Dat is toch echt onzinquote:Op woensdag 24 april 2013 14:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een iMac is standaard gekalibreerd
klopt, maar t is een verkooppraatje dat ze bij Apple veel gebruiken dat t niet nodig zou zijn of dat wanneer je t wel zou doen je t met de softwarematige variant die ingebouwd zit in hun besturingssysteem moet doen. wat beide als een tang op een varken slaatquote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is toch echt onzin
Ik heb altijd begrepen dat kalibreren van je monitor enorm afhangt van de omgeving waar je monitor staat. Temperatuur en intensiteit van omgevingslicht enzo. Hoe kan dat al vooraf gekalibreerd worden?
Iemand?quote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke flits-set om mee te beginnen, heb er namelijk geen ervaring mee. Heb een budget van ongeveer 350 euro. Iemand een tip?
ik zit nu hier naar te kijken: http://www.kamera-express(...)-/#ProductTabsAnchor
maar zou dus zomaar kunnen dat dit echt troep is.Waar moet ik opletten bij dit soort sets?
Geen ervaring met dit type, maar heb een kleine FE 200 watt/sec set van 2 flitsers uit de GN-serie sinds 2008. Doet het nog steeds prima. Je kunt er leuk mee experimenteren en het levert bruikbare resultaten op.quote:
Sorry, heb gereageerd. Moest even kijken of ik 's middags ook kon. Nog tips voor vraagstelling kort interview? Neem iphone voor opnemen gesprek, en ik ken zijn sets aardig goed, dus komt wel goed denk ik. Zal ook cam meenemen voor interview, just in case.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mogguh! Kun je ff in je pm kijken? Hardwell undso
Dat was voor CRT monitoren, voor TFT boeit het niet zo, al doe ik het eens per half jaar, of voor een belangrijke opdracht.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Er wordt aanbevolen regelmatig te kalibreren omdat een scherm na verloop van tijd af gaat wijken in kleurweergave. Sommige zeggen dat elke maand aanbevolen is, maar dat is mij iets teveel van het goede.
Nah, ze zijn standaard best goed ingesteld (net als mijn Ultrasharp van Dell). Daarnaast heeft een iMac vaak door LED achtergrond (ipv CCFL) een kleiner kleurenspectrum, al schijnt dat tegenwoordig mee te vallen (ik heb er 3 jaar geleden wat onderzoek naar gedaan).quote:Op woensdag 24 april 2013 14:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hang er maar eens een Spyder op. Naast de kleuren die beter worden kan je met de pro ook helderheid instellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig pas in augustus weer een bruiloft, dus ik heb nog even om van mijn luie reet af te komen en de spider weer eens op mijn scherm te hangenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hang er maar eens een Spyder op. Naast de kleuren die beter worden kan je met de pro ook helderheid instellen.
Bewerk op mac altijd met halve helderheid.
Doen zoals ik doe: Eerst checken. Dan hang je hem op, laat je hem werken en kijk je vervolgens of je zelf nog moeite moet gaan doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig pas in augustus weer een bruiloft, dus ik heb nog even om van mijn luie reet af te komen en de spider weer eens op mijn scherm te hangen
Ik ben er nu bezig me erin te verdiepen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef freud het volgende:
[..]
Nah, ze zijn standaard best goed ingesteld (net als mijn Ultrasharp van Dell). Daarnaast heeft een iMac vaak door LED achtergrond (ipv CCFL) een kleiner kleurenspectrum, al schijnt dat tegenwoordig mee te vallen (ik heb er 3 jaar geleden wat onderzoek naar gedaan).
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 25 april 2013 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Even 800 mb uploaden naar youtube. Ik doe nooit iets uploaden en nu voor het eerst meteen 800 mbEen filmpje van jaren geleden die een maat van mij filmde op de motor. Als ik dat nu zo terug zie verklaar ik mijzelf voor gek en als idioot. Maar je wordt met het jaar wijzer zeggen ze
Zou zoiets nu ook nooit meer doen. 240 op de Nederlandse snelweg.....
Er werd toen gefilmd vanaf de motor maar zelf zat ik in een Subaru Impreza GTT.quote:
Gemropen, tuurlijk schatquote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwen met macht
Maniakale lach terwijl ze zit te modden enzo. Ben maar onder bed gemropen.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Even 800 mb uploaden naar youtube. Ik doe nooit iets uploaden en nu voor het eerst meteen 800 mbEen filmpje van jaren geleden die een maat van mij filmde op de motor. Als ik dat nu zo terug zie verklaar ik mijzelf voor gek en als idioot. Maar je wordt met het jaar wijzer zeggen ze
Zou zoiets nu ook nooit meer doen. 240 op de Nederlandse snelweg.....
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Daar kun je nog flinke justitiële problemen mee krijgen.
Weliswaar 'jaren geleden' maar toch...
Geen kentekens en totaal geen bewijs dat ik daar in heb geredenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Daar kun je nog flinke justitiële problemen mee krijgen.
Weliswaar 'jaren geleden' maar toch...
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Puala het volgende:
Helaas wij ook niet. Wij hadden een rozemantische cameraloze wandeling
En nu, totally zoals echter Fokkers betaamd, hij met zijn laptop op schoot op de bank en ik er met mijn laptop naastquote:
Dat is toch echt Fokromantischquote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu, totally zoals echter Fokkers betaamd, hij met zijn laptop op schoot op de bank en ik er met mijn laptop naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ik doe nu me best ervoor hequote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu, totally zoals echter Fokkers betaamd, hij met zijn laptop op schoot op de bank en ik er met mijn laptop naast
Nee. DM-en.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dan cammen met elkaar...?!
Goeie, zal ff via w /a vragen of ze er voor in isquote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dan cammen met elkaar...?!
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goeie, zal ff viaa vragen of ze er voor in is
Goed plan!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goeie, zal ff via w /a vragen of ze er voor in is
Tof!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:25 schreef Uncle het volgende:
Zo win je nooit wat...
http://www.pocketwizard.c(...)s/photo_contest_002/
Je mag blij zijn dat niet alleen jij maar ook andere ongedeerd zijn geblevenquote:
Zulke verkeersdeelnemers zijn niet gevoelig voor zulke opmerkingen hoor, dus kun je beter achterwege laten, scheelt weer een kansloze discussie die nergens op uit draaitquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat niet alleen jij maar ook andere ongedeerd zijn gebleven
Je kent de situatie niet.... Of heb je het over dat filmpje van wiebeldak?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat niet alleen jij maar ook andere ongedeerd zijn gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |