Inderdaad, zo'n gekke huisvrouw die al niet kan rijden. En alleen maar gekkere dingen doet als ze kwaad is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik laat altijd m'n ongenoegen blijken middels gebaren (even cynisch zwaaien bij t voorbijgaan, bijv), maar middelvingers, dat niet.
Want anders krijg je dingen als dit.
Zeg ik ook niet, was meer om even aan te geven dat je op je brommer geen kans hebt als zo'n koekblikker je wat aan wilt doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, want tegen een auto trappen is ook heel normaal
Nope, dat heb ik ook niet gezegd. Alleen iemand omver rijden/poging doen tot, dat is toch nog even een stapje verder.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, want tegen een auto trappen is ook heel normaal
Is het? Althans, dat eerste deel is eigenlijk het verlengde van wat de motorrijder doet: jij een tik tegen die auto, jij een tik tegen je motor, alleen kan je vanuit de auto zo moeilijk je been uitsteken. Daarna gaat 't wel wat ver ja, met die vent op de motorklep, maar tot daaraan vind ik de reactie (puur instinctief) nog wel voor te stellen, al zou ik 't zelf niet doen, kenteken noteren en getuigenverklaringen vragen van de rest van de omstanders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik ook niet gezegd. Alleen iemand omver rijden/poging doen tot, dat is toch nog even een stapje verder.
Vaak zat ook dat wanneer je afgesneden wordt, je rijd er voorbij en kijkt dan om dat men je gewoon schaapachtig aan zit te kijken en geen idee heeft wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad in 't verkeer op zo'n manier. Wel een keer bijna goed van m'n fiets afgereden op de A12 richting Utrecht vlakbij de BP waar dat grote stuk redresseerstrook langs de weg ligt aan de linkerkant. Ik was zéér dankbaar voor die strook toenMaargoed, die vent leert 't echt niet; hij had niet eens door dat hij zich zowat in me boorde, ondanks luid getoeter van een drietal auto's om ons heen.. Ach.. Ja...
Hehe, altijd lachen van die kiddo's in een auto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6537449/6089ff7c/boks_ouwe_.html
Keer zo'n bende kinderen op de snelweg opzoeken, gek makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
Zo'n hele bus op schoolreis wordt ook altijd helemaal gek. Mooi is dat.
Al die kiddo's op tilt, en die leraren; "oh godverdommequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Keer zo'n bende kinderen op de snelweg opzoeken, gek maken
En dan eigenlijk op de terugweg van schoolreisje. De heenweg zijn ze hyper omdat ze op schoolreisje gaan, normaal zijn ze dan op de terugweg rustiger/moe. Beetje ouwehoeren met de motort en ze zijn zo weer hyper en de leraren denken 'aw hell to the no'.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Al die kiddo's op tilt, en die leraren; "oh godverdomme"
Vol de ballenbak in crossen met de Alp.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
Een McDonald's werkt wat dat betreft wat beter, weet ik uit ervaring.
Goh, dat komt bekend voor. Jij woont toevallig in dezelfde straat als ik?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Kreeg ik net met een bewoner (ouwe tang) van een ander flat woordenwisseling over de plek waar ik mijn motor stal.. De motor zou in de weg staan en op een priveterrein staan. Staat idd een bordje met de tekst: Prive parkeren bewoners. Nix aan de hand want ik parkeer niet, ik stal mijn motor.![]()
Situatie:
[ link | afbeelding ]
Mijn motor zou dus in de weg staanHet hok staat niet eens op een parkeerplaats zoals te zien op de foto. Staan notabene nog 2 paaltjes!
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien. Wat een klootjes volk
Edit: Mocht het uit de hand lopen, dan kan ik de fiets altijd nog achter de vuilcontainer zetten, kunnen ze helemaal niet meer zeuren.![]()
quote:Informatie over de Bridgestone campagne «Gezocht 100 testpiloten”
Wanneer dit bericht niet correct wordt weergegeven, raadpleeg dan de online versie
Beste motorrijder,
Er is in zeer grote getale gereageerd op onze uitnodiging om één van de 100 testrijders te worden van de nieuwe Battlax T30. In een paar weken tijd ontvingen we meer dan 10.000 aanmeldingen.
Eén van die aanmeldingen was die van u, en wij zijn u daar zeer erkentelijk voor.
Uit de aanmeldingen hebben wij 100 rijders geselecteerd, die als representatief kunnen worden beschouwd voor de doorsnee-motorrijder. Hierbij is o.a. rekening gehouden met het soort motor en het type rijder, zodat de test met onze nieuwe Tour/Sport-band zo goed mogelijk aansluit bij de dagelijkse praktijk.
Gezien het grote aantal aanmeldingen hebben we keuzes moeten maken... en dat was niet gemakkelijk. Het spijt ons u te moeten informeren dat u niet geselecteerd bent. De geselecteerde kandidaten zullen binnenkort de nieuwe banden geleverd krijgen en u kunt hun beoordelingen binnen enkele weken vinden op de site battlaxt30.eu.
Wij danken u hartelijk voor uw deelname en wensen u veel plezier bij uw motorritten.
Met vriendelijke groeten,
Het Bridgestone Motorbanden team
Nee, dat is een loos stukje met 2 vaste palen in de grond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat niet gewoon een volwaardige parkeerplaats waar die motor staat?
Zo te zien staat hij met het achterwiel tegen een paaltje aan..quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat niet gewoon een volwaardige parkeerplaats waar die motor staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |