Had je wel iets op de schroefdraad gesmeerd? Montagepasta of kopervet ofzo? Loctite zou niet nodig moeten zijn. Zou ik ook niet aandurven, straks draai je de bussen uit je frame, je zou niet de eerste zijn. Evt. kun je checken of je de boutjes in de bovenste gaten kunt monteren, het zwaartepunt van de bidons komt dan lager te liggen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke nou ik ga even kijken. Baal er wel van, dacht dat het goed vast zat.
Daar snap ik echt niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef SuperWeber het volgende:
Stelletje watjes hier...
ik heb afgelopen maandag nog 4 uur zonder zeem gereden... En daar kwam ik pas halverwege achter
En dat alles omdat ik 2 verschillende lange fietsbroeken heb, 1 met en 1 zonder zeem, ik had dus de laatste aan en was vergeten om de koersbroek eronder aan te trekken
Ikzelf vond het eik ook wel achterlijk.quote:
lijkt mij een onnodige functie gezien de quotealert imo goed genoeg werkt en die mentionoptie is gevoelig voor misbruik denk ik. Maar je kan het altijd voorstellen in FBquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:
@Wombcat.. laatste man, opent weer een nieuw topic.. Shame on you
@kajaktimmie.. in een ander forum waar ik wel eens kom, krijg je al melding, als iemand je forumnaam met een @ gebruikt. Dus bij @kanovinnie weet jij meteen dat jij genoemd bent. Is dat iets om hier ook eens voor te stellen als nieuwe optie?!
broeken met korte pijpjes is echt geen gezicht nee.. Snap ook die mensen niet, die in de zomer de rand van de pijpjes omslaan..quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef eentwee het volgende:
[..]
Had je wel iets op de schroefdraad gesmeerd? Montagepasta of kopervet ofzo? Loctite zou niet nodig moeten zijn. Zou ik ook niet aandurven, straks draai je de bussen uit je frame, je zou niet de eerste zijn. Evt. kun je checken of je de boutjes in de bovenste gaten kunt monteren, het zwaartepunt van de bidons komt dan lager te liggen.
Over broeken: ik heb goede ervaringen met de Giordana Bodyclone zeem (zit ook in de Laser), waren/zijn 50-55¤ in de aanbieding bij Rose en Salden. Castelli Kiss3 en Progretto X2 (resp. vanaf 50 en 90¤). Santini (zeem uit de H2O broek) is ook goed maar wel de duurdere modellen, voor Nalini geldt denk ik hetzelfde (geen ervaring mee). Mijn Etxeondo Tesil broek (29¤ ooit bij Rose) heeft nog de klassieke Golden Chamois, de leren Ullrichzeem. Erg dun maar heel comfortabel, bestaat uit verschillende "laagjes" die over elkaar schuiven. Het lycra ook heel zacht, zeker een kwaliteitsbroek. Alleen de pijplengte van was belachelijk kort, sowieso een krankzinnige pasvorm want XXXL zat bij mij gewoon strak. Dat zal nu wel anders zijn denk ik. Als ik aan iets nieuws toe ben maar weer eens proberenAssos Mille ook een keer geprobeerd, niet slecht maar prijs/kwaliteit met 100¤ niet 12-waardig. Gore heeft ook goede broeken (probikekit.com in de gaten houden), Demarchi is vaak afgeprijsd bij CRC en wiggle. Sugoi bij bike-discount.de en cyclewear.
maar nu moet je dus een hele tekst quoten, en als iemand jou dus niet quote, maar wel iets aan jou wel zeggen kun je er al snel overheen lezen. (als ik hier 3 dgn niet geweest ben, ga ik echt niet 4 pagina's bijlezen).. maarja, just an ideaquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
lijkt mij een onnodige functie gezien de quotealert imo goed genoeg werkt en die mentionoptie is gevoelig voor misbruik denk ik. Maar je kan het altijd voorstellen in FB
Ja inderdaad, daarom wil ik ook de 250 doen. 150 is niet echt een uitdaging meer en 200 is dan ook net vleesch noch visch.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef the_critic het volgende:
ik vind zelf het parcours van de 150 eigenlijk mooier dan die van de 200.. Wel jammer..
Valt mee! En iets bespaard tov zelf een RD kopen via internetquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef the_critic het volgende:
achter derrie bleek trouwens niet scheef. Enkel padje was gebogen en gedraaid dus daardoor leek dit zo. Enkel dus nieuw stuur, stuurlint, 2 wielen richten en fiets nakijken op breukjes of problemen.. 100 euro kwijt. En vandaag de fiets al klaar.. helemaal tevreden mee..!!
Ja echt super netjes. Eric zei ook zelf.. Had je graag nieuwe derailleur verkocht, maar deze is gewoon nog goed dus heb hem maar laten zittenquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom wil ik ook de 250 doen. 150 is niet echt een uitdaging meer en 200 is dan ook net vleesch noch visch.
[..]
Valt mee! En iets bespaard tov zelf een RD kopen via internet
Nope, wel bij de A. Maar met 39gem gaat mij dit eerst nog hard genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Lekker Patroontje! Ik mag daar niet meedoen zeker?
Ze weten toch niet dat ik een licentie heb. Of ik leen Oksel z'n Bianchi wel. Dan geloven ze wel dat ik een toerder benquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, wel bij de A. Maar met 39gem gaat mij dit eerst nog hard genoeg.
Ja je ziet er ook wel uit als een toerder.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze weten toch niet dat ik een licentie heb. Of ik leen Oksel z'n Bianchi wel. Dan geloven ze wel dat ik een toerder ben
Het is vooral het hollen en stilstaan wat het zwaarder maakt. Waar reageer je wel en niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Oksel het volgende:
39 gem. over een uur.. dat fiets ik ook zonder problemen. Ik wil
hoe meer wedstrijden je rijd, hoe beter je leert inschatten wat kansloze groep is, en welk groepje kans maakt. (garanties heb je uiteraard nooit) En hoe sterker je wordt, hoemeer je zelf ook wedstrijden kunt mee beinvloeden ipv enkel volgen en meespringen.. Kijk naar Cancelara dit weekendquote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja je ziet er ook wel uit als een toerder.. Het lastigste van alles vind ik nog om in de juiste ontsnapping te zitten. Je kan je kruid maar 1x verschieten en als je de slag mist rij je er ook niet alleen naar toe. Dat spel is nog het mooiste van alles.
Klopt. Al ben ik van mening dat je als je sterk genoeg ben toch wel bij de goeie slag komt. Het is ook een kwestie van niet meteen dom rammen als je weg bent. Ik was vorige week met iemand weg die zei dat we even moesten inhouden en een overbrugbaar gat moesten houden en gokken dat er wat mensen de oversteek maakten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja je ziet er ook wel uit als een toerder.. Het lastigste van alles vind ik nog om in de juiste ontsnapping te zitten. Je kan je kruid maar 1x verschieten en als je de slag mist rij je er ook niet alleen naar toe. Dat spel is nog het mooiste van alles.
Ja precies, het was ook ons geluk dat 3 man kwamen aansluiten. Je hebt ook gelijk, de slag valt vaak wanneer het een tijdje hard ging en daaroverheen nog wat versnellingen. De jongens die dan nog kunnen zitten erbijquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Al ben ik van mening dat je als je sterk genoeg ben toch wel bij de goeie slag komt. Het is ook een kwestie van niet meteen dom rammen als je weg bent. Ik was vorige week met iemand weg die zei dat we even moesten inhouden en een overbrugbaar gat moesten houden en gokken dat er wat mensen de oversteek maakten.
Yep, doordat ik hard kon overnemen kregen we een gatquote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
hoe meer wedstrijden je rijd, hoe beter je leert inschatten wat kansloze groep is, en welk groepje kans maakt. (garanties heb je uiteraard nooit) En hoe sterker je wordt, hoemeer je zelf ook wedstrijden kunt mee beinvloeden ipv enkel volgen en meespringen.. Kijk naar Cancelara dit weekend
Niks mis mee, afwisseling is ook belangrijk. Ik was afgelopen weekend ook niet zo serieus met trainen bezig toen we op de reeperbahn rondliepenquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ik ga dit weekend niet fietsen. Nachtje kansloos doorhalen.
Probeer je nu je verloren trainingstijd goed te praten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niks mis mee, afwisseling is ook belangrijk. Ik was afgelopen weekend ook niet zo serieus met trainen bezig toen we op de reeperbahn rondliepen
Ik mocht een weekend fietsvrij na de 300, jij na je ballenschudderij in PR.
Bij het marathonschaatsen probeerde ik vaak al weg te zijn voordat de slag viel. Liefst een meter of 100 voor het peloton. Net die eerste 100m voorsprong pakken gaat bij het marathonschaatsen loeihard, daarna wordt er wat normaler gereden en kun je als vroege vluchter aanpikken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
hoe meer wedstrijden je rijd, hoe beter je leert inschatten wat kansloze groep is, en welk groepje kans maakt. (garanties heb je uiteraard nooit) En hoe sterker je wordt, hoemeer je zelf ook wedstrijden kunt mee beinvloeden ipv enkel volgen en meespringen.. Kijk naar Cancelara dit weekend
Ik vond het wel zonde van het mooie weer dit weekend. Maar nee, een fantastisch weekend met m'n vrienden van de zandbak is wel wat verloren fietstijd waard!quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Probeer je nu je verloren trainingstijd goed te praten?
Ja. Bij de B's wordt in koersen en tijdritten ook vaak vies hard gereden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Patroon het volgende:
Trouwens Tommeke bij die B's rijden mannen die nog snoeihard kunnen rijden, maar door werk geen tijd meer hebben voor een licentie. Meesten rijden nog bij een club en pakken wat omlopen en tijdritten van WV Snits mee.
Boeiend, heb ik dit weekend ook gedaan. 3 uur slaap en 50 kilometer gefietst volgende morgenquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ik ga dit weekend niet fietsen. Nachtje kansloos doorhalen.
Ja, alleen kan het dat met harde wind de slag veel eerder valt dan normaal. Dan moet je 'm zeker niet missen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja precies, het was ook ons geluk dat 3 man kwamen aansluiten. Je hebt ook gelijk, de slag valt vaak wanneer het een tijdje hard ging en daaroverheen nog wat versnellingen. De jongens die dan nog kunnen zitten erbij
Je bedoelt nationaal bij de sportklasse in criteriums, tijdritten of klassiekers.quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja. Bij de B's wordt in koersen en tijdritten ook vaak vies hard gereden.
Nee, hij bedoelt de B renners bij onze "wilde" vereniging. Tommeke rijdt daar wel eens tijdritten. Ik denk dat Okkie ook prima mee kan, maar ben er wel achter gekomen dat 30min in een kopgroep vol doorrijden wat anders is dan in het peloton zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bedoelt nationaal bij de sportklasse in criteriums, tijdritten of klassiekers.
Niet in de clubkoersen bij de b's, ik denk dat Okkie daar wel mee kan als hij er een beetje voor gaat.
Ja. Die trainingskoersen zijn voor leden van de club. De wedstrijden voor niet-licentiehouders wordt de B-competitie genoemd en voor licentiehouders wordt het de A-competitie genoemd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:04 schreef kaasplankje het volgende:
Je bent niet zo goed in uitleggen Patroon, die Snits is een wilde bond dus zoals de NWB maar kent ws ook een onderscheid in wekelijkse trainingskoersen en officiële wedstrijden waarvoor je moet inschrijven?
Dat is toch precies wat PAtroon nu doet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:36 schreef Tommeke het volgende:
Je hebt alleen geen droeftoeters als Brian Burggraaf (die traint als een beest om 25 sportklasse koersen per jaar te winnen)
Ochtends vroeg iets uitleggen is niet mijn sterkste punt nee, avonds ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:04 schreef kaasplankje het volgende:
Je bent niet zo goed in uitleggen Patroon, die Snits is een wilde bond dus zoals de NWB maar kent ws ook een onderscheid in wekelijkse trainingskoersen en officiële wedstrijden waarvoor je moet inschrijven?
Nee toch? Hij doet alleen maar mee aan trainingskoersjes. Die heb je hier in Groningen ook. Twee weken geleden won Tom-Jelte Slagter. Om hem nou een droeftoeter te noemenquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat PAtroon nu doet?
Proef ik hier wat afgunst? Moet toch ergens beginnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat PAtroon nu doet?
Sssst, ik probeer Patroon op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee toch? Hij doet alleen maar mee aan trainingskoersjes. Die heb je hier in Groningen ook. Twee weken geleden won Tom-Jelte Slagter. Om hem nou een droeftoeter te noemen
Een ligstuurtje maakt het meeste verschil. En voor dat gevecht tegen jezelf heb je alleen maar een fiets nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sssst, ik probeer Patroon op de kast te jagen.
Tijdrijden lijkt me trouwens wel tof trouwens. Gevecht tegen jezelf enzo. Alleen geen zin om nu geld uit te gaan geven aan een tijdrijfiets
Je gaat je toch niet als een huishoudbeurs bezoeker gedragen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:58 schreef Gripper het volgende:
Wie had er nou vorig jaar ook alweer de hoge inschrijfkosten van de AGR zo goed terugverdiend met een complete doos sportrepen? Niet dat ik er bewust naar op zoek ga, maar als er ergens wat handige goodies te krijgen zijn...
Omdat wielrennen het betere soort volk trekt, met een goede mentaliteit, instelling en bovendien smaak. Niet te vergelijken met een ordinaire sport als basketbal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een mooie morgen om eens een knuppel in het kippehok te smijten![]()
Over de pijplengte...van de broek. waarom, dragen wielrenners eigenlijk broeken tot vlak boven de knie? Waarom dragen we geen broeken tot halverwege het dijbeen? is het om de bijbeen spieren warm te houden? Gewoonte? Conservatisme?
Waarom in de zomer geen shirt zonder mouwen, en een echt korte broek?
Ernstig eigenlijk, sta je daar met je fietsje van 10K repen te hamsteren om je dure inschrijving eruit te krijgen voor een of andere toertocht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet als een huishoudbeurs bezoeker gedragen?
Die sokjes zijn te laag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:46 schreef kaasplankje het volgende:
Fietskleidng bij Aldi vanaf 13 april. Ze hebben mss wel wat o.a. een rugzakje voor 10.- of sokjes 2 paar voor 3.-
De jaren 60 en hotpants zijn nou wel eens voorbij he? Johan Cruyff droeg ook een voetbalbroekje waar zn zak zowat uitbungelde, tegenwoordig zijn de voetbalbroeken tot bijna op de knie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een mooie morgen om eens een knuppel in het kippehok te smijten![]()
Over de pijplengte...van de broek. waarom, dragen wielrenners eigenlijk broeken tot vlak boven de knie? Waarom dragen we geen broeken tot halverwege het dijbeen? is het om de bijbeen spieren warm te houden? Gewoonte? Conservatisme?
Waarom in de zomer geen shirt zonder mouwen, en een echt korte broek?
Vind ik ook mooi. Iets langer is mooier naar mijn bescheiden meningquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij bent meer van de iets hogere sok geloof ik hé? Ik vind ze net boven de enkel mooi.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:21 schreef the_critic het volgende:
Wie rijden er allemaal agr en welke afstand?
- critic 250 (ga iig een poging doen)
- pipodeooi, de 150, maar miss de 200 of 250
Je kan ook nieuwe pads bestellen evt. als je een wat duurdere helm hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Bij mijn helm begint alle padding aan de binnenkant los te laten... zit er ook over te twijfelen om een nieuwe te halen want zo lekker zittie niet met weinig padding. En het is allemaal platgedrukt.
Jammer alleen dat ik een grote kop heb en niet makkelijk in helmpjes pas... Misschien een keer na het werk naar vos toe.
Ik heb dezelfde als de chick links op de foto in de OP (Chick van Grip?)quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan ook nieuwe pads bestellen evt. als je een wat duurdere helm hebt.
Mevrouw Oksel is dat. Zoek het maar eens uit die pads kan je wellicht vervangen. Van Giro kan dat, maar die zijn, zoals je al vermoedde, niet goedkoop. 20.-/25.- ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde als de chick links op de foto in de OP (Chick van Grip?)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde als de chick links op de foto in de OP (Chick van Grip?)
Dus eigenlijk heb jij een hele foute vriendin?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Gripper het volgende:
Mijn meisje ...draagt een triathleten shirtje
Je hebt toch geen sjek onder je armen hangen zeker?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
Moeten we zeker ook het okselhaar gaan scheren?
Euh, ik scheer 't niet. MAar geen grote bossen haar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Je hebt toch geen sjek onder je armen hangen zeker?
In r'dam?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een alleycat dingetje dit weekend.
Waar? A'dam?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, bij jou in de provincie. En ga je scheren man.
Als ik het haar op mijn benen laat groeien krijg ik klachten thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:49 schreef the_critic het volgende:
deze week inderdaad weer het mes over de pootjes.. mijn vriendin gruwelt er nu al van haha
Jij bent dan ook een vieze ongelikte beer, en een schande voor de wielrennerij. Met je pak shek onder je oksels, je bent er nog trots op ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik fiets gewoon met harige poten hoor.
Onze kano laat toch maar 1 bepaalde fokdame met z'n telelens spelen, of heb ik een leuke roddel gemist?quote:
partners?? denk dat die jongen zijn handjes mag dichtknijpen dat er uberhaupt al 1 is..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vieze ongelikte beer, en een schande voor de wielrennerij. Met je pak shek onder je oksels, je bent er nog trots op ook![]()
Je zak scheer je zeker ook niet? Arme bedpartners.
15 graden is bij mij allang kniestukken weer. Kunnen de kuiten alvast wat zon vangen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Patroon het volgende:
Met 15 graden heeft deze vriend mooi ongevoerde beenstukken aan.
Dat is allemaal zo afhankelijk van het het weer, 15 graden met zon, weinig wind en een zware rit voor de boeg is gewoon een korte broek en armstukken. 15 graden met regen, harde wind en een d1 training draag ik lang lang.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
15 graden is bij mij allang kniestukken weer. Kunnen de kuiten alvast wat zon vangen!
Meervoud?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vieze ongelikte beer, en een schande voor de wielrennerij. Met je pak shek onder je oksels, je bent er nog trots op ook![]()
Je zak scheer je zeker ook niet? Arme bedpartners.
pas maar op volgens mij stikt het hier van de latente homo's die stiekem op je harige kont loeren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meervoud?
Ik heb er momenteel maar 1.
Maar in je jonge jaren toch al wel wat meer gescharreld, of heeft Puala je ontknaapt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meervoud?
Ik heb er momenteel maar 1.
Andersom ging het, maar ik ben wel aan mijn harige beenharen meegetrokken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mijn bronnen zeggen dat hij op het ESF feestje enkele weken geleden een dame heeft veroverd. Waarschijnlijk als echte caveman gewoon een deerne op het hoofd geslagen met een knots, en mee naar huis gesleept, waar ze nu blootsvoets aan het aanrecht geketend is.
http://www.bartape.nl/?page_id=1189quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:18 schreef Tommeke het volgende:
Een shirt zonder mouwen is echt not-done! Hoe kom je anders ooit aan lijntjes?
Jij inclusief=quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef dop het volgende:
[..]
pas maar op volgens mij stikt het hier van de latente homo's die stiekem op je harige kont loeren.
Vanwaar die intressequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar in je jonge jaren toch al wel wat meer gescharreld, of heeft Puala je ontknaapt?![]()
In dat geval bedoel ik natuurlijk bedpartner (-s)
Gewoon, omdat ik een sociale jongen ben.quote:
Ik wil nog wel eens een keer komen, maar er zitten steeds dingen in de weg. Als het goed is ga ik de rvnh fietsen met Marco en Kees, die kunnen bevestigen dat ik redelijk normaal benquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik een sociale jongen ben.
En omdat je nog nooit op een fietsmeet bent geweest, is de enige indruk die ik van je heb de indruk die je hier neerzet.
Ik bedoel maar. Zonder mouwen is inderdaad iets voor triatleten. En dat volk weet NIETS van soignerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://www.bartape.nl/?page_id=1189
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:15 schreef Tommeke het volgende:
Kan Puala hier niet ff bevestigen dat je echt een dolle, ongeschoren hengst in bed bent kano?
Zullen zien,quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een keer komen, maar er zitten steeds dingen in de weg. Als het goed is ga ik de rvnh fietsen met Marco en Kees, die kunnen bevestigen dat ik redelijk normaal ben
En mooie mario dan? Die heb ik ook weleens betrapt op een shirtje zonder mouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Zonder mouwen is inderdaad iets voor triatleten. En dat volk weet NIETS van soigneren
Ik zeg niets. Ik kruip vanavond gewoon weer lekker tegen hem aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
nevermind die cola, ga je kano's eer als harige held redden, of doe je er een laf zwijgen toe?
Lekker met hun kaalgeschoren lichaam met hun kontjes omhoog op de fiets. Klinkt als echte supermannenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wielrenners zijn supermannen, onder elke omstandigheid.
Maar ze is wel lief en dat is voor mij ook al meer dan genoegquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoor 't al, hij zit in de friendszone jongens. Een knuffelbeertje.![]()
Juist wel, dan zet ik het ritsje van mijn koerstrui iets open zodat de gouden ketting met crucifix bungelt als ik met iets gebogen armen aanzet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Puala het volgende:
Maar goed, jullie houden dus van kaal en glad? Dan krijg je toch dat je jezelf weer een 11 jarig jochie gaat voelen? Geen haar op je zak, borstkast, benen en onder je oksels. Dat voelt toch niet mannelijk?
Een blik op m'n enorme tampeloeris en elke vrouw weet dat ik geen 11 jarig jochie ben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Puala het volgende:
Maar goed, jullie houden dus van kaal en glad? Dan krijg je toch dat je jezelf weer een 11 jarig jochie gaat voelen? Geen haar op je zak, borstkast, benen en onder je oksels. Dat voelt toch niet mannelijk?
Oehquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Juist wel, dan zet ik het ritsje van mijn koerstrui iets open zodat de gouden ketting met crucifix bungelt als ik met iets gebogen armen aanzet.
Ik hou wel van "The Strip"quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef Gripper het volgende:
En haarhappen is gewoon niet mijn hobby, ik prefereer zogezegd de kale kano
stuur der maar es naar de waxbar dan wil je nix anders meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
Doe mij maar een natte kano. Op 't droge kan je niet fijn kanoën
Wacht even. We hadden het over Kano's lichaamsbeharing. Niet over de mijne.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
stuur der maar es naar de waxbar dan wil je nix anders meer
Hou maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten jullie nou over mijn vriendin te fantaseren?
Gaarne!quote:
Het is niet erg dat jullie furry's zijn, het lijkt me veel vervelender als de ene wel zo'n extreme levensstijl heeft en de andere niet. Het is toch mooi dat je mekaar gevonden hebt, en het zo lekker hebt samen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wacht even. We hadden het over Kano's lichaamsbeharing. Niet over de mijne.
Je verleid me om er uitspraken over te doen die ik niet wil doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het is niet erg dat jullie furry's zijn, het lijkt me veel vervelender als de ene wel zo'n extreme levensstijl heeft en de andere niet. Het is toch mooi dat je mekaar gevonden hebt, en het zo lekker hebt samen!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het is niet erg dat jullie furry's zijn, het lijkt me veel vervelender als de ene wel zo'n extreme levensstijl heeft en de andere niet. Het is toch mooi dat je mekaar gevonden hebt, en het zo lekker hebt samen!
*Capfabiola schuift naar het puntje van zijn stoel..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je verleid me om er uitspraken over te doen die ik niet wil doen
Ventieldopjes zijn extra gewicht en extra tijd bij het verwisselen van een lekke band. En lelijk, vooral dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef TGun het volgende:
Beenhaar scheren
Verder is de rest wel kort/kaal maar m'n vachtje op m'n benen blijft!
Je bent pas echt soigne-baas als je zelf beslist wat soigne is.
En wat is dat toch met die ventieldopjes??
Nieuwsbericht van Djeez, klopt dus van geen kant.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Blijkbaar lopen jullie hier achter qua mode: Mannen vinden kinderkutje ruk
Ik heb de dame in kwestie nog nooit gezien, dus doe ik die moeite nog niet, te lui.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
*Capfabiola schuift naar het puntje van zijn stoel..
Daar ben ik het ook mee eens hoor. Ik prefereer een streepje of driehoekje ook boven volledig kaal. Sowieso mag er best wat gras langs de spoordijk liggen, als de rails zelf maar vrij zijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Blijkbaar lopen jullie hier achter qua mode: Mannen vinden kinderkutje ruk
Oh, jij fapt alleen maar op vrouwen die je in werkelijkheid bij fokmeets gezien hebt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:49 schreef Captain_Fapjesuf het volgende:
[..]
Ik heb de dame in kwestie nog nooit gezien, dus doe ik die moeite nog niet, te lui.
Jij fapt op mijn vriendin?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, jij fapt alleen maar op vrouwen die je in werkelijkheid bij fokmeets gezien hebt?
Ben het met je eens. Al is volledig kaal wel makkelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor. Ik prefereer een streepje of driehoekje ook boven volledig kaal. Sowieso mag er best wat gras langs de spoordijk liggen, als de rails zelf maar vrij zijn!
Doe eens rustig jijquote:
Een scheerapparaat heb ik de laatste dik 20 jaar niet gebruikt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Puala het volgende:
heb ik je uiteindelijk toch nog een uitspraak ontlokt. Maar als je jezelf zo verzorgt en soigneert, dan eis je dat van je kerel toch ook? Ik bedoel, zo te zien scheer je je borsthaar ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Al is volledig kaal wel makkelijk
[..]
Hij wil gewoon effe lekker stevig met je knuffelen denk ikquote:Doe eens rustig jij
Het ging toch over mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
heb ik je uiteindelijk toch nog een uitspraak ontlokt. Maar als je jezelf zo verzorgt en soigneert, dan eis je dat van je kerel toch ook? Ik bedoel, zo te zien scheer je je borsthaar ook
[..]
Hij wil gewoon effe lekker stevig met je knuffelen denk ik
Hangt er maar net vanaf wat je van de ander verwacht. Ik zou bijv. van mijn partner nooit verwachten dat hij zijn beenhaar gaat scheren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
heb ik je uiteindelijk toch nog een uitspraak ontlokt. Maar als je jezelf zo verzorgt en soigneert, dan eis je dat van je kerel toch ook? Ik bedoel, zo te zien scheer je je borsthaar ook
Komt vanavond wel goedquote:[..]
Hij wil gewoon effe lekker stevig met je knuffelen denk ik
Dus het was geen sneeuw waardoor je schakelgebeuren net buiten maastricht randwijk vastliep, maar navelpluis en beenhaar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een scheerapparaat heb ik de laatste dik 20 jaar niet gebruikt.
Van de winter was ik blij met mijn baard. Het werd alleen vervelend nadat ik die voor een sollicitatie had uitgedund, was toch frisjes in de weken daarna. Het resterende haar was bedekt met thermokledingquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus het was geen sneeuw waardoor je schakelgebeuren net buiten maastricht randwijk vastliep, maar navelpluis en beenhaar?
Moet jij dan een maatje extra nemen in de winter vanwege de laag haar? Of comprimeert dat door een koersbroek en beenstukken enzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Van de winter was ik blij met mijn baard. Het werd alleen vervelend nadat ik die voor een sollicitatie had uitgedund, was toch frisjes in de weken daarna. Het resterende haar was bedekt met thermokleding.
Ah bah..quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Gebruik je eigenlijk nog handschoenen, of kan je die van je armhaar breien?
Ik zag jou voor het laatst anderhalf jaar geleden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Al dat scheren leidt zo te zien tot kennisverlies
Ik fap nooit, heb een gelofte van kuisheid en zuiverheid van geest afgelegd. Mijn opmerkingen alhier zijn ook altijd bedoeld om julie een spiegel voor te houden, en ook tot een deugdzame levenswandel aan te zetten. Ik heb het best zwaar soms met de schunnige opmerkingen die nodig zijn voor julie reageren, maar ik doe het graag voor de goede zaak. En zoals je al zei, Oksel is op dit punt zwaar teleurstellend de laatste tijd. Ik moet er telkens alleen aan trekken hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, jij fapt alleen maar op vrouwen die je in werkelijkheid bij fokmeets gezien hebt?
ivm schaamluis zeker jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Al is volledig kaal wel makkelijk
Klinkt paradoxaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik fap nooit, heb een gelofte van kuisheid en zuiverheid van geest afgelegd. Mijn opmerkingen alhier zijn ook altijd bedoeld om julie een spiegel voor te houden, en ook tot een deugdzame levenswandel aan te zetten. Ik heb het best zwaar soms met de schunnige opmerkingen die nodig zijn voor julie reageren, maar ik doe het graag voor de goede zaak. En zoals je al zei, Oksel is op dit punt zwaar teleurstellend de laatste tijd. Ik moet er telkens alleen aan trekken hier.
Ja maar 11 jarige jochies hebben meestal geen 18 cm in slappe toestand. En kaas is zo gespierd en droog, absoluut mannelijk hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Puala het volgende:
T laatste waar ik aan denk als Kano voor me staat is het opmeten van zijn geslacht. Doe er liever andere dingen meequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar 11 jarige jochies hebben meestal geen 18 cm in slappe toestand. En kaas is zo gespierd en droog, absoluut mannelijk hoor.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef Oksel het volgende:
Vanaf heden zal mijn vriendin niet meer aanwezig zijn op meets.
Als een Giro niet lekker zit vanwege de vorm, kun je eens een Bell of BBB proberen. Allebei ook redelijk geprijsd maar wel met een andere ronding van de schaal. Bij een goed passende helm, en een beetje haar op je hoofd, heb je geen padding nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
Bij mijn helm begint alle padding aan de binnenkant los te laten... zit er ook over te twijfelen om een nieuwe te halen want zo lekker zittie niet met weinig padding. En het is allemaal platgedrukt.
Jammer alleen dat ik een grote kop heb en niet makkelijk in helmpjes pas... Misschien een keer na het werk naar vos toe.
Misschien is kijken ja. Wat ik merk is dat mijn giro te kort is en te breed. ik kom tegen de voorkant aan, maar alleen met het voorste gedeelte van mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als een Giro niet lekker zit vanwege de vorm, kun je eens een Bell of BBB proberen. Allebei ook redelijk geprijsd maar wel met een andere ronding van de schaal. Bij een goed passende helm, en een beetje haar op je hoofd, heb je geen padding nodig.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef buzz1291 het volgende:
Wat een verhalen zeg. Is weer veel gewerkt vanmiddag zo te zien, en dan Kaas ook nog even met z'n alterego inloggen om als een eckte Fokkert z'n mannelijkheid even te benadrukken. Gezellie............
Exact, dat heb ik ook met het passen van iedere Giro helm, drukpunten op m'n voorhoofd. Bij een Bell Volta geen centje pijn, en ook een BBB helm had hetzelfde schaalmodel. Maar wellicht zijn er wel meer die een van Giro afwijkende pasvorm hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien is kijken ja. Wat ik merk is dat mijn giro te kort is en te breed. ik kom tegen de voorkant aan, maar alleen met het voorste gedeelte van mijn voorhoofd.
[..]
Ik ook hoor
Gezien die strakke lijnen, zeker met de bus terug naar huis?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Daar was die dan, ik kwam hem vandaag tegen. De schrik van iedere wielrenner: De man met de hamer of te wel de hongerklopEn dan ook nog het laatste stuk vol de wind van voren.
http://app.strava.com/activities/48007333
maar ik ben weer thuis hoorna 140 km en 5,5 uur in het zadel
haha nee hoor kijk maar de snelheid op die plek +/- 20 km/u nog maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gezien die strakke lijnen, zeker met de bus terug naar huis?
Bell heeft ook mijn voorkeur. Die hebben hun maatvoering niet veranderd sinds de jaren '90, is wel prettig. Niks zo vervelend als eindelijk een prettig zittend merk gevonden hebben en dan veranderen ze de maatvoering.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Exact, dat heb ik ook met het passen van iedere Giro helm, drukpunten op m'n voorhoofd. Bij een Bell Volta geen centje pijn, en ook een BBB helm had hetzelfde schaalmodel. Maar wellicht zijn er wel meer die een van Giro afwijkende pasvorm hebben.
hij heet geen buzzquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gezien die strakke lijnen, zeker met de bus terug naar huis?
Whaha, nee dat doe ik anders. Me in Emmerich af laten zetten en dan met een strakke oostenwind naar huis fietsen. Mwah, is eigenlijk hetzelfde. Maar ik kan me niet heugen ooit een toertocht NIET uitgereden te hebben, zelfs een ijzig koude Marmottte niet.quote:
Ja, toen ik nog dokterje en met lego speelde......quote:
Ga jij eens even lekker gauw pitten ouwe dakdekker.quote:
Zolang jij niks bewijst door niet op meets te verschijnen noch een foto te posten van jezelf of je zogenaamde goddeleijke BMC is alles wat jij beweerd net zo goed een broodje aap als mijn 8" piem0l.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Whaha, nee dat doe ik anders. Me in Emmerich af laten zetten en dan met een strakke oostenwind naar huis fietsen. Mwah, is eigenlijk hetzelfde. Maar ik kan me niet heugen ooit een toertocht NIET uitgereden te hebben, zelfs een ijzig koude Marmottte niet.
Ik ben ver voorbij paradoxaal als ik er even voor ga zitten, maar dan ben ik ook voorbij het bevattingsvermogen van de meeste mensen, dus dat heeft niet zoveel zinquote:
Gewoon niet vallen. Opgelost.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Goh ik heb een leuke discussie gemist geloof ik
Mijn mening blijft, kale benen. Beter voor het herstel als je valt en ziet er meer gesoigneerd uit. De rest maakt niet uit zolang het maar geen grote pakken sjek zijn.
Met jouw huidige fietsgedrag gaat een setje wedstrijdbanden ook een ruim jaar mee hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon niet vallen. Opgelost.
OT: Moet toch nog maar een nieuw setje banden hebben. Suggesties? Geen wedstrijdband die in notime weg is, gewoon een lekker toerbandje
DAn kan ik er zelfs gouden bandjes onder zetten gezien ik tot nu toe alleen op de MTB gezeten hebquote:Op woensdag 10 april 2013 09:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met jouw huidige fietsgedrag gaat een setje wedstrijdbanden ook een ruim jaar mee hoor.
Maar koop gewoon een setje GP 4000 (niet de S-versie) of Schwalbe Durano's?
http://www.conti.nl/wp-co(...)_Bandentest_crop.pdf
Iets mis met de S-versie? Komt goed uit de test zo te zien. Grip niet optimaal, maar lage rolweerstand en weinig lek rijden.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met jouw huidige fietsgedrag gaat een setje wedstrijdbanden ook een ruim jaar mee hoor.
Maar koop gewoon een setje GP 4000 (niet de S-versie) of Schwalbe Durano's?
http://www.conti.nl/wp-co(...)_Bandentest_crop.pdf
Nog een reden waarom wielerbroeken relatief lange pijpen hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
8"=20 cm. Dus je bent in 1 dag al 2 cm gegroeid? Slaap je staand met een dumbell eraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Kijk Kaas, collega's heb je niet altijd voor het uitkiezen, maar vrienden wel. En dat jij nou zo graag je hele hebben en houwen hier neer wil plempen, betekent nog niet dat ik dat ook moet doen. Ik hoef niks te bewijzen, heb zo al meer dan genoeg plezier in het leven, en laat het hier verder maar een beetje anoniem blijven. Het neigt anders al gauw naar een eng en klef vriendenclubje waarbij je tot de inner circle moet behoren om niet continue afgezeken te worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zolang jij niks bewijst door niet op meets te verschijnen noch een foto te posten van jezelf of je zogenaamde goddeleijke BMC is alles wat jij beweerd net zo goed een broodje aap als mijn 8" piem0l.
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor ook niet bij die inner circle en ik wordt ook niet meer afgezeken dan ik verdien? Gaat meer of je kan incasseren of niet. Jij maakt vaak scherpe opmerkingen en twijfelt aan de hardheid en kwaliteit van de renners hier, of schept op over vroeger. Dan snap ik wel dat mensen willen zien of je daadwerkelijk wel zo stoer bent, of slechts een internetheld.
Sewen die hap. Gelijk je advocaat er op.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef the_critic het volgende:
Mails teruggehad van zowel valleirenners als ntfu. Beide geven aan dat er een regel is dat er niet op dezelfde dag een tocht mag worden uitgezet binnen 30km afstand van elkaar, dat was in deze situatie niet het geval. Wel zullen ze het meenemen, om volgend jaar beter met elkaar in overleg te gaan en wensen ze me veel beterschap. En thats it...
het is maar net hoe je het allemaal opvat, ego's, emotie's en intenties zijn niet altijd goed te voelen in stukjes tekstquote:Op woensdag 10 april 2013 10:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Kaas, collega's heb je niet altijd voor het uitkiezen, maar vrienden wel. En dat jij nou zo graag je hele hebben en houwen hier neer wil plempen, betekent nog niet dat ik dat ook moet doen. Ik hoef niks te bewijzen, heb zo al meer dan genoeg plezier in het leven, en laat het hier verder maar een beetje anoniem blijven. Het neigt anders al gauw naar een eng en klef vriendenclubje waarbij je tot de inner circle moet behoren om niet continue afgezeken te worden.
Een beetje plagen mag, prikken ook wat mij betreft, maar afgunst en afzeiken heb ik een hekel aan.
Kennelijk raakt ie wel een gevoelige snaarquote:Op woensdag 10 april 2013 10:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Kaas, collega's heb je niet altijd voor het uitkiezen, maar vrienden wel. En dat jij nou zo graag je hele hebben en houwen hier neer wil plempen, betekent nog niet dat ik dat ook moet doen. Ik hoef niks te bewijzen, heb zo al meer dan genoeg plezier in het leven, en laat het hier verder maar een beetje anoniem blijven. Het neigt anders al gauw naar een eng en klef vriendenclubje waarbij je tot de inner circle moet behoren om niet continue afgezeken te worden.
Een beetje plagen mag, prikken ook wat mij betreft, maar afgunst en afzeiken heb ik een hekel aan.
Inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef the_critic het volgende:
en dan al die users hier.. die denken dat ze getrainde wielrenners zijn
De organisatie verlangt een doktersverklaring. (of kopie van je licentie, want om die te krijgen moet je ook een keuring ondergaan)quote:Op woensdag 10 april 2013 11:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wist niet dat je er voor gekeurd moest worden?
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een ex-collega van mij was eigenlijk getrained ninja volgens hemzelf. Bij hem vermoedde ik ook zoiets.
Toch blijft het hier het recreatieve wielrenners topic hequote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef the_critic het volgende:
en dan al die users hier.. die denken dat ze getrainde wielrenners zijn
Enig probleem is dat het iets van 800 km zou zijn bij elkaar, dus ik ga maar even de mooiste en handigste route knutselen zodat ik in een week zo veel mogelijk moois zie. Sugesties zijn welkom! Een stuk afsnijden met de trein vind ik geen punt, als het maar niet meer dan een uur of twee duurt, anders verlies je zoveel fietstijd.quote:Het raamwerk bestaat uit het Canal de Bourgogne van Dijon naar Migennes, het Canal de Nivernais van Migennes naar Decize en het Canal du Centre van Digoin naar Chalon-sur-Sãone.
Daarnaast zijn er verbindingsstukken tussen Decize en Digoin langs het Canal Latéral à la Loire en een oude spoorbaan, van Chagny naar Beaune en van Beaune door de beroemde wijngaarden van de Côte d'Or naar Dijon. Een extra aftakking van Chalon via Cluny naar Mâcon volgt Frankrijks mooiste Voie Verte langs een voormalige spoorlijn. Ook is er een afkorting van Tonnerre via Chablis naar Auxerre opgenomen. Tot slot zijn er extra lussen naar de historische plaatsen Vézelay en Semur-en-Auxois mogelijk.
Daar kan je toch gek van worden. Ik zou je advocaat erop zetten.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:26 schreef the_critic het volgende:
Mails teruggehad van zowel valleirenners als ntfu. Beide geven aan dat er een regel is dat er niet op dezelfde dag een tocht mag worden uitgezet binnen 30km afstand van elkaar, dat was in deze situatie niet het geval. Wel zullen ze het meenemen, om volgend jaar beter met elkaar in overleg te gaan en wensen ze me veel beterschap. En thats it...
Dan hoor ik hier niet bij :Squote:Op woensdag 10 april 2013 12:32 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Toch blijft het hier het recreatieve wielrenners topic he
Eenmaal per dag/week/maand/jaar is ook regelmatigquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou wat een balans hahahahahahah. Ik ben bijna de enige hier die regelmatig post.
Heldquote:Op woensdag 10 april 2013 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
Precies. En aangezien ik mod ben van een ander gedeelte van het forum lijkt me het overduidelijk dat ik bovenop de rots zit. Tot die sport mod weer eens langs komt fietsen.
dijon ben ik geen fan van maar smaken verschillenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ga denk ik maar met het boekje van Luc Oteman in de stuurtas rijden. Gebaseerd op de voievertes en de bestaande routes in Bourgondie (wegwijzesr hoop ik) en langs kanalen is het vrij vlak:
[..]
Enig probleem is dat het iets van 800 km zou zijn bij elkaar, dus ik ga maar even de mooiste en handigste route knutselen zodat ik in een week zo veel mogelijk moois zie. Sugesties zijn welkom! Een stuk afsnijden met de trein vind ik geen punt, als het maar niet meer dan een uur of twee duurt, anders verlies je zoveel fietstijd.
Vanaf iets voor Besancon ziet het er op streetview al heel aardig uit (langs de rivier), dan volgende dag naar Dole en treintje naar Dijon. Mocht het pokkeweer zijn net die week, kan ik vandaar ook verder naar het zuiden treinen natuurlijk...
Niet zo overdrijven, ik kom niet zo heel erg vaak langsquote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Held
Zo zie ik het ook. Fietsen en een beetje gallen gaat hand in hand. Opscheppen hoort daar bij. Heb zo vaak klanten in de winkel die beweren dat ze 35 per uur fietsen, drie uur lang
Dat is toch niet zo heel gek?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Held
Zo zie ik het ook. Fietsen en een beetje gallen gaat hand in hand. Opscheppen hoort daar bij. Heb zo vaak klanten in de winkel die beweren dat ze 35 per uur fietsen, drie uur lang
Jij bent de enige van wie ik het geloofquote:Op woensdag 10 april 2013 14:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, ik kom niet zo heel erg vaak langs
Tot wanneer is die actie van 20%?
Ja, met een groepje. Ga het maar in je eentje proberenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel gek?
(Ik haal het zelf niet, eventueel in een groepje, maar ik probeer wel eens met gasten mee te fietsen die een continue kruissnelheid van 38-40 aanhouden, dan kom je toch een heel eind in die richting...)
Als het in groningen is ben ik ook van de partijquote:Op woensdag 10 april 2013 14:47 schreef Oksel het volgende:
Die Gruningerboys moeten eens een meet organiseren. Ben ik van de partij. En als Patroon z'n geile-appeltaart-chick meeneemt, komt de mijnes ook mee.
Kan Yankee mooi op kop.
Of een trainingskoersje. Alleen durf ik dat niet op m'n eigen fiets.
Hoor ik appeltaart? Ik voel me opeens opgewonden voelen worden zijn.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jongens, ik ga een kookboek schrijven, maar dan met wat porno er doorheen. 50 shades of food, dat lijkt me wel een leuke titel. Lekker origineel enzo
Foodporn krijgt opeens een heel andere betekenisquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is ook een appeltaarten naam.
Ik zie blozende wangetjes, en ranke vingers die met subtiele bewegingen en een blinkend mes appeltjes hakken. Suiker en bloem en boter die subtiel door elkaar gewreven worden, en uitgerold, met een roze tongpuntje dat tussen de lipjes naar buiten steekt, omdat ze bang is dat de bodem te dun zal zijn. Ja, als ik m'n best doe zie ik ook wel een snel handje dat een stukje deeg snel in haar mondje stopt, en het restje van de vinger likt (al komen we dan wel erg dicht bij food-porno). Met een schuldige blik naar achteren, omdat dit natuurlijk niet in de dieet filosofie voor wielrensters van de bekende wetenschapper P.A.Troon past.
Jongens, ik ga een kookboek schrijven, maar dan met wat porno er doorheen. 50 shades of food, dat lijkt me wel een leuke titel. Lekker origineel enzo
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is ook een appeltaarten naam.
Ik zie blozende wangetjes, en ranke vingers die met subtiele bewegingen en een blinkend mes appeltjes hakken. Suiker en bloem en boter die subtiel door elkaar gewreven worden, en uitgerold, met een roze tongpuntje dat tussen de lipjes naar buiten steekt, omdat ze bang is dat de bodem te dun zal zijn. Ja, als ik m'n best doe zie ik ook wel een snel handje dat een stukje deeg snel in haar mondje stopt, en het restje van de vinger likt (al komen we dan wel erg dicht bij food-porno). Met een schuldige blik naar achteren, omdat dit natuurlijk niet in de dieet filosofie voor wielrensters van de bekende wetenschapper P.A.Troon past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Panaracer Paselaquote:Op woensdag 10 april 2013 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
OT: Moet toch nog maar een nieuw setje banden hebben. Suggesties? Geen wedstrijdband die in notime weg is, gewoon een lekker toerbandje
Teveel profiel, moet wel race zijn.quote:
Ik zou de aanbieding pakken. Omdat? Nederlander. En je hebt toch geen voorkeur dus boeiend. Gewoon aanbiedingen kopen, proberen en een mening vormen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:55 schreef muzas het volgende:
Na wat rondsurfen op zoek naar mijn nieuwe broek heb ik me de volgende keuzes opgesteld;
De 'dure' castelli kopen (80 euro)
Castelli Velocissimo Due
De 'goedkope' castelli; (64 euro)
Castelli Ergo 3
'Het alternatief' (58 euro)
Pearl Izumi Attack
of de aanbieding?;(55 euro (50+verzend))
Santini SP1072 GITCX LPOW
Iemand die me kan helpen? Welke zouden jullie kiezen?
Of een gele zwembroek a la Dries Roelvinkquote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
Welke tocht is zaterdag? Ik zou een strakke rode slip doen.
Voorzover ik het ervaar kun je beter de Castelli pakken met ProgettoX2 zeem. Wel pas vanaf 90e te krijgen. Voor wat betreft Santini en PI heb ik geen ervaring.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:55 schreef muzas het volgende:
Na wat rondsurfen op zoek naar mijn nieuwe broek heb ik me de volgende keuzes opgesteld;
De 'dure' castelli kopen (80 euro)
Castelli Velocissimo Due
De 'goedkope' castelli; (64 euro)
Castelli Ergo 3
'Het alternatief' (58 euro)
Pearl Izumi Attack
of de aanbieding?;(55 euro (50+verzend))
Santini SP1072 GITCX LPOW
Iemand die me kan helpen? Welke zouden jullie kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |