SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ik hoop dat ze geen zinloze dialogue toe gaan voegen. Deel van de charme was dat je nooit precies wist wat je deed, je moest alles uitzoeken, uitproberen en verkennen.quote:Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.
Eens. Alvina of the forest hunter covenantquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen zinloze dialogue toe gaan voegen. Deel van de charme was dat je nooit precies wist wat je deed, je moest alles uitzoeken, uitproberen en verkennen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Quir het volgende:
Nu even lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
http://www.insidegamer.nl(...)er-worden-dan-eerstequote:PC-versie Dark Souls 2 moet beter worden dan eerste
Nieuws | 12 april 2013 -
De PC-versie van Dark Souls 2 gaat meer aandacht krijgen dan de PC-versie van de eerste Dark Souls,
Dat laat de Dark Souls 2 director Yui Tanimura weten aan Shacknews. Tanimura geeft zelf al aan dat de PC-versie van de eerste game een beetje halfbakken werk was. Dat komt onder andere omdat er pas aan de PC-versie werd gewerkt toen de consolevariant al af was.
Met Dark Souls 2 wordt tegelijkertijd aan de PC- en console-versie gewerkt, waardoor de PC-versie qua kwaliteit op ongeveer hetzelfde niveau moet komen te zitten.
Noice, opgenomen in den oh pé.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef P8 het volgende:
Sowieso een kanaal om in de gaten te houden. Zijn "lore"-video's van DS1 zijn geweldig en ik heb er alle vertrouwen in dat het voor DS2 niet anders zal zijn.
Ik stopte met lezen bij pcquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef vosss het volgende:
Deel 1 was toch die port naar de pc die alleen speelbaar was op een gelockte resolutie van het jaar toebak die nota bene door een user binnen 10 minuten aangepast werd zodat normale resoluties ook werkte en waarvan de textures van een ronduit bedroevend niveau waren en de besturing compleet debiel en ruk was en waar men nog 50 euro voor durfde te vragen ook?
Dat was deel 1 toch?![]()
Dark Souls II is vervloekt (FOK! Games, 15 januari 2014)quote:Dark Souls 2 krijgt geen downloadbare content. Volgens producer Takeshi Miyazoe biedt de game namelijk al meteen de complete ervaring.
"We willen de volledige game, de volledige ervaring, vanaf dag één aan fans leveren die het spel kopen", aldus Miyazoe. "Voor Dark Souls hebben we wel extra content ontwikkeld, maar we overwegen geen dlc voor Dark Souls 2. Koop de game en krijg de volledige ervaring en je hebt net zoveel plezier als anderen."
Verder laat hij weten dat microtransacties ook geen opties worden. Zo komen er bijvoorbeeld niet items te koop voor een klein bedrag die de game makkelijker moeten maken. "En ook geen free-to-play!" Verder meldt hij ook dat een Wii U-versie er niet komt. Volgens hem passen de doelgroep van de game en de console niet samen.
http://www.gamer.nl/game/xbox360/dark-souls-2-1/
quote:Gamestudio Namco Bandai heeft een cinematische trailer online geslingerd voor Dark Souls II. Naast gigantische monsters en donkere omgevingen blijkt ook nog eens dat er een vloek rust op de hoofdpersoon. Het kan blijkbaar niet elke dag feest zijn.
quote:Dark Souls II, the surprise sequel announced on December 8th on the Spike TV Video Game Awards, is going to be tough, its creators promised in a press release. That's to be expected. But here's a surprise: the series' creator, From Software's Hidetaka Miyazaki, will serve only as a supervisor on the sequel, while the game will actually be co-directed by From's Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura. Shibuya's comments about the game don't shed a whole lot of light on the sequel, other than to indicate that the new title will be faithful to the older ones but also introduce new things (as expected, of course). "This new chapter in the Dark Souls saga presents opportunities for us to drive innovation in gameplay design, develop an entirely new story, and expand the scope of the world in which the player interacts with the game. We have taken these necessary steps with Dark Souls II in order to evolve the overall experience of the Dark Souls series...the entire development team is striving to make Dark Souls II an experience that is fresh while not forsaking its roots in presenting players with challenging gameplay. Our goal is to surprise and delight our fans with new experiences and plot twists while enticing new players to join our dark journey."
According to the game's publisher, the new game "will feature a new hero, a new storyline, and an unfamiliar world for players to survive in while delivering its signature brand of unrelenting punishment that players hunger for." It seems that multiplayer is going to be tweaked as well. Demon's Souls and Dark Souls had an unusual multiplayer system that allowed users to do everything from leaving quest hints for each other to invading each other's games.
So what to make of this bit from the press release about Dark Souls II? "Players seeking to share their experience will discover a revamped server-based multiplayer mode that will put a distinct Dark Souls II twist on the concept of playing with others."
The game's publisher, Namco, is promising a game full of "unrelenting challenge."
quote:• The game is not a direct sequel to Dark Souls.
• As the game's protagonist, the players will embark on a journey to remove from themselves the affliction of a curse.
• Bonfires and covenants return, as do gestures.
• The difficulty level will remain, with the focus staying on learning from death to overcome challenges. The variety in ways to die has been prioritized but the focus is still on fairness.
• Story will be presented in the same fashion as Demon's and Dark, unobtrusive and discoverable by players who wish to dig deeper.
• Confusion over the usage of the word "accessible" has been clarified. What From means to do is streamline the tediousness by trimming the fat. There will be less backtracking and excessive traveling. Not being able to warp until later in the first game was a specific example cited.
• While characters will not be able to be carried over from Dark Souls into the sequel, the directors mentioned some content will carry over although it is not entirely clear what or how.
• Next gen was discussed and rumored still but the director has said it will be current gen to deliver the game to fans sooner.
• A new graphics engine was created to address framerate issues and give the development team an extra tool in creating atmosphere. PC will run at 60 fps and Console versions will run at 30 fps.
• Online interaction will be server based to facilitate unique experiences. It is unclear as of yet if they will be region based or not.
• Environment traversal will encourage the player to go deeper into areas in darkness. A torch system has been implemented to provide light during these portions.
• Mist will perform the same gateway function that fog walls performed in Demon's Souls and Dark Souls.
• The goal is to get the players to feel the emotional fright of areas and to also have enemies elicit emotions in the players.
• Key Mouths that trigger in game events are also a new addition.
• Gameplay vids showed player using items and firing an arrow while walking.
• Enemies were shown with the ability to backdrop and throw their weapon at players.
• The player character was able to cycle through three pieces of equipment in each hand, and his roll speed seemed to be determined by which weapons he had equipped, rather than his total equipment burden. This is a peculiar departure from the first two Souls games, wherein all equipped items counted toward your roll speed. It is also entirely possible that the roll speed of the character is based upon the over-all weight of equipment visible on the player. This would mean that if equipment is in a slot but not in the main hand it may not count towards the player's total weight.
• Healing gems that regen health slowly are a new feature and will drop from enemies. It is unclear how common they will be. From the various gameplay demos and the network test, lifegems seem to be very common drops, though it is possible that this was only to make the demos and beta easier.
• Dual wield class will have a power stance initiated instead of two handing a weapon.
• Backstabs return although the animation seems to have changed. Remains to be seen how it affects other weapons.
• Kick has been replaced with a shoulder shunt.
• From has said starting classes have changed. The game will monitor your stat allocation and suggest a class based on your trajectory.
Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Manke het volgende:
hopelijk wordt ie niet achterlijk moeilijk, uitdagend moeilijk mag
zou ook tof zijn als ze demon souls gaan porten naar pc, maar die is van sony, dus gaat niet snel gebeuren.
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.
Als ze deze game ook maar enigszins down gaan dumben, vergaat m.i. de kracht van de game. Heb er wel vertrouwen in dat 't goed komt.
Demon Souls heb ik ook nooit kunnen spelen helaas, heb wel recentelijk een afgetrapte PS3 van iemand geleend, dus wellicht kan ik 'm voor de release van DS2 nog ff uitproberen
Ligt er ook een beetje aan wat moeilijker wordt. Moeilijker in de zin van hardere enemies zou ik niet een probleem vinden. Minder bonfires bijv. welquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Manke het volgende:
[..]
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik.
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?quote:voor demon souls wil ik wel een ps3 regelen, alleen zijn de knoppen niet in te stellen, met de standaard knoppen kan ik niet spelen door beperking in handen.
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:21 schreef 2dope het volgende:
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?
Idd mattie. Dat random invaden heeft mij ook nooit getrokken (hihi).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat die multiplayer een beetje goed werkt en niet zo'n kansloos homo systeem is waarmee je niet met/tegen je vrienden kan spelen.
Klinkt niet erg handig inderdaad. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat er grappig uit moet zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier.
De achievements:quote:Over anderhalve maand op 14 maart komt de langverwachte Dark Souls 2 uit voor PS3 en Xbox360 (de pc-versie komt op een later tijdstip). Zoals altijd zo vlak voor de release lekken de trophies/achievements uit en er zitten een aantal leuke tussen.
Eén achievement zullen wij waarschijnlijk allemaal wel halen en dat is de 'This is Dark Souls' achievement die je krijgt wanneer je sterft. Voor de volledige lijst kan je een kijkje nemen op Exophase. Wees gewaarschuwd, het kan (kleine) spoilers hebben.
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:43 schreef SlevinX het volgende:
Dark Souls uitgespeeld omdat ik dacht, ach waarom bij de eindbaas geen hulp inschakelen. Die gast bleek zo sterk dat hij de eindbaas is een paar klappen neer had zonder dat ik m kon raken:P
Hoop dat ze net als in DaSo goed geplaatste bonfires hebben. Niet zoals bij DeSo heel t level opnieuw doen vanaf de start. Daar niet verder gekomen dan tot na die grote soldaat aan het einde van de brug met die draak. Werd me iets te frustrerend...
Ik snap je punt. Toch vind ik meer checkpoints niet per definitie een nerf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Anders desnoods voor de naabjens lekker veel checkpoints en voor de ekte ekte bazen weinig checkpoints adhv moeilijkheidsgraad. Maarja dan moet dat allemaal wel weer op verschillende serv0rs of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.
Maarre Rickjen, was jij niet op een gegev0n moment helemaal klaar met DaSo omdat je bang was in het moeras in blighttown en daardoor ging insta-poepen?
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:Pquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Overigens dacht ik aldoor dat als ik blight town binnen zou treden ik PER DIRECT toxic zou worden en dus zou sterven. Komt omdat ik nooit die pijlenschietertjes heb gezien, dus ging ik idd blight town vermijden en hoopte ik elders één of ander item tegen te komen wat me toegang tot blight town zou geven
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:P
4?quote:
Firekeeper, Gwyndolin ingang (dark moon tomb), die in dat kamertje na de twee pain-in-the-ass-archers en Gwynevere / lady of sunlight or whatever (na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben).quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef P8 het volgende:
[..]
4?
Bij de firekeeper, voor Gwyndolin, binnen bij Solaire en nummer 4?
Bedoel je de painting?
Klopt, zwaar lompe framedrop issues in die map. From software heeft overigens aangegeven dat ze dat probleem hebben opgelost in DS2. Waren wel maar momenten in DaSo dat de framerate opeens knetterhard faalde waardoor je uiteraard weer een afgrond inlazert.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Ik moet altijd lachen door die verwoording.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
(na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben)
http://www.amazon.com/Dar(...)dark+souls+2+xbox360quote:Op maandag 3 februari 2014 14:23 schreef Manke het volgende:
http://www.amazon.com/Dark-Souls-Online-Game-Code/dp/B00DGZDFLW
This item will be available on May 31, 2014 at 12:00 AM (US/Pacific)
I know, balen voor jequote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef Manke het volgende:
Ja, op de consoles
PC gaat langer duren.
Die product descriptionquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Manke het volgende:
flinke korting als je de pc versie pre-ordert
http://www.g2play.co.nl/category/3025/dark-souls-ii-steam-key/
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die product description
Dark zielen twee
Beats me. Misschien iemand anders die het weet.quote:
lol, is een autmatische vertaling van de engelse websitequote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die product description
Dark zielen twee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:00 schreef 2dope het volgende:
Kende deze nog niet, wel een dikke trailert.
Voor de echte pussies onder ons dus.quote:Tanimura definitely is making the offline experience seem like a choice players will want to think about, especially when it comes to facing difficult bosses. Not being able to summon others for help when facing a challenging boss could end up creating some longer, more frustrating battles, unless you are an expert.
This is great to know heading into the game's release because we all know how frustrating it can be to be facing a hard boss or tough spot in a game and not know how to get passed it. Online may be your friend in this instance.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:24 schreef 2dope het volgende:
Beetje jammer van de lip-sync, desalniettemin gefapt.
Wreed ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Dat gaat wat mij betreft dé game van het jaar worden, absoluut
Nedgame 'zegt' dat ze'm al hebben liggen. Zal morgen ff kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Heeft iemand hem al in de winkel gespot?
20:22 is niet echt vroeg...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die van mij is vandaag verzonden. Is toch te vroeg?
Dit. Tyfusport was tyfus.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht nog ff de reacties vd users af voor de pc versie!
Brievenbus is inderdaad nog leegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb MM gisteren gebeld, ze hadden hem nog niet.
Maar vandaag dus wel?
Welke nieuwe art style? En hoezo zou 'art style' er beter uit zien op PCquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme de nieuwe art style is niet echt mijn ding. De pc ziet beter uit hoop ik.
Bron? Gasten uit de bèta hebben gezegd dat 'sommige enemies' na een tijdje niet meer respawnen. Gaat om mini-boss achtige ventjes, schijnbaar. Net zoals DaSo dus. Wellicht beter.quote:Maar heb gehoord dat vijanden niet meer blijven spawnen. Ben bang dat het gaat tegenvallen deze game. Waarom zouden ze de dingen die goed zijn veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef kipknots het volgende:
Vandaag bij de mediamarkt opgepikt voor 45 Euro. Tof spel. Wel een beetje moeilijk.Het nog niet allang uitgespeeld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |