Het is FOK!kerquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
Fijn dat jij als Fok'er dan ook toegeeft een puisterige puber te zijn, en jij dus vinnie en tegelijk ook gewoon Puala bent
Ozo. Naja kon doorgeven bij de start. Dat gemiddelde kan mij gestolen worden. Ben geen toerdertjequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef MarcoD het volgende:
@patroon denk je dat het aangeven dat je de 250 gaat fietsen iets gaat veranderen aan je stuurbordje? Die liggen volgens mij geprint en al klaar bij de afhaalbalie.
Verder wordt alles gewoon geregistreerd met de chip op het bordje, hoogstens dat je na afloop als je op je persoonlijke pagina kijkt een lager gemiddelde ziet omdat je sta ingeschreven bij de 200.
Bovendien vertelt Strava de hele waarheid, de enige waarheid, en niets dan de waarheid. Wat weet een biermerk wat vies zoet slobberbier maakt nou van fietsen, gemiddelde snelheden of tijdswaarneming.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ozo. Naja kon doorgeven bij de start. Dat gemiddelde kan mij gestolen worden. Ben geen toerdertje
Fiets je m ook met die dikke knalbak? De 250 km toch minstens?quote:
weet niet waarover je het hebt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fiets je m ook met die dikke knalbak? De 250 km toch minstens?
Nope , 200 is al genoegquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fiets je m ook met die dikke knalbak? De 250 km toch minstens?
True. Ik denk dat je er van schrikt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:13 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij zitten hier zeer veel mee te lezen zonder hier ooit te hebben gepost...scary...![]()
Hoi lurkers
Fiets je ook de wedstrijd?quote:
Ik dacht dat jij op hoog niveau fietst? En dan bedoel ik niet de bergen op lanzarote;)quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op hoog niveau fietst? En dan bedoel ik niet de bergen op lanzarote;)
Zo hoog nu ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op hoog niveau fietst? En dan bedoel ik niet de bergen op lanzarote;)
Hoeveel km doe jij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
En toch rij je ons er denk ik allemaal lachend uit
0, Heb dit weekend wedstrijden met mijn andere sport in Helmond.quote:
Jij bent toch de man/vriend van cyclinggirl?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Iets hoger als de gemiddelde Toerist schat ik me in
En dat is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
0, Heb dit weekend wedstrijden met mijn andere sport in Helmond.
Lees mijn naam en doe een gokquote:
Neen , weet wel dat ze een fok!forum account heeft ;-)quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent toch de man/vriend van cyclinggirl?
Wat is haar nick?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:06 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Neen , weet wel dat ze een fok!forum account heeft ;-)
Dan kan hij op de kanoclub zeggen dattem druk is met wielrennen, en ondertussen ligt hij op zijn vriendin.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
ahakano'en
Waarom dan begonnen met wielrennen?
Ach zo zien jullie dat...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan kan hij op de kanoclub zeggen dattem druk is met wielrennen, en ondertussen ligt hij op zijn vriendin.
Denk maar niet dat het zo werkt. Sporten zal iequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan kan hij op de kanoclub zeggen dattem druk is met wielrennen, en ondertussen ligt hij op zijn vriendin.
Nee man, maar hij heeft als onderschrift cyclingboy en mijn man heeft als nickname CyclingBoyquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent toch de man/vriend van cyclinggirl?
Er zitten hier ook ATB'ers en crossers... Zijn dat modderFOK!kers?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is FOK!ker
* kanovinnie schuimbekkend rondjes loopt![]()
![]()
![]()
![]()
Maar verder heb je gelijk.
Mijn nicknaam is meneerfiets , ben wel eens op TV geweest ..quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee man, maar hij heeft als onderschrift cyclingboy en mijn man heeft als nickname CyclingBoy
Dat is Marc Dutroux ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Mijn nicknaam is meneerfiets , ben wel eens op TV geweest ..
quote:
Precies!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was/ben toe aan wat nieuws.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
ahakano'en
Waarom dan begonnen met wielrennen?
Wielrennen is dan ook de perfecte sport om er op reeds gemiddelde leeftijd aan te beginnen ;-)quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Precies!
[..]
Ik was/ben toe aan wat nieuws.
Hoho, ben 23.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Wielrennen is dan ook de perfecte sport om er op reeds gemiddelde leeftijd aan te beginnen ;-)
Nou , kan perfect ;-) Beter op je 23 ste beginnen en tot je 45 rijden dan op je 12de en te stoppen op je 25stequote:
ik ook , was hard op men donder gegaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
Nu we toch opscheppen over op tv komen of in de krant, ik heb een keer paginagroot in de krant gestaan
Ik niet. Maar jij hebt dus vroeger gekoerst?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:08 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
ik ook , was hard op men donder gegaan
Correctie , heb wat aan het staartje meegeredenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik niet. Maar jij hebt dus vroeger gekoerst?
Oh, dat maakt niet uit. Das volgens mij ook precies wat Patroon en Kaas doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Correctie , heb wat aan het staartje meegereden
Bestaat er een soort competitie in het kanovaren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dat maakt niet uit. Das volgens mij ook precies wat Patroon en Kaas doen.
Ja hoor, ik doe zelf aan kanopolo. We hebben 5 klasses met elk 9 teams. Wij spelen in de 1 na hoogste klasse. Er is de hoofd, eerste, tweede, derde en de jeugd/beginners klasse.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Bestaat er een soort competitie in het kanovaren?
Best leuk ! Had er nog nooit iets over gehoord ;-)quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik doe zelf aan kanopolo. We hebben 5 klasses met elk 9 teams. Wij spelen in de 1 na hoogste klasse. Er is de hoofd, eerste, tweede, derde en de jeugd/beginners klasse.
ja jonge nu zit je gewoon met een kanopolo topper op fokquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Best leuk ! Had er nog nooit iets over gehoord ;-)
En met mij , de (ex) - topperquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef dop het volgende:
[..]
ja jonge nu zit je gewoon met een kanopolo topper op fok
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef dop het volgende:
[..]
ja jonge nu zit je gewoon met een kanopolo topper op fok
Nu sta je dus in de 2de divisie? best knap , moest je als wielrenner in de 2de divisie belanden ben je verplicht prof ( Pro-continentaal circuit )quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorNet als wielrennen doe ik het meer voor de fun. Heb wel eens een selectietrainingsweekend voor jong oranje gehad maar das niets geworden. Wel vaak in de prijzen, dat wel. Vorig jaar gepromoveerd naar een hogere klasse maar omdat er een paar stopte hebben we nu onze 2 teams samengevoegd naar 1 team.
Euh, eerste klasse. Maar dat stelt minder voor dan met wielrennen hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Nu sta je dus in de 2de divisie? best knap , moest je als wielrenner in de 2de divisie belanden ben je verplicht prof ( Pro-continentaal circuit )
Dat is ook weer waar! Geen drang naar competitie-wielrennen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, eerste klasse. Maar dat stelt minder voor dan met wielrennen hoor
Neuh, (nog) niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar! Geen drang naar competitie-wielrennen?
Tegenwoordig 0 keerquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Hoevaak spring je per week op de racefiets?
Kanolo!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tegenwoordig 0 keerSnel weer beginnen met naar het werk toefietsen en op dinsdagavond met vrienden fietsen. Moet het ook nog combineren met een vriendin en 2/3 keer in de week kanopolo trainen
quote:
Dus het is hard werken bij jou in bed? Hoe moet die jongen dan ooit nog tijd en energie vinden om te fietsen? Ik zie hier een mooie wieler-kano-carriere bedreigd wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk maar niet dat het zo werkt. Sporten zal ie
Zegguh, het ging over sporten, niet over andere dingen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus het is hard werken bij jou in bed? Hoe moet die jongen dan ooit nog tijd en energie vinden om te fietsen? Ik zie hier een mooie wieler-kano-carriere bedreigd worden
Thanks eentwee en kaas! Ik vertrouw jullie meer dan alle FM's die die dingen moeten verkopenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef eentwee het volgende:
...
Over die Wilier: Deda Zero1 is mooi maar wel heel goedkoop (15-20¤ per onderdeel) en zwaar,stuurpen niet maar stuur en zadelpen wel 300+ gram. FSA SLK is wel wat lichter en duurder als je t los moet kopen. Als de prijs hetzelfde is zou ik FSA nemen en (geleidelijk) upgraden.
Moet lukken hoor mannen, succes iig! Ik ga toch voor de 150. Mooiere route en kan ik zondag ook nog een stuk fietsen in het fantastische weer!quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:17 schreef Patroon het volgende:
Ik heb de 11steden 250km volle bak gereden. Dan moet dit met een duur tempo, ondanks ff heuvels ook wel lukken. Dit jaar max 150km in 1x gefietst. Voldoende? Totaal 2400km
Vergeet je je paspoort niet? En om de Randstad te passeren hebben Friesen en Dooien een visum nodig. Dooie Friesen ook!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ozo. Naja kon doorgeven bij de start. Dat gemiddelde kan mij gestolen worden. Ben geen toerdertje
Ben je vergeten hoe je van Friesland naar Limburg rijd? Niet via de randstad pannekoek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Vergeet je je paspoort niet? En om de Randstad te passeren hebben Friesen en Dooien een visum nodig. Dooie Friesen ook!
Dat is ook de verkeerde, nl. met afdaling erbijquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanaf de Leersumseberg ongeveer 3-4 km naar het oosten.
Zie http://app.strava.com/activities/45657633#786040854
De segment page: http://app.strava.com/segments/1924573
Ik sta 2e, net achter Superhero, en nipt 1 secondje voor eentwee
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:
ik vond het wel een goede!quote:
Lekker! Gave fiets ook. Maar wat heb je daar nou voor aan je stuur (wat wel eens van een nieuw lintje voorzien mag worden, maar dat terzijde) hangen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef firewirecable het volgende:
Spring is in the air!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik denk een GoPro action cam houder.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Lekker! Gave fiets ook. Maar wat heb je daar nou voor aan je stuur (wat wel eens van een nieuw lintje voorzien mag worden, maar dat terzijde) hangen?
Met zo'n GoPro verwacht ik eigenlijk wel een filmpje waarbij je (op z'n minst) even met de fiets van dat viaduct afspringt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:00 schreef firewirecable het volgende:
Dat ding aan het stuur is de GoPro, maar dan zonder camera...
Verder heb ik gedacht om een nieuw lint te wikkelen, maar deze is nu zo fijn, en ik vind het wel mooi om te zien dat de fiets veel gebruikt word zo :-)
Zal ik morgen even doen.... dit is een filmpje van een andere dag daar....https://vimeo.com/62492669quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:04 schreef peleetje het volgende:
[..]
Met zo'n GoPro verwacht ik eigenlijk wel een filmpje waarbij je (op z'n minst) even met de fiets van dat viaduct afspringt.
Ik neem aan door de Flevopolder, en dan moet je toch echt langs Utreg............. als je tenminste een beetje wilt opschieten. En ik ga jou nu echt geen galette noemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe je van Friesland naar Limburg rijd? Niet via de randstad pannekoek.
Tof filmpje. Geeft wel een mooie view met de gropro op het stuur.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen.... dit is een filmpje van een andere dag daar....https://vimeo.com/62492669
Het is wel gefilmd met de K-Edge GoPro mount. Is wel duur, maar veel beter dan die plastic GoPro houders die wiebelen... en je kunt deze bijna in het midden plaatsen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:17 schreef peleetje het volgende:
[..]
Tof filmpje. Geeft wel een mooie view met de gropro op het stuur.
tja geweldig segment voor de explosieve mannen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:32 schreef eentwee het volgende:
@Pipo: geen Ultegra aub![]()
[..]
Dat is ook de verkeerde, nl. met afdaling erbijDit is het meest relevante segment: http://app.strava.com/segments/1924603. Mijn beste tijd is trouwens tijdens de meet van vorig jaar. Ook niet zo gek, da's een van de weinige keren dat ik de eerste honderden meters in een wiel reed en het vormpeil ook goed was.
ik ben er een beetje klaar mee dat je hier de hele tijd namen/verwijzingen naar namen post. Ik heb er geen probleem mee dat je nauwlettend alle mensen op strava volgt, maar het posten van dat soort info is gewoon niet tof, zeker niet als je zelf zo op je privacy gesteld bent.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik neem aan door de Flevopolder, en dan moet je toch echt langs Utreg............. als je tenminste een beetje wilt opschieten. En ik ga jou nu echt geen galette noemen.
En denken de Amerongse berg opgefietst te hebben terwijl het in Leersum de weg langs het bosbad was, getuigt ook niet echt van een nobele geest.
Mwah, ik heb mijne toch nu toe alleen met de hoofdband (helmstrap) aan mijn stuur vastgemaakt en das ook stevig zat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Het is wel gefilmd met de K-Edge GoPro mount. Is wel duur, maar veel beter dan die plastic GoPro houders die wiebelen... en je kunt deze bijna in het midden plaatsen.
Ik vind het niet tof als je als moderator zeer eenzijdig reageert, en helemaal niet als je gaat lopen schelden. Dat gaat echt alle perken te buiten. het is onfatsoenlijk gedrag, het hoort gewoon niet en je bereikt er het tegendeel mee van hetgeen je wellicht voor ogen had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ben er een beetje klaar mee dat je hier de hele tijd namen/verwijzingen naar namen post. Ik heb er geen probleem mee dat je nauwlettend alle mensen op strava volgt, maar het posten van dat soort info is gewoon niet tof, zeker niet als je zelf zo op je privacy gesteld bent.
soignee!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef firewirecable het volgende:
Spring is in the air!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik reageer hier niet als moderator, ik ben hier geen moderator. Ik ben hier een user. In GC ben ik een moderator.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof als je als moderator zeer eenzijdig reageert, en helemaal niet als je gaat lopen schelden. Dat gaat echt alle perken te buiten. het is onfatsoenlijk gedrag, het hoort gewoon niet en je bereikt er het tegendeel mee van hetgeen je wellicht voor ogen had.
Nu weer verder ouwehoeren over fietsen?
Verder moet je heel wat kunnen incasseren , zelf als moderator !quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik reageer hier niet als moderator, ik ben hier geen moderator. Ik ben hier een user. In GC ben ik een moderator.
Als jij het al schelden vind als je een pannekoek genoemd wordt ben je wel heel beschermd opgevoed.
Je kan wel om het punt heenlullen waar ik het over heb, maar je moet gewoon geen privacygevoelige dingen als namen op het forum posten zonder toestemming. Staat vast wel ergens in de policy/algemene voorwaarden. En verder over fietsen lullen is prima.
Oh, ik krijg heel wat schijt over me heen hoor, vind ik allemaal prima. Noem me gerust een lul/klootzak/boeler/wat dan ook als ik je topic sluit, heb ik geen moeite mee. Maar priveinfo posten gaat een stap te ver.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Verder moet je heel wat kunnen incasseren , zelf als moderator !
Ik krijg ook een heleboel over me heen !quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik krijg heel wat schijt over me heen hoor, vind ik allemaal prima. Noem me gerust een lul/klootzak/boeler/wat dan ook als ik je topic sluit, heb ik geen moeite mee. Maar priveinfo posten gaat een stap te ver.
Nu moet ik wel zeggen dat bij extreme beledigingen ik er wel een punt van maak, maar das nog niet vaak voorgekomen
Mis je het dan zo hardquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we gewoon weer on topic gaan? Mooi.
Je bent moderator, waar zal me een zorg zijn. En als je een corrigerende moderator toon aanslaat, wat je hier dus regelmatig doet, begrijp ik dat nog ook. Maar doe het dan niet eenzijdig. En wat betreft privacy[b]gevoelige[b] informatie is maar net wat je er van maakt. Ik heb het toch niet over Joe Blog uit Lutjebroek om eens iets te noemen en verwijs ook nergens naar, zelfs niet met een kwinkslag. Hooguit dat ik wat zaken door elkaar hussel en het in mijn welbekende proza verpak. Niet zo mauwen joh..... wees een vent en ga weer eens fietsen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik reageer hier niet als moderator, ik ben hier geen moderator. Ik ben hier een user. In GC ben ik een moderator.
Als jij het al schelden vind als je een pannekoek genoemd wordt ben je wel heel beschermd opgevoed.
Je kan wel om het punt heenlullen waar ik het over heb, maar je moet gewoon geen privacygevoelige dingen als namen op het forum posten zonder toestemming. Staat vast wel ergens in de policy/algemene voorwaarden. En verder over fietsen lullen is prima.
OK, have fun op het water dit weekend!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
Mobiele per ongeluk post. Buzz, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
hoeveel km?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Ja, fietsen, morgen weer, al wordt het wel een natte dag en dan blijft Buzz en z'n goddelijke BMC nog maar lekker even binnen.
Morgen rijd ik de 200quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef buzz1291 het volgende:
Ik denk dat het een rondje van 80 op zaterdag en 100 op zondag wordt. Beetje laat gestart dit seizoen, maar hoop wel weer redelijk in conditie te zijn op 1 mei. Dan rij ik altijd Mons-Chimay-Mons en afhankelijk van de conditie wordt het dan 135 of 165 km. Die 220 km versie is dan nog veul te lang voor mij.
Heerlijk rustgevend filmpje zo voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:10 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen.... dit is een filmpje van een andere dag daar....https://vimeo.com/62492669
Mooie foto's, goede benen ook!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef firewirecable het volgende:
Spring is in the air!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
instrijken héquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:01 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Glad zijn ze niet hoor, gewoon af en toe met de tondeuse er over heen
Mooi weekend was datquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Tommeke het volgende:
De Mergelheuvelland tweedaagse is baas! Rij je 'm dit jaar ook weer? Ik vond 'm vorig jaar best pittig. Yankee en ik hadden het tijdens de tocht hard over bierzuipen. Toen we na de tijd in de pizzeria zaten piepten we wel anders
Lekker weertje! Ook wel ok gefietst, kon merken dat t een zware trainingsweek was, maar voldaan weer zu hause!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:04 schreef meneerfiets het volgende:
Ben thuis van de AGR , lekker gefietst
Hoeveel km's had je op de teller?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:45 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Lekker weertje! Ook wel ok gefietst, kon merken dat t een zware trainingsweek was, maar voldaan weer zu hause!
De mooiste route, de 150, en jij? Was wel vrij druk, maar hoefde niet af te stappen op de klimmen vanwege de drukte. Is me niet tegengevallen de AGR moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:03 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Hoeveel km's had je op de teller?
heeft je vriendin nog gelopen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:48 schreef Patroon het volgende:
Deze deed pijn:
http://app.strava.com/activities/48599136
Nope, ze heeft goed gereden! Helaas heeft haar Strava maar 16km gelogd.quote:
Toernooi dus? Of speel je altijd verschillende wedstrijden?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, twee wedstrijden gewonnen, 2 nipt verloren
Netjes!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:48 schreef Patroon het volgende:
Deze deed pijn:
Moet je toch nog een beetje bijtrainen de komend tien weken , want de Marmotte heeft 5000 hoogte meters. Maar beviel het een beetje om uit de D1 comfortzone te (moeten) komen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:48 schreef Patroon het volgende:
Deze deed pijn:
Pff wat een tijd en afstand, netjes hoor! Ook goed dat je gf niet hoefde te lopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, ze heeft goed gereden! Helaas heeft haar Strava maar 16km gelogd.
Dankjequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef keesfietst het volgende:
Goed gedaan AGR-rijders. Weer viel mee, alleen veel wind zeker?
Heb er vandaag 204 gedaan :-)quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Respect voor degene die de amstel gereden hebben.
Zelf heb ik mijn eerste 53 km van het jaar gereden. Ging eigenlijk erg makkelijk en dan nog te bedenken dat ik vanmorgen 14 km heb hardgelopen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef SuperWeber het volgende:
Vandaag 130 km grensheuvelentocht gefietst... Daarna nog ff 20 km extra.
We haakten nog bij een groep "Bianchi-boys" aan, helemaal gesoigneerd allemaal dezelfde Bianchi en hetzelfde Castelli pakje. Ze knepen echter in de remmen en vonden dat we er voorbij moesten, daarna gaven ze zelf gas om vervolgens achter ons te gaan plakken...
Vervelende ouwe man ben je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Moet je toch nog een beetje bijtrainen de komend tien weken , want de Marmotte heeft 5000 hoogte meters. Maar beviel het een beetje om uit de D1 comfortzone te (moeten) komen?
Ging goed. Niet op hartslag gelet. In klimmen op reserve gereden om dag door te komen. Op einde deed alles pijn, dus doorrammen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Pff wat een tijd en afstand, netjes hoor! Ook goed dat je gf niet hoefde te lopenHoe waren je zones verdeeld vandaag?
Ach Patroon, je kunt mij wel vervelend vinden, maar het is toch echt een hele normale opmerking en vraag als je zelf al meldt dat dit al pijn doet, en de boel hiet continue kont doet van hoe belangrijk het fietsen in zone D1 wel niet is. Slaap lekker na zo'n inspannende dag!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:48 schreef Patroon het volgende:
Deze deed pijn:
Om nog even inhoudelijk te reageren. Na 230km en allemaal korte klimmen heeft iedereen pijn, je komt nooit in je ritme. En zoals de oud bij jou, is D1 bij mij een eigen leven gaan leiden. Ik rij niet zoveel meer in D1 als wordt gedacht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ach Patroon, je kunt mij wel vervelend vinden, maar het is toch echt een hele normale opmerking en vraag als je zelf al meldt dat dit al pijn doet, en de boel hiet continue kont doet van hoe belangrijk het fietsen in zone D1 wel niet is. Slaap lekker na zo'n inspannende dag!
en laat dat oud ook maar weg voor dat dat weer een eigen leven gaat leiden
137!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook geleden vandaag.
137km in NH en zowat alles met straffe wind tegen. Inclusief de Zuiderkwelweg. Het was een alleycat achtige happening door een jarige collega. Ik was als 1e binnen maar er reden maar 6 mee. Dus viel wel mee met de strijd. Toch wel afgezien, ik had slechte benen en geen versnelling op mijn fiets deed geen pijn.
http://app.strava.com/activities/48635407
De wind was bij ons vandaag naast de klimmen ook een scherprechter. Respect ook voor Grip. Ze hebben net gezellig bij ons hotel gegeten. Nu ff bier drinken in de hotel bar met mooie verhalen van de uitbater, komen hier veel wielerploegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook geleden vandaag.
137km in NH en zowat alles met straffe wind tegen. Inclusief de Zuiderkwelweg. Het was een alleycat achtige happening door een jarige collega. Ik was als 1e binnen maar er reden maar 6 mee. Dus viel wel mee met de strijd. Toch wel afgezien, ik had slechte benen en geen enkele versnelling die ik probeerde op mijn fiets deed geen pijn.
http://app.strava.com/activities/48635407
En, wie was er de sterkste in de laatste 50km?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
De wind was bij ons vandaag naast de klimmen ook een scherprechter. Respect ook voor Grip. Ze hebben net gezellig bij ons hotel gegeten. Nu ff bier drinken in de hotel bar met mooie verhalen van de uitbater, komen hier veel wielerploegen.
Geeft niet hoor, als je een foto post geloven we je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef buzz1291 het volgende:
Ik heb ook geleden vandaag en nu nog steeds zere poten ondanks een massage. Laatste 40 km van Nijkerk naar huis volle wind tegen en er stond daar echt een bak wind. Maar ja, kan het niet bewijzen want ik heb niet zo'n Strava dingetje. Dat is er niet voor een van bedrijfswege verstrekte k.u.t. BlackBerry.
Morgen maar eens op herhaling en dan voor het eerst dit seizoen de 100 aantikken.
Je bent wel een baasje hé. Eerst een stelling poneren van dat je achterdochtig bent, en nu zoiets van "geloven WE je". Get a life Kaas en stop met me steeds in de zeik te nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, als je een foto post geloven we je.
Ik zou die gasten dus helemaal kapotrijdenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef SuperWeber het volgende:
Vandaag 130 km grensheuvelentocht gefietst... Daarna nog ff 20 km extra.
We haakten nog bij een groep "Bianchi-boys" aan, helemaal gesoigneerd allemaal dezelfde Bianchi en hetzelfde Castelli pakje. Ze knepen echter in de remmen en vonden dat we er voorbij moesten, daarna gaven ze zelf gas om vervolgens achter ons te gaan plakken...
Grip op de stukken tegenwind. Op de klimmen erg aan elkaar gewaagd. Grip pakte de finish. Al met al was Grip sterker dan ik vandaag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En, wie was er de sterkste in de laatste 50km?
Vet!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
En, ik liep vanmorgen met een bak koffie en mijn fiets in outfit door de stationshal in Rdam, kwam er een vrouw op mij af.
"Meneer mag ik u iets vragen?"
Ik: "Jahoor brand maar los."
Zij: "U ziet er echt schitterend uit, mag ik een foto van u maken?"
Ik, ijdel als ik ben uiteraard gestreeld ego: "Jahoor."
Zij foto's maken, stuk of 6.
Als je nou ook niet steeds als een zak hooi in D1 getraind had was je explosiever en had je 'm kunnen hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Grip op de stukken tegenwind. Op de klimmen erg aan elkaar gewaagd. Grip pakte de finish. Al met al was Grip sterker dan ik vandaag.
Hap hap, Ik had vandaag vooral een gebrek aan duurvermogen, hoe vaak fiets ik nu 9uur? Explosief zit wel goed, op is op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je nou ook niet steeds als een zak hooi in D1 getraind had was je explosiever en had je 'm kunnen hebben
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
En, ik liep vanmorgen met een bak koffie en mijn fiets in outfit door de stationshal in Rdam, kwam er een vrouw op mij af.
koop je een garmin?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef buzz1291 het volgende:
Ik heb ook geleden vandaag en nu nog steeds zere poten ondanks een massage. Laatste 40 km van Nijkerk naar huis volle wind tegen en er stond daar echt een bak wind. Maar ja, kan het niet bewijzen want ik heb niet zo'n Strava dingetje. Dat is er niet voor een van bedrijfswege verstrekte k.u.t. BlackBerry.
Morgen maar eens op herhaling en dan voor het eerst dit seizoen de 100 aantikken.
toernooitje ja,quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Toernooi dus? Of speel je altijd verschillende wedstrijden?
Dat had ik in principe wel kunnen doen (ik had ze in eerste instantie met tegenwind ook losgefietst). Ware het niet dat ik dan mijn maatje ook volledig de poeier in zou fietsen. Dat leek me geen goed idee met nog zo'n 80 km te gaan...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zou die gasten dus helemaal kapotrijden
Baas!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
Yup, daar is de pauze knop voorquote:Op zondag 14 april 2013 07:41 schreef mrPanerai het volgende:
Gisteren m'n grenzen verlegd: Scheldeprijs: 155km met een gemiddelde van 31km![]()
En toch geeft m'n Strava minder aan, telt ie gewoon door wanneer je stilstaat aan bevoorraadingen en bij pech?
Geinig eigenlijk, om gemiddeld 1-2km harder te rijden is een simpele armbeweging voldoende, was het echt maar zo gemakkelijk. Fietsen en wild met je armen zwaaienquote:Op zondag 14 april 2013 08:25 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Uiteraardik haal m'n telefoon echter niet uit m'n zak tijdens de ritten.
Yep, is ook niet zo gek. Wij fietsen vooral korter maar intensiever. Maar moet zeggen dat het niet slecht ging. Kon op het einde nog goed mee, geen enkel groepje reed hard genoeg voor ons. Daarom laatste 80km vooral met zijn 2en gereden. Alleen de steile klimmen gaan pijn doen, omdat benen vol zitten, maar dan nog reden we iedereen voorbij. Al met al denk ik dat ik er goed voor sta en goed op schema lig, mijn niv is stukken hoger dan vorig jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 08:12 schreef Tommeke het volgende:
@Patroon: Dat is ook altijd mijn probleem met zulke tochten. Na zo'n 150 km is het gewoon volledig op. Vorig jaar ging nog wel eens na 4-5 uur koerieren nog 2-3 uur met de club mee, maar dat is er dit jaar nooit van gekomen, hikte toen ook wel tegen overtraindheid aan
@SuperWeber: Wat een sjappies haha. Ik vind zulks ook wel grappig aan toertochten.
Klopt. Ben hier in het hotel mee met een ex wereldkampioen veldrijden bij de junioren. Hij begeleid nog talentvolle renners. Hij zegt ook dat veel mensen echt te hard fietsen bij duurritten en hij het moeilijk kan duidelijk maken dat 22gem bij harde wind echt niet verkeerd is. Natuurlijk moeten er ook intensieve trainingen tussen zitten, maar D1 is D1 en geen 30gem als je dat niet in D1 kunt.quote:Op zondag 14 april 2013 08:53 schreef SuperWeber het volgende:
Trouwens even voor de D1 zeikerds, ik heb zo'n beetje de hele winter in D1 getraind (alles, dus ook zwemmen en lopen). Ik had zoveel in D1 getraind dat ik dacht dat ik geen halve marathon zou kunnen volhouden rond het omslagpunt (de langste hardloopwedstrijd die ik tot dan toe had gelopen was 6.4 km). Echter niets was minder waar, ik kon met gemak mijn doelsnelheid vasthouden en halverwege heb ik zelfs gas bij gegeven omdat ik nog over had. Ik heb in mijn leven nog nooit zo hard gelopen en gefietst als dat ik nu doe. De claim dat je niet kunt afzien omdat je veel in D1 is natuurlijk onzin. Rond het omslagpunt lopen/fietsen is afzien, want daarboven ga je simpelweg langzaam dood... Daarnaast train je in het voorjaar/zomer ook nog 30-40% van de tijd in hogere trainingszones o.a. om snelheid op te bouwen. En daar bovenop komen de wedstrijdjes die je nog doet...
Ik zeg lekker doortrainen en zie je aan de finish...
En nu serieus, lees deze website eens;quote:
Oh, dan heb ik D2, en als het écht lekker is bijna D3quote:
Een Polar CS200cad doet voor mij precies wat die moet doen. Ik hoef niet zo'n gesoigneerde koelkast zoals een Garmin 800 op mijn stuurpen. Die Garmin 500 Black/Red zou wel aardig bij de kleur van mijn fiets passen, maar wat betreft hartslag meting schijnt Polar toch nog steeds onovertroffen te zijn. En daarbij komt dat Garmin belachelijk duur is.quote:
Heb je tenminste tijd om die website van je eens up to date te brengen, want daar staat toch een kei van een vaut in........quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:45 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen met de beentjes op de bank, rustdag.
als je het aan durft om te kamperen dan de linde in sibbequote:Op zondag 14 april 2013 10:02 schreef Blik het volgende:
Vraagje voor de kenners. Wil met Pinksteren 2 nachten in Limburg slapen, o.a. om te fietsen. Iemand tips qua fijne hotels, pensions, B&Bs?
droeftoeterquote:Op zondag 14 april 2013 10:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heb je tenminste tijd om die website van je eens up to date te brengen, want daar staat toch een kei van een vaut in........
We hebben geen tent, en ik prefereer toch een lekker bed na het fietsenquote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef dop het volgende:
[..]
als je het aan durft om te kamperen dan de linde in sibbe
Ik was net van plan om je een paar namen van hele comfortabele en redelijk geprijsde hotelletjes in Limbo land te geven, maar denk dat ik nu vanmiddag alleen maar zwaai als er een Felt mij voorbij flitst.quote:
Joh, gewoon lekker trainen, en einde dit seizoen, of anders vroeg volgend jaar fiets je die heuvels ook flitsend op, tenminste als je BMI een een beetje op orde is. Go with the flow. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. En in Limburg rij je iedere heuvel op spierkracht omhoog. Jan Raas won niet voor niets 5 x de AGR.quote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef muzas het volgende:
Petje af voor alle AGR rijders. Lijkt me mooi om ooit eens te doen. Vooralsnog kun je me na 1 zo'n heuvel naar m'n graf dragen denk ik.
Allen nog bedankt voor de tips m.b.t. de broeken. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op een Sugoi RS. Nu wachten tot ie binnen is
met pinksteren heb je vaak 4 of 5 daagse arragementen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
We hebben geen tent, en ik prefereer toch een lekker bed na het fietsen
quote:Op zondag 14 april 2013 11:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
tenminste als je BMI een een beetje op orde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |