primaquote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
[..]
Stream wordt gedm't, niet doorspelen aan de mensen die meedoen met uhc, want dit verraad natuurlijk waar wij zitten.
dan hoor je een hard geluid. niet te missenquote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe zie je dan wie de dragon heeft verslagen? Wie het ei heeft?
laatste shot wint. En dat zien we op die videos wel wie dat isquote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja maar wat als er meerdere teams mee bezig zijn?
Dan zie je wel mensen in de chat in capslock typen en blij zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe zie je dan wie de dragon heeft verslagen? Wie het ei heeft?
zaterdag 21 mei weerquote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Exentric90 het volgende:
wel flippe dat die tijd op eens naar 7 uur verzet is, 8 was juist een mooie tijd. mja have fun guys!
Valt nog wel mee die van jou, ik vind die van mij pas ergquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja geweldig, kan half FOK! meegenieten van mijn zware accent
Doe niet stoer, volgens mij ben je echt nét 16.. Bobbernaut > random nieuw iemand.quote:Op zondag 21 april 2013 13:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik wil ook niet tot half 12 bezig zijn..
Even valsspelen met tekstgrootte
Hoi flufflezquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Doe niet stoer, volgens mij ben je echt nét 16.. Bobbernaut > random nieuw iemand.
Dan zet mij er maar weer op,quote:
Als er geen achtergrond muziek was dan hoorde je niksquote:Op maandag 22 april 2013 15:35 schreef shaderon het volgende:
Jammer van de muziek op de achtergrond. maar wel goede start hadden jullie. snel resources. Onze 2.5 uur versie is op 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |