ik zag er 4 staan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden aardig wat dozen met ontvlucht erop, zouden die allemaal ontsnapt zijn dan?
Allemaal met dezelfde datum, dus volgens mij gewoon van 1 gedetineerde.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden aardig wat dozen met ontvlucht erop, zouden die allemaal ontsnapt zijn dan?
Volgens mij hadden ze ook dezelfde datum - 1 persoon met meerdere dozen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht er meer te zien. Omdat ze het erna ook over zelfmoord hadden bracht ik die 2 met elkaar in verband.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Allemaal met dezelfde datum, dus volgens mij gewoon van 1 gedetineerde.
Zelfmoord was "in afwachting van directie", niet "Ontvlucht"quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht er meer te zien. Omdat ze het erna ook over zelfmoord hadden bracht ik die 2 met elkaar in verband.
Krijg je geen TBS voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische coke dealer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |