Een keer een bombastisch nummer sturen ala Noorwegen/Denemarken een echte popkiller zoals die ene gozer tijd geleden met het nummer Populair ofzoiets? (Sadee ofzo heette die gast dacht ik?)quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook wel gebeuren, als Anouk het niet lukt wat moeten we dan in hemelsnaam gaan inzenden? Daarnaast denk ik dat zelfs het geduld van de TROS een keertje op is..
Is ook zo, maar tis alsnog leuk om hier te meldenquote:Op maandag 6 mei 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb niks met al die experts. Tijdens de halve finale beslist het publiek, dat overal in Europa thuis op de bank zit te kijken. De experts die rondhangen op fora als ESC United zijn niet de gemiddelde tv-kijker in Europa.
http://www.escunited.com/(...)-is-the-netherlands/quote:Op maandag 6 mei 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb niks met al die experts. Tijdens de halve finale beslist het publiek, dat overal in Europa thuis op de bank zit te kijken. De experts die rondhangen op fora als ESC United zijn niet de gemiddelde tv-kijker in Europa.
De gemmiddelde kijker in west-europa kijk over het algemeen ook niet naar het esf, behalve op het moment dat men zou kunnen bitchen omdat buurland a, b of c te weinig punten heeft gegeven, en dat we het jaar daarop maar niet meer mee moeten doen..quote:Op maandag 6 mei 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker maar kijk eens naar het aantal views, daaruit kun je afleiden dat het zeker niet de populairste song is van het eurovision op dit moment.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef Pluto1975 het volgende:
De reacties op youtube zijn echt ongekend positief
Tuurlijk wel verschil is veel te groot. 25.000 views terwijl sommigen al 3 miljoen views hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Cyan9 het volgende:
Views zeggen niet altijd alles over de populariteit van een inzending.
Dat is op zich wel zo, maar het is niet zo dat vorig jaar liedjes als die van Azerbeidzjan, Estland of Albanië (4e, 5e en 6e) zo uitgesproken populair waren aan de vooravond van het ESF, dus het is ook weer niet alleszeggend. Daarnaast, als Anouk iets van 8e ofzo wordt, is het veruit de beste prestatie deze eeuw.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker maar kijk eens naar het aantal views, daaruit kun je afleiden dat het zeker niet de populairste song is van het eurovision op dit moment.
Van de gisteren geüploade liedjes staat Anouk bovenaan qua views. Maar inderdaad, het zegt niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel verschil is veel te groot. 25.000 views terwijl sommigen al 3 miljoen views hebben.
Gisteren geupload? Ik kijk naar de officiele uploads van eurovision die staan er al langer op toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Van de gisteren geüploade liedjes staat Anouk bovenaan qua views. Maar inderdaad, het zegt niks.
We hebben het over dezelfde video?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gisteren geupload? Ik kijk naar de officiele uploads van eurovision die staan er al langer op toch?
4,5,6 zijn niet veel bekeken nee maar je moet ook geen 4,5,6 willen worden dan liever laatste want je bent dan zo dichtbij!
Nee ik heb het over de clips zelf die staan er al langer opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde video?
^ Deze is gisteren geüpload.
We moeten geen appels met peren vergelijken. Voor de ranking van de 'official' videos, zie: http://esctracker.com/youtube. Anouk staat daar inderdaad niet bovenaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel verschil is veel te groot. 25.000 views terwijl sommigen al 3 miljoen views hebben.
Op de eerste dag van de repetitie stond Anouk op de tiende plaatst !quote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die niet heel die stemming langs willen zien komen in beeld daar, dit is de einduitslag
[ afbeelding ]
Views zeggen geen hol, die kunnen zo makkelijk gemanipuleerd worden,dmv er heel veel achter elkaar op te klikken bijvoorbeeld, dat het niks zegt zegt over de werkelijke populariteit van een nummer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan zou Cascada dus winnen? Die hebben haast 3 miljoen viewsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |