SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 15-04-2013 00:48:47 ]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb vandaag ook maar eens het meetlint ter hand genomen ( wilde toch een jurkje bestellen , zie spoilert )Wow, wat een slanke taille! Ik 110-98-115. Dikste punt van mijn pens is 108SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik was niet ontevreden:
110/88/114
ik ben ook niet veel lichter geworden maar idd ook wat cm's kwijt
Spoilers!
Omtrek of doorsnede?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel als ze 37 cm dik zijn![]()
Heb geen idee meer van het punt waarop ik in september gemeten heb. Ga het nu wekelijks doen dus dan kan ik hetzelfde punt beter onthouden.
ohw.. niegoetnie??quote:
super! Iedereen is weer goed bezig!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Zoo, vanochtend weer - 0,4! Dat is dus al -1,5 in een krappe week. Fijn!
juh.. op het slankste puntje meten hequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wow, wat een slanke taille! Ik 110-98-115. Dikste punt van mijn pens is 108
oh ach, ook niet fout maar het geeft een kliekjesgevoel en schrikt potentiele nieuwe patienten afquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
super! Iedereen is weer goed bezig!
Barretje, wij hebben bijna dezelfde maten
De definitie van taille is toch ook het slankste punt op je romp dacht ik?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh.. op het slankste puntje meten he
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De definitie van taille is toch ook het slankste punt op je romp dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen... alleen in S te verkrijgen
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben verliefd :heb je een gala?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen... alleen in S te verkrijgen
Zoiets staat ook alleen mooi op een S-lichaam denk ik
disclaimer
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef BananaPancake het volgende:
Omg ik paste net gewoon in mn eerste doeljurkjehij staat echt
maar is wel heul kort
ik kan m hopelijk dinsdag aan op mn verjaardag!
ieder jaar wel een, of 2, of..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een gala?
Zoiets staat ook alleen mooi op een S-lichaam denk ik
Omtrek gelukkigquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar dan zitten we weer met een TT![]()
[..]
Omtrek of doorsnede?En op okselhoogte of lager?
Ik vind dit een heel goed voornemen! Ik probeer het ook te doen en als je dan daarna weer kan melden dat het weer goed gaat, voelt het nog lekkerderquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Ja, lekker bezig, fijn is dat!
Ik moet proberen om eerlijker te zijn. Vooral tegen mezelf, maar door het niet in het topic te zijn, bijvoorbeeld, kan ik lekker struisvogel spelen. Als het een dag minder goed gaat en ik heb wat gesmokkeld, dan meld ik dat niet. Sterker nog, dan post ik voor de zekerheid maar helemaal niets, kan ik mooi doen of er niets gebeurd is
Dus, dat is mijn goede voornemen, om niet alleen de goede dingen te melden, maar ook de slechte. Zodat ik ook eens gewoon een terechte schop onder mijn kont kan verwachten
+1quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel goed voornemen! Ik probeer het ook te doen en als je dan daarna weer kan melden dat het weer goed gaat, voelt het nog lekkerder
Ja, voor je werk ofzo? Nice!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ieder jaar wel een, of 2, of..![]()
naja altijd wel een reden om zo'n jurk te kopen![]()
Het is wel een herkenbaar probleem hoor, alleen de positieve dingen delenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Ja, lekker bezig, fijn is dat!
Ik moet proberen om eerlijker te zijn. Vooral tegen mezelf, maar door het niet in het topic te zijn, bijvoorbeeld, kan ik lekker struisvogel spelen. Als het een dag minder goed gaat en ik heb wat gesmokkeld, dan meld ik dat niet. Sterker nog, dan post ik voor de zekerheid maar helemaal niets, kan ik mooi doen of er niets gebeurd is
Dus, dat is mijn goede voornemen, om niet alleen de goede dingen te melden, maar ook de slechte. Zodat ik ook eens gewoon een terechte schop onder mijn kont kan verwachten
Die zag ik aankomen :p haha nee niet aankomen, afvallen!quote:
juh.. personeelsfeest is bij ons altijd in gala..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor je werk ofzo? Nice!
Mijn laatste gala was in 1999_!
Ik heb dus nooit redenen om zo'n jurk te kopen![]()
[..]
Het is wel een herkenbaar probleem hoor, alleen de positieve dingen delenheb daar ook nogal last van
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben verliefd :Dat wordt flink doorlijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen... alleen in S te verkrijgenMisschien kan je op pro-ana sites nog tips vinden
![]()
Wat een nonsens overigens, alleen in S verkrijgbaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik kan m'n vinger niet in m'n keel steken..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt flink doorlijnenMisschien kan je op pro-ana sites nog tips vinden
![]()
Wat een nonsens overigens, alleen in S verkrijgbaar
Hier 45 cm.. Verscrikkelijk.. Dat vind ik ook echt het minst mooie van heel mijn lijf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel als ze 37 cm dik zijn![]()
Heb geen idee meer van het punt waarop ik in september gemeten heb. Ga het nu wekelijks doen dus dan kan ik hetzelfde punt beter onthouden.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja het voordeel van vinger in de keel is natuurlijk dat je eerst kunt genieten van eten en wijn om daarna lekker te purgeren en er toch niet dik van te worden.
Sterker nog, dan kun je weer opnieuw beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, mental imagequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan alles uitkotsen op ieder gewenst moment, zonder vingers. Ik kan het gewoon omhoog braken als een moedervogel![]()
Beterschap Tink!
Je kleren kunnen al snel minstens anderhalve kilo wegen. Minimaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:28 schreef Qwea het volgende:
En ik weet het niet hoor, maar mijn weegschaal gaf 2 dagen geleden 86,6 aan en vanmorgen (met kleren dan wel) 88.6. Iets klopt niet, want in 2 dagen zit er no way 2kg aan
Ik zit op 1322quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in de knoop met mijn lijstje. Ik heb niet zo heel veel in huis en merk dat ik sinds ik gestopt ben met de pil echt drastisch minder honger heb. Ik kom nu precies op 1600 kcal. Heb ook alleen maar een appel en zuurkool in huis qua groente/fruit.
O: Optimel, muesli, lijnzaad
S: 1 mile
T: Eierkoek, appel
S: half uur wandelen
L: 3 bruin met smeerkaas
T: 4 matzes met smeerkaas, blikje gevulde olijven
A: zuurkool, aardappelen, vega spekreepjes, blokjes cheddar
T: chocotoetje
Waarom haal je het dan in huis?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gebakjes gehaald2, staan in de koelkast. Was niet heel handig
Want gisteren had ik een suikerwafel
Ik sla het gebakje denk maar over, want morgen eten wewereldgerecht burrito's
Ik ga morgen wel ff lekker spiernaakt op dat kreng staanquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kleren kunnen al snel minstens anderhalve kilo wegen. Minimaal.
Omdat ik van plan was het te gaan eten, maar het lijkt me niet heel snugger achteraf gezien. Heb ik vaker. Dan denk ik "fuck it! Ik wil een gebakje" en dan eenmaal gekocht denk ik "hmm, als je wilt afvallen is dit soort shit telkens niet handig, Q."quote:
Ik stond met alles behalve sokken en schoenenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik met jeans, riem, hemd, shirt en trui op de schaal sta scheelt het exact 1,3 kilo versus naakt. Met mijn biker boots aan zelfs 2,5 kilo
Je mindset is er nog niet helemaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik van plan was het te gaan eten, maar het lijkt me niet heel snugger achteraf gezien. Heb ik vaker. Dan denk ik "fuck it! Ik wil een gebakje" en dan eenmaal gekocht denk ik "hmm, als je wilt afvallen is dit soort shit telkens niet handig, Q."
Maar gaat wel op hoor. Geloof dat mijn vriend ze wel lustEn die mag nog best wat aankomen.
Nee, vertel!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Tink89 het volgende:
Offtopic: had ik al gezegd dat we ons huis gevonden hebben?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Tink89 het volgende:
Koop. Moeten nog een keer gaan kijken en over de prijs onderhandelen, maar we waren allebei meteen verliefdquote:
Welnee! Je bent ook de hele dag keihard aan het verbranden als je klust,quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koop. Moeten nog een keer gaan kijken en over de prijs onderhandelen, maar we waren allebei meteen verliefdSpannend! Ook voor de lijn. Stress = minder eten, maar klussen enzo = vaker chinees enzo...
Ja dat, ben erg benieuwd. Verhuizenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, kun je al een tipje oplichten? Hoeveel kamers, bouwjaar, moet er veel gebeuren, etc?![]()
Huizen kopen
Wie eet het dan vervolgens op?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan alles uitkotsen op ieder gewenst moment, zonder vingers. Ik kan het gewoon omhoog braken als een moedervogel![]()
Beterschap Tink!
Dat bananenijs is echt zaligquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:55 schreef Holyme het volgende:
*ook maar weer 'ns binnenvalt
Heb een crosstrainer gekocht in de hoop dat dat helpt met de laatste paar kilos (en wat een verschil is dat met de hometrainer *hijg, puf*), maar afgelopen weken ook een paar mindere dagen gehad. Zo van, als ik dan toch slecht eet, dan doen we dat maar meteen goed ookDat blijft een moeilijk punt, hopelijk kan ik ook ooit 'n paar snoepjes eten ipv de hele zak en al het andere wat ik niet kon weerstaan in de winkel
En intussen ook maar naar gezondere opties aan 't kijken, volgens mij ook 'n keer ergens op Fok gelezen maar zoals een banaan in plakjes invriezen en dan met wat cacao (of fruit, en/of nootjes, rozijntjes, whatever) tot ijs maken. Lekker! En alleen een banaan en wat cacao is voor mij ook geen verkeerd tussendoortje, dus misschien is dat ook een tip voor anderen hier
Banaan in plakjes invriezen, daarna is het niet meer te prakken hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ga ik ook een keer proberen. Gewoon banaan prakken, cacao er over en eventueel nootjes of fruit?
Natuurlijk. Uit '89 *goed jaar, hihi*. Er mogen wat cosmetische dingetjes gedaan worden, maar eigenlijk is 't al naar onze zin. De keuken moet een andere kookplaat *jasses, keramisch* en een van de drie slaapkamers een andere vloer. Het heeft ook nog een zolder met dakkapel, beneden een prachtige uitbouw met lichtkoepel en erker en en en... Ik word er zo blij van. Op zolder moet 't beter afgewerkt worden, maar de rest is al helemaal onze stijl. Het heeft zelfs een allesbrandertje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, kun je al een tipje oplichten? Hoeveel kamers, bouwjaar, moet er veel gebeuren, etc?![]()
Huizen kopen
Oh noes, pindakaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Banaan in plakjes invriezen, daarna is het niet meer te prakken hoorDat moet je met een keukenmachine doen en ook dat is nog niet eens zo makkelijk (steeds van de wand schrapen). Maar uiteindelijk krijg je dan zalig roomijs met een bananensmaak. Je kan er ook nog cacao oid door doen als je wilt, of pindakaas (wat je natuurlijk vooral op Amerikaanse sites leest).
Klinkt goed! Ik wacht met smart op het klustopicquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Uit '89 *goed jaar, hihi*. Er mogen wat cosmetische dingetjes gedaan worden, maar eigenlijk is 't al naar onze zin. De keuken moet een andere kookplaat *jasses, keramisch* en een van de drie slaapkamers een andere vloer. Het heeft ook nog een zolder met dakkapel, beneden een prachtige uitbouw met lichtkoepel en erker en en en... Ik word er zo blij van. Op zolder moet 't beter afgewerkt worden, maar de rest is al helemaal onze stijl. Het heeft zelfs een allesbrandertje.
En ja, ik ben stressgevoelig. Word daar snel misselijk enzo van en eet dan vaak veel te weinig.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koop. Moeten nog een keer gaan kijken en over de prijs onderhandelen, maar we waren allebei meteen verliefdSpannend! Ook voor de lijn. Stress = minder eten, maar klussen enzo = vaker chinees enzo...
Ik vind pindakaas in ijs toch niet zo geslaagd. Ik heb die nieuwe Ben & Jerry's met pindakaas geproefd (ik hoop dat je al wist dat die bestond) en vond het 10x niks. Pindakaas vind ik eigenlijk nergens lekker doorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh noes, pindakaasWaarom zeg je dat nou...
Anyway, klinkt lekker. Ga er morgen mee aan de slag.
Ik denk dat het wel haalbaar is, maar dan moet je wel een jaar binnen de lijntjes blijven en dat is op zich best moeilijk, weet ik uit ervaring. Ik maakte een jaar geleden ook zo'n schema en zou nu 68 moeten wegen. Dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha omdat ik eigenlijk vanalles moet doen ben ik eigenlijk niets aan het doen thuis. Naja niets is niet waar. Ik heb een lijstje gemaakt wat ik ongeveer wil gaan afvallen per maand (heb de vrijdagen als datums genomen, tussen elke datum zit ongeveer 4-5 weken).
Op dit moment wee9 ik 104,9.
Doel 3 mei: 101 kg
Doel 7 jun: 97 kg
Doel 5 jul: 94 kg
Doel 2 aug: 90 kg
Doel 6 sept (trouwdag van mijn moeder dus dan moet ik het jurkje passen): 85 kg
Doel 4 okt: 82 kg
Doel 1 nov: 79 kg
Doel 6 dec: 76 kg
Doel 1 jan: 75 kg
Zou dit haalbaar zijn of ben ik te positief? Ik hoor graag jullie mening. (want waarschijnlijk ben ik te positief)
Eerst even eens worden over de prijs, ontbindende voorwaarden, samenlevingscontracten en meer van dat soort onzin... Weet ook niet of ik een klustopic ga openen hoor, er hoeft echt bijna niks te gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik wacht met smart op het klustopic
Wtf, B&J met pindakaas?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind pindakaas in ijs toch niet zo geslaagd. Ik heb die nieuwe Ben & Jerry's met pindakaas geproefd (ik hoop dat je al wist dat die bestond) en vond het 10x niks. Pindakaas vind ik eigenlijk nergens lekker doorAlleen zo puur op een boterham vind ik het lekker.
Maar we willen wel fotooooos!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eerst even eens worden over de prijs, ontbindende voorwaarden, samenlevingscontracten en meer van dat soort onzin... Weet ook niet of ik een klustopic ga openen hoor, er hoeft echt bijna niks te gebeuren.
Als jullie wat extra kcals willen verbranden, bied ik bij deze een gratis dagje work-out aanincl. gezonde tussendoortjes en maaltijden... Hihi.
Ik heb 20 van die schema's. Ik zou denk ik nu 50 moeten wegen als het lijnen/sporten perfect zou gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het wel haalbaar is, maar dan moet je wel een jaar binnen de lijntjes blijven en dat is op zich best moeilijk, weet ik uit ervaring. Ik maakte een jaar geleden ook zo'n schema en zou nu 68 moeten wegen. Dus.
Doe je nog een bouwkundige keuring vooraf?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eerst even eens worden over de prijs, ontbindende voorwaarden, samenlevingscontracten en meer van dat soort onzin... Weet ook niet of ik een klustopic ga openen hoor, er hoeft echt bijna niks te gebeuren.
Als jullie wat extra kcals willen verbranden, bied ik bij deze een gratis dagje work-out aanincl. gezonde tussendoortjes en maaltijden... Hihi.
ERMAHGERD eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, B&J met pindakaas?
Nou moet ik zeggen dat ik weiger wat anders te nemen dan de chunky monkey, maar oke
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 20 van die schema's. Ik zou denk ik nu 50 moeten wegen als het lijnen/sporten perfect zou gaan.
Ja als ik het zo bekijk is het wel tot 1 januari 25 kilo.. Als ik het zo zie is het dan weer veel maar 1 kilo in een week als je 4 keer doet sporten lijkt me dan wel weer haalbaar...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel haalbaar is, maar dan moet je wel een jaar binnen de lijntjes blijven en dat is op zich best moeilijk, weet ik uit ervaring. Ik maakte een jaar geleden ook zo'n schema en zou nu 68 moeten wegen. Dus.
1989!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je nog een bouwkundige keuring vooraf?
Oke hequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD eindelijk iemand die het snapt
Chuncky monkey
De hamkaasvraag is: ga je vier keer per week sporten volhouden tot 1 januari?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja als ik het zo bekijk is het wel tot 1 januari 25 kilo.. Als ik het zo zie is het dan weer veel maar 1 kilo in een week als je 4 keer doet sporten lijkt me dan wel weer haalbaar...
Ja dan nogquote:
Ik ben een Karamel Sutra fanquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
Oke he"Wil je niet de cookie dough proberen? Of de core? Of de baked alaska?" Nee, ik wil niets anders
mja, ik heb gekocht toen de bubbel op zijn strakst stond, dus wij hadden 12 uur bedenktijd en konden niet afdingenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dan nogKan alsnog van alles rot zijn hoor, kozijnen, whatever
Ja dat weet ik niet. Ik kan nu wel zeggen tuurlijk maar dat doe ik niet. Het zou wel heel fijn zijn als ik het volhou..quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De hamkaasvraag is: ga je vier keer per week sporten volhouden tot 1 januari?
Ik wil er alvast een maandsalaris op inzetten
Wij gingen gewoon relax een bod uitbrengen, kregen heel snel een tegenbod, en ging toen gewoon een week wachten met ons tegenbod. Zij had haast, wij nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik heb gekocht toen de bubbel op zijn strakst stond, dus wij hadden 12 uur bedenktijd en konden niet afdingenkan me niet eens voorstellen hoe dat nu is
Die vind ik te karamel (no shit)quote:
Er is hier thuis een verbod op koekjes.. Iedereen die hier op de koffie komt heeft pech :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die vind ik te karamel (no shit)
Ooh men, ik heb gisteren digestive meegenomen met kaneel. Godsamme die zijn lekkerEn de magere kwark met appel en kaneel ook!
Ok of er moet een speciale gelegenheid zijn.. Maar dan ga ik voor een lekker koekje.. Maar de gewoon bij de koffie koekjes komen niet meer in huis!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Er is hier thuis een verbod op koekjes.. Iedereen die hier op de koffie komt heeft pech :p
Nee, niet gek, ik heb dat dus ook over vanavond!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb op het moment echt veel in huis op een of andere manier. Chio stixies, 2 zakken chips, Toblerone puur, een Crunchreep, een pak koekjes, popcorn, zakje nootjes en twee hele grote dozen met Milka bonbons.
Ik zit zo in the zone dat ik er niet naar taal. Sowieso weinig trek sinds ik gestopt ben met de pil.
J is morgenavond niet thuis. Ik vind dan eigenlijk dat ik iets lekkers heb verdiend, gek is dat he?
En je vriend ofzo dan? Ik heb van alles in huis. Chips, koekjes, drop, fris, gebakquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok of er moet een speciale gelegenheid zijn.. Maar dan ga ik voor een lekker koekje.. Maar de gewoon bij de koffie koekjes komen niet meer in huis!
Maar ik heb nergens trek inquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, niet gek, ik heb dat dus ook over vanavond!
chipsjes, ook lekker...klein zakje van iets ofzo?
Ow ja dat is prima vol te houden. Sowieso raak ik van lactoserijk ijs een beetje van de wc-legquote:
die hoeft toch niet te vreten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je vriend ofzo dan? Ik heb van alles in huis. Chips, koekjes, drop, fris, gebak, pizza, ect.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
*negeert ongezond gedoe*
Ja dat weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat die best wat lekkers wil.quote:
Mijn vriend heeft pech.. Nee heb altijd in het weekend wel iets van lays oven baked in huis ofzo. Naar het werk neemt hij snack a jacks mee en sultana of time out. In de vriezer ligt er bapao voor hem. En hij doet voor de rest maar gewoon met me mee. Nee maar dat wilt hij ook zelf. Wat gezonder eten. En soms hebben we samen zin in iets lekkers en dan halen we dat, maar standaard in huis hebben nee.. daar doe ik niet (meer) aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je vriend ofzo dan? Ik heb van alles in huis. Chips, koekjes, drop, fris, gebak, pizza, ect.
die van mij heeft zijn eigen geheime snoepverstopplekquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat die best wat lekkers wil.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan wel weer fruit en worteltjes etc in huis om te snoepenEn noten! Maar daar eet ik zelden meer dan een klein handje van.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij heeft zijn eigen geheime snoepverstopplek
Dat is ook een optie bij mij. Leg het hoger dan 2 meter, klaar. Moet ik een trappetje gaan zoekenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook een optie bij mij. Leg het hoger dan 2 meter, klaar. Moet ik een trappetje gaan zoeken
Alsof dat een belemmering voor me zou zijn als ik iets echt wilquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook een optie bij mij. Leg het hoger dan 2 meter, klaar. Moet ik een trappetje gaan zoeken
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsof dat een belemmering voor me zou zijn als ik iets echt wil
Wij hebben eigenlijk nooit iets lekkers in huis, maar halen het altijd apart. Dus geen voorraadje chips, chocolade, koekjes, snoepjes, wat dan ook.
We zijn allemaal vetklep geworden doordat we die natuurlijke rem niet beheersen denk ik. En dus kan het wel jaren duren voor je daar vanaf raakt, als het al gebeurdquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef Zeester het volgende:
Ik heb ook geen lekkers in huis. Ook zo min mogelijk ´gezond in moderatie´ tussendoortjes zoals snack-a-jacks, want ook daarvan kan ik prima een heel pak achter elkaar eten. Ik vermoed dat ik op een gegeven moment toch een x aan die moderatie moet gaan werken, want het is wel écht frustrerend dat je jezelf daardoor zoveel moet ontnemen.
Ik ga vanavond bij een vriendinnetje eten, ze maakt linzensoep! Dat vind ik zo heeerlijk, maar maak ik nooit zelf!
Dat klopt denk ik ook, maar ik denk dat het uiteindelijk wel te trainen is. Misschien met guidelines van een psycholoog ofzo zelfs, maar het moet vast te verbeteren zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zijn allemaal vetklep geworden doordat we die natuurlijke rem niet beheersen denk ik. En dus kan het wel jaren duren voor je daar vanaf raakt, als het al gebeurd
En linzen
Klopt, maar veel mensen doen het toch. Maar dus ook niet met een appel of een kiwi. Je zou eten eigenlijk zo emotie-neutraal moeten benaderen. Net als kakken en douchen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik ook, maar ik denk dat het uiteindelijk wel te trainen is. Misschien met guidelines van een psycholoog ofzo zelfs, maar het moet vast te verbeteren zijn.
Ik heb wel laatst mijn enige vriendin met een kind boos toegesproken dat ze dr dochter nooit snoep mag geven als troost of beloning voor iets, omdat ik had gelezen dat je daar emo-eter van wordt
Ik moet zeggen dat ik me onlangs over mezelf aan het verbazen was, ik kon het gewoon rustig bij één paaseitje houden, of twee biertjes, of een klein bakje chips, waar ik vroeger gelijk in schrans/zuip modus overgingquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zijn allemaal vetklep geworden doordat we die natuurlijke rem niet beheersen denk ik. En dus kan het wel jaren duren voor je daar vanaf raakt, als het al gebeurd
En linzen
ja? Tof! *verder leest...quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Tink89 het volgende:
Ja, ik ben dat ook wel van plan. Maar het is praktisch onmogelijk, want is taart ter ere van een verjaardag of champagne ter ere van een overwinning dan ook verkeerd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen doen het toch. Maar dus ook niet met een appel of een kiwi. Je zou eten eigenlijk zo emotie-neutraal moeten benaderen. Net als kakken en douchen.
in de diepe, diepe basis eigenlijk wel ja. Maar je kan dat nooit helemaal uitbannen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat ook wel van plan. Maar het is praktisch onmogelijk, want is taart ter ere van een verjaardag of champagne ter ere van een overwinning dan ook verkeerd?
Ik had vorig jaar ook zo'n schema en ben op de 87 blijven steken, maar ik snap nog steeds niet waarom, want de weg naar die 87 was supersimpel, zonder crashen, met echt lekker eten koken etc. Maar toch dus...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha omdat ik eigenlijk vanalles moet doen ben ik eigenlijk niets aan het doen thuis. Naja niets is niet waar. Ik heb een lijstje gemaakt wat ik ongeveer wil gaan afvallen per maand (heb de vrijdagen als datums genomen, tussen elke datum zit ongeveer 4-5 weken).
Op dit moment wee9 ik 104,9.
Doel 3 mei: 101 kg
Doel 7 jun: 97 kg
Doel 5 jul: 94 kg
Doel 2 aug: 90 kg
Doel 6 sept (trouwdag van mijn moeder dus dan moet ik het jurkje passen): 85 kg
Doel 4 okt: 82 kg
Doel 1 nov: 79 kg
Doel 6 dec: 76 kg
Doel 1 jan: 75 kg
Zou dit haalbaar zijn of ben ik te positief? Ik hoor graag jullie mening. (want waarschijnlijk ben ik te positief)
Och, ik heb toch menig verjaardag doorstaan met kopjes thee en glaasjes water. Serieus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Al is het met verjaardagen nog steeds een pijnpuntje, omdat het zo sociaal ingebakken zit. Bij jarig hoort vreten en er aan ontkomen is haast onmogelijk.
oh het kan zeker, alleen men kijkt toch vaak wat raar. En het is wel moeilijk, als iedereen zit te nassen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik heb toch menig verjaardag doorstaan met kopjes thee en glaasjes water. Serieus.
Echt? Ik vond de trainingsavonden echt altijd heerlijk!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef Qwea het volgende:
Ik ben onderweg naar mindfulness
Is het al 16:30?
Ik kan dat vaak beter dan thuis niks eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik heb toch menig verjaardag doorstaan met kopjes thee en glaasjes water. Serieus.
http://www.hergenschuringa.nl/wat-is-mindfulness/quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is mindfulness? En waarom doe je dat als je het niet leuk vindt?
Wow, dat klinkt echt super wazig. Maar als het nut voor je heeft is dat tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://www.hergenschuringa.nl/wat-is-mindfulness/
De tweede vraag moet Qwea maar beantwoorden. Ik heb afgelopen jaar een MF training gedaan en er echt heel veel baat bij gehad. Maar net als normaal eten is dit ook een kwestie van volhouden en de oefeningen doen.
Ik drink denk ik ook ongeveer zoiets. Altijd al gedaan, ben gewoon een dorstig persoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Vijf liter is dan wel weer een beetje overkill lijkt me
Ja, ook omdat zij aangebouwd hebben en een dakkapel geplaatst hebben. Wil zeker weten dat dat goed gebeurd is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je nog een bouwkundige keuring vooraf?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik heb gekocht toen de bubbel op zijn strakst stond, dus wij hadden 12 uur bedenktijd en konden niet afdingenkan me niet eens voorstellen hoe dat nu is
Dat is bij ons ook zo. Het huis staat al lang (Funda zegt +6 maanden) te koop en is al eens in prijs verlaagd. Blijkbaar moeten die mensen het kwijt. Wij beginnen denk ik zo'n 15% onder de vraagprijs. We moeten er minimaal 5% onder komen, anders is het net boven budget...quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij gingen gewoon relax een bod uitbrengen, kregen heel snel een tegenbod, en ging toen gewoon een week wachten met ons tegenbod. Zij had haast, wij niet
Nope, laat me al jaren lang 2 keer per jaar prikken door mijn schoonmoeder. Heb gewoon vaak dorst. Ik drink ook veel omdat ik gewoon altijd een flesje water in mijn tas heb. Dan kan je dus echt bij ieder dorst-moment het meteen lessen. In de rij bij de kassa in de Kruidvat enzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Geen verborgen diabetes? Anderhalve liter tot twee liter drinken is ruim voldoende
Dat doe ik ook maar kom denk max aan de 3 liter als ik alles meetel (meestal 2 denk). En dan vind ik al dat ik veel te vaak moet piesen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, laat me al jaren lang 2 keer per jaar prikken door mijn schoonmoeder. Heb gewoon vaak dorst. Ik drink ook veel omdat ik gewoon altijd een flesje water in mijn tas heb. Dan kan je dus echt bij ieder dorst-moment het meteen lessen. In de rij bij de kassa in de Kruidvat enzo
27 is ook niet echt "dik" over het algemeen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat ding zegt dat ik een bmi van 27 heb (1,94 @ 100 kilo) maar ik ben helemaal niet dik
BMI werkt alleen met gewicht en lengte, maar neemt geen zaken mee als vetpercentage en spiermassa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat ding zegt dat ik een bmi van 27 heb (1,94 @ 100 kilo) maar ik ben helemaal niet dik
Een tijd geleden was een BMI t/m 27 nog gezond gewicht, dat hebben ze toen verschoven naar 25. Daarbij schijnt de laagste mortaliteit bij een BMI tussen de 25 en 30 te liggen en niet op de zogenaamde 'gezonde BMI's' (linkje). Maar goed, ik ken eigenlijk geen hoogbejaarden (90+) die overgewicht hebben en de meeste 100-jarigen die je afgebeeld ziet zijn eng mager.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Haha nu moet je hier meeposten!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
In je riem?quote:
Ja daar heb ik nu weinig meer aan heaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou eerder proberen de snoep en koek te vermijden
Ligt eraan wat je er verder op doet maar pannenkoeken op zich zijn nog niet super erg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb de hele dag netjes gegeten, want vanavond eten we pannenkoekenHeb er nu al zin in
Euwh. Ik dacht dan snijden we wat op de kcal. Ipv vlees met groente enzo, een soepje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan maar je avondeten gaan schrappen is echt geen oplossing
Oke! Dan laat ik mijn wortelen, kwark en verse jus e.d staan. Dan zit ik vandaag dus op 2000kcal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Als je maar gewoon normaal en genoeg eet. Anders ga je vanavond misschien nog meer zooi eten
[ Bericht 42% gewijzigd door douche-eendje op 12-04-2013 17:42:34 ]
Stroop en kaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er verder op doet maar pannenkoeken op zich zijn nog niet super erg.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef BananaPancake het volgende:
Ziet er goed (slank) uit douche-eendje!Heb je ook een before-pic?
[..]
Stroop en kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan mn benen op die foto in de post eerder. WheheheIk schrik ook een beetje van mn before-foto, wat was ik ongelukkig zeg
![]()
Wortelen zou ik gewoon nemen, zoveel kcal is dat niet (50 ofzo). Tenzij je natuurlijk geen trek hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! Dan laat ik mijn wortelen, kwark en verse jus e.d staan. Dan zit ik vandaag dus op 2000kcal.
Wel kut
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Wereld van verschil (of de groene jas/houding vertekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan mn benen op die foto in de post eerder. WheheheIk schrik ook een beetje van mn before-foto, wat was ik ongelukkig zeg
![]()
), goed bezig
![]()
Mwah, aan broeken/kleding merk ik het ook wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wereld van verschil (of de groene jas/houding vertekend), goed bezig
14 kilo kan ook echt een hele hoop verschil makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wereld van verschil (of de groene jas/houding vertekend), goed bezig
Bb-en mwoah, ik zit gewoon af en toe in de sportschool maar niet typisch aan het bodybuilden. Heb laatst zelfs yoga gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha nu moet je hier meeposten!
Jij doet bb-en toch?
Oh yoga is heerlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bb-en mwoah, ik zit gewoon af en toe in de sportschool maar niet typisch aan het bodybuilden. Heb laatst zelfs yoga gedaan
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Telefoon gaat.
*legt bus Pringles weg*
*gesprek met zweminstructise over aquaslanklessen*
*enthousiast, want nog meer beweging*
*viert het met de rest van de Pringles*
Ik snap soms wel dat dikke mensen dom worden genoemd.
Helemaal als je dan iets ranzigs overbewerkts als Pringles in je muil douwt. Neem dan echte chips. Of kaas. Oid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Telefoon gaat.
*legt bus Pringles weg*
*gesprek met zweminstructise over aquaslanklessen*
*enthousiast, want nog meer beweging*
*viert het met de rest van de Pringles*
Ik snap soms wel dat dikke mensen dom worden genoemd.
Eens!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Helemaal als je dan iets ranzigs overbewerkts als Pringles in je muil douwt. Neem dan echte chips. Of kaas. Oid.
Ooh echt? Beetje meditatie, niet echt iets voor mij. Ik ben dan ook gewoon in slaap geflikkerd vanmiddag tijdens de trainingquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Ik vond de trainingsavonden echt altijd heerlijk!
Omdat de psycholoog dat verstandig vondquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is mindfulness? En waarom doe je dat als je het niet leuk vindt?
En gelijk heeft hij/zij! Slaap is heel belangrijkquote:
De naturelquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pringles Hot & Spicy gedipt in creme fraiche
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 9 maanden tijd weer hardgelopen
Nee, ik ging dood!quote:
bohhhhh ik twijfel over zelf gebakken broodquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Net zo zwaar als vorige week zaterdag, dus helemaal geen man overboord!
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: fruit
L: zelfgebakken brood met oa biefstukworst
T: fruit oid
D: Lazy sunday casserole
T: yoghurt oid
Waarom niets gezonds? Juist als je niet lekker bent moet je veel goede stofjes eten!quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef Tink89 het volgende:
Aargh, ik ben inmiddels echt ziek. Tranende ogen, alles zit dicht, oorpijn, akelig hoestje, algehele malaise en koorts...
Doe geen lijstje. Het is te weinig en niks gezonds. Hoeft ook niet vandaag.
Ook geen ongezonde shit hoor, maar gewone dingen waar ik trek in heb. Net volkorenbrood met pindakaas en straks misschien nog wel wat fruit ofzo, maar in ieder geval niet genoeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom niets gezonds? Juist als je niet lekker bent moet je veel goede stofjes eten!
Ga ik zo thuis eens ff naar kijken! Lijkt me dan lekker voor morgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Tink! Is het dan toch die nare griep ipv hooikoorts?
Qwea, Ik maak deze: http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/
Met 3 cups volkoren bloem en 3 cups tarwebloem. Echt heel lekker.Alleen je moet even geduld hebben want het deeg moet minimaal 12 uur staan.
Heb je uitgerekend hoeveel kcal je L is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfoe, mocht iemand denken: "de binnenstad van Rotterdam zal de dag voor de marathon niet druk zijn", think again. Al vind ik de reden wel gaaf, er zijn kinder- en jongerenmarathons. Kinderen enthousiast krijgen voor sport vind ik altijd een goed doel. Als ik als kind ook maar iets van sport zou hebben gedaan, zou het nu makkelijker zijn om op te pakken.
Anyway, ik merk dat ik heel erg klaar ben met halflamme pogingen tot afvallen. Netjes lijstje dus voor vandaag.
O: 3 meergranen beschuit. 2 met delight jam, 1 met nutella. Banaan.
T: sultana
L: aardappeltonijnsalade van la place, meloensmoothie
T: boterham met hummus en tomaat denk ik. Glas jus.
D: Marokkaanse lamscouscous van Jamie.
Oke als dit beter werkt moet je dat ook zeker doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n L is idd calorierijker dan zou moeten wellicht, maar het was een klein schaaltje en ik vind het prima zo. Zo ben ik na lang experimenteren erachter dat ik hartig beleg niet wegkrijg 's ochtends. Muesli ed ook niet. Ik roep al drie maanden dat ik nu écht ga afvallen, en maak dan de wildste lijstjes, die ik vervolgens niet opvolg. Ben er klaar mee. M'n aim nu is elke avond goed avondeten, en verder geen hele ongezonde dingen eten. Minder spastisch doen dus.
Voor een weekendlijstje is het zeker ook niet slechtquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
In delight jam zit relatief weinig suiker, en is niet ongezonder dan kaas of vleeswaren vind ik. En juist die ene boterham of beschuit met nutella vind ik dan zo lekker dat het m'n zoete trek verzadigt.
Ik snap je punt hoor, daar niet van.Tis echt een weekendlijstje. Ik drink bijvoorbeeld doordeweeks geen (versgeperste) jus.
Yep, ook net gedaan. Naar het winkelcentrum gelopen voor iets dat ik niet echt vandaag nodig had. Gewoon om even lekker te wandelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef tjoptjop het volgende:
Gewoon straks na het eten even lekker een uurtje wandelen, is heerlijk weer.
Ja nu is het mooi weer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef tjoptjop het volgende:
Gewoon straks na het eten even lekker een uurtje wandelen, is heerlijk weer.
Dan had je dus vanmiddag moeten hardlopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja nu is het mooi weer.
Vanmorgen tijdens het hardlopen was het echt herfst
Nah het is net pas mooi weer en ik ga zo naar vrienden toe dus dat ging niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan had je dus vanmiddag moeten hardlopen
Ik heb niet snel de neiging tot twee keer opscheppen van het avondeten. Maar dit is echt zo gruwelijk lekker!quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Net zo zwaar als vorige week zaterdag, dus helemaal geen man overboord!
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: fruit
L: zelfgebakken brood met oa biefstukworst
T: fruit oid
D: Lazy sunday casserole
T: yoghurt oid
Ik heb m opgeslagen om er eens een vegaversie mee te gaan makenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb niet snel de neiging tot twee keer opscheppen van het avondeten. Maar dit is echt zo gruwelijk lekker!![]()
Goed dat je me er aan herinnert, ik moet ook nog iets innemenquote:Op zondag 14 april 2013 08:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuuuuuck, per ongeluk een uur te vroeg opgestaan terwijl ik er vannacht erg laat in lag. Vriend is niet thuis dus ik had een extra wekker gezet omdat ik bang was om me te verslapen. Moet op tijd medicijnen innemen, nu dus een uur te vroeg
Lekker!quote:
Ik doe het ook altijd zo als ik sushi ga eten (wat best regelmatig is). Ik mag dan van mezelf gewoon losgaan op de sushi, de edamame en de zeewiersalade, als ik de gefrituurde dingetjes laat staan. Dat is heel effectief, want eigenlijk kom je toch voornamelijk voor de sushi, en niet voor de rest. Dan hoef ik me wat de sushi betreft ook niet echt in te houden.quote:Op zondag 14 april 2013 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sometimes, zou dat kunnen komen doordat je vocht vasthoudt door sojasaus?
Ik ga van de week ook lekker sushi eten, heb er nu al trek in. Ik hou me dit keer trouwens echt bij sushi en een paar stukjes beef of wat ossenhaaspuntjes. Geen tempura, gyoza, etc.
Waarschijnlijk wel, al ben ik zo'n verschil niet gewend. Eet vaker sushi en dan is het effect veel kleiner. Dit was wel een andere keten met ook een wat afwijkende kaart, minder basic. Was me er van bewust dat dat minder gunstig was, maar zo ergquote:Op zondag 14 april 2013 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sometimes, zou dat kunnen komen doordat je vocht vasthoudt door sojasaus?
Ik ga van de week ook lekker sushi eten, heb er nu al trek in. Ik hou me dit keer trouwens echt bij sushi en een paar stukjes beef of wat ossenhaaspuntjes. Geen tempura, gyoza, etc.
Ik heb een soortgelijke benadering; eet voornamelijk maki's en nigiri. Het gefrituurde deel vind ik toch al niet heel lekker dus het kost geen moeite om dat te ontwijken.quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef Zeester het volgende:
Ik doe het ook altijd zo als ik sushi ga eten (wat best regelmatig is). Ik mag dan van mezelf gewoon losgaan op de sushi, de edamame en de zeewiersalade, als ik de gefrituurde dingetjes laat staan. Dat is heel effectief, want eigenlijk kom je toch voornamelijk voor de sushi, en niet voor de rest. Dan hoef ik me wat de sushi betreft ook niet echt in te houden.
Je snapt dat dat geen vet is, toch?quote:Op zondag 14 april 2013 12:22 schreef Sometimes het volgende:
De Sushi gisteren was best lekker.
Die +2,5 van vanochtend niet...
Is er snel weer af hoop ik.
Tuurlijk. Maar dat betekent nog niet dat ik er blij van word.quote:
Nou inderdaad! Sommige dingen bevatten zoveel kcal dat je je afvraagt of het van puur vet is gemaakt. Van te voren de energetische waarde opzoeken wil mij nog wel eens helpen om te denken: 'uh, laat maar....'. Achteraf is het zo vaak schrikken als je geen idee had en het in de categorie chips, koek, gebak, chocola valt.quote:
me too. En laat ik dat nou toevallig eten vanavond....quote:
Want?quote:
Ja, de Big Tasty is ook Big in andere dingenquote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
Teeeeeering. Gisteren naar de mac. Voor vriend, big tasty en mcchicken gehaald. 450 kcal in de mcchicken... Maar 890!!!!!! In de big tastymet 44gr!!! Vet
Ik was echt flabbergastedquote:Op zondag 14 april 2013 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de Big Tasty is ook Big in andere dingen
Nou, anders ik wel.quote:Op zondag 14 april 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Voor die 900+ kcal (en meestal nemen mensen dan ook nog frietjes, frietsaus en een grote cola) kan ik lekkerdere maaltijden verzinnen.
Zo zat ik onlangs ook, had enorm trek in zo'n Bigtasty, maar voordat ik toegaf eerst even op de site gekeken wat de voedingswaarde was.quote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
Teeeeeering. Gisteren naar de mac. Voor vriend, big tasty en mcchicken gehaald. 450 kcal in de mcchicken... Maar 890!!!!!! In de big tastymet 44gr!!! Vet
Nou echt. Ik snap echt wel dat amerikanen dik zijn. Klinkt misschien dom, maar ik ben er nog steeds van onder de indruk. 890 kcal in een fucking burgerquote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo zat ik onlangs ook, had enorm trek in zo'n Bigtasty, maar voordat ik toegaf eerst even op de site gekeken wat de voedingswaarde was.
Nou, mooi niet gedaan dus
Dat begrijp ik echt nietquote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Zeester het volgende:
Ik ben echt wel een redelijk sophisticated eter enzo, maar mc Donalds is voor mij gewoon echt 1 van m'n lievelings
Nou ik kwam er voorheen wel eens, netzoals dequote:Op zondag 14 april 2013 20:11 schreef Aventura het volgende:
Jaaaa ik heb ook weleens opgezocht hoeveel kcal er in zo'n gemiddeld meal zitten. Blijf er verbaasd over. Hoe is het mogelijk dat daar zo veel kcal inzitten! En inderdaad, daar kan ik veel lekkerder dingen voor verzinnen. Mij zul je nooit in de mac of bk tegenkomen.
Ooh ik vind patat op zich best lekker, maar niet die slappe troep van de BK of MDquote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt nietmaar goed friet vind ik sowieso niets aan.
Een dubbele boterham met pindakaas (en dan niet zuinig gesmeerdquote:Op zondag 14 april 2013 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou echt. Ik snap echt wel dat amerikanen dik zijn. Klinkt misschien dom, maar ik ben er nog steeds van onder de indruk. 890 kcal in een fucking burger
Ik hou echt wel van een patatje met. Dat eet ik zo nu en dan met veel plezier en dan kan het me echt niet schelen hoeveel kcal het bevat. Ik vind het zo lekker dat het het waard is. Die friet bij de Mac uitgezonderd, dat lijkt in de verste verte niet op een gewone Hollandse, ehm Belgische zak patat!quote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt nietmaar goed friet vind ik sowieso niets aan.
Jee, ik eet meerdere keren per week wel pindakaas. Oops. Nog zo'n sneaky iets, ontbijtkoek. Ik heb het al in geen tien jaar in huis omdat ik een beetje was vergeten dat het bestond, maar mijn moeder had het liggen. Ze heeft het altijd in de broodtrommel. Daardoor had het altijd het imago van een deel van de maaltijd, iets wat er bij hoort, als ' toe'. Maar nu hadden ze ingezien dat je het wel kan nemen, maar in plaats van bijvoorbeeld een boterham. Want 1 plakje koek is al 85 kcal. Nog zónder boter! Daar stond ik ook wel even van te kijken. Hoe vaak ik niet achteloos nog 1, 2 plakken naar binnen schoof tussendoor.quote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Een dubbele boterham met pindakaas (en dan niet zuinig gesmeerd) is ook al iets van 400. En daar zie je het imho ook niet aan af.
Genoeg fruit iigquote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijstje:
2 krentenbollen
100 wijn
Ik zeg, ruimte voor verbetering. En meer wijn.
En genoeg drinken is ook belangrijkquote:
Naast mn broccoli en avocadoquote:
quote:
Hier moest nog eenquote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En genoeg drinken is ook belangrijk
mijn dagelijks ontbijt door de week.quote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Een dubbele boterham met pindakaas (en dan niet zuinig gesmeerd) is ook al iets van 400. En daar zie je het imho ook niet aan af.
Ik heb hem er nu al bij gezet enquote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef Ruby88 het volgende:
Ik zie dat mijn ticker nog niet in de OP staat. Mag hij er de volgende keer wel in?
http://swlf.lilyslim.com/IS1Fp2.png
Hee, je zit er echt nog niet vergenoeg vanaf om zo op jezelf te reageren. Hooguit was je wat naïef door te denken dat jij -als enige vrouw op de hele wereld- moeiteloos op je streefgewicht zou blijven. 2,2 kilo is niks. Teugels aan trekken, jezelf even streng toespreken en dan weer er tegenaan.quote:Op maandag 15 april 2013 07:18 schreef Vicky het volgende:
Goed bezig talkinchair en ruby!
Hier een dieptepunten... 77.2 op de weegschaal. 2.2 kg totstreefgewicht. Ik ben boos op/teleurgesteld in mezelf.
Lijstje:
O: boterham 30+ kaas en boterham met runderrookvlees
T: worteltes
L: 250 kwark met 30gr muesli, banaan en appel.
T: 2 gekookte eitjes
D: gekookte aardappelen, doperwten en stukje vlees
S: fitness
oh maar dat weetik ook wel... Haar er gewoon even de pest in. ..quote:Op maandag 15 april 2013 08:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hee, je zit er echt nog niet vergenoeg vanaf om zo op jezelf te reageren. Hooguit was je wat naïef door te denken dat jij -als enige vrouw op de hele wereld- moeiteloos op je streefgewicht zou blijven. 2,2 kilo is niks. Teugels aan trekken, jezelf even streng toespreken en dan weer er tegenaan.
Ik weet het. Ik overleef het ook allemaal wel maar ik voel me nu echt alsof ik 3 avonden bruut ben wezen stappen. 2 Nachten slecht slapen helpt ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Het went vanzelf lucky! Is gewoon een kwestie van niet beter meer weten.
Jawel maar hij ging varen met zijn vader. Ik heb hem en mijn zwager op een andere plaats gedropt dan dat ik hem heb opgehaald.quote:
Heb je toevallig een eetdagboek bijgehouden?quote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef seasushi het volgende:
yeuh. 2 weken serieus bezig en ...0 kg eraf.Misschien door menstruatie, maar toch. Ben bijna geneigd om een sapvastenkuur te doen om in ieder geval een start te krijgen.
Oh, dan is het lastig idd. Meh!quote:Op maandag 15 april 2013 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jawel maar hij ging varen met zijn vader. Ik heb hem en mijn zwager op een andere plaats gedropt dan dat ik hem heb opgehaald.
Menstruatie zal zeker schelen, ik kan wel drie kilo zwaarder zijn de dag voor ik ongesteld wordquote:Op maandag 15 april 2013 09:59 schreef seasushi het volgende:
yeuh. 2 weken serieus bezig en ...0 kg eraf.Misschien door menstruatie, maar toch. Ben bijna geneigd om een sapvastenkuur te doen om in ieder geval een start te krijgen.
Veel plezier! Waarom had je trouwens gebeld met de instructrice?quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat deze week die 3 ons er wel af moeten zijn, want heb me dit weekend best goed gehouden (niet superstreng maar ook niet extreem over de schreef) en ga vanavond weer aquajoggen! Dus hopelijk...
Dat was de andere aquajogster, ik heb een instructeur. Vind het wel grappig hoe iedereen die ik vertel dat ik aquajog van een instructrice uitgaatquote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veel plezier! Waarom had je trouwens gebeld met de instructrice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |