Krijg je geen TBS voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische coke dealer hoor
Nou zeg,. ik heb nog wat klassequote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten van jou of dickie.
Beetje Badger uit breaking bad.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef Piles het volgende:
Al zou ie 500 euro per dag verdienen, dat kan hij nooit optellen
Dacht je echt dat hij zo slim was om een fake-naam te verzinnen op die vraagquote:
ik heb al jaren medelijden met Karina, zij moet mijn gebagger aan modden. Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beterquote:
Hoezo gedraag je je dan beter?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb al jaren medelijden met Karina, zij moet mijn gebagger aan modden. Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beter
Dat ze zichzelf niet elektrocuteren verbaast me nog meer eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef julian6 het volgende:
Worden die gasten alleen gelaten met een verlengsnoer?
ik word volwassenquote:
Dat zal wel weggewerkt worden.. anders hebben ze een wapen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef julian6 het volgende:
Heb je ambities binnen FOK! dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:
Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beter
niet iedereen hangt zichzelf opquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef julian6 het volgende:
Karimaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb al jaren medelijden met Karina, zij moet mijn gebagger aan modden. Maar binnenkort is dat over, dan gedraag ik me beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |