Het heet jolandaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat jullie daar onderscheid kunnen maken, knap
Ik zie nog altijd niet of het nou een vrouw of een man is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Defuck, ik heb sportscholen gezien die er minder uitzagen.
Wat moet er allemaal in dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zal tijdens de reclame de OP even aanpassen. Tenzij Specularium zich geroepen voelt?
Menig huisvrouw zou het maar wat prachtig vinden hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Wat een baan, de hele dag naar andermans telefoongesprekken luisteren.
De helft van de tijd gratis telefoonseks horenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Wat een baan, de hele dag naar andermans telefoongesprekken luisteren.
Ik denk dat je het na een paar dagen wel allemaal gehoord hebt hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De helft van de tijd gratis telefoonseks horen![]()
Staat al een plaatje.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Plaatje, tijd, dag. Zoiets doe ik meestal.
Waarom ga je er nou serieus op inquote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je het na een paar dagen wel allemaal gehoord hebt hoor
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat al een plaatje.
Tijd en dag is nu.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom ga je er nou serieus op in
Als je dat niet doet heb je straks uberhaupt geen mensen meer om te wassenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef donald_dick het volgende:
Godsamme, dat dit kanouderen kunnen niet gewassen worden maar we kunnen met 6 man wel twee zinnen uit een brief bespreken
Niks, is gewoon een running gagquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen van (excuus) middelbare leeftijd en Dan.
Hij is toch ook niet in dezelfde ruimte geweestquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Buch wilde zelf niets met die gozer te maken hebben in deze serie.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef donald_dick het volgende:
Godsamme, dat dit kanouderen kunnen niet gewassen worden maar we kunnen met 6 man wel twee zinnen uit een brief bespreken
Ik vind 'm anders wel lekker hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks, is gewoon een running gag
En ik ben niet middelbaardammit.
Mja, maar dit was ook gewoon een Nederlander.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet in dezelfde ruimte geweest
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks, is gewoon een running gag
En ik ben niet middelbaardammit.
Volgens mij zat hij toch echt in de zelfde zaal.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet in dezelfde ruimte geweest
Beetje klein, maar niks mis mee. Maar het is gewoon grappig om dat elke keer te posten.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind 'm anders wel lekker hoor
Dan moet je het audiofragment luisteren wat ie tegen de moeder van Theo zegt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
+ een paar jaar baardgroei, hoezo denken jullie dat dat hem niet was?
Ja dat is waar, het is een ukkie.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje klein, maar niks mis mee. Maar het is gewoon grappig om dat elke keer te posten.
voel je niks van zeggen ze we danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het is een ukkie.
Tenzij hij in z'n geheel klein is natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
voel je niks van zeggen ze we dan
Nee, werd bij ons ook niet gedaan. Is bij wet verboden tenzij uiterst gevaarlijk persoontje.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef delano.888 het volgende:
Dusse, in normale gevangenissen worden telefoongesprekken niet afgeluisterd en brieven ook niet gelezen? Lekker dan!
Kleine mannen grote jannenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tenzij hij in z'n geheel klein is natuurlijk
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En grote mannen kleine jannen? Nee toch
Lekker duurquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
Over de gekleurde vloeren;
'' Moderne gevangenissen moeten tegemoet komen aan de verschillende behoeftes van gevangenen, personeel en bezoekers. De robuuste en makkelijk te onderhouden vloeroplossingen van Tarkett leveren een langdurig mooie uitstraling en lage levensduurkosten. De akoestische eigenschappen houden het geluidsniveau laag. In combinatie met de stimulerende kleuren creëren ze een betere omgeving waarin gevangenen en personeel veilig en comfortabel kunnen wonen en werken.''
http://professionals.tark(...)bouwen/gevangenissen
Zie ook:
http://www.bolidt.nl/nl/gevangenissen.html
Hmm, wat een saaie uitlegquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
Over de gekleurde vloeren;
'' Moderne gevangenissen moeten tegemoet komen aan de verschillende behoeftes van gevangenen, personeel en bezoekers. De robuuste en makkelijk te onderhouden vloeroplossingen van Tarkett leveren een langdurig mooie uitstraling en lage levensduurkosten. De akoestische eigenschappen houden het geluidsniveau laag. In combinatie met de stimulerende kleuren creëren ze een betere omgeving waarin gevangenen en personeel veilig en comfortabel kunnen wonen en werken.''
http://professionals.tark(...)bouwen/gevangenissen
Zie ook:
http://www.bolidt.nl/nl/gevangenissen.html
Beroepsmoslimquote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die zijn vaak zo eng fanatiek.
Die heeft hij opgezocht.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
hij laat al symptomen zien bij het uitleggen van z'n diagnose
.
Ja, het programma is best goed, alleen de editing kan heel veel beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Die muziek lijkt wel van een of andere soap
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Menno denkt dat hij antwoord gaat geven op dat soort vragen.
zijquote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Menno denkt dat hij antwoord gaat geven op dat soort vragen.
Dat was Mohammedquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef delano.888 het volgende:
WTF waarom is die gast helemaal bepakt? Vast niet voor de camera want die kan gewoon blurren. Of mag het personeel ook niet weten wie ze vast hebben?
Ik denk dat die gevangen niets mag zien van het terrein en van het terrein waar hij heen gaat?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef delano.888 het volgende:
WTF waarom is die gast helemaal bepakt? Vast niet voor de camera want die kan gewoon blurren. Of mag het personeel ook niet weten wie ze vast hebben?
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevangen niets mag zien van het terrein en van het terrein waar hij heen gaat?
Volgens mij kon hij zelf wel kijken, ik zag een soort duikbril achtig iets, over een bivakmuts. Maar waarom?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevangen niets mag zien van het terrein en van het terrein waar hij heen gaat?
Ze zitten toch in alle beperking?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee gebeurd niet zo denk ik. Misschien kroongetuige ofzo?
Voor HET een weet, voor ons een vraag.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij zelf wel kijken, ik zag een soort duikbril achtig iets, over een bivakmuts. Maar waarom?
mischien vanwege het feit dat ze zwaar ontsnappingsgevaarlijk zijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef delano.888 het volgende:
En waarom zou hij die terreinen niet mogen zien??
Zelfs de allerzwaarste gevangen mogen toch 1 uur per dag luchten?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef spekbek het volgende:
[..]
mischien vanwege het feit dat ze zwaar ontsnappingsgevaarlijk zijn?
? Ja, in een met netten overspannen binnenplaats. Niet chillen bij een helikopter.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zelfs de allerzwaarste gevangen mogen toch 1 uur per dag luchten?
Met luchten zie je nog niks van het complex.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zelfs de allerzwaarste gevangen mogen toch 1 uur per dag luchten?
Ik bedoel, dan kan hij toch ook het terrein zien, ok, niet het terrein waar de helikopter land dan, maar..quote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
? Ja, in een met netten overspannen binnenplaats. Niet chillen bij een helikopter.
Volgens mij konden ze bij dat luchten alleen daadwerkelijk de lucht zien. En muren.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dan kan hij toch ook het terrein zien, ok, niet het terrein waar de helikopter land dan, maar..
Ugh, laatmaar.
Steve Buscemiquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deed me wel een beetje denken aan con air, die gast was ook helemaal bekleed
[ afbeelding ]
Ja hij komt van de ebi af, gezien die vrouw daar werkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Dat hij voor niemand herkenbaar is, dat niemand op een paar man na weten wie hij of zij is.
Zei die vrouw (man lol) nu dat die gevangene van de EBI afkwam of kon het ook een andere afdeling zijn?
Beter dan een ergermomentje met GTST...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Altijd even erger-momentje ervoor met John Williams
ff pinnenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik zou meteen betalen met een mes in mijn lies.
ik denk dat hij vol zit met adrialinequote:
niet dan?quote:
anaal gevingerdquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Buch heeft wel ballen door te zeggen dat hij hem niet gelooft. Dat zou zomaar 'een reden' voor hem kunnen zijn.
Reken maar dat er 2 grote bewaarders staan, en het gevaarlijkste in die kamer de stoel is.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Buch heeft wel ballen door te zeggen dat hij hem niet gelooft. Dat zou zomaar 'een reden' voor hem kunnen zijn.
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Reken maar dat er 2 grote bewaarders staan, en het gevaarlijkste in die kamer de stoel is.
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.
Dacht ik ook aan jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat naar die koffie te kijken en dacht: hij gooit het zo in zijn gezicht als iets hem niet aan staat.
Dat was mijn volgende gedachtequote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd worden.
en ik denk dat hij dan weer even in de eenzame opsluiting moetquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal ook wel niet loeiheet geserveerd worden.
Precies, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij bleef.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Drugshandel kan best eerlijk zijn natuurlijk.
Nee daarvoor zal je niet zo snel op die afdeling komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar niet bij bleef.
volgens mij had hij het over zijn schoonvaderquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Willekeurige vreemden overhoop steken want dan ben je er vanaf.
En de daders waardoor het zogenaamd komt in hun eigen vet gaar laten koken.
Daar klopt iets niet.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij had hij het over zijn schoonvaderO
Ja maar dan zou je denken dat hij die zou neersteken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij had hij het over zijn schoonvaderO
Dat bedoel ik. Maar die laat ie lopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan zou je denken dat hij die zou neersteken.
Ja precies. Ik begreep dat je dat bedoelde.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar die laat ie lopen.
Volgens mij was dat vluchten ook een eufemisme voor zelfmoord. Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef donald_dick het volgende:
je spullen ophalen als je gevlucht bent
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef donald_dick het volgende:
buch gaat meteen in zijn geintreseerde houding zitten
volgens mij nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was dat vluchten ook een eufemisme voor zelfmoord. Als ik het goed heb.
ik zag er 4 staan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden aardig wat dozen met ontvlucht erop, zouden die allemaal ontsnapt zijn dan?
Allemaal met dezelfde datum, dus volgens mij gewoon van 1 gedetineerde.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden aardig wat dozen met ontvlucht erop, zouden die allemaal ontsnapt zijn dan?
Volgens mij hadden ze ook dezelfde datum - 1 persoon met meerdere dozen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht er meer te zien. Omdat ze het erna ook over zelfmoord hadden bracht ik die 2 met elkaar in verband.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Allemaal met dezelfde datum, dus volgens mij gewoon van 1 gedetineerde.
Zelfmoord was "in afwachting van directie", niet "Ontvlucht"quote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht er meer te zien. Omdat ze het erna ook over zelfmoord hadden bracht ik die 2 met elkaar in verband.
Krijg je geen TBS voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische coke dealer hoor
Nou zeg,. ik heb nog wat klassequote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten van jou of dickie.
Beetje Badger uit breaking bad.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef Piles het volgende:
Al zou ie 500 euro per dag verdienen, dat kan hij nooit optellen
Dacht je echt dat hij zo slim was om een fake-naam te verzinnen op die vraagquote:
ik heb al jaren medelijden met Karina, zij moet mijn gebagger aan modden. Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beterquote:
Hoezo gedraag je je dan beter?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb al jaren medelijden met Karina, zij moet mijn gebagger aan modden. Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beter
Dat ze zichzelf niet elektrocuteren verbaast me nog meer eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef julian6 het volgende:
Worden die gasten alleen gelaten met een verlengsnoer?
ik word volwassenquote:
Dat zal wel weggewerkt worden.. anders hebben ze een wapen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef julian6 het volgende:
Heb je ambities binnen FOK! dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:
Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beter
niet iedereen hangt zichzelf opquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef julian6 het volgende:
Karimaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb al jaren medelijden met Karina, zij moet mijn gebagger aan modden. Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |