Ja top!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
kan ik je indelen bij team flodder ?
Hee jump doe ook mee met uhcquote:
En leashes:quote:
quote:
bdsm mod.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef shaderon het volgende:
Daar gaan ze sowieso awesome mods van maken
kun je die andere 3 er meteen bij gooien bij de ander teamsquote:
Maak er maar v1dflo90 van danquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je teamgenoten kunnen geen naam bedenken
En dat zou dan de vierde pedopriester zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:32 schreef shaderon het volgende:
zojuist vernomen dat sitethief misschien mee wil doen
idd. probeer voor de zekerheid nog iemand te regelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dat zou dan de vierde pedopriester zijn?
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Wajoo sethbling moet een filter maken dan je de block entiteit kunt veranderen naar normale blokken. Dan kun je de gekste dingen makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Werkt nog gewoon ook dat. Mooie galg met piston luik gemaakt
Wut?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:48 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wajoo sethbling moet een filter maken dan je de block entiteit kunt veranderen naar normale blokken. Dan kun je de gekste dingen maken
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
dan kun je in plaats van mobs, bijvoorbeeld stone eraan laten hangen
quote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef shaderon het volgende:
Download wel allemaal alvast teamspeak als je dat nog niet hebt. niet dat dat pas om 7 uur gebeurt.
Maareh, m'n mic is kapotquote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef shaderon het volgende:
Download wel allemaal alvast teamspeak als je dat nog niet hebt. niet dat dat pas om 7 uur gebeurt.
Dat probeer ik nu maar hij kan niet connecten via die TS3 remote uit de play storequote:
Zei ik meer dan een week geleden alquote:
En nu?quote:Op zondag 21 april 2013 16:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu maar hij kan niet connecten via die TS3 remote uit de play store
[..]
Zei ik meer dan een week geleden al
Ik ben even m'n firewall aan het uitwonen, kijken of ie het daar blokkeerdquote:
Een laptop ja, maar MC loopt daar totaal niet op.quote:Op zondag 21 april 2013 16:13 schreef d4v1d het volgende:
Heb je niet iets van een laptop met ingebouwde mic, een webcam o.i.d.?
Laptop naast pc zetten, teamspeak op laptop en minecraft op PCquote:Op zondag 21 april 2013 16:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Een laptop ja, maar MC loopt daar totaal niet op.
Past niet op het kleine bureautje wat ik hebquote:Op zondag 21 april 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laptop naast pc zetten, teamspeak op laptop en minecraft op PC
quote:Op zondag 21 april 2013 16:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Past niet op het kleine bureautje wat ik heb
Heb altijd een groot bureau gehad maar deed nooit wat met die overige ruimte
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat houdt dit in?
We gaan met FOK!kers minecraft hardcore survival (UHC) doen dit weekend.
De regels zijn als volgt:
• Je hebt maar 1 leven, ga je dood? Dan moet je de game leaven.
• Je kunt alleen healen met healingpotions en goldenappels (goldenappels geven 2 hartjes)
Je healt dus niet van food, maar hier kun je wel dood van gaan!
• Branchmining is verboden! Alleen caving om het een beetje uitdagend te houden. Je mag wel trappen maken naar beneden om caves te zoeken.
• Je mag de game niet leaven, wel kun je natuurlijk afk zijn en jezelf ingraven. Leave je wel dan wordt dit gerekend als doodgaan en moet je de game leaven.
• Mods zijn verboden, iedereen speelt met vanilla minecraft!
Het doel:
Het doel is om de enderdragon te killen. Heb je dit als eerste gedaan dan win je met je team.
Is iedereen dood en is de enderdragon nog niet gekillt? Dan wint de enderdragon!
Meer info:
We zijn van plan om 3 uur achter elkaar te spelen. Duurt het langer? Dan pauzeren we, stoppen we de server en gaan we op een ander moment verder!
IP:
fokcraft.nl:25597
Gaat open 10 minuten voor start. Start 19:00
Teamspeak:
ts.fokcraft.nl
Zondag de 21e 19:00
Team AlphaBravoCharlie
• bobbernaut (ign bobbernaut)
• Aldiewillentekaaprenvaren (ign bestemmingsplan)
• curlbrah (ign piekartz)
• mar456 (mrpluym)
Team Eagle Claws
• shaderon (ign remymine)
• Hans1988 (ign Flufflez88)
• plopkweker (ign dimdamian)
• datdus (ign datdus)
Team PedoPriesters
• d4v1d (ign dmbekker)
• Flodder450 (ign Flodder450)
• Exenctric90 (ign Exenctric90)
• Junglebeast (ign mcnl2011)
------------------------
Zijn we klaar voor vanavond??![]()
Ik heb daar nu echt zo'n beeld bij van..quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef shaderon het volgende:
De endportal is zojuist met uiterste zorg neergezet.
ik ga streamenquote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Mender het volgende:
Wordt er nog gestreamed vanavond? Heb geen zin om mee te doen, maar wel om te kijken
Als mijn internet meewerkt kan ik evt. twitch proberen. ik heb alleen geen flauw idee hoe dat werktquote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Mender het volgende:
Wordt er nog gestreamed vanavond? Heb geen zin om mee te doen, maar wel om te kijken
Jawel?quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga dan maar teamspeak via de laptop doen. ;P Heb je geen teamspeak voor android?
quote:
Stream wordt gedm't, niet doorspelen aan de mensen die meedoen met uhc, want dit verraad natuurlijk waar wij zitten.quote:
Ja ik stream ook voor de PedoPriesters team.quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Mender het volgende:
primaquote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
[..]
Stream wordt gedm't, niet doorspelen aan de mensen die meedoen met uhc, want dit verraad natuurlijk waar wij zitten.
dan hoor je een hard geluid. niet te missenquote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe zie je dan wie de dragon heeft verslagen? Wie het ei heeft?
laatste shot wint. En dat zien we op die videos wel wie dat isquote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja maar wat als er meerdere teams mee bezig zijn?
Dan zie je wel mensen in de chat in capslock typen en blij zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe zie je dan wie de dragon heeft verslagen? Wie het ei heeft?
zaterdag 21 mei weerquote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Exentric90 het volgende:
wel flippe dat die tijd op eens naar 7 uur verzet is, 8 was juist een mooie tijd. mja have fun guys!
Valt nog wel mee die van jou, ik vind die van mij pas ergquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja geweldig, kan half FOK! meegenieten van mijn zware accent
Doe niet stoer, volgens mij ben je echt nét 16.. Bobbernaut > random nieuw iemand.quote:Op zondag 21 april 2013 13:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik wil ook niet tot half 12 bezig zijn..
Even valsspelen met tekstgrootte
Hoi flufflezquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Doe niet stoer, volgens mij ben je echt nét 16.. Bobbernaut > random nieuw iemand.
Dan zet mij er maar weer op,quote:
Als er geen achtergrond muziek was dan hoorde je niksquote:Op maandag 22 april 2013 15:35 schreef shaderon het volgende:
Jammer van de muziek op de achtergrond. maar wel goede start hadden jullie. snel resources. Onze 2.5 uur versie is op 50%
team speak?quote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als er geen achtergrond muziek was dan hoorde je niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |