SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Mijn netbook heeft al een uptime van een maand..![]()
Ik kreeg ook laatst pas door dat die elke avond om 3 uur een herstart deed vanwege Windows updatesanders zat dat ding al ruim over de 3 maanden.
![]()
Ola, belle assemblée qui a envie de bouger
Pour se laisser aller au rythme de l'année
Allez allez allez, il faut en profiter
C'est une bonne journée et on va la fêter
Chouchou, faut te lever et bouger ton fessier
Danser, collé serré pour un baiser salé
Prends-moi par le côté, fais-moi ton déhanché
Lala, ça va chauffer, je sens le truc monter
Allez allez allez, allez ola olé
Allez allez allez ola olé
Allez allez allez, allez ola olé
Allez allez allez, c'est le son de l'année
bazen lied![]()
Move in to the front underhanded fire
Hear the bullets flying millions every hour
Tracers in the night shooting across the sky
For God's sake cover me, I don't wanna die
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Over the top into the wire
Running like a madman into the fire
No-man's land, fighting for your life
Fighting hand to hand, forced to use your knife
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Come the wheels of terror crushing all before
Chews you to the bone to hear the monsters roar
With the clash of iron the battle's never won
For the forgotten soldier it's only just begun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
It's gonna shoot you down
Move in to the front underhanded fire
Hear the bullets flying millions every hour
Tracers in the night shooting across the sky
For God's sake cover me, I don't wanna die
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Come the wheels of terror crushing all before
Chews you to the bone to hear the monsters roar
With the clash of iron the battle's never won
For the forgotten soldier it's only just begun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Machine gun
Gonna shoot you down![]()
Tuit-sjipz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
My job is so fucking unbelievable.
I'll try to sum it up by first telling you about the folks I work with:
First, there is this supermodel wanna-be chick. Yeah, okay, she is pretty hot, but damn is she completely useless. The girl is constantly fixing her hair or putting on makeup. She is extremely self-centered and has never once considered the needs or wants of anyone but herself. She is as dumb as a box of rocks, and I still find it surprising that she has enough brain power to continue to breathe.
The next chick is completely the opposite. She might even be one of the smartest people on the planet. Her career opportunities are endless, and yet she is here with us. She is a zero on a scale of 1 to 10. I'm not sure she even showers, much less shaves her "womanly" parts. I think she might be a lesbian, because every time we drive by the hardware store, she moans like a cat in heat.
But the jewel of the crowd has got to be the fucking stoner. And this guy is more than just your average pothead. In fact, he is baked before he comes to work, during work, and I'm sure after work. He probably hasn't been sober anytime in the last ten years, and he's only 22. He dresses like a beatnik throwback from the 1960's, and to make things worse, he brings his big fucking dog to work. Every fucking day I have to look at this huge Great Dane walk around half-stoned from the second-hand smoke. Hell, sometimes I even think it's trying to talk with its constant bellowing. Also, both of them are constantly hungry, requiring multiple stops to McDonalds and Burger King, every single fucking day.
Anyway, I drive these fucktards around in my van and we solve mysteries and shit.
van redditFear is the grease of society.![]()
RP?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:30 schreef MineraalWater het volgende:
Fallout new vegas RP is up! Zal straks wat screenshots maken!![]()
Heh; das wel tof.
Zodirect een rapture RP?![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Goedemorgen.
Ik werd wakker door mijn kat die aan de achterdeur stond te miauwen.. Dat hoorde ik vanuit mijn kamer..
Hij was helemaal doorweekten als die binnenkomt wil die dan natuurlijk aandacht.... Fijn zo'n natte kat
![]()
![]()
Is dat Scooby?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:23 schreef vogelkooi het volgende:
My job is so fucking unbelievable.
I'll try to sum it up by first telling you about the folks I work with:
First, there is this supermodel wanna-be chick. Yeah, okay, she is pretty hot, but damn is she completely useless. The girl is constantly fixing her hair or putting on makeup. She is extremely self-centered and has never once considered the needs or wants of anyone but herself. She is as dumb as a box of rocks, and I still find it surprising that she has enough brain power to continue to breathe.
The next chick is completely the opposite. She might even be one of the smartest people on the planet. Her career opportunities are endless, and yet she is here with us. She is a zero on a scale of 1 to 10. I'm not sure she even showers, much less shaves her "womanly" parts. I think she might be a lesbian, because every time we drive by the hardware store, she moans like a cat in heat.
But the jewel of the crowd has got to be the fucking stoner. And this guy is more than just your average pothead. In fact, he is baked before he comes to work, during work, and I'm sure after work. He probably hasn't been sober anytime in the last ten years, and he's only 22. He dresses like a beatnik throwback from the 1960's, and to make things worse, he brings his big fucking dog to work. Every fucking day I have to look at this huge Great Dane walk around half-stoned from the second-hand smoke. Hell, sometimes I even think it's trying to talk with its constant bellowing. Also, both of them are constantly hungry, requiring multiple stops to McDonalds and Burger King, every single fucking day.
Anyway, I drive these fucktards around in my van and we solve mysteries and shit.
van reddit![]()
Ah.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is in minecraft maar dat is dan na gemaakt![]()
die sites mogen stervenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:25 schreef MineraalWater het volgende:
Sites waarbij je een FB like moet geven of 60 seconden moet wachten![]()
![]()
CJIB
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kreeg een boete binnen, 38 km/u te hard bij Leeuwarden. Ben ik niet geweest, dus ik vraag die foto op. Een of andere kneus met een compleet ander kenteken in een afgeragd oud Opelbusje.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:06 schreef TJV het volgende:
Kreeg een boete binnen, 38 km/u te hard bij Leeuwarden. Ben ik niet geweest, dus ik vraag die foto op. Een of andere kneus met een compleet ander kenteken in een afgeragd oud Opelbusje.En nu?
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)wel-hier-via-mp.html![]()
"Prijs: Zie omschrijving"
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2013 10:21:19 ]![]()
DISOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
GURLOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
IZOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ONOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
FIYAAAAAAAAAAAHHHHOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)maakt-vrije-val.html and there we gooooAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
Van 265 naar 90
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jongens laten wij een nieuwe hype beginnen door voorwerpen een waarde te geven die het niet kan onderbouwen. Dat zal een goede investering zijn.
Iemand tulpenbollen kopen?![]()
Alles kan dienen als valuta als er maar genoeg mensen zijn die de waarde ervan erkennen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens laten wij een nieuwe hype beginnen door voorwerpen een waarde te geven die het niet kan onderbouwen. Dat zal een goede investering zijn.
Iemand tulpenbollen kopen?
Games als Entropia en Second life waren er al voor Bitcoins dus snap sowieso niet waarom nu juist Bitcoins gezien wordt als iets nieuws.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Jongen, moet ik je komen slaan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
basic havo geschiedenis was de grap, okey![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jongen, moet ik je komen slaan?![]()
Je slaat weerloze meisjes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jongen, moet ik je komen slaan?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Je lijkt wel een marokkaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als ze niet kunnen verdedigen is dat alleen maar mooi meegenomen![]()
![]()
Ik doe hier liever geen concrete uitspraak over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie woon je in krimpen aan de ijssel?
![]()
Aldie die een jas wil kopen: http://www.powned.tv/nieu(...)_klappen_om_jas.htmlAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ah, hier beelden van de dader. Lijk er wel verrekte veel op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie die een jas wil kopen: http://www.powned.tv/nieu(...)_klappen_om_jas.html
http://www.at5.nl/artikelen/100317/man-mishandeld-in-bus
En nou we het toch over jassen hebben, ik zoek er nog eentje. Goed dat je mij er aan herinnert.![]()
Welk filmpje??quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, hier beelden van de dader. Lijk er wel verrekte veel op.
http://www.at5.nl/artikelen/100317/man-mishandeld-in-bus
En nou we het toch over jassen hebben, ik zoek er nog eentje. Goed dat je mij er aan herinnert.![]()
Paar maanden geleden even snel fotootje van de merknaam gemaakt als reminder voor later, kwam hem gisteren tegen toen ik wat foto's sorteerde.![]()
Gebeld, ''ze gaan het uitzoeken.''quote:
Zal wel wat kosten zo'n ding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Paar maanden geleden even snel fotootje van de merknaam gemaakt als reminder voor later, kwam hem gisteren tegen toen ik wat foto's sorteerde.
Beetje fatsoenlijke leder jack kost al zo'n +300 euro![]()
Staat geen filmpje bij mij ghehe, Zal thuis is kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die huib net linkte![]()
Met gemak, ja. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal wel wat kosten zo'n ding.
Beetje fatsoenlijke leder jack kost al zo'n +300 euro![]()
true maar jammer dat er zoveel aan geknoeid wordt vaak
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hangt er ook wel vanaf. Als je een prima merk bij een prima winkel koopt zal het meestal wel kloppen. Op de markt kopen is een ander verhaal.![]()
Dat is niet hetzelfde- .. ook al zeggen de berichten van wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Alles kan dienen als valuta als er maar genoeg mensen zijn die de waarde ervan erkennen.
Games als Entropia en Second life waren er al voor Bitcoins dus snap sowieso niet waarom nu juist Bitcoins gezien wordt als iets nieuws.
edit: second life / de euro kunnen gewoon geld/currency bijmaken.. - dat kan bij bitcoins niet.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)s_maken_miljard.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Minister: Omdat er winst wordt gemaakt werkt het systeem.
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb massa's games, maar kan maar geen game vinden die mij langer als 2 minuten kan boeien op dit moment
en voor aldie: Farming Simulator 2013 met 50% korting..![]()
Herkenbaar trouwens, net allemaal nieuwe shit gekocht, maar blijf terugkomen op CK2.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef mschol het volgende:
ik heb massa's games, maar kan maar geen game vinden die mij langer als 2 minuten kan boeien op dit moment
en voor aldie: Farming Simulator 2013 met 50% korting..![]()
http://www.liveleak.com/view?i=cda_1365717819quote:LOL they used iPads with the "leveler" app to calculate trajectory....not sure thats what Apple had in mind lol.
Posted 13 hours ago By
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=cda_1365717819#W4MOg7hme17ibJKV.99
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
''allahu akbar''
imbeciel volkIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hmm intressant, een php hobby projectje kan ik aanpassen wat ik wil, maar blijf dezelfde output houden![]()
![]()
GATVERDAMME MANGquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een leuke sub is trouwens /r/gonewidl
widl inderdaad, niet wild.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ofcquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meteen subscribed natuurlijk?
Weekendz!!!!
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Weekend
Stort regen hier nu
Half uur geleden scheen de zon nog.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Wacht nog op antwoord van een paar, maar DM wel even een herinnering.quote:![]()
Radicale gelovigen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moslims of Syriërs?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
inb4 "racist!!1!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moslims of Syriërs?"
racist!!2!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ra·cis·me (het; o)quote:
1
theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
2
discriminatie op grond van iemands ras
bijna goed jongens, maar blijf nog maar even naar school gaan, grgr opaAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Geloof is als kanker: je hebt er een hekel aan, maar eens zal je er mee moeten leren leven.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef bobbernaut het volgende:
Geloof is als kanker: je hebt er een hekel aan, maar eens zal je er mee moeten leren leven.![]()
![]()
over kanker gesproken, BF3 is het nog steeds waarom heb ik dat ooit gekochtAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
verschil is dat geloof voor de minst begaafde kant van de samenleving is maar dat de meest begaafde mensen wel kanker kunnen krijgen![]()
in ander nieuws, paaseitjes lossen niet op in koffieAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
shaderon, zou je alsjeblieft niet het woord kanker in je mond willen nemen? God heeft dat nooit gewild![]()
![]()
Koffie en chocola samen lijken mij niet lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Ame_thyst het volgende:
in ander nieuws, paaseitjes lossen niet op in koffie![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wienermelangequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koffie en chocola samen lijken mij niet lekkerAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja maar dan loop je er aan voorbij dat heel veel christenen slimmer dan jou zijn en veel atheïsten dommer dan de gemiddelde Christen. Levensvisie heeft weinig tot niks van doen met intelligentie, vraag maar aan Lewis of Augustinus of Kierkegaard of Khayyam of Confucius of miljoenen andere intelligente gelovigen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef shaderon het volgende:
verschil is dat geloof voor de minst begaafde kant van de samenleving is maar dat de meest begaafde mensen wel kanker kunnen krijgen![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Jongens jullie kopen te veel games tegelijk daarom weet je niet meer wat te spelen!
Gewoon spel 1 kopen en uitspelen en dan pas spel 2 aanschaffen en zulks gaat het door.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
is allemaal maar leuke praat van mij hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dan loop je er aan voorbij dat heel veel christenen slimmer dan jou zijn en veel atheïsten dommer dan de gemiddelde Christen. Levensvisie heeft weinig tot niks van doen met intelligentie, vraag maar aan Lewis of Augustinus of Kierkegaard of Khayyam of Confucius of miljoenen andere intelligente gelovigen.heb ook geen bronnen oid.
![]()
gewoon 50 kopen in de steamsale en dan speel je waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens jullie kopen te veel games tegelijk daarom weet je niet meer wat te spelen!
Gewoon spel 1 kopen en uitspelen en dan pas spel 2 aanschaffen en zulks gaat het door.![]()
waarom zou een "realistische" shooter leuk zijn om te spelen, is oorlog leuk dan?
geef mij maar een soort quake achtig spel met allemaal mensen met jetpacks enzo over de map en dan elkaar proberen kapot de knallen met de meest extreme wapens![]()
Geloven in iets wat nooit bewezen isquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar dan loop je er aan voorbij dat heel veel christenen slimmer dan jou zijn en veel atheïsten dommer dan de gemiddelde Christen. Levensvisie heeft weinig tot niks van doen met intelligentie, vraag maar aan Lewis of Augustinus of Kierkegaard of Khayyam of Confucius of miljoenen andere intelligente gelovigen.(Behalve door een boek wat een paar duizend jaar geleden is geschreven blijkbaar
)
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2013 16:40:31 ]![]()
Tribes: Ascendquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef shaderon het volgende:
geef mij maar een soort quake achtig spel met allemaal mensen met jetpacks enzo over de map en dan elkaar proberen kapot de knallen met de meest extreme wapens![]()
ga ff ergens anders over religie discusseren, staat er al genoeg meuk over op het netAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
DAN LOOP JE VASTquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
gewoon 50 kopen in de steamsale en dan speel je waar je zin in hebt
KRRR GKKKK PFFF PSSSTTTTT........................ omdat je te veel keuze hebtShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
TROPIC 4 GOLD GEKOCHT WHOEEEShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Mensen met een PS3 checken jullie die Bart smit games run? elke 30 min een andere ps3 game in de aanbiedingShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja maar dan ben je ook wel bij de clou van religie belandt, eh? Om met Jezus' woorden te spreken: "Zalig zij die geloven zonder te zien".quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geloven in iets wat nooit bewezen is(Behalve door een boek wat een paar duizend jaar geleden is geschreven blijkbaar
)
![]()
sorry bedoel wie vinde jullie de lejkkerste sletje op school???quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
ga ff ergens anders over religie discusseren, staat er al genoeg meuk over op het net![]()
Nee, maar nu wel!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen met een PS3 checken jullie die Bart smit games run? elke 30 min een andere ps3 game in de aanbiedingOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Komen mooie deals langs als ik het Ps3 topic mag geloven. Hoop binnenkort een Xbox games run te krijgen.quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Op hun twitter staat dat ze binnenkort ook Xbox hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komen mooie deals langs als ik het Ps3 topic mag geloven. Hoop binnenkort een Xbox games run te krijgen.
Sweet!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Op hun twitter staat dat ze binnenkort ook Xbox hebbenShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Spotify bugt.straks maar weer verder.
grijs en grauw, prima weertje inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker weertje wel ineens![]()
![]()
Wel spectaculair als de zonnestralen er doorheen breken, maar roken gaat lastig worden op deze manier.quote:
En als zij dronken en niet handelsbekwaam was, dan is het inderdaad verkrachting.![]()
Je horizon staat scheefquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier hebben we atm dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://asw.newpacificinstitute.org/?p=11355
tof artikeltje!quote:The power of those 700 artillery pieces is whittled down considerably in a wartime scenario. As the author points out, doctrinally 25% of the guns would be held back in reserve. The guns that are firing must be resupplied, and the Norths logistics system isnot that great.U.S. and South Korean forces will be hunting those guns,and historically 1% of them will be taken out every hour. And one out of every four shells would likely be a dud.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nu ik toysoldiers speel ben ik weer ff fan van artillery
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
Nu ik toysoldiers speel ben ik weer ff fan van artillery
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Deze man!quote:
Dacht ik ook al aan
Vinnet origineel wel leuker om eerlijk te zijn, maar de eminemversie is wel goed ja
Ironisch dat die neger van hem later echt dood ging.
Toy Soldiers, a song by Martika on Spotify.![]()
?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:01 schreef MineraalWater het volgende:
gvd sos plaats eens wat minder liedjes
is dan ook wel een goed zomer album.quote:
hm, ik vind die andere wat te saai voor de zomerquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef vogelkooi het volgende:
vind liedjes van sos wel beter dan die van remymag wel een lekkere bass in
![]()
Ey ik zie alleen dat jij alle nummers hebt toegevoegd?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik snap er geen kut meeer van, flikker maa rop met dat aids spotify fuck dit ik ben weg
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja laat dat programma ook maar aan de aids overlijen
HEY GURL IM WAITING ON YAOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
leuk bob al die one erection, totaal niet te verwachten dat je het niet serieus zou nemen, kleutertjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik heb t toch al verwijdert skkltj, ik voeg wel degelijk serieus muziek toe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
leuk bob al die one erection, totaal niet te verwachten dat je het niet serieus zou nemen, kleutertjeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
In totaal 18 nummers toegevoegd die eckt baas zijn.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
island in the sun , eigenlijk is dat het enige nummer nodig in een zomer lijstAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mijn god, nigga sizzurp boemboem weeejoo.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ongezellige muziek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
maar goed ga weer naar ambient luisteren
Is er eigenlijk nog wat nieuws over die yogscast game? Of was het snel cashen en cya.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oud nieuws.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
jij bent kutquote:Is nog in aanbouwquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er eigenlijk nog wat nieuws over die yogscast game? Of was het snel cashen en cya.
ziet er behoorlijk aarse uit moet ik zeggen
Ik vind "Jerusalem" geen prettig/vrolijk nummer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wel kutter geworden de laatste tijd; soms hadden ze nog wel goede content.quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
iemand zin om wat te spelen? (mount and blade oid? )Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
BZ&T loeren..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik bedoel vooral een van hun heeft een heel irritante hoge stem.. en dan gaat die soms ook nog schreeuwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wel kutter geworden de laatste tijd; soms hadden ze nog wel goede content.![]()
![]()
is eigenlijk leuker als je een aparte wereld (/server) opzet en we met zijn alle er een bouwen. Wel in creative natuurlijkquote:![]()
hunquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral een van hun heeft een heel irritante hoge stem.. en dan gaat die soms ook nog schreeuwenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
wrm werkt de one click root nie :SChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Of je geeft iedereen een plot van 16x16 en daar moet je wat op bouwen, en dan maken we een hele straat
Tijd voor dexter s08.
16 bij 16 is te klein.. + Dan krijg je alles wel heel 'vierkant' Zie mijn pro-paint voor uitlegquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
Of je geeft iedereen een plot van 16x16 en daar moet je wat op bouwen, en dan maken we een hele straat![]()
![]()
Dat is de bedoeling, dat je echt zo'n straat hebt van 8 breed, en dan allemaal kleine plotsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
16 bij 16 is te klein.. + Dan krijg je alles wel heel 'vierkant' Zie mijn pro-paint voor uitleg
[ afbeelding ]
Wat is hungergames in minecraft? Survival is gewoon de normale mode toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef shaderon het volgende:
FOK!Craft wordt nu deels hungergames server en deels survival server!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Shaderon je aanwezigheid in de GAM SC loopt terug als een oma + rollator bergaf.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dan is onderstaande alsnog beter (Boven vs onder..)quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, dat je echt zo'n straat hebt van 8 breed, en dan allemaal kleine plots
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2013 21:37:00 ]![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Wordt toch lelijk want de meeste van jullie kunnen alleen in een berg wonen.![]()
![]()
kheb nu wel 's zin in lekker ouder wets minecraftSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Met oude regels enzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef quer het volgende:
kheb nu wel 's zin in lekker ouder wets minecraftOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
ik weet niet wat die oude regels zijnquote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Google is je vriend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast
Éerst had hij een andere naam op fok! Als je die topics terug kunt vinden kun je een met een bak popcorn erbij een avond ''schik'' hebben teringShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nvmd, dacht even wat raars te zien
Welke games speel je op de 360?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast
Éerst had hij een andere naam op fok! Als je die topics terug kunt vinden kun je een met een bak popcorn erbij een avond ''schik'' hebben tering
Die guy van Naked en Marooned ging ook in eerste instantie een halve grot wonen is toch wat je doet!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Wordt toch lelijk want de meeste van jullie kunnen alleen in een berg wonen.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Vanalles en nog wat, laatste was ToySoldiers (XBLA) en morgen wil ik aan X-com beginnen.quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik ben momenteel aan het wachten op GTA V en de BF4 beta, voor de rest speel ik op het moment GTA met een maat die kan modden (altijd wel lachen), MoH warfighter als ik dat klote spel nog een kans wil geven, BO2, nog wel wat andere oudee games.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanalles en nog wat, laatste was ToySoldiers (XBLA) en morgen wil ik aan X-com beginnen.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Op PC?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het wachten op GTA V en de BF4 beta, voor de rest speel ik op het moment GTA met een maat die kan modden (altijd wel lachen), MoH warfighter als ik dat klote spel nog een kans wil geven, BO2, nog wel wat andere oudee games.
GTA ben ik totaal niet op aan het wachtenIk weet nog wel dat GTA 3 en Vice City uitkwamen tering wat keek ik daar naar uit maar sinds die tijd wordt het minder en deel 4 viel me wat tegen. Maar ga hem wel ooit spelen maar ben niet hyped.
Shaderon, plots van 16 x 32?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is er ook alquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is eigenlijk leuker als je een aparte wereld (/server) opzet en we met zijn alle er een bouwen. Wel in creative natuurlijk![]()
![]()
![]()
saakadnipquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee op de XboX 360quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op PC?
GTA ben ik totaal niet op aan het wachtenIk weet nog wel dat GTA 3 en Vice City uitkwamen tering wat keek ik daar naar uit maar sinds die tijd wordt het minder en deel 4 viel me wat tegen. Maar ga hem wel ooit spelen maar ben niet hyped.
, weet jij nog mooie releases die erop uitkomen binnenkort?
Mja die bij de spawn bedoel je? beetje klein imoquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef shaderon het volgende:
Kan wel ja met plots. Waar wil je dat doen? Op het eiland?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Kom op de fok!craft serverquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef quer het volgende:
kheb nu wel 's zin in lekker ouder wets minecraft![]()
![]()
drop het ip adres nu ff lekker pissen en als ik geluk heb kan ik er ook wat kak uit persenquote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Weet niet eigenlijk ben nooit meer echt een release gamer! Heb nog veel games die ik moet spelen maar wat er bijna uitkomt weet ik zo niet echt alleen Metro Last Light komt in Mei en die is tof!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nee op de XboX 360, weet jij nog mooie releases die erop uitkomen binnenkort?
quote:ga maar weer weg
quote:
Bobbernaut is vast de leider van jullie stamSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:Swsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef quer het volgende:
Bobbernaut is vast de leider van jullie stamOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jouw darmkanaal is de zaadleiderquote:
Metro: Last Light is een toekomstige first-person shooter met een survival horror-thematiekquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk ben nooit meer echt een release gamer! Heb nog veel games die ik moet spelen maar wat er bijna uitkomt weet ik zo niet echt alleen Metro Last Light komt in Mei en die is tof!
Ik ben verkocht
Metro 2033 (de voorloper op deze game) is jaar of 2 geleden uitgekomen en was ook heel tof! Is gemaakt naar het boek Metro 2033 dat is ook een tof boek! Heb eerst die game gespeeld en toen het boek gelezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Metro: Last Light is een toekomstige first-person shooter met een survival horror-thematiek
Ik ben verkocht
Gaat over na een atoomoorlog ofzo is alles naar de klote en leven de mensen in het metro stelsel van Moskou en heb je er verschillen groepen zoals de communisten, nazi's en nog een aantal maar vooral de sfeer is geniaal in die games!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Metro 2033 (de voorloper op deze game) is jaar of 2 geleden uitgekomen en was ook heel tof! Is gemaakt naar het boek Metro 2033 dat is ook een tof boek! Heb eerst die game gespeeld en toen het boek gelezen.quote:
Gaat over na een atoomoorlog ofzo is alles naar de klote en leven de mensen in het metro stelsel van Moskou en heb je er verschillen groepen zoals de communisten, nazi's en nog een aantal maar vooral de sfeer is geniaal in die games!
[/quote]
Ik hou meestal wel van FPS waar je meer achter moet zoeken dan alleen knallen en campen, ben behoorlijk nieuwsgierig geworden
Dafuq is er mis met dat quoten de laatste tijd
Oja remy die trap is klaar op de hg afdeling
Nouja Gameplay wijs is het niet eens echt heel goed hoor, linieair en soms buggy maar vooral de sfeer is gewoon geniaal. Ook de stukken dat je bovengronds gaat zijn vet met soort van luchtmasker op en gewoon vette beelden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Metro 2033 (de voorloper op deze game) is jaar of 2 geleden uitgekomen en was ook heel tof! Is gemaakt naar het boek Metro 2033 dat is ook een tof boek! Heb eerst die game gespeeld en toen het boek gelezen.
Gaat over na een atoomoorlog ofzo is alles naar de klote en leven de mensen in het metro stelsel van Moskou en heb je er verschillen groepen zoals de communisten, nazi's en nog een aantal maar vooral de sfeer is geniaal in die games!
[quote]
Ik hou meestal wel van FPS waar je meer achter moet zoeken dan alleen knallen en campen, ben behoorlijk nieuwsgierig gewordenShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nice. Kom zo kijken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef plopkweker het volgende:
Oja remy die trap is klaar op de hg afdeling![]()
Surequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef shaderon het volgende:
Als ik kom even een restart voor voxelsniper
Bobber is het alfajongetjequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef quer het volgende:
Bobbernaut is vast de leider van jullie stam![]()
Wat een trap en een HG afdelingquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Trap als val en HG afdeling als hungergames serverquote:
godver ik dacht een trap als in om iets om een verdieping hoger te komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Trap als val en HG afdeling als hungergames server
Hungergames in MC moet ik alleen nog uitgelegd krijgen nu..Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Je begint met een groep mensen en een beperkt aantal chests bij de spawn, daar kan van alles in zitten, armor, eten, enderpearls etc etc.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
godver ik dacht een trap als in om iets om een verdieping hoger te komen
Hungergames in MC moet ik alleen nog uitgelegd krijgen nu..
Over de hele map zitten nog hidden chests en je doel is om iedereen uit te moorden totdat jij alleen over bent en dan heb je gewonnen.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Oké! Tof!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Je begint met een groep mensen en een beperkt aantal chests bij de spawn, daar kan van alles in zitten, armor, eten, enderpearls etc etc.
Over de hele map zitten nog hidden chests en je doel is om iedereen uit te moorden totdat jij alleen over bent en dan heb je gewonnen.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Best simpel, maar kan best leuk zijn. Ook om bijv. te spectatenquote:
HiHaHoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hoorde het zwart wit te zijn of flipt mijn pcquote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
ik zag het ook iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef quer het volgende:
[..]
hoorde het zwart wit te zijn of flipt mijn pc![]()
vs erop? Dan zal ik eens het eiland wat onder handen nemen.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef quer het volgende:
[..]
hoorde het zwart wit te zijn of flipt mijn pcquote:
Jep. Be carefull pleasequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vs erop? Dan zal ik eens het eiland wat onder handen nemen.
En als je wil kun je ook helpen editen aan de hungergames mappen die we maken![]()
Of zwart witquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Lapo HuntOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ff een TT bedenkenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
iets met zaadleiders en pindakaas?quote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Bobbie eileider chirurgOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik ga kapen xoxoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |