Had je wel iets op de schroefdraad gesmeerd? Montagepasta of kopervet ofzo? Loctite zou niet nodig moeten zijn. Zou ik ook niet aandurven, straks draai je de bussen uit je frame, je zou niet de eerste zijn. Evt. kun je checken of je de boutjes in de bovenste gaten kunt monteren, het zwaartepunt van de bidons komt dan lager te liggen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke nou ik ga even kijken. Baal er wel van, dacht dat het goed vast zat.
Daar snap ik echt niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef SuperWeber het volgende:
Stelletje watjes hier...
ik heb afgelopen maandag nog 4 uur zonder zeem gereden... En daar kwam ik pas halverwege achter
En dat alles omdat ik 2 verschillende lange fietsbroeken heb, 1 met en 1 zonder zeem, ik had dus de laatste aan en was vergeten om de koersbroek eronder aan te trekken
Ikzelf vond het eik ook wel achterlijk.quote:
lijkt mij een onnodige functie gezien de quotealert imo goed genoeg werkt en die mentionoptie is gevoelig voor misbruik denk ik. Maar je kan het altijd voorstellen in FBquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:
@Wombcat.. laatste man, opent weer een nieuw topic.. Shame on you
@kajaktimmie.. in een ander forum waar ik wel eens kom, krijg je al melding, als iemand je forumnaam met een @ gebruikt. Dus bij @kanovinnie weet jij meteen dat jij genoemd bent. Is dat iets om hier ook eens voor te stellen als nieuwe optie?!
broeken met korte pijpjes is echt geen gezicht nee.. Snap ook die mensen niet, die in de zomer de rand van de pijpjes omslaan..quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef eentwee het volgende:
[..]
Had je wel iets op de schroefdraad gesmeerd? Montagepasta of kopervet ofzo? Loctite zou niet nodig moeten zijn. Zou ik ook niet aandurven, straks draai je de bussen uit je frame, je zou niet de eerste zijn. Evt. kun je checken of je de boutjes in de bovenste gaten kunt monteren, het zwaartepunt van de bidons komt dan lager te liggen.
Over broeken: ik heb goede ervaringen met de Giordana Bodyclone zeem (zit ook in de Laser), waren/zijn 50-55¤ in de aanbieding bij Rose en Salden. Castelli Kiss3 en Progretto X2 (resp. vanaf 50 en 90¤). Santini (zeem uit de H2O broek) is ook goed maar wel de duurdere modellen, voor Nalini geldt denk ik hetzelfde (geen ervaring mee). Mijn Etxeondo Tesil broek (29¤ ooit bij Rose) heeft nog de klassieke Golden Chamois, de leren Ullrichzeem. Erg dun maar heel comfortabel, bestaat uit verschillende "laagjes" die over elkaar schuiven. Het lycra ook heel zacht, zeker een kwaliteitsbroek. Alleen de pijplengte van was belachelijk kort, sowieso een krankzinnige pasvorm want XXXL zat bij mij gewoon strak. Dat zal nu wel anders zijn denk ik. Als ik aan iets nieuws toe ben maar weer eens proberenAssos Mille ook een keer geprobeerd, niet slecht maar prijs/kwaliteit met 100¤ niet 12-waardig. Gore heeft ook goede broeken (probikekit.com in de gaten houden), Demarchi is vaak afgeprijsd bij CRC en wiggle. Sugoi bij bike-discount.de en cyclewear.
maar nu moet je dus een hele tekst quoten, en als iemand jou dus niet quote, maar wel iets aan jou wel zeggen kun je er al snel overheen lezen. (als ik hier 3 dgn niet geweest ben, ga ik echt niet 4 pagina's bijlezen).. maarja, just an ideaquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
lijkt mij een onnodige functie gezien de quotealert imo goed genoeg werkt en die mentionoptie is gevoelig voor misbruik denk ik. Maar je kan het altijd voorstellen in FB
Ja inderdaad, daarom wil ik ook de 250 doen. 150 is niet echt een uitdaging meer en 200 is dan ook net vleesch noch visch.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef the_critic het volgende:
ik vind zelf het parcours van de 150 eigenlijk mooier dan die van de 200.. Wel jammer..
Valt mee! En iets bespaard tov zelf een RD kopen via internetquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef the_critic het volgende:
achter derrie bleek trouwens niet scheef. Enkel padje was gebogen en gedraaid dus daardoor leek dit zo. Enkel dus nieuw stuur, stuurlint, 2 wielen richten en fiets nakijken op breukjes of problemen.. 100 euro kwijt. En vandaag de fiets al klaar.. helemaal tevreden mee..!!
Ja echt super netjes. Eric zei ook zelf.. Had je graag nieuwe derailleur verkocht, maar deze is gewoon nog goed dus heb hem maar laten zittenquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom wil ik ook de 250 doen. 150 is niet echt een uitdaging meer en 200 is dan ook net vleesch noch visch.
[..]
Valt mee! En iets bespaard tov zelf een RD kopen via internet
Nope, wel bij de A. Maar met 39gem gaat mij dit eerst nog hard genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Lekker Patroontje! Ik mag daar niet meedoen zeker?
Ze weten toch niet dat ik een licentie heb. Of ik leen Oksel z'n Bianchi wel. Dan geloven ze wel dat ik een toerder benquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, wel bij de A. Maar met 39gem gaat mij dit eerst nog hard genoeg.
Ja je ziet er ook wel uit als een toerder.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze weten toch niet dat ik een licentie heb. Of ik leen Oksel z'n Bianchi wel. Dan geloven ze wel dat ik een toerder ben
Het is vooral het hollen en stilstaan wat het zwaarder maakt. Waar reageer je wel en niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Oksel het volgende:
39 gem. over een uur.. dat fiets ik ook zonder problemen. Ik wil
hoe meer wedstrijden je rijd, hoe beter je leert inschatten wat kansloze groep is, en welk groepje kans maakt. (garanties heb je uiteraard nooit) En hoe sterker je wordt, hoemeer je zelf ook wedstrijden kunt mee beinvloeden ipv enkel volgen en meespringen.. Kijk naar Cancelara dit weekendquote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja je ziet er ook wel uit als een toerder.. Het lastigste van alles vind ik nog om in de juiste ontsnapping te zitten. Je kan je kruid maar 1x verschieten en als je de slag mist rij je er ook niet alleen naar toe. Dat spel is nog het mooiste van alles.
Klopt. Al ben ik van mening dat je als je sterk genoeg ben toch wel bij de goeie slag komt. Het is ook een kwestie van niet meteen dom rammen als je weg bent. Ik was vorige week met iemand weg die zei dat we even moesten inhouden en een overbrugbaar gat moesten houden en gokken dat er wat mensen de oversteek maakten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja je ziet er ook wel uit als een toerder.. Het lastigste van alles vind ik nog om in de juiste ontsnapping te zitten. Je kan je kruid maar 1x verschieten en als je de slag mist rij je er ook niet alleen naar toe. Dat spel is nog het mooiste van alles.
Ja precies, het was ook ons geluk dat 3 man kwamen aansluiten. Je hebt ook gelijk, de slag valt vaak wanneer het een tijdje hard ging en daaroverheen nog wat versnellingen. De jongens die dan nog kunnen zitten erbijquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Al ben ik van mening dat je als je sterk genoeg ben toch wel bij de goeie slag komt. Het is ook een kwestie van niet meteen dom rammen als je weg bent. Ik was vorige week met iemand weg die zei dat we even moesten inhouden en een overbrugbaar gat moesten houden en gokken dat er wat mensen de oversteek maakten.
Yep, doordat ik hard kon overnemen kregen we een gatquote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
hoe meer wedstrijden je rijd, hoe beter je leert inschatten wat kansloze groep is, en welk groepje kans maakt. (garanties heb je uiteraard nooit) En hoe sterker je wordt, hoemeer je zelf ook wedstrijden kunt mee beinvloeden ipv enkel volgen en meespringen.. Kijk naar Cancelara dit weekend
Niks mis mee, afwisseling is ook belangrijk. Ik was afgelopen weekend ook niet zo serieus met trainen bezig toen we op de reeperbahn rondliepenquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ik ga dit weekend niet fietsen. Nachtje kansloos doorhalen.
Probeer je nu je verloren trainingstijd goed te praten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niks mis mee, afwisseling is ook belangrijk. Ik was afgelopen weekend ook niet zo serieus met trainen bezig toen we op de reeperbahn rondliepen
Ik mocht een weekend fietsvrij na de 300, jij na je ballenschudderij in PR.
Bij het marathonschaatsen probeerde ik vaak al weg te zijn voordat de slag viel. Liefst een meter of 100 voor het peloton. Net die eerste 100m voorsprong pakken gaat bij het marathonschaatsen loeihard, daarna wordt er wat normaler gereden en kun je als vroege vluchter aanpikken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
hoe meer wedstrijden je rijd, hoe beter je leert inschatten wat kansloze groep is, en welk groepje kans maakt. (garanties heb je uiteraard nooit) En hoe sterker je wordt, hoemeer je zelf ook wedstrijden kunt mee beinvloeden ipv enkel volgen en meespringen.. Kijk naar Cancelara dit weekend
Ik vond het wel zonde van het mooie weer dit weekend. Maar nee, een fantastisch weekend met m'n vrienden van de zandbak is wel wat verloren fietstijd waard!quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Probeer je nu je verloren trainingstijd goed te praten?
Ja. Bij de B's wordt in koersen en tijdritten ook vaak vies hard gereden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Patroon het volgende:
Trouwens Tommeke bij die B's rijden mannen die nog snoeihard kunnen rijden, maar door werk geen tijd meer hebben voor een licentie. Meesten rijden nog bij een club en pakken wat omlopen en tijdritten van WV Snits mee.
Boeiend, heb ik dit weekend ook gedaan. 3 uur slaap en 50 kilometer gefietst volgende morgenquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ik ga dit weekend niet fietsen. Nachtje kansloos doorhalen.
Ja, alleen kan het dat met harde wind de slag veel eerder valt dan normaal. Dan moet je 'm zeker niet missen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja precies, het was ook ons geluk dat 3 man kwamen aansluiten. Je hebt ook gelijk, de slag valt vaak wanneer het een tijdje hard ging en daaroverheen nog wat versnellingen. De jongens die dan nog kunnen zitten erbij
Je bedoelt nationaal bij de sportklasse in criteriums, tijdritten of klassiekers.quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja. Bij de B's wordt in koersen en tijdritten ook vaak vies hard gereden.
Nee, hij bedoelt de B renners bij onze "wilde" vereniging. Tommeke rijdt daar wel eens tijdritten. Ik denk dat Okkie ook prima mee kan, maar ben er wel achter gekomen dat 30min in een kopgroep vol doorrijden wat anders is dan in het peloton zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bedoelt nationaal bij de sportklasse in criteriums, tijdritten of klassiekers.
Niet in de clubkoersen bij de b's, ik denk dat Okkie daar wel mee kan als hij er een beetje voor gaat.
Ja. Die trainingskoersen zijn voor leden van de club. De wedstrijden voor niet-licentiehouders wordt de B-competitie genoemd en voor licentiehouders wordt het de A-competitie genoemd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:04 schreef kaasplankje het volgende:
Je bent niet zo goed in uitleggen Patroon, die Snits is een wilde bond dus zoals de NWB maar kent ws ook een onderscheid in wekelijkse trainingskoersen en officiële wedstrijden waarvoor je moet inschrijven?
Dat is toch precies wat PAtroon nu doet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:36 schreef Tommeke het volgende:
Je hebt alleen geen droeftoeters als Brian Burggraaf (die traint als een beest om 25 sportklasse koersen per jaar te winnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |