quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Kan me overigens wel voorstellen dat dat de verzamelplaats voor grofvuil enzo is.
Da fakquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik laat altijd m'n ongenoegen blijken middels gebaren (even cynisch zwaaien bij t voorbijgaan, bijv), maar middelvingers, dat niet.
Want anders krijg je dingen als dit.
Mocht ik nou compleet in de weg staan en dat mensen er echt last van hebben, dan kan ik het begrijpen. Maar om nou ook opeens te gaan lopen dreigen met leksteken van banden enzovoorts, dan ben je bij mij aan een heel verkeerd adres.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, an sich hebben ze gewoon gelijk als het inderdaad priveterrein is, en ik had zelf vooraf overlegd met de mensen bij wie dat terrein hoort of het een probleem zou zijn als ik 'm daar zou zetten en wat dan eventueel de beste plek zou zijn. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden dat iemand die daar niets te zoeken heeft (ik neem aan dat het privéterrein niet voor jou beschikbaar is) daar zomaar een motor/auto/fiets/bolderkar permanent gaat parkeren.
Castrol is prijzig ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef lipjes het volgende:
De tering, 70 euro voor 4 liter 10w40 castrol
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien.
Ik leg dit sowieso even voor bij de plaatselijke polizei, kijken wat zij erover te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar het is niet aan jou om te bepalen of jij daar in de weg staat of niet, aangezien het hún privéterrein is waar jij an sich niets te zoeken hebt.
Zie voor wat betreft het bedreigen m'n edit.
Ja, en dat voor een oudere vrouw..quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het even volwassen bespreken is duidelijk te hoog gegrepen.
Ja heb ik gemerktquote:
huur een schuurtje of zet hem heel ergens anders neer zou immers zonde zijn van je motor als er wat mee gebeurdquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Kreeg ik net met een bewoner (ouwe tang) van een ander flat woordenwisseling over de plek waar ik mijn motor stal.. De motor zou in de weg staan en op een priveterrein staan. Staat idd een bordje met de tekst: Prive parkeren bewoners. Nix aan de hand want ik parkeer niet, ik stal mijn motor.![]()
Situatie:
[ link | afbeelding ]
Mijn motor zou dus in de weg staanHet hok staat niet eens op een parkeerplaats zoals te zien op de foto. Staan notabene nog 2 paaltjes!
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien. Wat een klootjes volk
Edit: Mocht het uit de hand lopen, dan kan ik de fiets altijd nog achter de vuilcontainer zetten, kunnen ze helemaal niet meer zeuren.![]()
hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Hmm dan zit ik hier nog vrij goed
Tweekamer appartement in een huis waar 9 mensen wonen, waarvan nog twee andere motorrijders. Altijd wel gezellig. Buren nooit geen last van, mag de motor ook gewoon bij hun stallen. Alleen aan het eind van de straat woont een azijnpisser die geen hobby heeft. Die zeikt om alles, maar alleen om het zeiken. Zo was ie ook aan het zeuren dat mijn motor niet mag staan waar die stond. Maar die man gaat dan meteen naar de politie. Politie komt hier ook regelmatig aan de deur dat er weer iets niet goed is. En dat begint dan meestal met "klop klop".. Deur open, ah, politie; "Ja, hallo, die vent nummer 2 ligt weer te zeiken dat ..."
Diegene heeft natuurlijk van kinds af aan gedroomd om politieagent te worden en dan krijg hij dat soort mensen aan de telefoonquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Politie komt hier ook regelmatig aan de deur dat er weer iets niet goed is. En dat begint dan meestal met "klop klop".. Deur open, ah, politie; "Ja, hallo, die vent nummer 2 ligt weer te zeiken dat ..."
Nee, ik ga voor hun gezeur geen schuurtje huren, of ze moeten het voor mij betalen. Staat nu een camera op gericht, dus de eerste die er met z'n klauwen aan zit heeft een zwaar probleem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef klawie het volgende:
[..]
huur een schuurtje of zet hem heel ergens anders neer zou immers zonde zijn van je motor als er wat mee gebeurd
dat kan ook maar maak het niet te gek je moet boven dat soort mensen staanquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor hun gezeur geen schuurtje huren, of ze moeten het voor mij betalen. Staat nu een camera op gericht, dus de eerste die er met z'n klauwen aan zit heeft een zwaar probleem.
Wtfquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef lipjes het volgende:
De tering, 70 euro voor 4 liter 10w40 castrol
Ja alleen had ik het van het weekend nodigquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Wtf![]()
Heb net 5 liter besteld bij louis voor 25 euro
Ik heb nooit echt last van hem. Iedereen negeert hem onderhand hier in de straat. Mooi ook wel, want er wonen hier veel studenten, én veel ouders met jonge kinderen. Slechte combo zou je zeggen, maar juist die ouders zitten het hardste te roepen dat die vent niet moet zeiken als er een keer ergens een feestje is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
Gelukkig hebben wij een vet relaxte buurt en staan de motoren bij ons veilig achter een 4cm rvs poort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |