaar hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef hplaserjet het volgende:
![]()
![]()
Blegh... naar nummer 10quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef TDHS het volgende:
bij de oddschecker gaan we weer naar nummer 6
Ik denk dat o.a. Denemarken (dé favoriet) een veel toegankelijker nummer heeft en zowel bij de jury als televoters hoog eindigt. Alles (het totaalplaatje) klopt hier aan, naar mijn mening dan. Volgens mij is bijna iedereen positief over dat lied. Birds vind ik een minder toegankelijk nummer en moet je echt raken. Nu weet ik wel dat Anouk dit kan overbrengen, maar zal heel Europa hier echt de telefoon voor gaan oppakken? Ik zie het niet gebeuren. Ik zie de gemiddelde Moldavische huisvrouw hier echt niet op stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zie niet in waarom we niet kunnen winnen? Heb de kanshebbers allemaal meerdere malen beluisterd en er is niets wat eruit springt of uniek is, behalve Anouk die is wel uniek (de song dan)
Denk ik niet. Estland was met Rockafeller Street ook favoriet 2-3 jaar terug, was heel toegankelijk en vrolijk (kijk even waar ze eindigdequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat o.a. Denemarken (dé favoriet) een veel toegankelijker nummer heeft en zowel bij de jury als televoters hoog eindigt. Alles (het totaalplaatje) klopt hier aan, naar mijn mening dan. Volgens mij is bijna iedereen positief over dat lied. Birds vind ik een minder toegankelijk nummer en moet je echt raken. Nu weet ik wel dat Anouk dit kan overbrengen, maar zal heel Europa hier echt de telefoon voor gaan oppakken? Ik zie het niet gebeuren. Ik zie de gemiddelde Moldavische huisvrouw hier echt niet op stemmen![]()
Maar hoe geweldig zou het zijn om in een keer te winnen na 8 beroerde jaren, gewoon het slechtste land zijn wat betreft aantal kwalificaties en dan winnen. Ik durf er niet eens aan te denken man. En Anouk zelf zou al blij zijn met een finaleplek, maar zou ze ook echt willen winnen...
Dat komt ook omdat de loting van Estland in de finale gewoon heel dramatisch was direct na 2 nummers uit dezelfde categorie (Ierland en Zweden).quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk ik niet. Estland was met Rockafeller Street ook favoriet 2-3 jaar terug, was heel toegankelijk en vrolijk (kijk even waar ze eindigde)
Loting speelt wel mee maar moet geen 20 plaatsen schelen in het eindklassement. Het telt wel zwaar maar ook weer niet zo zwaar lijkt me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat de loting van Estland in de finale gewoon heel dramatisch was direct na 2 nummers uit dezelfde categorie (Ierland en Zweden).
Dat is toch meer de categorie van Finland van dit jaar. Only Teardrops is meer een Fairytale.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk ik niet. Estland was met Rockafeller Street ook favoriet 2-3 jaar terug, was heel toegankelijk en vrolijk (kijk even waar ze eindigde)
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch meer de categorie van Finland van dit jaar. Only Teardrops is meer een Fairytale.
Er zijn dit jaar echt niet zo veel liedjes die ervoor in aanmerking komen om van 38 landen punten te krijgen, al dan niet consequent achter buren/diaspora/culturele verwantschappen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:07 schreef MolFan het volgende:
[..]Hoe populair Fairytale was zal nooit meer geevenaard worden met zijn bizarre puntenaantal. Nee Teardrops is gewoon een favorietje maar geen hogere favoriet dan Duitsland ofzo.
Duitsland staat gewoon top 10 op dit moment zoals Nederland en Denemarken dat ook staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar echt niet zo veel liedjes die ervoor in aanmerking komen om van 38 landen punten te krijgen, al dan niet consequent achter buren/diaspora/culturele verwantschappen.
Duitsland lijkt me overigens volledig kansloos voor een topklassering.
Jawel, in de Fi... uh.. Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
De Duitsers mochten niet op ons stemmen geloof ik he?
Maar verder heel tof
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:28 schreef Cee het volgende:
Oh, en hier op de officiële Duitse website van het ESF zijn ze ook al een tijdje aan het stemmen. Natuurlijk staat Duitsland bovenaan. Maar kiek dan wie er op 7 staat nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |