Die castelli velocissimo met kiss3 zeem is voor de tijd die muzas op die fiets zit ook wel prima, heb er vorig jaar twee keer ~250km op gezeten en dat ging prima. Neemt niet weg dat ik de progretto zeem nog beter vind.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:17 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Voorzover ik het ervaar kun je beter de Castelli pakken met ProgettoX2 zeem. Wel pas vanaf 90e te krijgen. Voor wat betreft Santini en PI heb ik geen ervaring.
Ik zou persoonlijk een Gonso nemen (met Dry Up Air zeem), te krijgen vanaf +-60e.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Die castelli velocissimo met kiss3 zeem is voor de tijd die muzas op die fiets zit ook wel prima
Heb je een adresje? Kan na ff snel googlen niet zo snel iets vinden...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:17 schreef PipodeOoi het volgende:
Ik zou persoonlijk een Gonso nemen (met Dry Up Air zeem), te krijgen vanaf +-60e.
Was niet naar bedoeld hoor, maar als een broek goed zit maakt een iets goedkopere zeem niet zoveel uit (die kiss3 zeem is prima naar mijn mening).quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef muzas het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb binnenkort wel een toertocht waar ik me voor ingeschreven heb waar ik verwacht minstens 4,5 uur te moeten fietsen![]()
Maar meerendeel van de tijd zijn mijn ritjes 2 uurtjes idd... Dat die kiss3 minder is dan die proseccox2turbo oid snap ik... Maar hoe verhoud die kiss3 zich toch de gemiddelde, laten we zeggen E50,- , zeem...?
Ik ga ook eens naar die gonso zoeken.
mooi weer om te werkenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef tes.je het volgende:
Maandag 19 graden en een zonnetje! Mooi weer voor een 100 km rit!
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 10 april 2013 18:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Die castelli velocissimo met kiss3 zeem is voor de tijd die muzas op die fiets zit ook wel prima, heb er vorig jaar twee keer ~250km op gezeten en dat ging prima. Neemt niet weg dat ik de progretto zeem nog beter vind.
Als het een tientje meer is zou ik dat ook doen ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Toch denk ik dat je voor een tientje meer de betere Castelli kan scoren. Bijvoorbeeld hier: http://cyclewear.eu/garmin-team-bodypaint-bibshort-p-2394.html of eventueel hier (wel weer iets duurder) http://cyclewear.eu/castelli-endurance-bibshort-black-p-2300.html
@Muzas zal even voor je zoeken mbt Gonso, wat is je maat? Meestal te koop bij Bikester en Rose.
Grootquote:Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Toch denk ik dat je voor een tientje meer de betere Castelli kan scoren. Bijvoorbeeld hier: http://cyclewear.eu/garmin-team-bodypaint-bibshort-p-2394.html of eventueel hier (wel weer iets duurder) http://cyclewear.eu/castelli-endurance-bibshort-black-p-2300.html
@Muzas zal even voor je zoeken mbt Gonso, wat is je maat? Meestal te koop bij Bikester en Rose.
Gonso is regelmatig te verkrijgen in allerlei fietszaken, check http://www.gonso.de/shops/europa.php?plz=NLquote:Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite. Bretels zijn wel een vereiste eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Gonso is regelmatig te verkrijgen in allerlei fietszaken, check http://www.gonso.de/shops/europa.php?plz=NL
Gonso California V2, bijv hier: http://www.rose.nl/artike(...)fornia-v2/aid:387647 of http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=466436
Gonso Aldea V2 (hogere broek): http://www.rose.nl/artikel/gonso-fietsbroek-aldea-v2/aid:388277
Gonso Livorno V2 (met bretels): http://www.rose.nl/artikel/gonso-koersbroek-livorno-v2/aid:388263
Gonso Teglio V2 (met bretels)
Voor betere prijzen moet je zelf maar even googlen. Succes!
Snap ik, is uiteraard persoonlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 19:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite. Bretels zijn wel een vereiste eigenlijk.
O ja? nou en? Is toch gewoon een vrije keuze om hier wel of niet een foto van jezelf te plaatsen. Maar als Kaas ergens geen grip op heeft (oei woord speling) dan wordt Kaasje sjacherijnig en gaat het op de man spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik daag Buzz gewoon uit een pic van zichzelf op de fiets te posten. Die kan je ook prima posten als je anoniem wilt blijven. Met helm en bril herken je iemand toch amper. Ik denk dat ik van praktisch iedereen die hier regelmatig en langer dan enkele maanden post wel eens een foto voorbij heb zien komen. Behalve Buzz.
Zeker vroeger vaak gepest of zo? En nu medestanders aan het vergaren. Doe normaal man.quote:Ik ben daarom vrij achterdochtig in het lezen van zijn posts.
Was een mooi verhaal Kaas. Is je ongesteldheid weer een beetje voorbij? Volgens mij heb je daar zo om de week tegenwoordig een beetje last van last. Of had je nu zelf even last van confabulatie (nee, dat hoefde ik niet op Google op te zoeken).quote:Ik heb met iemand gewerkt die leed aan confabulatie ofwel pseudologica fantastica. Ik kan daar een klein boekje over schrijven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als je achterdochtig blijft, gewoon niet meer reageren joh
+1quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Freddeh het volgende:
Heb de popcorn erbij gepakt. Zit te wachten op Fab's volgende post
Als je dat vind Kano, dan zal ik in het vervolg nog beter op mijn woordkeuze letten. OK zo?quote:
Ik ben niet chagrijnig hoor, ik daag je enkel uit maar je gedraagt je als een kat in het nauw. Het pleit niet voor je.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
O ja? nou en? Is toch gewoon een vrije keuze om hier wel of niet een foto van jezelf te plaatsen. Maar als Kaas ergens geen grip op heeft (oei woord speling) dan wordt Kaasje sjacherijnig en gaat het op de man spelen.
[..]
Zeker vroeger vaak gepest of zo? En nu medestanders aan het vergaren. Doe normaal man.
[..]
Was een mooi verhaal Kaas. Is je ongesteldheid weer een beetje voorbij? Volgens mij heb je daar zo om de week tegenwoordig een beetje last van last. Of had je nu zelf even last van confabulatie (nee, dat hoefde ik niet op Google op te zoeken).
Want lees dat verhaal nu nog eens terug. Dan schrik je toch wel even dat je 90% er van er zelf bij verzonnen hebt. Maar ja die pakketdienst op de fiets heeft in deze crisis tijd natuurlijk zeeen van tijd om koffie te drinken en sterke verhalen op te hangen.
En als je achterdochtig blijft, gewoon niet meer reageren joh
They see you rollin', they be hatin'.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Vorige maand top gedraaid btw. We're rollin'
Kijk Kaas, ik kan nu 2 dingen doen, gewoon op z'n Rotterdams denken van laat maar lekker lullen en niet meer op reageren Lena, of ik vraag je gewoon waarom je mij uitdaagt en wat jou er toe beweegt om te beweren dat ik me als een kat in het nauw gedraag.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig hoor, ik daag je enkel uit maar je gedraagt je als een kat in het nauw. Het pleit niet voor je.
Suggestie:pmquote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Omdat ik die dikke reet van je wil zien
Nou gefeliciteerd dan, en hopen maar dat die trend zich gewoon doorzet.. Ik had ook een top maand met mijn 2012 bonus. Kijk nu nog even of ik 1 2 of 3 nieuwe racefietsen er van zal kopen of het aan wat andere zaken zal besteden. Ik vind die Lamborgini BMC wel mooi maar dan moet ik zo hard fietsen om dat een beetje tot z'n recht te laten komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Vorige maand top gedraaid btw. We're rollin'
Nee dat is mijn vriendin, en die is ook echt!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef nogeenmaarten het volgende:
Buzz ik dacht de hele tijd dat je die persoon in je avatar was..
Haha, ik voel me niet aangesproken, 189, en 84 kg schoon aan de haak. Er fietsen er hier een paar rond die daar nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Omdat ik die dikke reet van je wil zien in je veel te dure Assos broek op je veel te dure fiets.
Die ik niet kan betalen.
Tsjonge jonge, als je al de gave en zin hebt om dat in je collectie te bewaren of op google op te zoeken, dan tekent het wel je nivo zeg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
Buzz1291
[ afbeelding ]
Never a dull moment
Volgens mij heeft ze een kale poes, althans dat dacht ik uit een opmerking te kunnen opmaken. Zullen we het weer eens over fietsen hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:51 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ze heeft wél een ieniemienie heel klein pietepeuterig puntje jongens...
brand maar los.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef MarcoD het volgende:
Zit even te twijfelen, zal ik voor de AGR m'n 34 erop schroeven of zal ik gewoon met m'n 39 als kleinste blad gaan rijden?
Achter 12-25.
Vorig jaar had ik die 34/25 (op de eyserbosweg/keutenberg) opzich wel nodig, maar nu beter getraind (als in 3 keer meer gefietst)
Jezus wat een niveau heb je. Godsamme zeg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een kale poes, althans dat dacht ik uit een opmerking te kunnen opmaken. Zullen we het weer eens over fietsen hebben?
Ik heb afgelopen weekend nog drie dagen in zuid limburg gefietst met een 39 en vind dat prima te doen. Jij neigt volgens mij naar de 34? Dan zou ik daar lekker mee gaan fietsen, weet je zeker dat je geen spijt krijgtquote:
Kijk als de quote waarop dit betrekking had verloren gaat, staat het wel erg lomp ja. Maar als reaktie op "dat ze wel een puntje had" vond ik hem zelf wel grappig. En dat met in het achterhoofd nog een discussie van een dag of wat geleden waar ook jij vrolijk aan meedeed hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Jezus wat een niveau heb je. Godsamme zeg.
Dan bezitten wij zeer duidelijk niet dezelfde humor.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk als de quote waarop dit betrekking had verloren gaat, staat het wel erg lomp ja. Maar als reaktie op "dat ze wel een puntje had" vond ik hem zelf wel grappig. En dat met in het achterhoofd nog een discussie van een dag of wat geleden waar ook jij vrolijk aan meedeed hier.
Dat hoeft ook niet lieverd, maar ik beticht je ook niet van een lesbisch verleden zoals ik vandaag voorbij zag komen. Dat is blijkbaar allemaal wel prima zeker?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan bezitten wij zeer duidelijk niet dezelfde humor.
Is inderdaad wel het veiligst. ik schroef op de zondag of maandag met mooi weer nog wel die 39 erop om even te proberen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je vorig jaar met de 34 hebt gereden, zou ik dat gewoon weer doen.
ik gister in de regen alquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef cafca het volgende:
Ik kwam vanavond alweer de eerste pannenkoeken in korte broek tegen!
Die had je met de ronde van vlaanderen al. Gevoelstemperatuur van -5C en er reden gewoon een paar in triathlonshirtje zonder mouwen, armstukken voor de onderarmen, en kort broekje. Knettergek.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef cafca het volgende:
Eens. Of neem eens een triplequote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je vorig jaar met de 34 hebt gereden, zou ik dat gewoon weer doen.
Ik zag er vandaag een stuk of 100 op tv. Op de Belg.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef cafca het volgende:
Heb zelf alleen eens de erik dekker classic gereden, die is wel okay maar niet heel erg bijzonder. Je zou misschien kunnen kijken naar tochten georganiseerd door die club uit Hoogeveen als je het gebied waar je nu woont beter wilt leren kennen. Tc de peddelaars bedoel ikquote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef Freddeh het volgende:
Zijn er nog toerritten in Groningen/Friesland/Drenthe die de moeite waard zijn, naast de 11-stedentocht?
Haha, ik zondag al eentje op gymschoenen en een Radio Shack zomer setje van korte mouwen shirt en korte broek. Ik had met 2 lagen lang boven nog redelijk verstijfde armen. Maar ja, als je niet meer in de kast hebt hangen of niet meer te makken hebt. Ik denk er maar niets meer van.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef cafca het volgende:
Geen tijd voor koffie?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Gripper het volgende:
Zo, het is hier gezellig zie ik![]()
Net ff een beklimming van 3 uur gesimuleerd: de hele tijd volle bak trappen richting omslagpunt. Zwaar... 31-32 wind tegen op de dijk, terug langs de Alblas 37-38.
https://www.strava.com/activities/48184006
Kwam de A2 brug haast niet op aan het eind.
De Peddelaars bedoel je?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb zelf alleen eens de erik dekker classic gereden, die is wel okay maar niet heel erg bijzonder. Je zou misschien kunnen kijken naar tochten georganiseerd door die club uit Hoogeveen als je het gebied waar je nu woont beter wilt leren kennen
Ja die. Daar heb ik ook eens een tochtje van gereden bedenk ik me net, was prima georganiseerdquote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
De Peddelaars bedoel je?
Zag net de NederDuitse Heuvelentocht voorbij komen ook van FTC Emmen. Wellicht is dat ook wel wat. Is ook niet erg ver hier vandaan.
vrouwen, stemmingswisselingen, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef buzz1291 het volgende:
Dat hoeft ook niet lieverd, maar ik beticht je ook niet van een lesbisch verleden zoals ik vandaag voorbij zag komen. Dat is blijkbaar allemaal wel prima zeker?
Je laat je wel kennen als je zo gaat opscheppen. Van mijn bonus kan ik 10 fietsen kopen als ik ken. Die lambo BMC vind ik ook mooi maar ik zit met hetzelfde probleem. Dus...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan, en hopen maar dat die trend zich gewoon doorzet.. Ik had ook een top maand met mijn 2012 bonus. Kijk nu nog even of ik 1 2 of 3 nieuwe racefietsen er van zal kopen of het aan wat andere zaken zal besteden. Ik vind die Lamborgini BMC wel mooi maar dan moet ik zo hard fietsen om dat een beetje tot z'n recht te laten komen.
Als ze liever gaat lopen, moet ze dat doenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef Patroon het volgende:
Nu we het toch over verzetten hebben. Mijn vriendin heeft triple met 13-25. Ze heeft ook een 12-28 cassette maar mist dan de 16 en 18. Komt ze met 30-25 in limburg overal boven? Of toch maar kiezen voor de 12-28 cassette? Ze rijdt de 100km en niet super veel getraind. (300km)
Ze gaat zelf het liefste met de 13-25 want ze zegt "als ik met de 30-25 niet boven kom heb ik pech en loop ik ff, dan heb ik iig wel de 16 en 18"
Laat haar zelf de keuze maken en dan hoor je 't vanzelf of je het goed had of nietquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef Patroon het volgende:
Nu we het toch over verzetten hebben. Mijn vriendin heeft triple met 13-25. Ze heeft ook een 12-28 cassette maar mist dan de 16 en 18. Komt ze met 30-25 in limburg overal boven? Of toch maar kiezen voor de 12-28 cassette? Ze rijdt de 100km en niet super veel getraind. (300km)
Ze gaat zelf het liefste met de 13-25 want ze zegt "als ik met de 30-25 niet boven kom heb ik pech en loop ik ff, dan heb ik iig wel de 16 en 18"
Lees die tekst nu nog eens. Met die 1,2 of 3 race fietsen kan ik natuurlijk net zo goed van die goedkope private label pb stalen Sensa's van 595,00 per stuk bedoelen om eens een dwarsstraat te noemen. En nee, die 25K kostende Lamborgini kan ik er nog niet van financieren. Maar dat stond er ook niet hé.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen als je zo gaat opscheppen. Van mijn bonus kan ik 10 fietsen kopen als ik ken. Die lambo BMC vind ik ook mooi maar ik zit met hetzelfde probleem. Dus...
Ja, als je met 30-25 niet boven komt, ga je dat ook niet doen met 30-28. Dan moet je zo hard draaien om niet om te vallen. Beetje ketting eraf effect. We nemen de ander ff voor de zekerheid mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat haar zelf de keuze maken en dan hoor je 't vanzelf of je het goed had of niet
Alleen die tramrails hé,quote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat ik ga kopen van mijn bonus. een Tomassini VLC3 of een Storck absolutist met Super record en bora wieltjes, die zijn zo lekker comfi als ik langs de Maasboulevard mijn KOMs pak.
quote:
Fout quoteje vriend? Geen idee waar je het over hebt.............. heb het woord Storck en absolutist nog nooit in mijn mond genomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]gereedschapbidon. Over ongesoigneerd gesproken. Jij mag nooit meer iets over iemands fiets zeggen.
http://tenspeedhero.com/features/a-pros-dad-and-pro-machine/quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Fout quoteje vriend? Geen idee waar je het over hebt.............. heb het woord Storck en absolutist nog nooit in mijn mond genomen.
Lijntje coke 100 meter voor de cauberg doet het ook goed. Maar of het verstandig is....quote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef forty-two het volgende:
Vanavond bij dwdd huis tuin en keuken dopingadvies;
1 uur voor een rit/race
3 fluimucil
1 asperine
4 blikjes red bull (of een hele zwik cafeïne tabletten)
En je gaat als een tiet
Zal mij benieuwen...
Vandaag m'n eerste ritjes sinds m'n krakende knie van afgelopen zondag gereden, alles rond H/D1 gereden avg 95-100 rpm.
Ging lekker en goed, ben benieuwd of m'n knie het houdt tijdens een langere tocht dit weekend.
Net tijdens het trainen door de fysio nog ff naar m'n knie laten kijken. Hij heeft de boel nog ff goed los gemaakt. Zal wel goed komen denk ik
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alleen die tramrails hé,
Maar vandaag win je! Hier, eentje uit mijn collectie.
[ afbeelding ]
![]()
Ja en? Wat probeer je nu duidelijk te maken zonder het te zeggen? Ik zei toch ook alleen maar dat het er eentje uit mijn collectie was. Net zo iets als Kaas waarschijnlijk een hele verzameling dikke blote behaarde mannen op z'n HD heeft staan, gezien de snelheid waarmee hij reageerde met een vb pic. Begrijp je het nu een beetje? (*/*)quote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://tenspeedhero.com/features/a-pros-dad-and-pro-machine/
De eerste keer dat ze op haar nieuwe fiets ging fietsen zei ze gelijk, he bij de ene trap ik te licht en bij de ander te zwaar. Dit gebeurde bij 24km/h tegenwind en 28km/h voor de wind. Daarop gingen we kijken en kwamen we er achter dat ze de 16 en 18 mist. Ze wist dus niks van cadans etc af, maar ritme voelde niet goed. Nu bij 13-25 is het goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:03 schreef eentwee het volgende:
Die Storck heeft wel een aparte geometrie, daar moet je een beetje op letten.![]()
@Patroon: "de 16 en 18 missen" is terminologie van mensen die veel fietsen en op cadans trainen. Merkt zij dat ook echt? In Limburg is dat trouwens minder belangrijk, het gaat zoveel op en af dat je toch niet in een ritme komt zoals bij vlakke kilometers. Ik zou haar de 12-28 adviseren.
Ik heb mijn stuurpen vervangen en nu zoek ik een nieuwe top cap (heet dat zo?). Cap die je stuurpen aan de bovenkant afsluit, met lange schroef zodat je stuur vast staat. Liefst van Ritchey. Maar ik zie zoveel verschillende dingen, dat ik niet meer weet welke past.quote:
Deze bedoelde je denk ik he.. overheen gelezen door al die onzin. Waarom wil je een andere topcap? Topcaps voor de juiste vorkbuisdikte (meestal 1 1/8inch) zullen wel passen. De schroef is bijna altijd M5 of M6, kun je nameten als je het wilt weten. Of je huidige schroef gebruiken, kans is groot dat die wel door het gat van een andere topcap past, maar misschien dat het dan niet mooi aansluit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef tes.je het volgende:
Net mijn nieuwe stuurpen bevestigd, ziet er een stuk beter uit dan zo'n mountainbike stuurpen. Nu heb ik nog een vraag voor de specialisten hier: het gedeelte op je stuurpen, heet dat een top cap? Ik heb er nu een met een lange schroef, zodat mijn stuur vast staat. Nu zoek ik een vervanger, het liefste ook van ritchey. Maar ik twijfel heel erg welke dat er past.
Kan iemand me helpen?
Idd beetje te gek de 16 en 18 missen, maar gaan lopen als je n heuvel niet op komt met 30-25. Gewoon de 28 pakken dus, je wilt toch niet lopenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:03 schreef eentwee het volgende:
Die Storck heeft wel een aparte geometrie, daar moet je een beetje op letten.![]()
@Patroon: "de 16 en 18 missen" is terminologie van mensen die veel fietsen en op cadans trainen. Merkt zij dat ook echt? In Limburg is dat trouwens minder belangrijk, het gaat zoveel op en af dat je toch niet in een ritme komt zoals bij vlakke kilometers. Ik zou haar de 12-28 adviseren.
Ja, zo heb ik mijn stuurpen inderdaad bevestigd. Maar ik zie allerlei top caps van ritchey met bijvoorbeeld een sterbout, dat heb ik nu niet. Kan het dan samen gaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Deze bedoelde je denk ik he.. overheen gelezen door al die onzin. Waarom wil je een andere topcap? Topcaps voor de juiste vorkbuisdikte (meestal 1 1/8inch) zullen wel passen. De schroef is bijna altijd M5 of M6, kun je nameten als je het wilt weten. Of je huidige schroef gebruiken, kans is groot dat die wel door het gat van een andere topcap past, maar misschien dat het dan niet mooi aansluit.
Heb je bij het monteren van de stuurpen wel eerst de balhoofdlagerspanning afgesteld met de topcapschroef en daarná pas de stuurpenboutjes bij de vorkbuis aangedraaid? Als je een carbon vorkbuis hebt moet je een momentsleutel gebruiken.
Dan ben je best zwaar. Ik ben 1.86, weeg 74 kilo en daar kunnen er nog wel een paar af.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, ik voel me niet aangesproken, 189, en 84 kg schoon aan de haak. Er fietsen er hier een paar rond die daar nog een puntje aan kunnen zuigen.
En jij hebt andere kwaliteiten, ik zou het meest genieten van een rondje Como meer op zondag ochtend met een cafe onderweg en na afloop een lekkere lunch op een terras aan met meer.
Je verwacht van mij toch niet dat ik ook nog eens met Shitmanco ga rijden hé. Setje PD 7810 pedalen van dat merk aan mijn fiets is al meer dan genoeg Shimano.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef kaasplankje het volgende:
Die BMC is wel erg fraai maar Ome Buzz hep gene Di2
Wat voor frame heb jij eiks?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef tes.je het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik mijn stuurpen inderdaad bevestigd. Maar ik zie allerlei top caps van ritchey met bijvoorbeeld een sterbout, dat heb ik nu niet. Kan het dan samen gaan?
En dit bijvoorbeeld:
http://www.bikeparts4u.nl(...)balhoofd-drop-in-pro
Zou dit ook kunnen?
Das best veel! Als je je beter voelt met een 34 dat gewoon doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef MarcoD het volgende:
120 uur/3000 km vanaf januari.
vind het gat op het vlakke met die 34 te groot icm een 50. Ik rijd dan waarschijnlijk met een vrij scheve kettinglijn (understatement!) Maar als het een klein beetje naar beneden gaat kan die 50 wel prima, dat ging met LBL tocht vorig jaar ook prima icm 34.
Waar koop ik wat? 13-25 cassette? Uit Duitsland. 12-28 hebben we nog liggen. Die gaat erop omdat niet vlak. Bedankt Pipelooi.quote:
Elfmeren. Wierdentocht in Groningen ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef Freddeh het volgende:
Zijn er nog toerritten in Groningen/Friesland/Drenthe die de moeite waard zijn, naast de 11-stedentocht?
Ze zei letterlijk "als de lichtste niet licht genoeg is, houdt het op". Niks is minder waarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Yankee het volgende:
Mijn hemel, lopen? Als mijn vriendin dergelijke onzin gaat uitkramen zet ik haar fiets op marktplaats
Frame is redelijk oud, een aluminium giant tcr team met carbon voorvork. Afgemonteerd met campagnolo centaur.quote:
Kijk Tommeke, ik ben ook geen 21 meer. En gewicht komt met de jaren. Maar toen ik rond de dertig was, deed ik het ook nog met 76 kg. Nu dus niet meer, maar heb ook niet zo heel veel tijd om intensief te trainen. Al zou dat niet veel helpen om er veel gewicht af te trainen denk ik, want met die BMI is het allemaal best in orde, en ik hoef geen 6% vet percentage. dan zou ik veel te bevattelijk zijn voor allerlei kwaaltjes, beeld ik me maar in.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Tommeke het volgende:
Dan ben je best zwaar. Ik ben 1.86, weeg 74 kilo en daar kunnen er nog wel een paar af.
is je vorkbuis van alu of van carbon?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef tes.je het volgende:
[..]
Frame is redelijk oud, een aluminium giant tcr team met carbon voorvork. Afgemonteerd met campagnolo centaur.
Dat is een compleet balhoofd! Een topcap kost een paar eurotjes. Die starnut is om in de vork te slaan,zodat die klemt en als je dan de schroef erin draait trek je de vork omhoog. Aangezien jij al een expander/starnut in je vork hebt hoef je die niet te gebruiken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef tes.je het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik mijn stuurpen inderdaad bevestigd. Maar ik zie allerlei top caps van ritchey met bijvoorbeeld een sterbout, dat heb ik nu niet. Kan het dan samen gaan?
En dit bijvoorbeeld:
http://www.bikeparts4u.nl(...)balhoofd-drop-in-pro
Zou dit ook kunnen?
Stiekem heb ik thuis niks te vertellenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk "als de lichtste niet licht genoeg is, houdt het op". Niks is minder waar
Dat is het enige waar je zin in krijgt na zo'n verhaal...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Trouwens wat een helden post van Cap. Ik kreeg verdomd zin in appeltaart.
Voel me nu de Emile Schelvis van dit topic. Subtiele grapjes zijn hier als een vis op 't drogequote:
Niet zo fappen op mijn vriendin jij. Straks durft ze haar net als die ouwe Buzz niet te laten zien. Gripper heeft zaterdag de primeur om mijn vriendin te ontmoeten. Hopelijk voor hem na de agr. Anders slappe beentjes..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is het enige waar je zin in krijgt na zo'n verhaal...
Kun je dus beter n lichtere monterenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk "als de lichtste niet licht genoeg is, houdt het op". Niks is minder waar
Maar een topcap van ritchey zonder Starnut lijkt onvindbaar?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat is een compleet balhoofd! Een topcap kost een paar eurotjes. Die starnut is om in de vork te slaan,zodat die klemt en als je dan de schroef erin draait trek je de vork omhoog. Aangezien jij al een expander/starnut in je vork hebt hoef je die niet te gebruiken.
gewoon even naar de fm die heeft een bak vol.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef tes.je het volgende:
[..]
Maar een topcap van ritchey zonder Starnut lijkt onvindbaar?
Haar -wat- durft ze dan niet meer te laten zien? Bij Buzz ging het om zijn dikke reet volgens mij ..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet zo fappen op mijn vriendin jij. Straks durft ze haar net als die ouwe Buzz niet te laten zien. Gripper heeft zaterdag de primeur om mijn vriendin te ontmoeten. Hopelijk voor hem na de agr. Anders slappe beentjes..
Niet zo happen joh. Prima gewichtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Tommeke, ik ben ook geen 21 meer. En gewicht komt met de jaren. Maar toen ik rond de dertig was, deed ik het ook nog met 76 kg. Nu dus niet meer, maar heb ook niet zo heel veel tijd om intensief te trainen. Al zou dat niet veel helpen om er veel gewicht af te trainen denk ik, want met die BMI is het allemaal best in orde, en ik hoef geen 6% vet percentage. dan zou ik veel te bevattelijk zijn voor allerlei kwaaltjes, beeld ik me maar in.
Ja, met fiets en outfit kan je leeftijd en pens compenseren.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef peleetje het volgende:
Over soignee gesproken...
Oude mannetjes met een dikke pens in profteam kleding
De FM wilde mij een stuurpen van 110 mm aansmeren. Daar heb ik dus even weinig vertrouwen meer in.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gewoon even naar de fm die heeft een bak vol.
Haha, laat ik er dan nog één keer dit over zeggen: voor "obvious business reasons" geen enkele trace op het hele internet van mij, geen Facebook, Hyves, Twitter, Line of andere exhibistionistische uitingen. Zelfs mijn BB messenger en Whatsapp zijn niet te tracen. En de reden daarvoor laat ik lekker aan de gisser over.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet zo fappen op mijn vriendin jij. Straks durft ze haar net als die ouwe Buzz niet te laten zien. Gripper heeft zaterdag de primeur om mijn vriendin te ontmoeten. Hopelijk voor hem na de agr. Anders slappe beentjes..
Zeker! Totdat je moet lopen op de eyserbos en dan keuten en cauberg nog moet doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ja, met fiets en outfit kan je leeftijd en pens compenseren.
Wat was daar mis mee dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef tes.je het volgende:
[..]
De FM wilde mij een stuurpen van 110 mm aansmeren. Daar heb ik dus even weinig vertrouwen meer in.
Wie internet gebruikt laat sporen na.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, laat ik er dan nog één keer dit over zeggen: voor "obvious business reasons" geen enkele trace op het hele internet van mij, geen Facebook, Hyves, Twitter, Line of andere exhibistionistische uitingen. Zelfs mijn BB messenger en Whatsapp zijn niet te tracen. En de reden daarvoor laat ik lekker aan de gisser over.
We gaan allemaal dezelfde weg, ooit zullen we als oude mannetjes op onze veel te dure fiets in team kleding zittenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ja, met fiets en outfit kan je leeftijd en pens compenseren.
tenzij je TOR of dingen die daar op lijken gebruikt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wie internet gebruikt laat sporen na.
Nee ze rijdt 100 met mijn broer. Ik rij 200 met grip en nog wat. De rest zou ook 200 maar doen 150. 3 uitvallers. 1 moet de aardappelen ofzo van het veld halenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Kun je dus beter n lichtere monterenen dan al die lopende mannen voorbij. Ga je m samen rijden?
Maakt niet uit. Dan nog laat je je sporen achter die tot in lengte van jaren te vinden zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tenzij je TOR of dingen die daar op lijken gebruikt.
Zeg, ik mag toch wel zelf bepalen waar ik op fap en waar niet...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog even. Als het zover is, dan zien we wel weer. Misschien dan nog een paar jaar rekken met doping oid.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Zeker! Totdat je moet lopen op de eyserbos en dan keuten en cauberg nog moet doen.
Hoelaat starten jullie? Kunnen jullie anders niet ff de eerste 100km hazen voor de echte bazen?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee ze rijdt 100 met mijn broer. Ik rij 200 met grip en nog wat. De rest zou ook 200 maar doen 150. 3 uitvallers. 1 moet de aardappelen ofzo van het veld halen. 1 heeft zijn frame gebroken en 1 heeft hartritmestoornis.
Valt wel mee hoor, op het tijdstip dat wij daar langs komen kun je wel fietsen verwacht ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef the_critic het volgende:
en op de keutenberg en de cauberg moet je uberhaupt lopen.. alle routes komen daar langs dus is te druk, en voor je allemaal pannekoeken die toch afstappen.. de eijserbosweg was langer dus daar waren de lopers wat meer verdeeld en kon je er makkelijk langs slingeren. Dus voor je vriendin... lekker de cassete nemen die het prettigst is..
Daarom moet je een kleiner verzet hebben dan dat je normaal nodig hebt op de Keutenberg. Je moet kunnen surplacen en dan jezelf weer opgang trekken ivm met de wandelaars.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef the_critic het volgende:
en op de keutenberg en de cauberg moet je uberhaupt lopen.. alle routes komen daar langs dus is te druk, en voor je allemaal pannekoeken die toch afstappen.. de eijserbosweg was langer dus daar waren de lopers wat meer verdeeld en kon je er makkelijk langs slingeren. Dus voor je vriendin... lekker de cassete nemen die het prettigst is..
dat krijg je met al dat met al die geschoren dijenquote:
Neenee, die luxepaardjes slapen vrijdag al in een hotel, en ik kom samen met mijn fietsmaatje s morgens vroeg vanuit Nijmegen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het wordt vast vechten tussen gripper en miss patroon over wie lepeltje-lepeltje met je mag liggen
5 kg lichter, opzich voel ik me lekkerder met die 39 maar toch bang dat ik dan net te zwaar zit op de korte steile stukjes. Ik schroef die 34 er wel op en als ik merk dat ik op steile stukjes redelijk makkelijk omhoog rij dan schroef ik er een volgende keer wel een 39 op.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef forty-two het volgende:
@marcoD
Ik vind dat je wel redelijk wat km's gemaakt hebt, heb je enig idee of je dit jaar lichter bent dan vorig jaar dat maakt misschien ook nog wat verschil...
Opzich zitten in beide heuveltjes wel een paar hele gemene stukjes, maar het is ook weer zo voorbij.
Als jij je lekker voelt bij een 34 moet je dat toch gewoon doen
CaptFabvoor post vorige topic
Dat was geen betichten, maar een fraai stukje taalontleding van mijn kant! Ik zeg niet, dat Puala dat ook werkelijk bedoelde (wie weet is ze helamaal geen stiekeme rugmuncher, en zelfs als dat zo was, dan is dat toch leuk voor Kano, een ruimdenkende vriendin), maar het was wel wat ze opschreef. Dat doen meer mensen, dingen anders opschrijven dan ze misschien bedoelen...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef buzz1291 het volgende:
ik beticht je ook niet van een lesbisch verleden zoals ik vandaag voorbij zag komen.
Daar hoor ik wisselende verhalen over, de ene zegt juist vroeg, de ander laat. Ach we zien het wel!quote:Op donderdag 11 april 2013 06:40 schreef MarcoD het volgende:[quote]
Op donderdag 11 april 2013 07:49 schreef Tommeke het volgende:
Je moet trouwens zo laat mogelijk starten. Heb zelf de AGR een paar jaar geleden gereden en toen wij startten waren ze de startboog al aan het afbreken. We hadden wel een heerlijk rustige route.
Hmm, dat zou erg jammer zijn, want dat is net een mooie stukje om nog ff volle bak/D3 die vier klimmen over te gaan in de laatste 30km.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef the_critic het volgende:
Stoer hoor! Zou mijn vriendinnetje ook graag aan de racefiets hebben, maar dat lukt nog niet echt...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee ze rijdt 100 met mijn broer. Ik rij 200 met grip en nog wat. De rest zou ook 200 maar doen 150. 3 uitvallers. 1 moet de aardappelen ofzo van het veld halen. 1 heeft zijn frame gebroken en 1 heeft hartritmestoornis.
Ik hoop dat ik dan nog op de fiets mag zitten inderdaad! Al hoop ik wel dat ik nog niet met mijn benen naar buiten hoef te fietsen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
We gaan allemaal dezelfde weg, ooit zullen we als oude mannetjes op onze veel te dure fiets in team kleding zitten
Er is geen ontkomen aan.
Denk dat ik dat ook maar ff doe. 34-52 voor. Kan ik gewoon met mn hoge wielen gaan rijden (25T achter) , als ik geen voorblad zou wisselen zou ik als alternatief mn klimwielen met 28 kransje erin zetten. Moet dan wel goed komen qua surplacen op de keutenberg.quote:Op donderdag 11 april 2013 06:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
5 kg lichter, opzich voel ik me lekkerder met die 39 maar toch bang dat ik dan net te zwaar zit op de korte steile stukjes. Ik schroef die 34 er wel op en als ik merk dat ik op steile stukjes redelijk makkelijk omhoog rij dan schroef ik er een volgende keer wel een 39 op.
Ik zou een triple monteren met een 32 achter, het zijn verdraaid lange beklimmingen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar ff doe. 34-52 voor. Kan ik gewoon met mn hoge wielen gaan rijden (25T achter) , als ik geen voorblad zou wisselen zou ik als alternatief mn klimwielen met 28 kransje erin zetten. Moet dan wel goed komen qua surplacen op de keutenberg.
Zou je denken? Zou ik het aankunnen met mn magere spillebeentjes? Want als jij je er al zorgen om maakt, dan koop ik er ook nog effe zo'n mooi SL-K light triple crankstel, een triple shifter bij, en ga dat allemaal vanavond nog monteren... Kost een bak geld, maar ja: aan de start staan met voldoende zelfvertrouwen is me de 600 ¤ die dat grapje kost wel waard.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou een triple monteren met een 32 achter, het zijn verdraaid lange beklimmingen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alleen als je een korte kooi hebt, zoals jij. Gripper is beter toegerust.Ik heb een medium kooi nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Toen ik tijdens het spinnen voor de 8ste keer uit de pedalen schoot van de kramp mocht ik niet meer sprintenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik liet me niet wegsturen, heb gewoon nog core getrained hoor! Maar meestal zeggen trainers dat je meer moet doen, niet minder....
Afgelopen oktober nog gedaan in de Alpen, omdat ik én lekkere cadans omhoog wilde rijden, en met bijtrappen als een malle nog steeds de 80 wilde halen. Gaat best. Die 14 tandjes verschil zijn niet heilig ofzo. En m'n FSA 52T buitenblad is mooier want daar staan mooie rood-witte streepjes op. Zonde om daar een saaie zwarte 50T voor in de plaats te stekenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:31 schreef Tommeke het volgende:
Grip, een 34-52 gaat niet werken hoor. Met een 52 is 36 het kleinste wat je kan monteren.
ik had m ook gezien ja, vette bak. Maar ik wil geen campa, shimano of sram moet het worden. (of nog eens een paar honderd euro uitgeven om mn huidige wielsets en cassette's om te bouwenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
Geen Campa hé Gripper?
![]()
http://link.marktplaats.nl/665399764
Alleen lelijke arione er op.
Vond ik ook al, de prijs is er toch ook naar. Kunnen ook slechte foto's zijn, of de fiets niet goed gepoetst. Stuurlintje is zo vervangen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:22 schreef kaasplankje het volgende:
Die SLX uit je 2e link ziet er fucked up uit zeg.
deze jongen start gewoon om 7uur als het ff kanquote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hoelaat starten jullie? Kunnen jullie anders niet ff de eerste 100km hazen voor de echte bazen?
[..]
Valt wel mee hoor, op het tijdstip dat wij daar langs komen kun je wel fietsen verwacht ik.
Kabels moeten vervangen ketting tandwielen zijn lang niet nieuw meer, derrie ziet er beetje afgeragt uit, stuurbocht beschadigd. Als je al niet eens de moeite neemt om je fiets te poetsen voor je ze verkoopt zal er aan onderhoud ook niet veel gebeurt zijn dunkt me. Ik denk dat de Giant waar je nu mee rijdt beter is in staat van onderhoud.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vond ik ook al, de prijs is er toch ook naar. Kunnen ook slechte foto's zijn, of de fiets niet goed gepoetst. Stuurlintje is zo vervangen natuurlijk.
Het contact met die vent verliep sowieso warrig, hij heeft soms wel 3x op dezelfde mail van mij gereageerd, 2x met verschillende maten toen ik m vroeg hoe hoog en lang de fiets was. Uiteindelijk heeft eentwee me maar aan een juiste maattabel geholpen...
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Tommeke, ik ben ook geen 21 meer. En gewicht komt met de jaren. Maar toen ik rond de dertig was, deed ik het ook nog met 76 kg. Nu dus niet meer, maar heb ook niet zo heel veel tijd om intensief te trainen. Al zou dat niet veel helpen om er veel gewicht af te trainen denk ik, want met die BMI is het allemaal best in orde, en ik hoef geen 6% vet percentage. dan zou ik veel te bevattelijk zijn voor allerlei kwaaltjes, beeld ik me maar in.
5kg! Goed zeg, ik zou willen dat ik dat nu zou kunnen zeggen. Ik ben nu zo'n 2kg lichter dan vorig jaar rond deze tijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 06:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
5 kg lichter, opzich voel ik me lekkerder met die 39 maar toch bang dat ik dan net te zwaar zit op de korte steile stukjes. Ik schroef die 34 er wel op en als ik merk dat ik op steile stukjes redelijk makkelijk omhoog rij dan schroef ik er een volgende keer wel een 39 op.
nog niet langs EP geweest?? gewoon als je prijs hebt, ff langs EP rijden, kijken of hij er nog onder kan zitten.. Zijn toch je eigen centen. En Zeist is zo ver niet voor je..quote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
5kg! Goed zeg, ik zou willen dat ik dat nu zou kunnen zeggen. Ik ben nu zo'n 2kg lichter dan vorig jaar rond deze tijd.
Die 5kg gaat wel schelen, tenzij je alleen maar spiermassa kwijt bent. Maar dat zal wel niet het geval zijn
Gisterenavond trouwens nog ff bij de FM geweest, hij heeft de berekeningen voor m'n nieuwe fiets rond hij moet nu alleen nog kijken welke frames hij beschikbaar heeft en de juiste prijzen er bij zoeken. Ik verwacht deze week toch echt een keuze te kunnen maken ~\o/~
Dus je zag er een half jaar geleden ongeveer zo uit...quote:Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben 5kg zwaarder dan een half jaar geleden.
Nee nog niet, nog geen tijd gehad. Ik wil er zaterdag langsrijden, ik ben van plan om een tochtje Arnhem/Westervoort Nijmegen/Heilig Landstichting te maken dus dan kom ik toch door Zeist heen. Tenminste als m'n knie het houdt...quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef the_critic het volgende:
[..]
nog niet langs EP geweest?? gewoon als je prijs hebt, ff langs EP rijden, kijken of hij er nog onder kan zitten.. Zijn toch je eigen centen. En Zeist is zo ver niet voor je..
je humor ook?!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef Patroon het volgende:
66,2 zei de weegschaal vanmorgen. Ik word steeds droger en droger...
scharminkeltje ben je. Je waait van die berg af straks bij de eerste mistral-vlaagquote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef Patroon het volgende:
66,2 zei de weegschaal vanmorgen. Ik word steeds droger en droger...
Potverdikkemme mooi fietsje. Jammer, niet mijn maat.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
Geen Campa hé Gripper?
![]()
http://link.marktplaats.nl/665399764
Alleen lelijke arione er op.
Tot de wind achter z'n oren komt! dan gaat hij als de brandweer!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef forty-two het volgende:
Pffff 66(6)... als jij tegen de wind in probeert te fietsen waai je terug naar huis...
Wel spiermassa kwijt (meer armen/schouders benen eigenlijk niks), maar met een beetje trainen zit dat er zo weer aan. Voornamelijk vet wat weg is. En daar gaat nog wel wat vanaf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
5kg! Goed zeg, ik zou willen dat ik dat nu zou kunnen zeggen. Ik ben nu zo'n 2kg lichter dan vorig jaar rond deze tijd.
Die 5kg gaat wel schelen, tenzij je alleen maar spiermassa kwijt bent. Maar dat zal wel niet het geval zijn
Ja die turbodijen van jouquote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef Oksel het volgende:
Ik ben 4kg lichter dan 3 maanden geleden..88,7 vanochtend. Was 92,7
. Spiermassa is toegenomen, ben 5kg vet kwijt. Zit nu op 21% vetpercentage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Is er al...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef forty-two het volgende:
Misschien moeten we een apart topic openen, "Recreatieve Wielrenners anorexia topic"
Met tips en trucks hoe we zo licht mogelijk kunnen worden maar nog steeds als een pijl kunnen blijven fietsen.
Zat vlees alleen eind zomer vorig jaar at ik slecht. Ik werd wel te mager nu is het beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dus je zag er een half jaar geleden ongeveer zo uit...
[ afbeelding ]
Je had toen ik je een paar weken geleden voor het eerst ontmoete al niet zo veel vlees op de botten...
[..]
Nee nog niet, nog geen tijd gehad. Ik wil er zaterdag langsrijden, ik ben van plan om een tochtje Arnhem/Westervoort Nijmegen/Heilig Landstichting te maken dus dan kom ik toch door Zeist heen. Tenminste als m'n knie het houdt...
Ik ben wel benieuwd welke prijzen hij kan bieden, hoewel ik verwacht dat JP wel een stukje goedkoper zal zijn. JP zei gisteren nog dat hij S5 frames van vorig jaar tegen kostprijs wil wegdoen...
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
En heb je zelf wel een berekening gemaakt van wat de rock bottom prijzen van de afzonderlijke onderdelen op internet zijn? Dan heb je een aardige indicatie van wat er aan verdiend wordt en of het je dat waard is, of om zo je onderhandelings ruimte te kunnen bepalen. Maar een beetje FM moet dat toch zo uit z'n mouw kunnen schudden. Ik zou met een 20 minuten surfen wel helemaal klaar zijn, en dan heb je toch echt de laagste list prijzen die er op internet te vinden zijn. Succes!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
Gisterenavond trouwens nog ff bij de FM geweest, hij heeft de berekeningen voor m'n nieuwe fiets rond hij moet nu alleen nog kijken welke frames hij beschikbaar heeft en de juiste prijzen er bij zoeken. Ik verwacht deze week toch echt een keuze te kunnen maken![]()
Van je voorderailleur. Die kan maar een maximaal aantal tandjes verschil behappen. Bij een dubbel is dat 16.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is toch afhankelijk van de lengte van de kooi achter?
Maakt voor Grippie niet uit joh, die ramt gewoon 250km door met een loszittende cassette vooraleer em wat merkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Van je voorderailleur. Die kan maar een maximaal aantal tandjes verschil behappen. Bij een dubbel is dat 16.
De beun!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maakt voor Grippie niet uit joh, die ramt gewoon 250km door met een loszittende cassette vooraleer em wat merkt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Even doorgeven aan het vrouwvolk jongens, hoeven ze de volgende meet niet meer dat overbodige kledingstuk aan ... CG en Puala, lette julie ook even op? Scheelt toch weer tijd en geld deze gouden tip.Klopt, die dingen zitten ook voor geen meter, maar er zo bijlopen is ook niet tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Linkje is NSFW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een zelfde plaatje als er onder staat, dus het valt mee hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ka, leuk, zit op m'n werk omringd door lelijke IT' ers, gaat er iemand tieten posten waar ik dus nu niet naar kan kijken
Is het ooit te vroeg voor tieten?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jongens, het is MORGEN vrijdag....
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef peleetje het volgende:
Vrijdag! Kan ik eindelijk m'n nieuwe fietshelmpje en andere kledij ophalen.
Ik ben 32quote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]Iets van een jaar of 10 ouder dan jij schat ik nu in, met het risico dat je zegt dat je al bijna veertig bent, want dan zit ik er ver naast.
Ow zeker wel, maar het blijft altijd verrassend waarmee mijn FM mee op de proppen komt. Ik heb dus wel een idee wat het gaat worden. Maar als hij het heeft over framesets die hij tegen kostprijs weg doet dan wordt het toch gissen voor mij. Hij probeert iig zo scherp te prijzen als internetwinkels.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En heb je zelf wel een berekening gemaakt van wat de rock bottom prijzen van de afzonderlijke onderdelen op internet zijn? Dan heb je een aardige indicatie van wat er aan verdiend wordt en of het je dat waard is, of om zo je onderhandelings ruimte te kunnen bepalen. Maar een beetje FM moet dat toch zo uit z'n mouw kunnen schudden. Ik zou met een 20 minuten surfen wel helemaal klaar zijn, en dan heb je toch echt de laagste list prijzen die er op internet te vinden zijn. Succes!
S-Works Prevail in rood-wit en nog wat andere matchende kleding van Specialized.quote:
Volgens mij beter wielrennen verwijderen en recreatief laten staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een niveau heeft dit deeltje zeg.
'Recreatief' kan ook wel uit de TT tegenwoordig.
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een niveau heeft dit deeltje zeg.
'Recreatief' kan ook wel uit de TT tegenwoordig.
Een topic dat een eigen ploegje naar de Trois Ballons stuurt, en waarvan een aantal mensen recreatieve wedstrijden rijd (en CG op hoogste amateur nivo, toch?) kan dat best hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Volgens mij beter wielrennen verwijderen en recreatief laten staan.
Het topic is eerder over Tieten dan over Ballons, vandaar ..quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Een topic dat een eigen ploegje naar de Trois Ballons stuurt, en waarvan een aantal mensen recreatieve wedstrijden rijd (en CG op hoogste amateur nivo, toch?) kan dat best hebben.
Met het scheppen van die verwachting is je taak al volbracht. Verder doe je natuurlijk gewoon alsof je rustig aan het uitrijden bent van een 8 uur durende training .. (staat ook ergens in de soignee regels oid)quote:Op donderdag 11 april 2013 15:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
S-Works Prevail in rood-wit en nog wat andere matchende kleding van Specialized.
Weet nog niet of ik er al gelijk mee ga rondrijden. Het ziet er allemaal nogal profi uit. Mensen verwachten dan gelijk ook grootse prestaties he!
Vind je Deda beter? Vind die FSA for Willie ook wel mooi nl!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef kaasplankje het volgende:
Makkelijk, hoge velgen, chorus of athena en deda afmontage.
Waarom vraag je het dan!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Vind je Deda beter? Vind die FSA for Willie ook wel mooi nl!
Die Fullcrum Red Wind zijn ook mooi, maar te hoog, en vooral te duur
Haha :p. Kaas geeft me heel duidelijk antwoord (thanks kaas!), maar ik ben eigenlijk voornamelijk geinteresseerd in de redenatie erachter. Waarom Deda? Slechte ervaringen met FSA of juist goede met Deda? Kan je in deze echt een slechte koop doen, dat soort zakenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan!![]()
Luisteren naar kaas, want die is baas
Amerikaanse zooi op een een Italiaans raspaardje? Moet je niet doen joh. Is bijna net zo erg als Shimano monteren op b.v. een Passoni fiets.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Vind je Deda beter? Vind die FSA for Willie ook wel mooi nl!
Die Fullcrum Red Wind zijn ook mooi, maar te hoog, en vooral te duur
Jawel ik ben van 1981quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee joh gek. Ik was toch ouder dan jij?
Ik denk dat je met FSA geen slechte koop doet, zoveel mensen die daar mee fietsen. Ik vind het een beetje cheap ogen en ben van de kwaliteit cranks niet echt onder de indruk.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Haha :p. Kaas geeft me heel duidelijk antwoord (thanks kaas!), maar ik ben eigenlijk voornamelijk geinteresseerd in de redenatie erachter. Waarom Deda? Slechte ervaringen met FSA of juist goede met Deda? Kan je in deze echt een slechte koop doen, dat soort zaken.
Ik heb een FSA crankset met bracket gehad. Het bracket was in 2 jaar gaar, echt gaar, want tijdens het fietsen draaide het kaduk. Gelukkig was ik niet ver van huis. FSA komt dus nooit meer op mijn fiets.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat je met FSA geen slechte koop doet, zoveel mensen die daar mee fietsen. Ik vind het een beetje cheap ogen en ben van de kwaliteit cranks niet echt onder de indruk.
Ik heb hier een Bontrager crankstel wat ook FSA is eigenlijk en 't is niet echt geweldig. Voor een stuur is dat mss wat minder van invloed zou je denken maar stijfheid en beetje flex is wel belangrijk.
newbie :pquote:Op donderdag 11 april 2013 20:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb wat gevonden, als je daar je strava user id invult, dan kun je alle ritten die je hebt gemaakt met strava op 1 kaart zien
http://www.jonathanokeeffe.com/strava/map.php
Neuh ik kende die link nog niet, maar ik kom hier ook net pas kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
zeker allang bekend bij jullie?
Ja leuk, kan je een jaar gaan wachten tot je hele scherm rood is.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb wat gevonden, als je daar je strava user id invult, dan kun je alle ritten die je hebt gemaakt met strava op 1 kaart zien
http://www.jonathanokeeffe.com/strava/map.php
Het enige wat je hoeft in te vullen is je user id de rest kun je achterwege laten,
Je user id kun je vinden door je muis op een rit te houden en dan staat het als het goed is links onder in beeld!
Al aantal keer gepost ja, hier nog meer speelgoed http://veloviewer.comquote:Op donderdag 11 april 2013 20:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
zeker allang bekend bij jullie?
Ik ben ook 7u van plan. Ik PM je ff mijn nummer, dan kunnen we iets afsprekenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef the_critic het volgende:
[..]
deze jongen start gewoon om 7uur als het ff kanzo vroeg mogelijk!
Ik rij veel niet-KNWU wedstrijden. Denk niet dat ik op mijn niveau daar last van ga krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Krijgen hier nog mensen last van deze UCI regel? http://www.cyclingnews.co(...)ment-of-rule-1-2-019
150 is veel leuker idd.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef Patroon het volgende:
Jammer dat bij de Amstel Goldrace de Camerig en Drielandenpunt niet in de 200km zit maar wel in de 150km. Qua profiel en beklimmingen spreekt de 150km mij meer aan. Toch ga ik voor de 200km ivm de afstand.
ik poste afgelopen week precies hetzelfde.. Jammer dat de organisatie die keuze maakt zo.. Maarja.. tis nie andersquote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef Patroon het volgende:
Jammer dat bij de Amstel Goldrace de Camerig en Drielandenpunt niet in de 200km zit maar wel in de 150km. Qua profiel en beklimmingen spreekt de 150km mij meer aan. Toch ga ik voor de 200km ivm de afstand.
Nope rijd ook de 250.. ik ga met unodos afspreken.. als er meer willen afspreken, dan laat maar ff iets horen..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef Patroon het volgende:
Critic en Eentwee, rijden jullie ook 200?
Miss wel optie ja. Zal ff overleggen met Gripquote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef eentwee het volgende:
De 250 is trouwens "maar" 242 volgens de routebeschrijving. Een eitje dus voor Patroon en Grip.
De 150 is ook maar 142, komt omdat de schweiberg en de bovenste bosch klim eruit zijn dit jaar, komt door werkzaamheden aan de weg daar.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef eentwee het volgende:
De 250 is trouwens "maar" 242 volgens de routebeschrijving. Een eitje dus voor Patroon en Grip.
Gezellig met 12 en mij mee.. Ik zoek nog een wiel om me in te verschuilen..quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Miss wel optie ja. Zal ff overleggen met Grip
hey hey heyquote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er dan bij kwam. Gekke shit.... ouwe
Bij elke heuvel wachten is inderdaad wel irritant. Ook al omdat het verschil dan vaak steeds groter wordt aangezien de sterkere juist rust krijgt. Als het snelheidsverschil echt groot is is (tijdelijk) splitsen misschien handig. Maar ik verwacht niet dat ik op jou hoef te wachten hoor. Ik ga het sowieso rustig aan doen de eerste uren. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n afstand fiets, laat staan zo vroeg in het seizoen en in de heuvels.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:33 schreef the_critic het volgende:
Damn, dus ik mag met Grip, Patroon en eentwee de limburgse heuvels door.... mini-meet AGR
Iets in mij zegt me, dat ik morgen bij het afhalen maar vast moet gaan vragen om rode rugnummers
Vorig jaar moest ik bovenop iedere klim op mijn broertje wachten, nu ga ik degene zijn op wie iedereen steeds wachten moet..
@42 Ja zeker wel doodgaan op al die klimmetjes. Zijn er een stuk meer, dan aangegeven in de beschrijving. Als het in limburg niet omlaag gaat, dan gaat het omhoog.
En het vervelende is.. In begin rijd je rustig omhoog, om jezelf te beetje te sparen, op einde rijd je rustig omhoog omdat je hartslag gewoon niet meer omhoog te krijgen is en melkzuur uit je oren spuit iedere keer dat je op de trappers gaat staan haha
Morgen zijn ze weer aanwezig voor de volle 110%.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:33 schreef Patroon het volgende:
Oja ook nog ff indekken, mijn kuiten voelen wek erg moe de afgelopen dagen. Hopelijk trekt dat nog bij.
had je maar met de 300 meegegaan, dan had je nu alvast een basis duurvermogen gehad.quote:
Als ik mijn klimtijden op amerongseberg of andere klimmen in de omgeving vergelijk met de rest van de fokkers, is wel duidelijk dat ik iets minder klimtalent hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bij elke heuvel wachten is inderdaad wel irritant. Ook al omdat het verschil dan vaak steeds groter wordt aangezien de sterkere juist rust krijgt. Als het snelheidsverschil echt groot is is (tijdelijk) splitsen misschien handig. Maar ik verwacht niet dat ik op jou hoef te wachten hoor. Ik ga het sowieso rustig aan doen de eerste uren. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n afstand fiets, laat staan zo vroeg in het seizoen en in de heuvels.
Dat snap ik, alleen bij 250km moeten we wel 7uur starten. Aangezien ik vanmiddag al mijn startnummer haal moet ik dan aangeven of ik 200 of 250 wilquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
had je maar met de 300 meegegaan, dan had je nu alvast een basis duurvermogen gehad.
Maar ho nou effe, er is nog een niet-fokkende fietsmaat die ook een stem in te brengen heeft. Eerst overleggen met Jitzz vanavond, en dan besluiten we morgen ochtend wat we doen, OK?
Ikzelf vind het overigens prima, de 250 242 km.
http://app.strava.com/activities/46892324#814276443quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:22 schreef the_critic het volgende:
[..]
Als ik mijn klimtijden op amerongseberg of andere klimmen in de omgeving vergelijk met de rest van de fokkers, is wel duidelijk dat ik iets minder klimtalent hebMaar rustigaan beginnen is zeker ook mijn idee hoor.. eerste 50km je al kapot rijden lijkt me geen goed plan. We kijken morgen wel.. Opsplitsen is zeker geen probleem. Ga er vanaf de inschrijving al vanuit dat ik alleen ga rijden, dit is gewoon leuk samen starten en dan zien we wel of we samen finishen..
Wie niet...quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://app.strava.com/activities/46892324#814276443
Ik ben iig sneller dan knut
gewoon 250 opgeven.. kun je altijd minder rijden. En by the way je wordt heus niet van parcours gestuurd als je de camerig rijd, en die niet in jouw route hoort trouwensquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen bij 250km moeten we wel 7uur starten. Aangezien ik vanmiddag al mijn startnummer haal moet ik dan aangeven of ik 200 of 250 wil
Maar dit is niet de Amerongseberg, het is de scherpenzeelseweg vanuit Leersum. Die is 4 of 5x korter dan de Amerongsequote:Op vrijdag 12 april 2013 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, Oksel is sneller dan ik op dit segment maar ik weet toch zeker dat ik hem met gemak voorbij reedquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanaf de Leersumseberg ongeveer 3-4 km naar het oosten.quote:
Dat kan, maar het hangt er maar net vanaf hoe het segment gemaakt is. Meestal klopt het wel aardig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef forty-two het volgende:
[..]
haha, Oksel is sneller dan ik op dit segment maar ik weet toch zeker dat ik hem met gemak voorbij reed
Ik onderschat het zeker niet, maar die opmerking had ik niet verwacht van Patroon. Iets meer branie zeg maar, maar vanochtend maakt hij het weer goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:33 schreef the_critic het volgende:
[...]
@42 Ja zeker wel doodgaan op al die klimmetjes. Zijn er een stuk meer, dan aangegeven in de beschrijving. Als het in limburg niet omlaag gaat, dan gaat het omhoog. [...]
Als ik een lus aan de 200 plak, kan ik net zo goed de 250 rijdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef the_critic het volgende:
[..]
gewoon 250 opgeven.. kun je altijd minder rijden. En by the way je wordt heus niet van parcours gestuurd als je de camerig rijd, en die niet in jouw route hoort trouwens
Geeft niet, ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
Op de amerongse berg... ik dus niet
Ja het zou eigenlijk ook wel kunnen, want ik geloof dat ik op dat vlakke stukje in dat segment me weer door hem heb laten inhalenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hangt er maar net vanaf hoe het segment gemaakt is. Meestal klopt het wel aardig hoor.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef the_critic het volgende:
nog een uurtje en dan mag ik de auto in.. Lekker weekendje van maken!
Ik kan goed doodgaan en mezelf tot het uiterste dwingen, moraal is goed momenteel, maar hoe lekker ik de laatste tijd ook rij, een afstand als 250km met heuvels gaat sowieso pijn doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik onderschat het zeker niet, maar die opmerking had ik niet verwacht van Patroon. Iets meer branie zeg maar, maar vanochtend maakt hij het weer goed
Meeten om 7uur.. ong 50 a 100 meter na de start, is er aan de linkerkant een bruggetje.. daar meeten we! Be there!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik moet nog gewoon tot 5 uur, maar we gaan wel met collega's uit eten vanavond. Daarna richting Nijmegen.
Als jij er toch als eerste bent: zoek alvast een mooie herkenbare plek uit waar we om 8 uur sharp kunnen meeten?
dm/pm je mij ook nog ff jouw 06?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Patroon het volgende:
Ik vertrek om 11uur richting Limburg. Zal ff kijken naar een duidelijke herkenbare plaats.
edit: oke Critic. Kan 8 uur ook?
Gezellig? Als zolderkamerautist (waarom zit je anders op FOK!?) dien je in je eentje te fietsen....quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
dm/pm je mij ook nog ff jouw 06?
had met eentwee 7uur afgesproken. 8uur kan opzich ook. Zelf start ik liefst zo vroeg mogelijk, maar als iedereen om 8uur start, vind ik dat ook gezellig en pas ik me aan
Fijn dat jij als Fok'er dan ook toegeeft een puisterige puber te zijn, en jij dus vinnie en tegelijk ook gewoon Puala bentquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gezellig? Als zolderkamerautist (waarom zit je anders op FOK!?) dien je in je eentje te fietsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |