quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Puala het volgende:
Helaas wij ook niet. Wij hadden een rozemantische cameraloze wandeling
En nu, totally zoals echter Fokkers betaamd, hij met zijn laptop op schoot op de bank en ik er met mijn laptop naastquote:
Dat is toch echt Fokromantischquote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu, totally zoals echter Fokkers betaamd, hij met zijn laptop op schoot op de bank en ik er met mijn laptop naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ik doe nu me best ervoor hequote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu, totally zoals echter Fokkers betaamd, hij met zijn laptop op schoot op de bank en ik er met mijn laptop naast
Nee. DM-en.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dan cammen met elkaar...?!
Goeie, zal ff via w /a vragen of ze er voor in isquote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dan cammen met elkaar...?!
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goeie, zal ff viaa vragen of ze er voor in is
Goed plan!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goeie, zal ff via w /a vragen of ze er voor in is
Tof!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:25 schreef Uncle het volgende:
Zo win je nooit wat...
http://www.pocketwizard.c(...)s/photo_contest_002/
Je mag blij zijn dat niet alleen jij maar ook andere ongedeerd zijn geblevenquote:
Zulke verkeersdeelnemers zijn niet gevoelig voor zulke opmerkingen hoor, dus kun je beter achterwege laten, scheelt weer een kansloze discussie die nergens op uit draaitquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat niet alleen jij maar ook andere ongedeerd zijn gebleven
Je kent de situatie niet.... Of heb je het over dat filmpje van wiebeldak?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat niet alleen jij maar ook andere ongedeerd zijn gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |