abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125205506
Kan me overigens wel voorstellen dat dat de verzamelplaats voor grofvuil enzo is.
Ja doei.
pi_125205521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Kan me overigens wel voorstellen dat dat de verzamelplaats voor grofvuil enzo is.
:N Want dat is aan de voorkant
pi_125205528
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik laat altijd m'n ongenoegen blijken middels gebaren (even cynisch zwaaien bij t voorbijgaan, bijv), maar middelvingers, dat niet.

Want anders krijg je dingen als dit.

Da fak
pi_125205579
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:13 schreef handboek het volgende:

[..]

Da fak
Ik had hem helemaal de vernieling ingetrapt met dat kutkoekblik van hem. ~O>
pi_125205582
Nou ja, an sich hebben ze gewoon gelijk als het inderdaad priveterrein is, en ik had zelf vooraf overlegd met de mensen bij wie dat terrein hoort of het een probleem zou zijn als ik 'm daar zou zetten en wat dan eventueel de beste plek zou zijn. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden dat iemand die daar niets te zoeken heeft (ik neem aan dat het privéterrein niet voor jou beschikbaar is) daar zomaar een motor/auto/fiets/bolderkar permanent gaat parkeren.

Bedreigen etc. is natuurlijk over de top en niet netjes, duh, maar het ís privéterrein.
Ja doei.
pi_125205644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, an sich hebben ze gewoon gelijk als het inderdaad priveterrein is, en ik had zelf vooraf overlegd met de mensen bij wie dat terrein hoort of het een probleem zou zijn als ik 'm daar zou zetten en wat dan eventueel de beste plek zou zijn. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden dat iemand die daar niets te zoeken heeft (ik neem aan dat het privéterrein niet voor jou beschikbaar is) daar zomaar een motor/auto/fiets/bolderkar permanent gaat parkeren.
Mocht ik nou compleet in de weg staan en dat mensen er echt last van hebben, dan kan ik het begrijpen. Maar om nou ook opeens te gaan lopen dreigen met leksteken van banden enzovoorts, dan ben je bij mij aan een heel verkeerd adres.

En wettelijk gezien mag ik daar parkeren. Ik mag zelfs een parkeerplek in beslag nemen, als ik maar een kaartje heb. en die heb ik, maar die ga ik niet op mn motor plakken. :+
pi_125205682
Ja, maar het is niet aan jou om te bepalen of jij daar in de weg staat of niet, aangezien het hún privéterrein is waar jij an sich niets te zoeken hebt.

Zie voor wat betreft het bedreigen m'n edit.
Ja doei.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:18:44 #133
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125205730
De tering, 70 euro voor 4 liter 10w40 castrol
pi_125205734
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef lipjes het volgende:
Castrol is prijzig ja.
Ja doei.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:19:14 #135
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125205744
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien.
:')

Het even volwassen bespreken is duidelijk te hoog gegrepen.
pi_125205755
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar het is niet aan jou om te bepalen of jij daar in de weg staat of niet, aangezien het hún privéterrein is waar jij an sich niets te zoeken hebt.

Zie voor wat betreft het bedreigen m'n edit.
Ik leg dit sowieso even voor bij de plaatselijke polizei, kijken wat zij erover te zeggen hebben.
Overigens ben ik alweer aan het kijken voor een andere woning, want na een jaar heb ik het hier wel gezien. Maar het is een principe kwestie geworden nu.
pi_125205790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:')

Het even volwassen bespreken is duidelijk te hoog gegrepen.
Ja, en dat voor een oudere vrouw.. :N
pi_125205972
Ze hebben mijn motor wel eens gemold, mijn buren. Ze waren boos op me omdat ík het portiek nooit schoonmaakte, dat vol lag met snoeppapiertjes van de kinderen van de buren en hun boodschappenbonnetjes. Oh, en omdat ik een hoer was, omdat ik meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden had. De motor stond op de stoep geparkeerd, waar ze initieel akkoord mee waren gegaan (netjes gevraagd: is het goed als ik 'm hier neerzet?) :') Ach ja hè? Band lek, spiegel verbogen.. En toen ik een keer schoonmaakte, mijn balkon, stonden ze scheldend voor de deur, dat ik ze daar van op de hoogte moest stellen en waarschuwen, want er waren 3 druppels (ja, echt) op de drogende was van de onderbuurvrouw gewaaid.

Drama.
Ja doei.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:26:55 #139
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125206019
Als ik het zo lees, ben ik blij dat ik nooit in een appartement ga wonen en gewoon een huis met schuur zoek :')

Wat een kansloze mensen zijn er af en toe :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Castrol is prijzig ja.
Ja heb ik gemerkt :')
schrok me kapot voor 4 liter _O-
pi_125206254
Hmm dan zit ik hier nog vrij goed :)

Tweekamer appartement in een huis waar 9 mensen wonen, waarvan nog twee andere motorrijders. Altijd wel gezellig. Buren nooit geen last van, mag de motor ook gewoon bij hun stallen. Alleen aan het eind van de straat woont een azijnpisser die geen hobby heeft. Die zeikt om alles, maar alleen om het zeiken. Zo was ie ook aan het zeuren dat mijn motor niet mag staan waar die stond. Maar die man gaat dan meteen naar de politie. Politie komt hier ook regelmatig aan de deur dat er weer iets niet goed is. En dat begint dan meestal met "klop klop".. Deur open, ah, politie; "Ja, hallo, die vent nummer 2 ligt weer te zeiken dat ..." :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125206475
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Kreeg ik net met een bewoner (ouwe tang) van een ander flat woordenwisseling over de plek waar ik mijn motor stal.. De motor zou in de weg staan en op een priveterrein staan. Staat idd een bordje met de tekst: Prive parkeren bewoners. Nix aan de hand want ik parkeer niet, ik stal mijn motor. :+

Situatie:
[ link | afbeelding ]

Mijn motor zou dus in de weg staan :') Het hok staat niet eens op een parkeerplaats zoals te zien op de foto. Staan notabene nog 2 paaltjes!
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien. Wat een klootjes volk :')

Edit: Mocht het uit de hand lopen, dan kan ik de fiets altijd nog achter de vuilcontainer zetten, kunnen ze helemaal niet meer zeuren. :+
huur een schuurtje of zet hem heel ergens anders neer zou immers zonde zijn van je motor als er wat mee gebeurd
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:39:09 #142
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125206483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Hmm dan zit ik hier nog vrij goed :)

Tweekamer appartement in een huis waar 9 mensen wonen, waarvan nog twee andere motorrijders. Altijd wel gezellig. Buren nooit geen last van, mag de motor ook gewoon bij hun stallen. Alleen aan het eind van de straat woont een azijnpisser die geen hobby heeft. Die zeikt om alles, maar alleen om het zeiken. Zo was ie ook aan het zeuren dat mijn motor niet mag staan waar die stond. Maar die man gaat dan meteen naar de politie. Politie komt hier ook regelmatig aan de deur dat er weer iets niet goed is. En dat begint dan meestal met "klop klop".. Deur open, ah, politie; "Ja, hallo, die vent nummer 2 ligt weer te zeiken dat ..." :')
haha :')
Gelukkig hebben wij een vet relaxte buurt en staan de motoren bij ons veilig achter een 4cm rvs poort :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:39:27 #143
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_125206496
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Politie komt hier ook regelmatig aan de deur dat er weer iets niet goed is. En dat begint dan meestal met "klop klop".. Deur open, ah, politie; "Ja, hallo, die vent nummer 2 ligt weer te zeiken dat ..." :')
Diegene heeft natuurlijk van kinds af aan gedroomd om politieagent te worden en dan krijg hij dat soort mensen aan de telefoon _O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_125206566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef klawie het volgende:

[..]

huur een schuurtje of zet hem heel ergens anders neer zou immers zonde zijn van je motor als er wat mee gebeurd
Nee, ik ga voor hun gezeur geen schuurtje huren, of ze moeten het voor mij betalen. Staat nu een camera op gericht, dus de eerste die er met z'n klauwen aan zit heeft een zwaar probleem. :+
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:44:17 #145
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125206664
Ik wist dat ze snel konden jatten, maar zo snel

pi_125206697
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, ik ga voor hun gezeur geen schuurtje huren, of ze moeten het voor mij betalen. Staat nu een camera op gericht, dus de eerste die er met z'n klauwen aan zit heeft een zwaar probleem. :+
dat kan ook maar maak het niet te gek je moet boven dat soort mensen staan
pi_125206726
Ik heb m'n motor ook naast de afvalcontainer staan. Ik heb goedkeuring van de woningstichting (eigenaar van het terrein) en goedkeuring van de gemeente en politie zodat ik geen boete kan krijgen, want aangrenzend loopt een brandroute. Die moet dus vrij blijven voor een brandweerauto.

Ik heb tevens de mensen die uitkijken op de motor gevraagd of ze er last van hebben, en bij het wegrijden zorg ik dat ik zo min mogelijk lawaai maak. Denk dat is considerate genoeg ben toch?

Alleen klote dat er nu een scooterjochie ook staat, als ik dus wegga is er de kans dat ik geen plek heb...
pi_125206861
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef lipjes het volgende:
Wtf :D

Heb net 5 liter besteld bij louis voor 25 euro
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:51:46 #149
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125206972
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef weerstandje het volgende:

[..]

Wtf :D

Heb net 5 liter besteld bij louis voor 25 euro
Ja alleen had ik het van het weekend nodig :')

Is deze btw:
http://www.motoport.nl/ep(...)port/Products/046121
pi_125207171
Vorig jaar heb ik een tijd met een Motul olie rondgereden die ik bij een Ducati dealer vandaan had :') zal ik ook niet snel meer doen, was iets van 70 a 80 euro ook..

Oplichterij

quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef lipjes het volgende:

[..]

haha :')
Gelukkig hebben wij een vet relaxte buurt en staan de motoren bij ons veilig achter een 4cm rvs poort :P
Ik heb nooit echt last van hem. Iedereen negeert hem onderhand hier in de straat. Mooi ook wel, want er wonen hier veel studenten, én veel ouders met jonge kinderen. Slechte combo zou je zeggen, maar juist die ouders zitten het hardste te roepen dat die vent niet moet zeiken als er een keer ergens een feestje is.

Beetje het buurtgezwel. Maar zelfs stadswacht, politie en gemeente nemen hem niet meer serieus als hij weer eens wat te zeiken heeft.

Maar goed, die kerel was dus ook aan het piepen over waar mijn motor stond. Nu dus lekker bij hem voor de deur waar hij in ieder geval van de politie wel mag staan. En 's ochtends vooral goed warm draaien natuurlijk :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')