abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125200423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik laat altijd m'n ongenoegen blijken middels gebaren (even cynisch zwaaien bij t voorbijgaan, bijv), maar middelvingers, dat niet.

Want anders krijg je dingen als dit.

Inderdaad, zo'n gekke huisvrouw die al niet kan rijden. En alleen maar gekkere dingen doet als ze kwaad is.
pi_125200438
Ja, want tegen een auto trappen is ook heel normaal :')
Ja doei.
pi_125200450
Ik zou ook onmogelijk kwaad worden als jij van je motor tegen mijn auto zou schoppen.

Zou je niet omver rijden, maar dat mensen kwaad worden als je zélf ook lomp gaat doen is natuurlijk niet zo vreemd.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:32:20 #104
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125200473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg ik ook niet, was meer om even aan te geven dat je op je brommer geen kans hebt als zo'n koekblikker je wat aan wilt doen.
pi_125200516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, dat heb ik ook niet gezegd. Alleen iemand omver rijden/poging doen tot, dat is toch nog even een stapje verder.
pi_125200562
Heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad in 't verkeer op zo'n manier. Wel een keer bijna goed van m'n fiets afgereden op de A12 richting Utrecht vlakbij de BP waar dat grote stuk redresseerstrook langs de weg ligt aan de linkerkant. Ik was zéér dankbaar voor die strook toen :') Maargoed, die vent leert 't echt niet; hij had niet eens door dat hij zich zowat in me boorde, ondanks luid getoeter van een drietal auto's om ons heen.. Ach.. Ja...
Ja doei.
pi_125200612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nope, dat heb ik ook niet gezegd. Alleen iemand omver rijden/poging doen tot, dat is toch nog even een stapje verder.
Is het? Althans, dat eerste deel is eigenlijk het verlengde van wat de motorrijder doet: jij een tik tegen die auto, jij een tik tegen je motor, alleen kan je vanuit de auto zo moeilijk je been uitsteken. Daarna gaat 't wel wat ver ja, met die vent op de motorklep, maar tot daaraan vind ik de reactie (puur instinctief) nog wel voor te stellen, al zou ik 't zelf niet doen, kenteken noteren en getuigenverklaringen vragen van de rest van de omstanders.
Ja doei.
pi_125200841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit echt problemen gehad in 't verkeer op zo'n manier. Wel een keer bijna goed van m'n fiets afgereden op de A12 richting Utrecht vlakbij de BP waar dat grote stuk redresseerstrook langs de weg ligt aan de linkerkant. Ik was zéér dankbaar voor die strook toen :') Maargoed, die vent leert 't echt niet; hij had niet eens door dat hij zich zowat in me boorde, ondanks luid getoeter van een drietal auto's om ons heen.. Ach.. Ja...
Vaak zat ook dat wanneer je afgesneden wordt, je rijd er voorbij en kijkt dan om dat men je gewoon schaapachtig aan zit te kijken en geen idee heeft wat er aan de hand was :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125201353
Zo, het zonnetje schijnt weer dus ik heb besloten de terugweg maar eens wat binnendoor te doen:
https://maps.google.com/m(...)sz=11&via=1,2,3&z=11

Volgende keer wellicht een keertje onderlangs via Doorn, Amerongen, etc.
pi_125201432
Long time no see.

Het is erg druk met de tentamens geweest, bloody studie. SV'tje bevalt nog erg goed! Zin in a.s zondag; WARM WEER
Petrolhead on heels.
pi_125201943
quote:
Hehe, altijd lachen van die kiddo's in een auto.

Tijdje terug bij een stoplicht naast een auto vol daarmee gestaan. Even de motor laten brullen, vinden ze prachtig 8-)
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:18:43 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125201965
Zo'n hele bus op schoolreis wordt ook altijd helemaal gek. Mooi is dat.
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:32:14 #114
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_125202430
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
Zo'n hele bus op schoolreis wordt ook altijd helemaal gek. Mooi is dat.
Keer zo'n bende kinderen op de snelweg opzoeken, gek maken _O-
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_125202483
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:32 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Keer zo'n bende kinderen op de snelweg opzoeken, gek maken _O-
Al die kiddo's op tilt, en die leraren; "oh godverdomme }:| "

_O-
pi_125202521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Al die kiddo's op tilt, en die leraren; "oh godverdomme }:| "

_O-
En dan eigenlijk op de terugweg van schoolreisje. De heenweg zijn ze hyper omdat ze op schoolreisje gaan, normaal zijn ze dan op de terugweg rustiger/moe. Beetje ouwehoeren met de motort en ze zijn zo weer hyper en de leraren denken 'aw hell to the no'. _O-
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:35:49 #117
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_125202542
Wel iedereen z'n Db-killer eruit, om de beurt terugschakelen en op het achterwiel BROOAAPPPPP er vandoor :7 :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:36:16 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125202560
Een McDonald's werkt wat dat betreft wat beter, weet ik uit ervaring.
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:38:41 #119
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_125202629
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
Een McDonald's werkt wat dat betreft wat beter, weet ik uit ervaring.
Vol de ballenbak in crossen met de Alp.
pi_125204867
Kreeg ik net met een bewoner (ouwe tang) van een ander flat woordenwisseling over de plek waar ik mijn motor stal.. De motor zou in de weg staan en op een priveterrein staan. Staat idd een bordje met de tekst: Prive parkeren bewoners. Nix aan de hand want ik parkeer niet, ik stal mijn motor. :+

Situatie:

Mijn motor zou dus in de weg staan :') Het hok staat niet eens op een parkeerplaats zoals te zien op de foto. Staan notabene nog 2 paaltjes!
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien. Wat een klootjes volk :')

Edit: Mocht het uit de hand lopen, dan kan ik de fiets altijd nog achter de vuilcontainer zetten, kunnen ze helemaal niet meer zeuren. :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Gummiebeer op 12-04-2013 19:01:52 ]
pi_125205435
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Kreeg ik net met een bewoner (ouwe tang) van een ander flat woordenwisseling over de plek waar ik mijn motor stal.. De motor zou in de weg staan en op een priveterrein staan. Staat idd een bordje met de tekst: Prive parkeren bewoners. Nix aan de hand want ik parkeer niet, ik stal mijn motor. :+

Situatie:
[ link | afbeelding ]

Mijn motor zou dus in de weg staan :') Het hok staat niet eens op een parkeerplaats zoals te zien op de foto. Staan notabene nog 2 paaltjes!
Maar goed, ik moest maar oppassen want anders zouden ze wel de banden leksteken en de motor naar de straatkant gooien. Wat een klootjes volk :')

Edit: Mocht het uit de hand lopen, dan kan ik de fiets altijd nog achter de vuilcontainer zetten, kunnen ze helemaal niet meer zeuren. :+
Goh, dat komt bekend voor. Jij woont toevallig in dezelfde straat als ik? }:|

Waarschijnlijk vanmorgen in de file teveel ingehaald door motorrijders. Dan krijg je dat :Y
pi_125205441
quote:
Informatie over de Bridgestone campagne «Gezocht 100 testpiloten”
Wanneer dit bericht niet correct wordt weergegeven, raadpleeg dan de online versie

Beste motorrijder,

Er is in zeer grote getale gereageerd op onze uitnodiging om één van de 100 testrijders te worden van de nieuwe Battlax T30. In een paar weken tijd ontvingen we meer dan 10.000 aanmeldingen.

Eén van die aanmeldingen was die van u, en wij zijn u daar zeer erkentelijk voor.

Uit de aanmeldingen hebben wij 100 rijders geselecteerd, die als representatief kunnen worden beschouwd voor de doorsnee-motorrijder. Hierbij is o.a. rekening gehouden met het soort motor en het type rijder, zodat de test met onze nieuwe Tour/Sport-band zo goed mogelijk aansluit bij de dagelijkse praktijk.

Gezien het grote aantal aanmeldingen hebben we keuzes moeten maken... en dat was niet gemakkelijk. Het spijt ons u te moeten informeren dat u niet geselecteerd bent. De geselecteerde kandidaten zullen binnenkort de nieuwe banden geleverd krijgen en u kunt hun beoordelingen binnen enkele weken vinden op de site battlaxt30.eu.

Wij danken u hartelijk voor uw deelname en wensen u veel plezier bij uw motorritten.

Met vriendelijke groeten,
Het Bridgestone Motorbanden team
:'( :'( :'(
pi_125205479
Is dat niet gewoon een volwaardige parkeerplaats waar die motor staat?
Paaltje niet gezien.
Ja doei.
pi_125205497
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dat is een loos stukje met 2 vaste palen in de grond.

Ninja edit! :P
pi_125205505
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zo te zien staat hij met het achterwiel tegen een paaltje aan..

Edit: Busted :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')